Niet de Holocaust zelf, maar vraagtekens bij de aantallen enzo.quote:Op zondag 24 maart 2013 00:46 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Een kans bij DV? Waarom niet, DM eens
dm wat?quote:Op zondag 24 maart 2013 00:46 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Een kans bij DV? Waarom niet, DM eens
Ik ga je verder niet weerhouden, maar ik heb je gewaarschuwd.quote:Op zondag 24 maart 2013 00:48 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Waarom mensen geen kans zouden willen, dan hoef je je niet in te houden.
Je hebt 'te hoog gegrepen' verkeerd getypt.quote:Op zondag 24 maart 2013 00:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
maar jij bent dan ook een geval apart
Ik moest lachen.quote:Op zondag 24 maart 2013 00:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ga je verder niet weerhouden, maar ik heb je gewaarschuwd.
Kut voor je.quote:Op zondag 24 maart 2013 00:51 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik moest serieus grinniken.
Drank?quote:Op zondag 24 maart 2013 00:52 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Best wel, was net aan het drinken, kwam wat in mijn neus.
Neinquote:Op zondag 24 maart 2013 00:48 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Heeft een van jullie dark skies al gezien?
Waarom moet datquote:Op zondag 24 maart 2013 00:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja zo, als ik wat anders heb gevonden
moet nog 4 uur overleven
Laat ons niet langer in spanning, waarom nog 4 uur?quote:Op zondag 24 maart 2013 00:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja zo, als ik wat anders heb gevonden
moet nog 4 uur overleven
Je vriendin?quote:Op zondag 24 maart 2013 00:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
dan komt er iemand thuis waar ik graag even op wacht
Mooie tijd wel om thuis te komenquote:Op zondag 24 maart 2013 00:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
dan komt er iemand thuis waar ik graag even op wacht
only hate the road when youre missing homequote:Op zondag 24 maart 2013 00:56 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Only know you've been high when you're feeling low.
Ik durf het je niet te zeggenquote:Op zondag 24 maart 2013 00:56 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik weet niet of het de moeite waard is.
Only know you love when you let her go.quote:Op zondag 24 maart 2013 00:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
only hate the road when youre missing home
and you let her goquote:Op zondag 24 maart 2013 00:57 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Only know your lover when you let her go.
quote:Op zondag 24 maart 2013 00:57 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Only know your lover when you let her go.
VERPEST HET NIET VOOR MIJquote:
Waarom nietquote:Op zondag 24 maart 2013 00:57 schreef Typisch het volgende:
was ook mijn planning maar dat ging niet helemaal
ik had 3 gratis kaartjes lowlands, die heb ik weg gegevenquote:
Ik snap niet hoe je dat nummer niet zat wordtquote:Op zondag 24 maart 2013 00:56 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Only know you've been high when you're feeling low.
Dat is echt zon smerige amerikaanse Alabama-redneck die dat zingt volgens mijquote:Op zondag 24 maart 2013 00:59 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe je dat nummer niet zat wordtHetzelfde trouwens met Lightning Bolt van Jake Bugg
Waaromquote:Op zondag 24 maart 2013 00:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
VERPEST HET NIET VOOR MIJ
ik wou de lijst niet bekijken voor mn verjaardag
Meer solliciteren dan.quote:Op zondag 24 maart 2013 00:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik kan wss niet eens meer naar lowlands tenzij ik in april werk vind.
quote:Op zondag 24 maart 2013 01:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is echt zon smerige amerikaanse Alabama-redneck die dat zingt volgens mij
Je kent Half Moon Run toch nog nietquote:Op zondag 24 maart 2013 01:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
omdat de lijst dan al lekker aangevuld zou zijn en ik lekker kon fangirlen
Ook dat ja.quote:Op zondag 24 maart 2013 00:58 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je bent natuurlijk een FOK!ker ja
quote:
Klopt, maar nu weet ik wel dat ze komen en nu is de verrassing wegquote:Op zondag 24 maart 2013 01:01 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Je kent Half Moon Run toch nog niet
Jammer welquote:Op zondag 24 maart 2013 01:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Was hier naar het dorpscafé maar ik vond het zo kut dat ik maar naar huis ben gegaan.
Ohquote:Op zondag 24 maart 2013 01:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Klopt, maar nu weet ik wel dat ze komen en nu is de verrassing weg
Je kan hem nog niet helemaal afgeluisterd hebbenquote:
Klopt, maar ik vind het All Time Low karakter niet geweldigquote:Op zondag 24 maart 2013 01:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan hem nog niet helemaal afgeluisterd hebben
Je bent homo?quote:Op zondag 24 maart 2013 01:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dus nu de kamer vol zetten met sfeerkaarsjes, muziekje op en shit.
En dan maar wachtenquote:Op zondag 24 maart 2013 01:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dus nu de kamer vol zetten met sfeerkaarsjes, muziekje op en shit.
Van allen nog nooit gehoordquote:Op zondag 24 maart 2013 01:04 schreef jordyqwerty het volgende:
Waar zal ik heen gaan?
The Zombies, Yeah Yeah Yeahs, The Courteneers, Pitch (festival), Rock Herk (festival)
Rock Werchter met Azealia Banks.quote:Op zondag 24 maart 2013 01:04 schreef jordyqwerty het volgende:
Waar zal ik heen gaan?
The Zombies, Yeah Yeah Yeahs, The Courteneers, Pitch (festival), Rock Herk (festival)
quote:Op zondag 24 maart 2013 01:04 schreef jordyqwerty het volgende:
Waar zal ik heen gaan?
En neem mij meequote:
quote:
Imperfect op een andere manier, eerder ruw dan.quote:Op zondag 24 maart 2013 01:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik dacht dat je nummers leuk vond die niet perfect waren?
Niemand die naar RW gaat voor harquote:
5 april weerquote:
ohquote:Op zondag 24 maart 2013 01:06 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Imperfect op een andere manier, eerder ruw dan.
Gaan er mensen van FOK! met je mee naar de Kuip?quote:Op zondag 24 maart 2013 01:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
5 april weer
eerst sushi kanen en bier drinken met FOK!'ers, dan Feyenoord en dan stoer doen in de stad.
Feyenoord.
uit het Feyenoord topique, sushi voor 10 eu onbeperkt is er geregeld.quote:Op zondag 24 maart 2013 01:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gaan er mensen van FOK! met je mee naar de Kuip?
city and colour?quote:Op zondag 24 maart 2013 01:06 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Imperfect op een andere manier, eerder ruw dan.
Netjes, Caland enzo?quote:Op zondag 24 maart 2013 01:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
uit het Feyenoord topique, sushi voor 10 eu onbeperkt is er geregeld.
Natuurlijk wel.quote:Op zondag 24 maart 2013 01:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niemand die naar RW gaat voor harecht sorry maar dat gebeurt gewoon niet
Skinsquote:Op zondag 24 maart 2013 01:10 schreef Fok-it het volgende:
I really fucked it up this time, did`nt I my dear
Huh dat is niet van Skins?quote:
Little Lion Man ken je wel tochquote:Op zondag 24 maart 2013 01:10 schreef Typisch het volgende:
Ik ken niks van deze muziek, alleen Passenger. Doe es effe niet zo stoer man.
Mumford and sons hebben wel paar leuke nummers hoorquote:Op zondag 24 maart 2013 01:11 schreef jordyqwerty het volgende:
Mumford and Sons
Of Monsters and Men
Hou niet zo van dat genre
haha gamen kk nerdquote:Op zondag 24 maart 2013 01:12 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
wacht ... dat is ene lied .. kut ik ben moe en zo nog een game teornooi
quote:Op zondag 24 maart 2013 01:12 schreef Fok-it het volgende:
Verder is Skins een perfect gespreksonderwerp natuurlijk PP thanks. Waar ben je nu?
quote:Op zondag 24 maart 2013 01:12 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Jawel, ik kwam niet door het tweede seizoen, maar het eerste seizoen
Whut. Je kwam er niet doorheen?quote:Op zondag 24 maart 2013 01:12 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
je moet echt 3 en 4 kijken.quote:
ik heb se 1 en 2 allebei iets van 40 keer gezien, letterlijkquote:Op zondag 24 maart 2013 01:12 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 maart 2013 01:09 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Te rustig, eerder lowfi of:
zoiets
codquote:Op zondag 24 maart 2013 01:13 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nou ja, het is COD dus niet hardcore gamen
Nee het was zo saai. Ik ben criminal minds gaan kijken want ik had seizoen 8 nog niet gezien.quote:
Seizoen 3 en 4 is leukerquote:Op zondag 24 maart 2013 01:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik heb se 1 en 2 allebei iets van 40 keer gezien, letterlijkik kan van se2 alles wat ze zeggen bijna voorspellen.
skins
Ik vond vooral Tony leuk, maar in seizoen 2 is hij opeens zo sneu, dat kan ik niet aan.quote:Op zondag 24 maart 2013 01:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik heb se 1 en 2 allebei iets van 40 keer gezien, letterlijkik kan van se2 alles wat ze zeggen bijna voorspellen.
skins
is een kut shooter man, speel dan Halo of als je echt baas wil zijn cs.quote:Op zondag 24 maart 2013 01:14 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Simpel vermaak, je hoeft geen fuck te kunnen en je kan KD 3 halen
huh oh wacht dat bedoel ikquote:Op zondag 24 maart 2013 01:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Seizoen 3 en 4 is leukerEffy
Emily
Naomi
Oh dacht alquote:Op zondag 24 maart 2013 01:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
huh oh wacht dat bedoel ikik zat in mn hoofd met generatie 1 en 2 en verwarde dat met de seizoenen
Jij weet,quote:Op zondag 24 maart 2013 01:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
pizza, kijk aub door.
je zal helemaal verliefd worden op generatie 2 ( se 3&4 )
Leuke muziek, ik kende het nog niet, thxquote:Op zondag 24 maart 2013 01:13 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Dit einde
Vanaf 2:10 ofzo, als ie half begint te schreeuwen, lijkt wel machteloos ofzo? Ik krijg er iig altijd kippevel van
Speel ik ook beide.quote:Op zondag 24 maart 2013 01:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
is een kut shooter man, speel dan Halo of als je echt baas wil zijn cs.
2e.quote:Op zondag 24 maart 2013 01:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh dacht alwelke generatie vond je het leukst?
Morgen zal ik weer kijken.quote:Op zondag 24 maart 2013 01:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
pizza, kijk aub door.
je zal helemaal verliefd worden op generatie 2 ( se 3&4 )
Ik ook nietquote:Op zondag 24 maart 2013 01:16 schreef Typisch het volgende:
echt wtf is dit ik begrijp geen anus van wat hier getypt wordt
Ik ook, eerst vond ik het echt kut om seizoen 3 te beginnen omdat hele andere cast was, maar als je er eenmaal in zit, het is zooveel leuker en beter en vooral heftiger, vooral seizoen 4 met Effy. wowiequote:Op zondag 24 maart 2013 01:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
2e.
eerste vond ik zo saaiof nouja saai..
ik kon me gewoon meer vinden in de 2e, vooral in eff
Ik heb na CS trouwens wel gehad dat ik geen COD meer kon spelen omdat CS zoveel beter wasquote:
ik kan het nu niet meer denk ik, al tijden niet gespeeldquote:Op zondag 24 maart 2013 01:17 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik heb na CS trouwens wel gehad dat ik geen COD meer kon spelen omdat CS zoveel beter was
Nee, dan ontwijk ik je. Beste serie ever.quote:
ik vond het wel tof eigenlijk, had het niet gewaardeerd als ze doorgingen met dezelfde castquote:Op zondag 24 maart 2013 01:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ook, eerst vond ik het echt kut om seizoen 3 te beginnen omdat hele andere cast was, maar als je er eenmaal in zit, het is zooveel leuker en beter en vooral heftiger, vooral seizoen 4 met Effy. wowie
Ik game ook nog maar vrij weinig de laatste tijdquote:Op zondag 24 maart 2013 01:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik kan het nu niet meer denk ik, al tijden niet gespeeld
sowieso weinig gamen laatste tijd, andere shit kost veel tijd
Nee hoorquote:Op zondag 24 maart 2013 01:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, dan ontwijk ik je. Beste serie ever.
quote:Op zondag 24 maart 2013 01:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ook niet. Dacht dat het een band was.
Dat wist ik helemaal nietquote:Op zondag 24 maart 2013 01:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik vond het wel tof eigenlijk, had het niet gewaardeerd als ze doorgingen met dezelfde cast
vooral dat effy en panda de sleutel zijn tussen de 2 generaties![]()
ook als je alles vaker kijkt zie je steeds meer dingen waarvan je denkt, OJA, dat was ook in de eerste generatie.
zo zie je in de eerste aflevering van se3 dat er in de klas bij effy, freddy, cook, emily etc een indiase homo zit die maxxie en anwar moest voorstellen. en even later zie je dat cook het kluisje van sid heeft gekregen
mijn chick heeft 2 weken terug mijn live verlengd, zomaar ineensquote:Op zondag 24 maart 2013 01:19 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik game ook nog maar vrij weinig de laatste tijd, laatst voor het eerst in 3 weken weer de xbox aangezet en een beetje mw2 gespeeld, wat eerst echt heel leuk was, gewoon lekker makkelijk, beetje trickshotten (
) maar over 14 dagen loopt live af en ik weet niet of ik opnieuw ga kopen
En die seksscene van Emily en Naomi.. Oeffquote:Op zondag 24 maart 2013 01:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik ben echt helemaal verliefd op Skins, de hele cast en de verhalen.
Zoveel tranen.
let er maar eens opquote:Op zondag 24 maart 2013 01:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat wist ik helemaal nietBen hem nu voor tweede keer aan het kijken
O dan ga ik snel iemand zoeken. Dat lijkt me dus echt een geweldig cadeauquote:Op zondag 24 maart 2013 01:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
mijn chick heeft 2 weken terug mijn live verlengd, zomaar ineens
sowieso hun 2quote:Op zondag 24 maart 2013 01:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En die seksscene van Emily en Naomi.. Oeff![]()
?quote:Op zondag 24 maart 2013 01:21 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
O ja DV, moet je kijken wat is gister vond
hey jj zijn mijn initialenquote:Op zondag 24 maart 2013 01:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
sowieso hun 2
wie gun je effy meer? cook of freddy?
eigenlijk hoort JJ er ook tussen
Geen van beide.quote:Op zondag 24 maart 2013 01:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
sowieso hun 2
wie gun je effy meer? cook of freddy?
eigenlijk hoort JJ er ook tussen
in ruil heb ik fucking nice gekookt, shit is aanquote:Op zondag 24 maart 2013 01:21 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
O dan ga ik snel iemand zoeken. Dat lijkt me dus echt een geweldig cadeau
Serieus?quote:Op zondag 24 maart 2013 01:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
geef mij cook dan maar godverdomme zeg
hij is wat ze in Engeland een 'chav' noemen ja. maar gewoon die hele badass uitstraling van hemquote:Op zondag 24 maart 2013 01:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Serieus?Gadver, hij is een lompe boer man
Haha wat had je gekooktquote:Op zondag 24 maart 2013 01:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
in ruil heb ik fucking nice gekookt, shit is aan
Nee ik vind hem echt lelijk haha.quote:Op zondag 24 maart 2013 01:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
hij is wat ze in Engeland een 'chav' noemen ja. maar gewoon die hele badass uitstraling van hem:@
1. Tonyquote:Op zondag 24 maart 2013 01:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee ik vind hem echt lelijk haha.
Top 5 personages?Uit beide generaties
hommoquote:Op zondag 24 maart 2013 01:25 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
1. Tony
2. Tony
3. Tony
4. Tony
5. Chris
Nja hij is niet de knapste nee, maar ik heb langzaam gevoelens voor hem gekregenquote:Op zondag 24 maart 2013 01:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee ik vind hem echt lelijk haha.
Top 5 personages?Uit beide generaties
Waarom Freddie?quote:Op zondag 24 maart 2013 01:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nja hij is niet de knapste nee, maar ik heb langzaam gevoelens voor hem gekregen
Oeff, lastig.
1. Effy
2. Cook
3. Emily
4. Freddie
5. Cassie
als jij het zegtquote:Op zondag 24 maart 2013 01:27 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Tony is een van de beste karakters ooit gemaakt.
Hij heeft iets, en ik kies de personages puur omdat ik een stukje van mezelf erin terug vind.quote:Op zondag 24 maart 2013 01:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom Freddie?Die voegt zo weinig toe, hij is wel lief voor Ef maar oke.
Ja dat heb ik ook wel beetjequote:Op zondag 24 maart 2013 01:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hij heeft iets, en ik kies de personages puur omdat ik een stukje van mezelf erin terug vind.
er is een aflevering dat tony naar uni gaat en zo'n bad chick tegen komt, dat is het verhaal van een bekend gescrheven stuk alleen ik weet de naam niet meerquote:Op zondag 24 maart 2013 01:27 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Tony is een van de beste karakters ooit gemaakt.
Ciaoquote:Op zondag 24 maart 2013 01:28 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Oké ik verplaats me naar mijn xbox, adios
waarom JJ? ik vind hem zo weinig toevoegenquote:Op zondag 24 maart 2013 01:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook wel beetje
Moi:
Effy
Cassie
JJ
Naomi
Emily
quote:Op zondag 24 maart 2013 01:27 schreef Typisch het volgende:
pizza pepperoni je moet dv maar een halve pizza geven, dan weet je dat alvast
Herken weer veel in hemquote:Op zondag 24 maart 2013 01:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
waarom JJ? ik vind hem zo weinig toevoegen
Rare naam voor je bedquote:Op zondag 24 maart 2013 01:28 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Oké ik verplaats me naar mijn xbox, adios
ik zie hetquote:Op zondag 24 maart 2013 01:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
er zaten meerdere lagen in die zin van mij, zo geniaal
Ik zeg niet alles, ik zeg veelquote:
lol sorry maar als ik aan JJ denk denk ik aan zijn autisme, moeilijk omheen te draaienquote:Op zondag 24 maart 2013 01:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zeg niet alles, ik zeg veel. Doe niet zo bevooroordeeld
Vindt je dat serieus goed nummer?quote:Op zondag 24 maart 2013 01:31 schreef Typisch het volgende:
bazennummer speciaal voor jullie opgezocht
Klopt, maar meer dat het een chaos in zijn hoofd is en dat hij niet gehoord wordt. Naja ga ik verder ook niet op inquote:Op zondag 24 maart 2013 01:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
lol sorry maar als ik aan JJ denk denk ik aan zijn autisme, moeilijk omheen te draaien
alleen aan beginnen als je echt niks anders te doen hebtquote:Op zondag 24 maart 2013 01:31 schreef Fok-it het volgende:
Ik ben verre van autistischEn nee die wil ik ook niet zien
omdat het me zo slecht lijkt.
'stop ruffling my hair!'quote:Op zondag 24 maart 2013 01:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt, maar meer dat het een chaos in zijn hoofd is en dat hij niet gehoord wordt. Naja ga ik verder ook niet op in
VInd het echt het slechtste nummer van JT. Heeft echt veel leuke nummers, maar deze? nahquote:Op zondag 24 maart 2013 01:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
wat is goed?
in ieder geval relax om naar te luisteren, ja
je mag het gerust zeggen hoorquote:Op zondag 24 maart 2013 01:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt, maar meer dat het een chaos in zijn hoofd is en dat hij niet gehoord wordt. Naja ga ik verder ook niet op in
Ik WALG van die zus van Freddiequote:
hoe danquote:Op zondag 24 maart 2013 01:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
VInd het echt het slechtste nummer van JT. Heeft echt veel leuke nummers, maar deze? nah
Hahahquote:Op zondag 24 maart 2013 01:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
je mag het gerust zeggen hoor
ik ben hier de enige normale persoon dus voor de rest hoef je je niet te schamen
Hahahah jij kent volgens mij `echt '' alles uit je hoofd hequote:Op zondag 24 maart 2013 01:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik ook, en die shows ookplaatsvervangende schaamte
Ass to ass with you, i wanna go
quote:Op zondag 24 maart 2013 01:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hahahah jij kent volgens mij `echt '' alles uit je hoofd he
Ja weet niet, het is gewoon niet zijn stijl ofzo.quote:
Maar ik denk ook niet dat het voor iedereen `geschikt'is zeg maarquote:
quote:Op zondag 24 maart 2013 01:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
lamar is toch die amerikaanse basketballspeler die getrouwd is met 1 van de kardashians
neger watquote:Op zondag 24 maart 2013 01:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
lamar is toch die amerikaanse basketballspeler die getrouwd is met 1 van de kardashians
zeker nietquote:Op zondag 24 maart 2013 01:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar ik denk ook niet dat het voor iedereen `geschikt'is zeg maarweet niet, onderwerpen die er in voorkomen enzo.
Precies. Je moet de karakters echt `begrijpen''quote:Op zondag 24 maart 2013 01:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
zeker niet
mensen die weinig 'levenservaring', om het zo maar te noemen, hebben zullen deze serie ook niet als vermakelijk beschouwen
daarom effy, cook en emilyquote:Op zondag 24 maart 2013 01:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Precies. Je moet de karakters echt `begrijpen''
quote:Op zondag 24 maart 2013 01:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
En bij Kanye en Jay, godverdomme nog nooit zo'n vette sfeer mee gemaakt ergens.
Ja maar Cook vind ik `te''. Ik had ook een hekel aan Tony eerste seizoenquote:
wat is levenservaring?quote:Op zondag 24 maart 2013 01:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
zeker niet
mensen die weinig 'levenservaring', om het zo maar te noemen, hebben zullen deze serie ook niet als vermakelijk beschouwen
ik had een hekel aan michelle en tonyquote:Op zondag 24 maart 2013 01:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar Cook vind ik `te''. Ik had ook een hekel aan Tony eerste seizoen
Vind dat altijd beetje bullcrap.quote:
Michelle is walgelijk inderdaad, eigenlijk nog erger dan Tony, wat een hoer is dat zegquote:Op zondag 24 maart 2013 01:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik had een hekel aan michelle en tonyniet als stelletje maar gewoon omdat ze irritante gezichten hebben
michelle haar neus en tony zijn wenkbrauwen
ik heb me toch een potje zitten ergeren
Levenservaring is sowieso subjectief as fuckquote:Op zondag 24 maart 2013 01:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vind dat altijd beetje bullcrap.Het begrip levenservaring dan he, niet 2pac.
Cassie speelt in Game of Thrones net als Chrisquote:Op zondag 24 maart 2013 01:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
tony is trouwens best wel bekend, hij heeft in meerdere films gespeeld, net zoals cook
en effy is half model-ish
best tof dat ze nog dingen doen buiten skins
echtquote:
''ja mijn leven is een zooitje, jij hebt geen levenservaring''quote:Op zondag 24 maart 2013 01:40 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Levenservaring is sowieso subjectief as fuck
Chris in seizoen 1 al en Cas in 2quote:
Ik ken hetquote:Op zondag 24 maart 2013 01:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
''ja mijn leven is een zooitje, jij hebt geen levenservaring''
ik schijt op zulke mensen
mensen die dat als aandachtshoeren zeggen inderdaad, maar feitelijk gezien is het wel gewoon waar natuurlijk.quote:Op zondag 24 maart 2013 01:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
''ja mijn leven is een zooitje, jij hebt geen levenservaring''
ik schijt op zulke mensen
mwah, iedereen vind toch al vrij snel van zichzelf dat hij veel shit heeft meegemaaktquote:Op zondag 24 maart 2013 01:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
mensen die dat als aandachtshoeren zeggen inderdaad, maar feitelijk gezien is het wel gewoon waar natuurlijk.
dat zeggen ze ook altijd tijdens anaal, kut wijvenquote:Op zondag 24 maart 2013 01:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
'Je weet half niet wat ik mee maak'
'Je zal het nooit begrijpen'
'Niemand kent pijn zoals ik het ken'
Klopt, maar die mensen weten ook zelf wel dat er echt gradaties tussen zitten.quote:Op zondag 24 maart 2013 01:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
mwah, iedereen vind toch al vrij snel van zichzelf dat hij veel shit heeft meegemaakt
ik heb shit meegemaakt man fak joint gerookt bier gedronken relaties gehad lijpe shit gedaan fkn veel levenservaring jatog!! yoloquote:Op zondag 24 maart 2013 01:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
mijn papa en mama hebben altijd ruzie gehad, ik heb levenservaring jonguh
Trustenquote:
quote:
ja maar dat is terecht godverdommequote:Op zondag 24 maart 2013 01:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat zeggen ze ook altijd tijdens anaal, kut wijven
bedankt, weer wat geleerd over jouquote:Op zondag 24 maart 2013 01:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja maar dat is terecht godverdomme
Pijn is fijn.quote:Op zondag 24 maart 2013 01:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja maar dat is terecht godverdomme
'' gaat het niet over rozen, ik stoor mij daar niet aan. En gaat het wel over rozen, zitten daar ook weer dorens aan''quote:
quote:Op zondag 24 maart 2013 01:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
'' gaat het niet over rozen, ik stoor mij daar niet aan. En gaat het wel over rozen, zitten daar ook weer dorens aan''
kutleef
quote:Op zondag 24 maart 2013 02:04 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat zo slapen. Welterusten mensen![]()
drunkie drunkquote:
een emo.gif is op zijn plaatsquote:
quote:Op zondag 24 maart 2013 11:09 schreef Angel-Joy het volgende:
SEX / Trio met een stel.
Oh god
Ik heb een hamburger gegeten als ontbijt
Wtfquote:Op zondag 24 maart 2013 11:09 schreef Angel-Joy het volgende:
SEX / Trio met een stel.
Oh god
wat is er zo grappigquote:Op zondag 24 maart 2013 11:09 schreef Angel-Joy het volgende:
SEX / Trio met een stel.
Oh god
heb ik gedaanquote:Op zondag 24 maart 2013 11:14 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Moet je verder lezen dan alleen de OP
quote:Op zondag 24 maart 2013 11:16 schreef Trollscience het volgende:
[..]
nou heftig hoor ze vindt trio's moeilijk omdat ze niet van delen houdt bel de politie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |