SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom sta je een hele clip met je mobiel in je hand terwijl je in een woestijn staan? Je hebt geen bereik in een woestijn!-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
Ga een keer naar een boeren gehucht in Nederland en je snapt het.quote:Op zondag 24 maart 2013 14:18 schreef P8 het volgende:
Waarom zou je geen bereik kunnen hebben in een woestijn?
Dus Nederlandse boerengehuchten liggen in de woestijn? Je redenaties kloppen van geen kant.quote:Op zondag 24 maart 2013 14:23 schreef spierbal het volgende:
[..]
Ga een keer naar een boeren gehucht in Nederland en je snapt het.
quote:Op zondag 24 maart 2013 14:18 schreef P8 het volgende:
Waarom zou je geen bereik kunnen hebben in een woestijn?
quote:Op zondag 24 maart 2013 14:16 schreef spierbal het volgende:
Op een of andere manier krijg ik echt pijn in mijn ogen als ik haar zie.
Als zij gaat zingen krijg ik pijn in mijn oren.
Voor degene die verder willen met de klacht:Alsof je met een telefoon alleen kunt bellenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom sta je een hele clip met je mobiel in je hand terwijl je in een woestijn staan? Je hebt geen bereik in een woestijn!
<a href="http://www.google.nl/search?q=utfs" rel="nofollow" target="_blank">UTFS!!</a>
Je moeder is een gehucht.quote:Op zondag 24 maart 2013 14:23 schreef spierbal het volgende:
[..]
Ga een keer naar een boeren gehucht in Nederland en je snapt het.
Lekker voor je!quote:Op zondag 24 maart 2013 14:50 schreef mujentas het volgende:
Ik krijg eerder oogkanker van die continu glimlach op haar gezicht.
Ze heeft wel een geschikte pijpmond voor mijn lul, dat kan ik helaas niet van de meeste vrouwen zeggen.quote:
Nee ze is wel berucht.quote:Op zondag 24 maart 2013 15:25 schreef Mierenneuker. het volgende:
[..]
Je moeder is een gehucht.
[..]
Lekker voor je!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
Niets aan toe te voegenquote:Op maandag 25 maart 2013 09:29 schreef HaywoodJablome het volgende:
het is mij ook een raadsel waarom ze allerlei prijzen gewonnen heeft, want het is het gewoon allemaal net niet. Maarja, ze is een vrouw he, en daar moet je kennelijk tegenwoordig al prijzen voor krijgen.
Ik stel voor dat we dit tot op de bodem uitzoeken!quote:Op zondag 24 maart 2013 14:22 schreef Garisson72 het volgende:
Claudia de Breij geeft al die vrouwen het idee dat het maar okay is om een malle meid te zijn. En dat fabeltje dat vrouwen écht humor zouden kunnen hebben, wordt door haar in stand gehouden. Dat gaat gewoon te ver.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |