Blauw oranje gel lyte 3 en wat vansquote:Op zondag 24 maart 2013 11:45 schreef Hiatus het volgende:
Goodmorning, werd wakker met 2 vraagstukken;
1. komt er nog iets kk hards uit binnekort?
2. Ik heb een bruine leren jas die beetje verdroogd is. Wat voor spul raden jullie aan om hem weer op te lappen?
1. NB 1500 'curry'quote:Op zondag 24 maart 2013 11:45 schreef Hiatus het volgende:
Goodmorning, werd wakker met 2 vraagstukken;
1. komt er nog iets kk hards uit binnekort?
2. Ik heb een bruine leren jas die beetje verdroogd is. Wat voor spul raden jullie aan om hem weer op te lappen?
Staat naast z'n bedquote:Op zondag 24 maart 2013 12:55 schreef TN-FR het volgende:
[..]
1. NB 1500 'curry'
2. Vaseline helpt toch?
Waarom boeit dit? Misschien dat ik dan motivatie kan zoeken om te zoeken.quote:Op zondag 24 maart 2013 15:57 schreef o.us2.0 het volgende:
Ik heb nergens het antwoord kunnen vinden. Watvoor een lijn is Adidas Neo? Waar is het opgericht/bedoeling hiervan ten opzichte van andere sneakers van Adidas?
Ik zag een toffe paar sneakers van de Adidas Neo-lijn maar ik zie een reclamecampagne van de Neo-lijn met Justin Bieber en Selena Gomez er in.quote:Op zondag 24 maart 2013 16:34 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Waarom boeit dit? Misschien dat ik dan motivatie kan zoeken om te zoeken.
Als je iets mooi vind koop je het, vind je het niet mooi koop je het niet. simpel.quote:Op zondag 24 maart 2013 16:37 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ik zag een toffe paar sneakers van de Adidas Neo-lijn maar ik zie een reclamecampagne van de Neo-lijn met Justin Bieber en Selena Gomez er in.![]()
Dan vraag ik mij af wat de bedoeling is van die lijn, zeker als ze hem op een volwassenenmaat hebben.
Goed punt eigenlijk.quote:Op zondag 24 maart 2013 16:39 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Als je iets mooi vind koop je het, vind je het niet mooi koop je het niet. simpel.
Jup. Niet heel erg dikke blaren, maar ik kreeg er wel last van.quote:Op zondag 24 maart 2013 16:40 schreef Senderious het volgende:
Hebben meer mensen last gehad van blaren op hun hiel bij het inlopen van Clarks Desert Boots?
Net-niet-blaren heb ik wel gehad ja.quote:Op zondag 24 maart 2013 16:40 schreef Senderious het volgende:
Hebben meer mensen last gehad van blaren op hun hiel bij het inlopen van Clarks Desert Boots?
Niet aan te komen in NL. Heb je een USA hookup voor nodig. 574 volgens mij.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:16 schreef Geluidssysteem het volgende:
[ afbeelding ]
Weet iemand welk modelletje dit is?
Hmm, zoiets verwachtte ik al wel weer..quote:Op zondag 24 maart 2013 20:44 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Niet aan te komen in NL. Heb je een USA hookup voor nodig. 574 volgens mij.
Een van de weinige toffe NB's imo.. Jammer.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:29 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Vrij zeker dat het een costum is.
http://www.flickr.com/pho(...)6386/in/photostream/
Zo jong, zo wijs.quote:Op zondag 24 maart 2013 16:39 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Als je iets mooi vind koop je het, vind je het niet mooi koop je het niet. simpel.
YOTS edities.quote:Op maandag 25 maart 2013 12:33 schreef Atta-boy het volgende:
Thanks babs
Op lacebag stond toch dat die solarsoft dingen voor minder als ¤100 retailden? Jammer dat ze niet super cheap zijn.
Danke schön. Zo maar eens bestellen dan denk ik.quote:Op maandag 25 maart 2013 12:47 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
YOTS edities.
De GR's zijn normaal geprijsd.
Kheb geen idee ben er nooit geweestquote:Op maandag 25 maart 2013 13:58 schreef TN-FR het volgende:
Babs, ik ga deze zomer naar de vs en o.a. langs Portland maar wat is er daar zoal te beleven qua Nike (HQ)?
Maandag hé. Ik heb een lekker dealtje gesloten voor op sneakerness. Ik ben dus sowieso aanwezig.quote:Op maandag 25 maart 2013 18:35 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
GVD wat een kutdag zeg
Hier is ook al niks te beleven
En weg is size 11quote:Op maandag 25 maart 2013 19:03 schreef doo. het volgende:
Edit: NVM, heb ze al besteld![]()
[ afbeelding ]
fapfap, die moccasins wachten op de atomic teal.
Edit #2: kon de verleiding niet weerstaan, wordt weer op water en brood leven aankomende weken.
Restock bij AFEW en m'n maat was er dit keer wel
[ afbeelding ]
http://www.afew-store.com/Asics-Gel-Lyte-III-Navy-Orange
Van die guy met zijn pre orders? Zitten idd goede paartjes tussen maar ik koop nu even niks denk ik.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:00 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Maandag hé. Ik heb een lekker dealtje gesloten voor op sneakerness. Ik ben dus sowieso aanwezig.
Mensen vanuit omgeving rotterdam die met de auto gaan?!
Heb 2 paar footscapes voor 290 nu. Hij wilde minder maar dan moest ik het paypallen van te voren. Nu wat tientjes meer kwijt en kan ik het cash daar betalen.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:34 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Van die guy met zijn pre orders? Zitten idd goede paartjes tussen maar ik koop nu even niks denk ik.
Ik denk dat ik met het OV ga maar weet het nog niet zeker.
Hele goede pick ups doo
Ik zat net ook al die asics een beetje te zoeken in 9,5. Vind ze toch erg tof. Misschien een beetje spijt dat ik ze niet heb gehaald bij 290sqm.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:37 schreef SHOOOTO het volgende:
eindelijk mijn goodies opgepikt, Flyknit achtige sjaal ding van Nike en asics GL3 Slamjams
[ afbeelding ]
rainbows (wit) wil een 2e paartje en leopard.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:41 schreef doo. het volgende:
Welke footscapes? En vind die slamjams nog steeds niet echt tof tbh, maar ach als goodie (y)
Zie whatsapp brada.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:55 schreef Atta-boy het volgende:
Leopards?Fucking goede deal dan.
Die had ie niet in z'n topic staan toch?
Awesome dat je ze nu ook hebtwaarschijnlijk nog steeds een van mijn top 3 schoenen.
Syndicate lijn moet je dan hebben. Wel een stuk duurder. Check, frisco, ben g of manus.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:04 schreef pimuuuuuh het volgende:
weet iemand waar de wat zeldzamere vans te koop zijn. niet echt zin om in de standaard footlocker vans te kopen
Nja kan me wel voorstellen dat je online toffe dingen ziet, en in de locale shops alleen maar saaie vans/nikes. Dan gaat het niet echt om het feit dat je iets exclusiefs wil.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:24 schreef vault_tec het volgende:
en mensen die alleen zoeken naar exclusieve shit. Als je iets moois vind maakt het toch niet uit wie wat heeft.
Jij, cpt. en ik zelfde niveau.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:49 schreef Atta-boy het volgende:
Maar de laatste tijd vragen er steeds meer mensen om exclusieve nikes/air max/vans etc. Lijkt er meer op dat het om het exclusieve gedeelte gaat dan om hoe de schoen er uit ziet.
Being a sneakerhead, so hot right now
Gewoon kopen wat je leuk vind, een schoen word er niet mooier op als er minder van gemaakt zijn.
Das mn montage suite. Hij is nog wel wat ruimer hoor, met oa. een bank en tv voor afkijk.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:53 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Goede pickups doo![]()
@Cpt
Wat is dat voor claustrofobisch makend kamertje?
Heb dat sneakerness eens gegoogled, en het is dus een soort 'rommelmarkt' plus event in een? Lijkt me wel tof om naartoe te gaan..quote:Op maandag 25 maart 2013 19:00 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Maandag hé. Ik heb een lekker dealtje gesloten voor op sneakerness. Ik ben dus sowieso aanwezig.
Mensen vanuit omgeving rotterdam die met de auto gaan?!
Zo iets, alleen niet teveel van verwachten. Hartstikke druk want sneakers zijn tegenwoordig een hype. Maar kon het zelf de vorige keer wel waarderen. Sowieso sneakerpappies zien <3quote:Op dinsdag 26 maart 2013 02:41 schreef Alziend-Oog het volgende:
[..]
Heb dat sneakerness eens gegoogled, en het is dus een soort 'rommelmarkt' plus event in een? Lijkt me wel tof om naartoe te gaan..
Hij is niet de enige maar had niet echt iets om op te reageren.quote:
Gewoon ouwehoeren, ik zit hier al de hele dag met 10+ advocaten in een meeting room... Ik word gek. En dit is niet de 1e dag...quote:Op dinsdag 26 maart 2013 08:02 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Hij is niet de enige maar had niet echt iets om op te reageren.
Maar je krijgt er wel goed voor betaald.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 08:03 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Gewoon ouwehoeren, ik zit hier al de hele dag met 10+ advocaten in een meeting room... Ik word gek. En dit is niet de 1e dag...
Fuck My Life.
True. Maar geld motiveert maar tot een bepaalde hoogte...quote:Op dinsdag 26 maart 2013 08:04 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Maar je krijgt er wel goed voor betaald.ik ben ook al 'gewoon' aan het werk.
heus ga je geen biertje doen met je fok vrienden?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 06:47 schreef Bajskorv het volgende:
En ik loop er anoniem rond... Tralalalalalala
Daar ben ik zelf op een gegeven moment ook achter gekomen. Ben nu dan ook zeker tevreden met m'n werk. Al mag m'n salaris altijd wel omhoog natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 08:05 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
True. Maar geld motiveert maar tot een bepaalde hoogte...
Ik heb internet-vrees, ben altijd beetje bang mijn anonimiteit te verliezen... Dan wordt het namelijk lastiger posten op Fok.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 08:14 schreef vault_tec het volgende:
[..]
heus ga je geen biertje doen met je fok vrienden?
Tenzij je makkelijk te spotten bent.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 08:15 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Ik heb internet-vrees, ben altijd beetje bang mijn anonimiteit te verliezen... Dan wordt het namelijk lastiger posten op Fok.
Ik ga zo meteen gewoon even Supreme cap en hoodie scoren, val ik nooit meer op.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 08:17 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Tenzij je makkelijk te spotten bent.
Die zullen er vast genoeg zijn idd.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 08:18 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Ik ga zo meteen gewoon even Supreme cap en hoodie scoren, val ik nooit meer op.
Staat al iets van op ebay, volgens mij. Saga blijf ik moeilijk model vinden, maar die CW is erg hard.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 08:20 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Die zullen er vast genoeg zijn idd.
Ik wil die nieuwe asics gel saga die acbs heeft opgepikt. Hopelijk staat het model een beetje tof aan de voet.
FML Basj style:quote:Op dinsdag 26 maart 2013 08:03 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Gewoon ouwehoeren, ik zit hier al de hele dag met 10+ advocaten in een meeting room... Ik word gek. En dit is niet de 1e dag...
Fuck My Life.
Daarom zou ik ze graag eerst aan m'n eigen voeten willen zien voor ik ze koop.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 08:21 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Staat al iets van op ebay, volgens mij. Saga blijf ik moeilijk model vinden, maar die CW is erg hard.
Dus bajs koopt voor de gelegenheid gewoon een paar air max en een pet om incognito te blijven.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 08:37 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Maar Basj, je zal gespot worden.
Je bent in de dertig, meeste volk zal daar tussen de 16 (:')) en 25 zijn dus dat scheelt al.
Je hebt een baard, en in tegenstelling tot anderen is de jouwe verzorgd want zakenman alles.
Je bent kaal.
Je hebt US11 dus mijn vermoeden is dat je rond de 1,90 bent.
Je draagt waarschijnlijk een Norse Aros broek.
We kennen je sneakercollectie.
Je enige redmiddel is denk ik om je dom te houden als je eenmaal gespot bent.
Hehe, we zien wel. Sowieso mooi excuus om even wat nieuwe sneakers te shoppen...quote:Op dinsdag 26 maart 2013 08:37 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Je bent in de dertig, meeste volk zal daar tussen de 16 (:')) en 25 zijn dus dat scheelt al.
Je hebt een baard, en in tegenstelling tot anderen is de jouwe verzorgd want zakenman alles.
Je bent kaal.
Zeker weten, zal vast eea liggen wat leuk is, alleen weet ik niet hoe dat qua prijzen zal zijn. Vast vrij prijzig gok ik.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 08:41 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Hehe, we zien wel. Sowieso mooi excuus om even wat nieuwe sneakers te shoppen...
Ik bedoelde meer voor mijn vermomming. Paartje Jordan's ofzo, even iedereen foppen...quote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:19 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Zeker weten, zal vast eea liggen wat leuk is, alleen weet ik niet hoe dat qua prijzen zal zijn. Vast vrij prijzig gok ik.
Dat icm joggingbroek en een cap en niemand die je herkent. Ik zou makkelijk te herkennen zijn aan m'n carhartt jas indien ik zou gaan. Kunnen vault en atta over meepraten aangezien die mij wel eens gezien hebben.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:23 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer voor mijn vermomming. Paartje Jordan's ofzo, even iedereen foppen...
Ik heb eig niks voor de verkoop nu, dus voor mij is het op dit moment overbodig iig.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:29 schreef Bajskorv het volgende:
Boeit ook niet, heb er wel zin in. Hoop dat er nog wat mooie dingen liggen. Op zich kost een tafel niet eens echt veel, zouden we prima een keer kunnen doen. Kan ik wat paartjes kwijt zonder shipping en al dat gezeik.
als je seller kent, dan kan je altijd wat onderhandelen. Maar er waren wel tafels met goede deals (en steals) in de voorgaande edities. Je moet maar net het geluk hebben.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:19 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Zeker weten, zal vast eea liggen wat leuk is, alleen weet ik niet hoe dat qua prijzen zal zijn. Vast vrij prijzig gok ik.
en geld binnenharken...quote:Op dinsdag 26 maart 2013 08:37 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Je bent kaal.
Lovequote:Op maandag 25 maart 2013 20:37 schreef SHOOOTO het volgende:
eindelijk mijn goodies opgepikt, Flyknit achtige sjaal ding van Nike en asics GL3 Slamjams
[ afbeelding ]
Precies, in de winkels liggen zoveel standaard dingen dan kun je indd beter online kijkenquote:Op maandag 25 maart 2013 21:29 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Nja kan me wel voorstellen dat je online toffe dingen ziet, en in de locale shops alleen maar saaie vans/nikes. Dan gaat het niet echt om het feit dat je iets exclusiefs wil.
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 08:23 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
FML Basj style:
[ afbeelding ]
FML doo./xSanjay/Grachtenpinguin/alle andere studenten hier style:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:13 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
en geld binnenharken...
[ afbeelding ]
Hehe, die was ik alweer vergeten. Maar vergeet niet:quote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:58 schreef Grachtenpinguin het volgende:
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
Cpt. for president.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:04 schreef Cpt. het volgende:
Oplossing:
Wanneer je geld hebt alles uitgeven aan schoenen. Je hebt dan geen problemen maar wel schoenen
Zoveel wijsheid in dit topic.quote:
"Vergaderen" is een groot begrip. Ik zit te luisteren naar advocaten die elkaar bezig houden en moet af en toe iets bijdragen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:04 schreef vault_tec het volgende:
basj die vergadert en fokt tegelijk maar toch zeurt
Ik moet sowieso zaterdag gaan voor de meet up. als je wilt kopen moet je zaterdag gaan volgens mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:44 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Clean
[ afbeelding ]Ik had het gisteren gelezen, vind ze zelf ook zeker clean. Blijft een mooi model.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Love will tear us apart (Joy Division)
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:36 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
LoveJij kan wel wegkomen met neon groen
Is wel waar, Asians kunnen meisjeskleren aandoen en nog steeds tof eruitzienquote:
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 08:23 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
FML Basj style:
[ afbeelding ]
FML doo./xSanjay/Grachtenpinguin/alle andere studenten hier style:
[ afbeelding ]
Dit dus. Ik wil ze ook hoorquote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:41 schreef xSanjay het volgende:
[..]![]()
Heerlijk dit topic, ga zo door bois.
Iemand trouwens enig idee of die floral camo janoski's hier ergens in-store droppen? Vind ze toch wel erg tof.
precies, daarom ook mijn nieuwe voorliefde voor leggings meggins.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:28 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Is wel waar, Asians kunnen meisjeskleren aandoen en nog steeds tof eruitzien
Had er toevallig zaterdag nog met een kerel bij 247 over, vrij zeker dat hij daar gewoon binnen komt.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:41 schreef xSanjay het volgende:
[..]![]()
Heerlijk dit topic, ga zo door bois.
Iemand trouwens enig idee of die floral camo janoski's hier ergens in-store droppen? Vind ze toch wel erg tof.
Oh ik hoop dat ze deze week nog bellen, dan vraag ik het gelijk. Ze lijken met erg tof onder een denim/zandkleurige shortquote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:45 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Had er toevallig zaterdag nog met een kerel bij 247 over, vrij zeker dat hij daar gewoon binnen komt.
Volgens mij geen QS dus zou gewoon bij alle winkels met een SB account moeten komen.
edit: Al kan ik me vergissen.
Nee.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:45 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
precies, daarom ook mijn nieuwe voorliefde voor leggings meggins.
Laat es zien danquote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:59 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Wel.
Converse Jack Purcell LTT Ox White
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:15 schreef Cpt. het volgende:
Tof.Als je als 50-jarige dikzak trouwt op Hawai met bijpassend hemd misschienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whatever you're about to discover we off that.
Tot wanneer geldig en icm de nb tassie?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:26 schreef Fruitsalade het volgende:
20% paaskorting bij calien gratis shipping, moet vast wel iets leuks te halen zijn
1 april, helaas geen limited editions zie ik net. Daar hoopte ik eigenlijk ook opquote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:35 schreef TN-FR het volgende:
[..]
Tot wanneer geldig en icm de nb tassie?
Zag het idd ook. Jammer dat het niet icm limited spul is. Met korting en free shipping werd het toch best aantrekkelijk.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:38 schreef Fruitsalade het volgende:
[..]
1 april, helaas geen limited editions zie ik net. Daar hoopte ik eigenlijk ook opDan zou hij nogeneens 130 incl shipping zijn. Het is wel memberonly, kreeg een mailtje. Al heb ik er pas 1 keer iets gekocht.
Ben ik de enige die ze niks vindt? Zag ze bij woei en de kleuren etc doen me echt niets.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:05 schreef doo. het volgende:
Citaat:
The New Balance 998 Tassie Devil is sold exclusively at our Rotterdam store. Want to make sure you’re the proud owner of this limited edition sneaker? Call 010- 7421849 for details.
Seventyfive
kopietje van lacebag..
Je moet ze bellen?
En kut dat ze niet in amsterdam komen... Dan maar online
Voor mij is de CW wel ok, shape niet mijn ding.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:30 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Is ook echt niet mijn schoen. Model en CW vind ik allebei vrij weinig.
Haha, denk ik ook elke keer als ik hem zie.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:38 schreef Atta-boy het volgende:
Komt deze schoen jullie trouwens ook bekent voor?
http://caliroots.com/caliroots/product.asp?id=38106 Mist alleen een swoosh en dan is het een mf doom dunk
Heb nog 1 paartje Concords DS liggen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:38 schreef Atta-boy het volgende:
Concord en bred 11's![]()
Heb die olympic 6jes ook nog ds liggen, bred 11's ook btw
Ligt een paar in de vitrine. Heb ze even in m'n handen gehad, maar just not feeling it en dat heeft weinig te maken met het feit dat ik NB niet zo vind.quote:
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:54 schreef Atta-boy het volgende:
Denk het wel maar kan niet alles kopen
Weten jullie nog die zieke shape van die new balance 577 die bijna uit kwam?
[ afbeelding ]
Dat is volgens mijndit geworden
[ afbeelding ]
Een Nike Run Reax 6 dusquote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:52 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
SHOOOTO en Modus,
Hoe heet dit kreng?
http://www.deichmann.com/(...)lter_cat=marken/nike
Waarom zetten die eikels van die site het er niet gewoon bij pffff
FML gelukkig donderdag sollicitatie ergens anders
Nee.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:36 schreef Geluidssysteem het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand enig idee of ze deze nog ergens verkopen in Nederland?
Based god thought you wellquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:27 schreef Cpt. het volgende:
Weer een crossposttt. Andere helft van mn 'claustrohok'
[ afbeelding ]
Nee watquote:
Nee als in: Nee, ik heb geen idee, of als in: Nee, ze zijn niet te krijgen in Nederland?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:47 schreef Atta-boy het volgende:
Die vans x wtaps
Geluidssysteem: Nee meneer?
Maak daar maar 100% van. Zal je sowieso in de winkels niet meer vinden en online sporadisch een keer.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:49 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Nee als in: Nee, ik heb geen idee, of als in: Nee, ze zijn niet te krijgen in Nederland?.
Ik weet 95% zeker dat het de 2e is.
Verdomme.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:51 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Maak daar maar 100% van. Zal je sowieso in de winkels niet meer vinden en online sporadisch een keer.
Welke maat/kleur?quote:
Ik kan er niet om lachenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:00 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Jij stelt een vraag en ik geef antwoord.
Nou, de zoektocht is wat mij betreft al ten eindequote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:03 schreef RedReidingHood het volgende:
@Geluidssysteem: die Vans zijn echt heel gaaf, succes met de zoektocht!
PKquote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:54 schreef Bajskorv het volgende:
Trusten boys, heb er weer avondje HK op zitten. Morgen even Cafe de Coral langs, alleen maar om SHOOOTO te fucken...
lijkt wel een typische actiesport (en van haren) Nike modelquote:
US 8,5. Maar ik doe ze niet wegquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:10 schreef Atta-boy het volgende:
Zal ik je dan maar de ultieme tip geven? Lockwood in antwerpen ff mailen. Deze hebben er ziek lang gelegen dus redelijk grote kans dat ze daar nog liggen.
Cpt, doe je die van jou echt weg? Us7,5 of 8?
Dit topic is net de woei hyves. "Kunnen jullie am1 safari (of een andere schoen uit 2004) bij bestellenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:04 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Nou, de zoektocht is wat mij betreft al ten einde [ afbeelding ]
Nice!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:56 schreef acbs2 het volgende:
Pickups![]()
Met zwarten laces![]()
[ link | afbeelding ]
Asics_Gel_Saga_Mint by acbs2, on Flickr
[ link | afbeelding ]
Asics_GLIII_Navy/Orange by acbs2, on Flickr
waar komen die roshe's beschikbaar? Caliroots misschien ?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:29 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
PK
[..]
lijkt wel een typische actiesport (en van haren) Nike model
Nike Roshe Run – New Colorways Available
[ afbeelding ]
Je hebt pm.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:56 schreef artelligence het volgende:
Paartje Tiffany Janoski's, US 7,5Mag weg voor schappelijk prijsje incl. enkele MTG.
Sorry dat ik de verkeerd persoon quote, take it easy.quote:
Internet, serious bussiness.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:26 schreef Boydie12 het volgende:
[..]
Sorry dat ik de verkeerd persoon quote, take it easy.
Best saai leventje af en toe, heb het momenteel even echt gehad. Probleem is dat je werkt met mensen die nooit je vrienden zullen zijn. Dat kan vermoeiend zijn op den duur, daarom heb ik wat quality time met maten nodig. In een kroeg. Met drank.quote:Op woensdag 27 maart 2013 07:59 schreef vault_tec het volgende:
leventje. Ik krijg geen pm terug voor die tiffany janoskis QQ
Wat ik merk op mijn werk is dat mensen vergeten dat ze werken om te kunnen leven. door werk krijg je geld waardoor leuke dingen kan doen met vrienden. Helaas zien hun het anders, ben bang dat ik het ook ooit zo ga zien.quote:Op woensdag 27 maart 2013 08:18 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Best saai leventje af en toe, heb het momenteel even echt gehad. Probleem is dat je werkt met mensen die nooit je vrienden zullen zijn. Dat kan vermoeiend zijn op den duur, daarom heb ik wat quality time met maten nodig. In een kroeg. Met drank.
Kan ik me wel voorstellen. In ieder geval relaxed dat je nog wel echte vrienden hebt, denk dat dat niet voor iedereen in jouw wereld geldt.quote:Op woensdag 27 maart 2013 08:18 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Best saai leventje af en toe, heb het momenteel even echt gehad. Probleem is dat je werkt met mensen die nooit je vrienden zullen zijn. Dat kan vermoeiend zijn op den duur, daarom heb ik wat quality time met maten nodig. In een kroeg. Met drank.
quote:Op woensdag 27 maart 2013 08:29 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Wat ik merk op mijn werk is dat mensen vergeten dat ze werken om te kunnen leven. door werk krijg je geld waardoor leuke dingen kan doen met vrienden. Helaas zien hun het anders, ben bang dat ik het ook ooit zo ga zien.
Tot die tijd maar lekker schoenen blijven kopen en af en toe de kroeg in en yolo gillen.
oh hai Ferdyquote:Op woensdag 27 maart 2013 07:59 schreef vault_tec het volgende:
leventje. Ik krijg geen pm terug voor die tiffany janoskis QQ
Die saga's? Nog niet uit toch? Heb volgens mij alleen acbs2 er mee gezien en die had ze via wifey hook-up. (dacht ik)quote:Op woensdag 27 maart 2013 08:33 schreef vault_tec het volgende:
ik zei het eerst altijd sarcastisch maar nu kan ik er niet meer mee stoppen...Iemand al meer info over die minty asics? Zie ze nog nergens.
Mwah, die keuze heb ik al lang geleden gemaakt. Werk is wel echt deel van mijn leven, zit nou eenmaal in me. Sinds ik jong ben heb ik hard gewerkt in hotels, op het land, in keukens, etc.quote:Op woensdag 27 maart 2013 08:29 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Wat ik merk op mijn werk is dat mensen vergeten dat ze werken om te kunnen leven. door werk krijg je geld waardoor leuke dingen kan doen met vrienden. Helaas zien hun het anders, ben bang dat ik het ook ooit zo ga zien.
Hoi.quote:
awh oke...quote:Op woensdag 27 maart 2013 08:35 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Die saga's? Nog niet uit toch? Heb volgens mij alleen acbs2 er mee gezien en die had ze via wifey hook-up. (dacht ik)
Amen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 08:36 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Mwah, die keuze heb ik al lang geleden gemaakt. Werk is wel echt deel van mijn leven, zit nou eenmaal in me. Sinds ik jong ben heb ik hard gewerkt in hotels, op het land, in keukens, etc.
Maar goed, er is werk en werk. Ik zou best graag met wat meer interessante lui willen werken. Weet ik veel, hetzelfde werk doen in een wat creatievere sector ofzo.
En vrienden blijven belangrijk, die staan boven alles. Gelukkig is dat wederzijds.
Ik heb gelukkig wel leuke collega's waarvan ik wel eens een paar buiten werktijd om ook spreek, terwijl mensen die ik al jaren ken niets van zich laten horen. Nou dan niet hoor.quote:Op woensdag 27 maart 2013 08:36 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Mwah, die keuze heb ik al lang geleden gemaakt. Werk is wel echt deel van mijn leven, zit nou eenmaal in me. Sinds ik jong ben heb ik hard gewerkt in hotels, op het land, in keukens, etc.
Maar goed, er is werk en werk. Ik zou best graag met wat meer interessante lui willen werken. Weet ik veel, hetzelfde werk doen in een wat creatievere sector ofzo.
En vrienden blijven belangrijk, die staan boven alles. Gelukkig is dat wederzijds.
Tuurlijk. En veel Engelse woorden erin mix zeker? Misschien een accentje al zelfs?quote:Op woensdag 27 maart 2013 09:49 schreef vault_tec het volgende:
als ik je vind verwacht ik wel dat je om de 3 zinnen vermeld dat je uit london komt.
Nee, absoluut niet. Wel neig ik soms compleet naar Engels te schakelen, wat mezelf ook echt enorm irriteert. Doe ik trouwens vooral als ik in Londen met Nederlanders spreek. In Nederland doe ik het zelden.quote:Op woensdag 27 maart 2013 09:55 schreef Atta-boy het volgende:
LondEn
En je moet met een vreemd Engels accent praten. Doe je dat btw echt?
Chukka burgundy 7.5, die ik waarschijnlijk kwijt wil. Waren ze uberhaupt in US7 te koop in Nederland?quote:
Pas je geen 7?quote:Op woensdag 27 maart 2013 10:33 schreef vault_tec het volgende:
first come first serve. Nee, had ze toch niet gekocht, wil alleen de sk8 hi in een 7.5 maar nergens te vinden. Volgens mijn zijn mijn voeten toch ietsjes groter dan de jouwe
Ja is het ook, klant had het ding gezien bij Deichmann (Duitse van Haren) en die zetten er alleen bij: Heren loopschoen van Nikequote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:29 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
PK
[..]
lijkt wel een typische actiesport (en van haren) Nike model
Nike Roshe Run – New Colorways Available
[ afbeelding ]
Dit soort vragen krijg ik bij Nike de hele dag doorquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:45 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Dit topic is net de woei hyves. "Kunnen jullie am1 safari (of een andere schoen uit 2004) bij bestellen. Doe zelf een beetje research.
Hoeft niet hoor, ik ben bijna 30 en ik weiger mn leven te laten overheersen door werk.quote:Op woensdag 27 maart 2013 08:29 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Ben bang dat ik het ook ooit zo ga zien.
Tot die tijd maar lekker schoenen blijven kopen en af en toe de kroeg in en yolo gillen.
Ik reageer op alles in 1x om vervolgens te zijn dat ik 4 reacties onder elkaar hebquote:Op woensdag 27 maart 2013 11:16 schreef Bajskorv het volgende:
Sorry, da's mijn Hong Kong SPAM.... Beetje het topic vervuilen terwijl iedereen ligt te pitten...
HoH praktijkenquote:Op woensdag 27 maart 2013 11:12 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Dit soort vragen krijg ik bij Nike de hele dag door
"Ik kan het nergens vinden online, maar misschien hebben jullie ergens nog wat verloren paartjes liggen".
Tuurlijk, die we verstoppen we lekker voor jou zodat jij ze niet kan kopen, ha!![]()
Doen die dat? Of wegleggen voor eigen staff, dat kan eigk ook niet.quote:
Ik had ze al gezien ja, vreselijk... Sorryquote:Op woensdag 27 maart 2013 11:56 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[ afbeelding ]
Y-3 liefhebbers hier? Ik moet deze echt hebben, hopen dat ze voor de gebruikelijk 300$ retailen anders word het janken geblazen.
Maat 36?? Kids Footlockerquote:Op woensdag 27 maart 2013 11:54 schreef Zwappel het volgende:
Ik ga donderdag naar Amsterdam toe, wil meteen checken voor sneakers voor mn meid d'r verjaardag. Maat 36, iemand suggesties voor vette shops?
Yup, Diffusie lijn van Yoji Yamamoto.quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:59 schreef Atta-boy het volgende:
Y-3 is toch een duurder merk van adidas?
Ben niet echt fan van hun schoenen, hoewel ik deze best leuk vind. Zou er alleen nooit $300 voor over hebben.
Ze lijken een beetje op roshe runs btw.
Neeeeee joh.quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:58 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ik had ze al gezien ja, vreselijk... Sorry
Inspired by Roshe Run
quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:59 schreef Atta-boy het volgende:
Ze lijken een beetje op roshe runs btw.
Thanks, maar hebben ze daar niet iets van 103840 footlockers?quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:59 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Maat 36?? Kids Footlocker
No joke, ze hebben echt wel goeie collectie daar, koop veel van mn eigen patta's ook daar
Ik vind ze niksquote:
Dude, er is maar 1 winkelstraat in de binnenstad, loop daar gewoon doorheen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:01 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Thanks, maar hebben ze daar niet iets van 103840 footlockers?Welke zal ik dan moeten zijn?
En misschien eventueel iets van leuke tassen ofzo, of moet ik dat echt aan een vrouw overlaten?
AJ11 Galaxy?quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:03 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Doen me een beetje denken aan een stel jordans van een tijdje terug.
Iemand enig idee welke dat waren, die neopreen jordans met glow in the dark zool?
Oke thanks!quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:03 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Dude, er is maar 1 winkelstraat in de binnenstad, loop daar gewoon doorheen.
Kid Footlocker zit in-store aan de nieuwendijk en halverwege Kalver een eigen store.
Verder zou ik op googlemaps even de 9 straatjes opzoeken (vlakbij Kalver) en daar doorheen strollen als je genoeg hebt van H&M, Zara en Berschka
Jordan XX8?quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:03 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Doen me een beetje denken aan een stel jordans van een tijdje terug.
Iemand enig idee welke dat waren, die neopreen jordans met glow in the dark zool?
Dit is een custom he... Best awesome btwquote:Op woensdag 27 maart 2013 12:04 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
AJ11 Galaxy?
[ afbeelding ]
Ik googlede gewoon Jordan glow in the darkquote:Op woensdag 27 maart 2013 12:08 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Dit is een custom he... Best awesome btw
chicks op sneakers.quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:56 schreef oLexie het volgende:
Em, tsja. Originele sneakers hier.![]()
Ik heb de duizend uit 1 dozijn New Balance's 574 aangeschaft, met klompneusmaar vond de 576 iets te duur deze maand.
[ afbeelding ]
Ik vind ze leuk hoor!quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:56 schreef oLexie het volgende:
Em, tsja. Originele sneakers hier.![]()
Ik heb de duizend uit 1 dozijn New Balance's 574 aangeschaft, met klompneusmaar vond de 576 iets te duur deze maand.
[ afbeelding ]
Er is geen enkel excuus om met zulke ranzige zolen de straat op te gaan Atta!quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:51 schreef Atta-boy het volgende:
chicks op nb, altijd goed.
beaters vandaag:
[ afbeelding ]
en fullbody wivah want supreme:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:53 schreef Atta-boy het volgende:
Ik ben van de bloods sinds gisteren. Daarom ook rode kat op bed
Thanks
Indeedquote:
Ja ben er ook blij mee, thanks. Ja, hij is leuk.quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:26 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ik vind ze leuk hoor!
Edit- Fobo gecheckt, leuke chick ook! Leuk vriendje ook![]()
Hij is bijna een half jaar. Groeit echt snel, als ie ligt lijkt ie vaak wel nog klein maar als hij rechtop staat is ie al best grootquote:Op woensdag 27 maart 2013 13:57 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Kat is al aardig gegroeid atta, hoe lang hebben jullie hem nu?
Deze wil ik ookquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:11 schreef Apostrof het volgende:
Vind het haast een vrouwenschoen, maar toch, gaaf.
[ afbeelding ]
Waar the hell woon jij? Looks like pPlatteland to mequote:Op woensdag 27 maart 2013 17:17 schreef Cpt. het volgende:
Wivah inclusief mega schaduw
[ afbeelding ]
Ze zien er wel anders uit dan de consortium og. Kleuren en materialen zo op het eerste gezicht.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:51 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Klinkt gaaf maar ben totaal geen fan van de halfcab dus was een easy pass voor mij.
@Nezhi
Heel mooi schoentje inderdaad. Hij lijkt wat donkerder dan de consortium release van vorig jaar al kan dat ook aan de foto's van Caliroots liggen. Deze gaat misschien wel gedubbeld worden
Het middenstuk en de dikte bij de hiel lijken zo op het eerste gezicht vrij anders.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:06 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Materiaal ziet er gewoon hetzelfde uit toch? Alleen de kleuren zijn anders maar dat kan dus gewoon door de foto's komen.
Weet iemand of ze in NL droppen? Wel leuk om eens te vergelijken.
copped en als ze binnen zijn ff checken met mijn zomergarderobe en anders gaan ze weer terug.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:08 schreef doo. het volgende:
nu online bij manus, camo florals go go go!
Dan zal je vast gelijk hebben, misschien ligt het aan de foto.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:11 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Heb de schoen er even bij gepakt, hiel is hetzelfde en bij die close-up van het middenstuk lijkt het materiaal ook hetzelfde, zelfde structuur in ieder geval.
Is alleen vip sale nu toch?quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:52 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Die easter discount is toch nog geldig bij Caliroots? Heeft iemand die code voor mij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |