Ik ben nog nooit naar een meet geweest en ik kom al 9 jaar op dit forumquote:
wtfquote:
als je mensen al jaren hier kent is dat wel gezellig toch?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit naar een meet geweest en ik kom al 9 jaar op dit forum
jwzquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:41 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
jaja geslijm we snappen het
Ik hou sommige mensen liever op afstandquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
als je mensen al jaren hier kent is dat wel gezellig toch?
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:41 schreef supersof het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
JNG SC is een plek in JNG waar je kan slowchatten, praten over van alles en nog wat en discussieren over wat je maar wilt! Ben, of voel je jezelf jong? Klets hier dan gezellig mee, iedereen is hier welkom! Wij nodigen je van harte uit, voel je vrij om jezelf voor te stellen aan een van onze users!
Heeft iemand de lapo? Gun hem of haar dan in ieder geval een paar minuten om een nieuw topic te openen, een kwartier zonder topic is natuurlijk teveel en onnodig, dat snapt iedereen.
JNG / JONG! voorstel topic
JNG / [Veiligheid] Weet wat je post
http://www.metrolyrics.com/sexy-and-i-know-it-lyrics-lmfao.html
Wat?quote:
Veel plezier alvastquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:43 schreef pannenkoekeneter het volgende:
btw ik ga even indrinken en dan ga ik alsnog uit
wappquote:
denk ik ook welquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:42 schreef pannenkoekeneter het volgende:
maar ik denk dat juist de wat meer sociale fokkers komen
gelijk wollah hequote:
ik dacht alquote:
FAKA MET JOU DANquote:
Erhhhhhhhquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:42 schreef pannenkoekeneter het volgende:
maar ik denk dat juist de wat meer sociale fokkers komen
Je moeder, haar heb ik de memo`s ook gestuurdquote:
Ze was niet zo blij dat je de whiskey had opgemaakt zei ze XDquote:
omg zeker geen MacBook Pro/Airquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
je laptop die uitvalt door de hitte
Leuk je cam zoquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
Dat heb ik nog nooit gehadquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
Dat merken mij ouders niet hoorquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze was niet zo blij dat je de whiskey had opgemaakt zei ze XD
Je bent te hot xDquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
34 stuks wat?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:46 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik heb ongever 34 stuks, ik heb gekocht toen ik een geneeskruiden winkel had om kruiden in te bewaren maar over en paar manden moest ik stoppen door een prive omsandigheden
per stuk 0.20 euro cent
xdxdquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ogod het beeld bleef zeker freezen op een charmant moment
Ik las alleen je eerste zin en dacht dat je echt een vriendje hadquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:47 schreef supersof het volgende:
Lekker stokbrood met knoflook aan het eten met mam. En aangezien ik vriendje morgen weer zie, mag ik nu nog lekker veel knoflook eten!
leuke status meid
Ik heb ook zin in warm stokbrood met kruidenboterquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:47 schreef supersof het volgende:
Lekker stokbrood met knoflook aan het eten met mam. En aangezien ik vriendje morgen weer zie, mag ik nu nog lekker veel knoflook eten!
leuke status meid
neequote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik las alleen je eerste zin en dacht dat je echt een vriendje had
HEB JIJ EEN VRIENDJEquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:47 schreef supersof het volgende:
leuke status meid
ja ik ookquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb ook zin in warm stokbrood met kruidenboter
Ja wel originele opmerking manquote:
Wanneer is iets echte liefde? Als je knoflook kan eten zonder dat het uitmaakt.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
als je een echte relatie hebt maakt het niet uit of iemand knoflook heeft gegeten
quote:
quote:
je laat me denken aan deze postquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
als je een echte relatie hebt maakt het niet uit of iemand knoflook heeft gegeten
quote:
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:50 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wanneer is iets echte liefde? Als je knoflook kan eten zonder dat het uitmaakt.
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:51 schreef OmgevallenFlat het volgende:
er was op deze SC een chinees wijf dat spullen van ebay naar marktplaats dee wie was dat
he?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:51 schreef OmgevallenFlat het volgende:
er was op deze SC een chinees wijf dat spullen van ebay naar marktplaats dee wie was dat
awquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:51 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
je laat me denken aan deze post
http://theburiedlife.tumb(...)-year-old-a-group-of
Mij aan deze:quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:51 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
je laat me denken aan deze post
http://theburiedlife.tumb(...)-year-old-a-group-of
aww wat hartverwarmendquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik was semi-serieus.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Comfortabel voelen vind ik de ruggengraat van een relatie. Daarna komt vertrouwen.
ja hequote:
gewoon samen moeilijk veel knoflook eten en dan voor het slapen gaan stukjes shoarma achter je kiezen wegfrummelen en met elkaar delenquote:
Een beetje respect mag welquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:51 schreef OmgevallenFlat het volgende:
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
gewoon samen moeilijk veel knoflook eten en dan voor het slapen gaan stukjes shoarma achter je kiezen wegfrummelen en met elkaar delen
vrouwen zijn mijn allesquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:55 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
vrouwen respecteren, leuke grap.
wat? knoflook bij ongemakkelijke stiltes?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik heb dat wel bij ongemakkelijke stiltes, knoflook is dan vanzelfsprekend
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:55 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
vrouwen respecteren, leuke grap.
Dan nog kan je best normaal doen of niet?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:54 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik bedoele het niet beledigend hoor
lalalalalalallalaaalaaa let's do it 1 more timequote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:56 schreef promisionxexposed het volgende:
STARSHIPS WERE MEANT TO FLYYYY
ik kon het niet echt anders verwoorden. je hebt een UI van een chinees, je bent een vrouw, en je zei ooit iets over marktplaats en aebayquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:56 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dan nog kan je best normaal doen of niet?
geylquote:
Nee, kijk als je je comfortabel voelt als je beide niet praat, dan kan je ook wel knoflook etenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
wat? knoflook bij ongemakkelijke stiltes?
Q-musicquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:56 schreef JRRY het volgende:
[..]
lalalalalalallalaaalaaa let's do it 1 more time
Je bent dan ook niet 100% goed bij je hoofd, dus verbaasd me niks dat je het niet anders kon verwoorden.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:57 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik kon het niet echt anders verwoorden. je hebt een UI van een chinees, je bent een vrouw, en je zei ooit iets over marktplaats en aebay
huhquote:
rare gedachtengang heb jijquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:57 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee, kijk als je je comfortabel voelt als je beide niet praat, dan kan je ook wel knoflook eten
en waarom ben ik dat niet?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:58 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Je bent dan ook niet 100% goed bij je hoofd, dus verbaasd me niks dat je het niet anders kon verwoorden.
HANDS UP, AND TOUCH THE SKYYYHYYquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:56 schreef promisionxexposed het volgende:
STARSHIPS WERE MEANT TO FLYYYY
kerelquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:59 schreef JRRY het volgende:
[..]
Goede zender, ze draaien daar regelmatig nog Destiny's Child.
dat mag jij doen en dan zo met zoenen aan mij gevenquote:Op zondag 24 maart 2013 00:00 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wil je nog wel stukjes shoarma achter mijn tanden vandaan pulken
Voorkauwen dus?quote:Op zondag 24 maart 2013 00:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
dat mag jij doen en dan zo met zoenen aan mij geven
doe ff normaal joh nigeriaanse princessquote:Op zondag 24 maart 2013 00:02 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oké, misschien moet ik wat duidelijker zijn:
Oprotten.
quote:Op zondag 24 maart 2013 00:02 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oké, misschien moet ik wat duidelijker zijn:
Oprotten.
quote:Op zondag 24 maart 2013 00:03 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
doe ff normaal joh nigeriaanse princess
Doe gvd zelf ff normaalquote:Op zondag 24 maart 2013 00:03 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
doe ff normaal joh nigeriaanse princess
leuk zeker brandplekken in je lakenquote:Op zondag 24 maart 2013 00:04 schreef Trollscience het volgende:
peuk in bed popo kan me reet likke xo
probleem is dat niemand jou reet wil likkequote:Op zondag 24 maart 2013 00:04 schreef Trollscience het volgende:
peuk in bed popo kan me reet likke xo
dat overkomt alleen gehandicaptenquote:Op zondag 24 maart 2013 00:04 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
leuk zeker brandplekken in je laken
Woohooquote:Op zondag 24 maart 2013 00:08 schreef pannenkoekeneter het volgende:
4e keer vandaag van Huissen naar Arnhem
swek swek joloquote:Op zondag 24 maart 2013 00:08 schreef pannenkoekeneter het volgende:
4e keer vandaag van Huissen naar Arnhem
quote:Op zondag 24 maart 2013 00:10 schreef Angel-Joy het volgende:
OF, doe geen moeite en dm me niet, ik ga je toch niet helpen.
quote:Op zondag 24 maart 2013 00:10 schreef Angel-Joy het volgende:
Kinderachtigquote:Op zondag 24 maart 2013 00:10 schreef Angel-Joy het volgende:
quote:
feminist muchquote:Op zondag 24 maart 2013 00:12 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Zo ben ik.
Had hij maar respect moeten hebben.
hoezo dan niet? wat heb ik jou aan gedaan?quote:Op zondag 24 maart 2013 00:10 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik vind het wel een vriendelijke userquote:Op zondag 24 maart 2013 00:12 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Zo ben ik.
Had hij maar respect moeten hebben.
ditquote:
klerenquote:Op zondag 24 maart 2013 00:13 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
hoezo dan niet? wat heb ik jou aan gedaan?
quote:Op zondag 24 maart 2013 00:14 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
dit
'Alle seksen moeten gelijk' maar die vrouwen die niet meer bloeden van beneden willen geen gelijkheidze willen mannen minderwaardig
mannen zijn beter.quote:Op zondag 24 maart 2013 00:16 schreef pannenkoekeneter het volgende:
Dikke strijd van de seksen opeens
Dat is de natuur jongen.quote:Op zondag 24 maart 2013 00:16 schreef pannenkoekeneter het volgende:
quote:Op zondag 24 maart 2013 00:16 schreef pannenkoekeneter het volgende:
Things will never be the samequote:
Waarom danquote:Op zondag 24 maart 2013 00:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
eigenlijk ben ik het hier wel mee eens
DIT IS EDWIN NIETquote:Op zondag 24 maart 2013 00:19 schreef jordyqwerty het volgende:
HALLO HALLO HIER SPREEKT DE POLITIE HAHAHAH HIER DE BRANDWEER KUNT U MIJ HOREN
Mannen zijn eeuwenlang al het superieure geslacht geweest, waarom daar ineens verandering inbrengen. Als vrouwen aan de macht zijn gaat dat toch niet werken, mannen hebben een veel nuchtere kijk op het leven.quote:
quote:Op zondag 24 maart 2013 00:19 schreef pannenkoekeneter het volgende:
Ik ook jrry ik ga kapot van de kou
lotgenotenquote:
trolquote:Op zondag 24 maart 2013 00:20 schreef JRRY het volgende:
http://forum.sekswoordenboek.nl/index.php?topic=171573.0
IK BEN OP MIJN HOOFD GEVALLEN, IK KAN ME NIKS MEER HERINNEREN xd xdquote:
Maar misschien dat vrouwen het beter zouden doen, want minder haantjesgedrag en zachter?quote:Op zondag 24 maart 2013 00:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Mannen zijn eeuwenlang al het superieure geslacht geweest, waarom daar ineens verandering inbrengen. Als vrouwen aan de macht zijn gaat dat toch niet werken, mannen hebben een veel nuchtere kijk op het leven.
Watquote:Op zondag 24 maart 2013 00:22 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Huh wat Aziaten hebben geen oren net als dolfijnen? lol?
bitchfights yeahquote:Op zondag 24 maart 2013 00:21 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Maar misschien dat vrouwen het beter zouden doen, want minder haantjesgedrag en zachter?
Rez?quote:
zie niks?quote:
zachter? haha no way. De wereld heeft een harde hand nodigquote:Op zondag 24 maart 2013 00:21 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Maar misschien dat vrouwen het beter zouden doen, want minder haantjesgedrag en zachter?
pics van je moederquote:Op zondag 24 maart 2013 00:24 schreef JRRY het volgende:
Oh zonder makeup is JLo ineens toch minder mooi dan mijn moeder
[ afbeelding ]
Duitsland is een van de enige landen in Europa die het goed doet, en die wordt door een vrouw bestuurd.quote:Op zondag 24 maart 2013 00:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
zachter? haha no way. De wereld heeft een harde hand nodig
Ja je hebt haar zojuist knapper dan J.Lo genoemdquote:
quote:Op zondag 24 maart 2013 00:26 schreef jordyqwerty het volgende:
hier spreekt de politie uh dit is edwin niet hehe emiel adres uh groetjes ey zijn de vissticks al klaar? nee uh uh ja koelkast ahaha doei he ja ja spreek maar iets uh uh heb je dat boek al gelezen? oh oh nee hier komt de politie oke doei
ja nu welquote:
Ja knapper dan JLo zonder make-up ja.quote:Op zondag 24 maart 2013 00:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja je hebt haar zojuist knapper dan J.Lo genoemd
Je moeder heeft al uitgezakte tetten?quote:Op zondag 24 maart 2013 00:27 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja knapper dan JLo zonder make-up ja.
Gezicht tenminste. body niet.
quote:
quote:Op zondag 24 maart 2013 00:25 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Duitsland is een van de enige landen in Europa die het goed doet, en die wordt door een vrouw bestuurd.
quote:
gatverdammequote:Op zondag 24 maart 2013 00:28 schreef JRRY het volgende:
[ afbeelding ]
Wel lekker ding nog die Lil'kim
Ja hoor, dat hele land wordt bestuurd puur en alleen door mevrouwtje Mergelquote:Op zondag 24 maart 2013 00:25 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Duitsland is een van de enige landen in Europa die het goed doet, en die wordt door een vrouw bestuurd.
Nou Hitler met zijn 1,40quote:
Goebbelsquote:
Edisonquote:Op zondag 24 maart 2013 00:32 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nikola Tesla?
BITCH JE KON NIET EENS EDISON BEATEN
[ afbeelding ]
Wat vindt jij van de holocaust-ontkenning? gr grquote:
Je hebt Babel gewoon gemist klojoquote:Op zondag 24 maart 2013 00:39 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Niet Ulrike Meinhof kennen__________!
Is het een FOK!'er? Anders is ie niet geschikt voor jou natuurlijk.quote:Op zondag 24 maart 2013 00:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
eentje wil aldoor afspreken man, kom er niet vanafhoe rol je het leven door fatty
Yolocaust tochquote:Op zondag 24 maart 2013 00:40 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik stop nu trouwens met communisten posten.
Oh nee shit je hebt gelijk. Maar nee.quote:Op zondag 24 maart 2013 00:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is het een FOK!'er? Anders is ie niet geschikt voor jou natuurlijk.
Rollen is voor de zwakke, ik word gedragen.
Sorry Pizzaquote:Op zondag 24 maart 2013 00:42 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 595 Stuart
02. 472 Pizza_Pepperoni
03. 429 JRRY
04. 354 Karina
05. 349 Kally
06. 340 pannenkoekeneter
07. 337 Uccie
08. 295 supersof
09. 262 hamerhaaitje
10. 243 Rezania
ojee.quote:Op zondag 24 maart 2013 00:42 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 595 Stuart
02. 472 Pizza_Pepperoni
03. 429 JRRY
04. 354 Karina
05. 349 Kally
06. 340 pannenkoekeneter
07. 337 Uccie
08. 295 supersof
09. 262 hamerhaaitje
10. 243 Rezania
Ontken je die andere ook?quote:Op zondag 24 maart 2013 00:44 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee de Holodomor toch, die mag ik ontkennen van de Nederlandse staat
Ik ken die pizza verder niet, maar persoonlijk zou ik hem een kans geven.quote:Op zondag 24 maart 2013 00:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Oh nee shit je hebt gelijk. Maar nee.
Oja, pizza lijkt moeilijk veel op snuf man, qua innerlijk en uiterlijk. Help.
Gewoon hosselen en daarna een ander keihard pakken op de gang van mono.quote:Op zondag 24 maart 2013 00:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Oh nee shit je hebt gelijk. Maar nee.
Oja, pizza lijkt moeilijk veel op snuf man, qua innerlijk en uiterlijk. Help.
Wat? Zijn genoeg die het wel doen in Nederland hoorquote:
Ja en ik heb nog wel sociale dingen gedaan vandaag dat welquote:Op zondag 24 maart 2013 00:45 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Best wel man daar gaat je leven.
quote:Op zondag 24 maart 2013 00:44 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik ken die pizza verder niet, maar persoonlijk zou ik hem een kans geven.
hahahaha klootzakquote:Op zondag 24 maart 2013 00:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gewoon hosselen en daarna een ander keihard pakken op de gang van mono.
Ik snap niet hoe je de holocaust kan ontkennen.quote:Op zondag 24 maart 2013 00:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat? Zijn genoeg die het wel doen in Nederland hoor
quote:Op zondag 24 maart 2013 00:45 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe je de holocaust kan ontkennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |