Nick &Simon?quote:Op zondag 24 maart 2013 14:08 schreef Trollscience het volgende:
nu.nl heeft echt de kutste recensie van de aardeze hadden nick en simon en het nieuwe green day album 4 sterren gegeven
quote:
quote:
quote:
hij was toen nog niet mijn ex.quote:
nee dan verspil ik mijn tijdquote:Op zondag 24 maart 2013 14:07 schreef JRRY het volgende:
[..]
Als je dan toch hebt betaald kijk 'm dan gewoon afZonde anders toch
JAquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:
Meer dat je met je vriendje naar verliefd op ibiza gaatquote:Op zondag 24 maart 2013 14:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
[..]
hij was toen nog niet mijn ex.
[..]
nee dan verspil ik mijn tijd
Ja maar je hebt twee kaartjes gekocht voor iets dat kut isquote:Op zondag 24 maart 2013 14:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
[..]
hij was toen nog niet mijn ex.
[..]
nee dan verspil ik mijn tijd
wat gaayyyyy, ik ken trouwens wel de south park afleveringquote:
brad is een homoquote:Op zondag 24 maart 2013 14:09 schreef jordyqwerty het volgende:
Review:
Hele slecht datingsite..
Heelveel neppe profielen en geen een iemand die reageert
heb naar 50 mensen een bericht gestuurd en niks terug ontvangen.
zo gaat het ook met chatten niemand stuurt ook maar iets terug.
mensen geen geld aan verspillen!!! ze willen je allerlei dingen aansmeren met premium account en control account waarvoor je allemaal moet betalen maar is allemaal oplichterij..!!
Sterke punten:
Ziet er leuk uit op eerste gezicht.
Zwakke punten:
Oplichterij!!
Brad beveelt Lexa NIET aan bij vrienden/bekenden
we hadden niks te doen in de stadquote:Op zondag 24 maart 2013 14:10 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Meer dat je met je vriendje naar verliefd op ibiza gaat
Brad is heel lelijk en bij zijn hobbies staat WoW.quote:Op zondag 24 maart 2013 14:09 schreef jordyqwerty het volgende:
Review:
Hele slecht datingsite..
Heelveel neppe profielen en geen een iemand die reageert
heb naar 50 mensen een bericht gestuurd en niks terug ontvangen.
zo gaat het ook met chatten niemand stuurt ook maar iets terug.
mensen geen geld aan verspillen!!! ze willen je allerlei dingen aansmeren met premium account en control account waarvoor je allemaal moet betalen maar is allemaal oplichterij..!!
Sterke punten:
Ziet er leuk uit op eerste gezicht.
Zwakke punten:
Oplichterij!!
Brad beveelt Lexa NIET aan bij vrienden/bekenden
ja ik hoorde veel goede verhalen dus was benieuwdquote:Op zondag 24 maart 2013 14:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja maar je hebt twee kaartjes gekocht voor iets dat kut is
Jij zegt ze hadden Nick&Simon en green day 4 sterren moeten geven dus ik ga er dan vanuit dat jij Nick&Simon goed vindt.quote:
Maar je hebt nog nooit de films gezien. Je mag niet oordelenquote:Op zondag 24 maart 2013 14:10 schreef JRRY het volgende:
[..]
wat gaayyyyy, ik ken trouwens wel de south park aflevering
Lexa - geldklopperyquote:
Nee, hij zei dat ze dat gedaan haddenquote:Op zondag 24 maart 2013 14:11 schreef JRRY het volgende:
[..]
Jij zegt ze hadden Nick&Simon en green day 4 sterren moeten geven dus ik ga er dan vanuit dat jij Nick&Simon goed vindt.
nee je leest niet droeftoeterquote:Op zondag 24 maart 2013 14:11 schreef JRRY het volgende:
[..]
Jij zegt ze hadden Nick&Simon en green day 4 sterren moeten geven dus ik ga er dan vanuit dat jij Nick&Simon goed vindt.
Ja, beetje (nogal) lui vandaagquote:
Er waren vast wel betere films.quote:Op zondag 24 maart 2013 14:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
we hadden niks te doen in de stad
y ipv ij zeggenquote:Op zondag 24 maart 2013 14:11 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Lexa - geldkloppery
3
Datum: 11 maart 2013 Geschreven door: hoekstra(47)
Review:
Zwakke punten:
ze schryven elke maand geld af en opzeggen gaat heel moeilyk.Ik ga er een melding van maken by de bank.en ik ga naar opgelicht mailen.ben het nu zat.![]()
ik droeftoeter?quote:
Djangoquote:Op zondag 24 maart 2013 14:12 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Er waren vast wel betere films.
quote:Op zondag 24 maart 2013 14:12 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Er waren vast wel betere films.
quote:Op zondag 24 maart 2013 14:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja ik hoorde veel goede verhalen dus was benieuwdmaar ik vond m kut dusja
quote:Op zondag 24 maart 2013 14:12 schreef JRRY het volgende:
[..]
ik droeftoeter?
alleen al bij het zien van jouw username en UI krijg ik een bedroefd gezicht .e
Beetje down want ga stoppen met mijn opleiding. Het is het hem gewoon net niet allemaal. Mn ma reageerde half teleurgesteld/half supportive voor dat ik wel iets moet doen wat ik leuk vindquote:Op zondag 24 maart 2013 14:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, beetje (nogal) lui vandaag
Hoe is het met jou?
En nuquote:Op zondag 24 maart 2013 14:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Beetje down want ga stoppen met mijn opleiding. Het is het hem gewoon net niet allemaal. Mn ma reageerde half teleurgesteld/half supportive voor dat ik wel iets moet doen wat ik leuk vind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |