Nope, ik mocht geen TV. We hadden destijds een tv in huis en dat was ruim voldoende voor mijn ouders.quote:
Ja, daarom.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:51 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Nope, ik mocht geen TV. We hadden destijds een tv in huis en dat was ruim voldoende voor mijn ouders.
Het kan wel, maar dan moet je wel regels gaan stellen aan de kids. Dus alleen TV kijken tussen bepaalde tijdstippen.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:55 schreef sneeuwtjeem het volgende:
Ik zou dat later ook niet toelaten als het gaat om de kids.Dan heeft iedereen zijn eige wereldje, 1 tv is meer dan genoeg.
Nee, ik word een discipline en een liefdevolle mama.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:56 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Het kan wel, maar dan moet je wel regels gaan stellen aan de kids. Dus alleen TV kijken tussen bepaalde tijdstippen.
Jazeker, maar dan wel regels gaan stellen.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:59 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
Nee, ik word een discipline en een liefdevolle mama.
Dus jij zou het wel toelaten?
Jij wel :pquote:Op zondag 24 maart 2013 20:59 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Jazeker, maar dan wel regels gaan stellen.
Oh, dat was ik al vergeten. Jullie namen lijken veel op elkaar, vandaar.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:07 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
Nou, je vergeleek mij met Smitjew.
Hoe durf je >:@
Namen - lijken - op - elkaar?quote:Op zondag 24 maart 2013 21:13 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Oh, dat was ik al vergeten. Jullie namen lijken veel op elkaar, vandaar.
Gedeeltelijk.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:25 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
Namen - lijken - op - elkaar?
Niet dus
De vergelijking tussen Smitjew en sneeuwtje net wat meer.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:29 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
Pff, als je het echt zou bekijkt dan lijk iedereen op elkaar hierzo.
Slaat nergens op, maar goed!quote:Op zondag 24 maart 2013 21:33 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
De vergelijking tussen Smitjew en sneeuwtje net wat meer.
Gelijk heb je, mijn excuses.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ga godverdomme eens in de DM verder en verneuk mijn prachtige topic niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |