SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
MP4/4quote:Op zondag 24 maart 2013 10:09 schreef Kleffe_Dop het volgende:
McLaren is toch ook niet meer die geoliede machine die het ooit was.
Ja want ze overtreffen Force India ook echt deze racequote:
quote:
Ja, Hulkie rijdt het liefst Kimi eraf lijkt het.quote:
en op dat moment, hoor je het liefst, olavquote:Op zondag 24 maart 2013 10:13 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Ja, Hulkie rijdt het liefst Kimi eraf lijkt het.
Inderdaad, viel me vorige race ook al op.quote:Op zondag 24 maart 2013 10:15 schreef MK84 het volgende:
Het is knap wat Bianchi met de Marussia doet. Hij haalt het maximum uit die auto.
Precies, kijken ze uberhaupt wel naar de livetiming?quote:Op zondag 24 maart 2013 10:17 schreef WEST het volgende:
Baan temp 37 graden? hoor ik dat goed?
Hij is max 32 geweest
linker en een rechterbandquote:
Haar casual outfit wordt gecomplementeerd door beeldschone zwarte pumps van Pirelli.quote:Op zondag 24 maart 2013 10:16 schreef Weltschmerz het volgende:
Britney draagt vandaag een charmante geel zilveren combinatie.
Wat stom. En Massa?quote:Op zondag 24 maart 2013 10:17 schreef zoem het volgende:
[..]
Alonso eerste ronde voorvleugel eraf gereden -> grindbak
quote:
quote:
En ik maar denken dat Ferrari eindelijk weer een goede auto had gebouwdquote:Op zondag 24 maart 2013 10:20 schreef zoem het volgende:
[..]
Zoals altijd, geen rol van betekenis. En een DT voor unsafe release
Gewaagd maar smaakvol.quote:Op zondag 24 maart 2013 10:19 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Haar casual outfit wordt gecomplementeerd door beeldschone zwarte pumps van Pirelli.
Was ik wel even bang voorquote:
Ja, de Ferrari is wel snel.quote:Op zondag 24 maart 2013 10:21 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En ik maar denken dat Ferrari eindelijk weer een goede auto had gebouwd - O-.
Ja, zijn banden gaan eraan met die risico's die hij neemt.quote:
tja....quote:Op zondag 24 maart 2013 10:22 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Ja, zijn banden gaan eraan met die risico's die hij neemt.
top 4 heeft ook 4 stopsquote:Op zondag 24 maart 2013 10:23 schreef Breaker.Faker het volgende:
problemen bij giedo al 4 stops gemaakt
ivm discriminatie hequote:Op zondag 24 maart 2013 10:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sinds wanneer is de camera weer zwart?
quote:Op zondag 24 maart 2013 10:24 schreef franklop het volgende:
fantastischteamgenoten all over the place met elkaar in de clinch
zo groot is het verschil niet met de top qua tijden.quote:
Dat dacht ik ook... verse banden direct afrijdenquote:
Ik wilde net zeggen dat kan er maar eentje zijn....... en ja hoor.quote:
zei het voordat het in beeld was hoorquote:
Nee, zo bedoelde ik m nietquote:Op zondag 24 maart 2013 10:28 schreef franklop het volgende:
[..]
zei het voordat het in beeld was hoor
ah twijfelde al hahaquote:
Ben je de hele week bezig een miljoenenbedrijf te leiden, komt het uiteindelijk aan op stoeiende jongetjes die te fanatiek zijn.quote:
quote:Op zondag 24 maart 2013 10:29 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ben je de hele week bezig een miljoenenbedrijf te leiden, komt het uiteindelijk aan op stoeiende jongetjes die te fanatiek zijn.
die heeft een ronde stilgestaan in de pits, rememberquote:
door een fout in de pits, kan die zelf weinig aan doen. Heeft 2 minuten stil gestaan.quote:
Inderdaad, al weer vergetenquote:Op zondag 24 maart 2013 10:30 schreef franklop het volgende:
[..]
die heeft een ronde stilgestaan in de pits, remember
moet ook die heb ik in mijn managerquote:Op zondag 24 maart 2013 10:29 schreef LWD-Godius het volgende:
Gutierrez gaat zijn eerste punt pakken
Misschien thuis maar eens in de regen oefenen, Grosjean deed het toen aanzienlijk beter.quote:
Heeft wel die problemen gehad met de pitsstop waar een wiel niet vast zatquote:
alsof hij bij de albert heijn in de kassarij staatquote:Op zondag 24 maart 2013 10:32 schreef zoem het volgende:
Rosberg: I can go so much faster.
Hij doet een Vetteltje
De Prost van deze tijd.quote:
Yep, met zo'n 85 jarige met rollator voor je.quote:Op zondag 24 maart 2013 10:33 schreef Droopie het volgende:
[..]
alsof hij bij de albert heijn in de kassarij staat
Er is altijd iemand kalmer en arroganter, en dat is Ross.quote:
Wat een choker zegquote:Op zondag 24 maart 2013 10:35 schreef Zorro het volgende:
Hamilton kan het weer niet alleen, heeft zijn pappie nodig
nee dat meen je niet.....Wat een HaasFaal die Nicoquote:Op zondag 24 maart 2013 10:35 schreef Rainesz het volgende:
Whaha, wat u niet hoorde op tv Nico ging een eindeloze discussie met Brawn aan
Stond wel open op start/finishquote:Op zondag 24 maart 2013 10:36 schreef LWD-Godius het volgende:
Lol, rosberg mag zijn DRS nieteens gebruiken.
quote:Op zondag 24 maart 2013 10:36 schreef LWD-Godius het volgende:
Lol, rosberg mag zijn DRS nieteens gebruiken.
Ik ook.quote:Op zondag 24 maart 2013 10:36 schreef Zorro het volgende:
Als Rosberg in de laatste ronde voorbij gaat ben ik fan
Jupz nico wil zijn gelijk halenquote:Op zondag 24 maart 2013 10:36 schreef Toekito het volgende:
[..]
nee dat meen je niet.....Wat een HaasFaal die Nico
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE die heb ik in mijn managerquote:
Heeft de meest verse banden van allemaal.quote:Op zondag 24 maart 2013 10:38 schreef Karstman het volgende:
Massa besluit in de laatste paar ronden nog even gas te gaan geven?
was op een andere strategie, hij ging voor een 2 stop maar dat lukte niet.quote:Op zondag 24 maart 2013 10:38 schreef Karstman het volgende:
Massa besluit in de laatste paar ronden nog even gas te gaan geven?
kun je een gratis motor wissel krijgen, maar of dat baat heeft zo in het begin vh seizoen?quote:
Je zal aan het eind van het seizoen maar krap zitten.quote:Op zondag 24 maart 2013 10:40 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
kun je een gratis motor wissel krijgen, maar of dat baat heeft zo in het begin vh seizoen?
Waar is die splash dan geblevenquote:
Dus Hamilton verstookt in het begin zijn brandstof, terwijl Rosberg er zuiniger mee omspringt en er toch achter moet blijven.quote:
Dat gevoel kreeg ik er dus ook bijquote:Op zondag 24 maart 2013 10:42 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dus Hamilton verstookt in het begin zijn brandstof, terwijl Rosberg er zuiniger mee omspringt en er toch achter moet blijven.
Dit even er van uitgaande dat ze beide evenveel meekregen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |