Waarom eigenlijk niet?quote:Op zondag 24 maart 2013 15:47 schreef Kerol het volgende:
[..]
Nee dusZe hebben de rechten niet gekocht.
Heb werkelijk geen idee. Snap het ook niet maar heb het ergens gelezen.quote:
quote:
quote:Op zondag 24 maart 2013 16:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hahaha. De echte Master Roshi btw:
[ afbeelding ]
Nee, hoor. Een van de beste animes ooit gemaakt. Krijgt zeker een plekje in de top 250 beste animes allertijden.quote:
Dat soort zaken zit ook alleen maar in de eerste 10 afleveringen.quote:
Heel me jeugd is verpest door die kut tekenfilm!quote:Op zondag 24 maart 2013 18:17 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Nee, hoor. Een van de beste animes ooit gemaakt. Krijgt zeker een plekje in de top 250 beste animes allertijden.
In het begin is het wel flink opvallend en aanwezig ja. Ben nu zelf met kijken net bij de Red Ribbon Army saga in seizoen 2. Het is met dat soort dingen iets minder, maar af en toe zie je Goku nog frontaal in z'n nakie en Master Roshi blijft ook af en toe nog een smeerlapquote:Op zondag 24 maart 2013 18:23 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dat soort zaken zit ook alleen maar in de eerste 10 afleveringen.
Ik begrijp je broers, maar heb ook begrip voor jou. De oplossing zou zijn geweest een TV op je kamer. Dan kan iedereen zijn eigen favoriete programma's volgen.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:06 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
Heel me jeugd is verpest door die kut tekenfilm!
Ik kon amper een ander tekenfilm kijken. Omdat m'n broers zonodig DRAGON BAL Z moesten kijken.
Arme, Ik
Nee, dat mocht toen niet.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:39 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ik begrijp je broers, maar heb ook begrip voor jou. De oplossing zou zijn geweest een TV op je kamer. Dan kan iedereen zijn eigen favoriete programma's volgen.
Tsja, zoiets heet opvoedig.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:42 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Dat zou wel het gemakkelijkst zijn geweest, maar het is anders gelopen.
Haha, nee.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:47 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
Tsja, zoiets heet opvoedig.
Mocht jij dat wel dan toen je 9 was een tv op jouw kamer.?
Nope, ik mocht geen TV. We hadden destijds een tv in huis en dat was ruim voldoende voor mijn ouders.quote:
Ja, daarom.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:51 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Nope, ik mocht geen TV. We hadden destijds een tv in huis en dat was ruim voldoende voor mijn ouders.
Het kan wel, maar dan moet je wel regels gaan stellen aan de kids. Dus alleen TV kijken tussen bepaalde tijdstippen.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:55 schreef sneeuwtjeem het volgende:
Ik zou dat later ook niet toelaten als het gaat om de kids.Dan heeft iedereen zijn eige wereldje, 1 tv is meer dan genoeg.
Nee, ik word een discipline en een liefdevolle mama.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:56 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Het kan wel, maar dan moet je wel regels gaan stellen aan de kids. Dus alleen TV kijken tussen bepaalde tijdstippen.
Jazeker, maar dan wel regels gaan stellen.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:59 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
Nee, ik word een discipline en een liefdevolle mama.
Dus jij zou het wel toelaten?
Jij wel :pquote:Op zondag 24 maart 2013 20:59 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Jazeker, maar dan wel regels gaan stellen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |