Whehe. Nou, wel een vooruitgang hequote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:56 schreef MaJo het volgende:
Ik besefte net opeens dat ik voor het eerst depressief ben zonder dat ik mezelf te dik vindNormaal voel ik me waardeloos en dik, nu alleen maar waardeloos
![]()
Oehquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:47 schreef An24 het volgende:
Xennia, heb pm gestuurd!
Etentje was geweldig lekker:
Amuse: gepofte rode biet en roomkaas
Voorgerecht: tartaar van tonijn, soyasaus en wasabimayo
Tussengerecht: coquilles met aardappelmousse, truffel en paddenstoelen
Hoofdgerecht: schouderhaas, risotto en courgette
Nagerecht: pistacheijs en chocoladecremebrulee (die kreeg ik niet op).
De Scheepswerf heet het restaurant, aan de Zweth. Jum!
Ik zit tegen een depressie aan denk ik, of ik zit er al in, het gaat niet echt goed zeg maar. Ik slik al antidepressiva en wilde een afspraak maken bij de psych maar ik moet weer helemaal opnieuw inschrijven omdat ik langer dan een half jaar uitgeschreven wasquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:56 schreef Probability het volgende:
[..]
Whehe. Nou, wel een vooruitgang he
Maar ben je nu echt weer depressief of vooral depressieve gevoelens? En je doet er wel iets aan/mee toch ?
Oh even op letten volgende keer! Zeiden ze niet dat ze je dossier gingen sluiten?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik zit tegen een depressie aan denk ik, of ik zit er al in, het gaat niet echt goed zeg maar. Ik slik al antidepressiva en wilde een afspraak maken bij de psych maar ik moet weer helemaal opnieuw inschrijven omdat ik langer dan een half jaar uitgeschreven wasKrijg nu weer intake en dan waarschijnlijk wachtlijst. Dus dat is wel balen...
Ze had gezegd dat ik altijd kon bellen als er wat was. Denk dat ze zelf ook niet doorhad dat ik dan de hele procedure weer moest doorlopen. De enige reden dat ik wegging was omdat je vorig jaar opeens 200 euro eigen risico had, maar dat is weer teruggedraaid. Maar goed, eerst maar eens afwachten hoe lang het allemaal duurt.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:06 schreef Probability het volgende:
[..]
Oh even op letten volgende keer! Zeiden ze niet dat ze je dossier gingen sluiten?
Hmm.. Balen.. echt rot...
wachttijden...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Zet ik morgen op FBquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:58 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Oeh![]()
Wel waardeloos zonder foto's natuurlijk
En is je huisarts in de tussentijd een optie?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ze had gezegd dat ik altijd kon bellen als er wat was. Denk dat ze zelf ook niet doorhad dat ik dan de hele procedure weer moest doorlopen. De enige reden dat ik wegging was omdat je vorig jaar opeens 200 euro eigen risico had, maar dat is weer teruggedraaid. Maar goed, eerst maar eens afwachten hoe lang het allemaal duurt.
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:09 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb 9 dagen lang dit gegeten als alleen maar het toetjeDan heb ik het niet over het voorgerecht, broodjes, sauzen, aardappelsoorten, vis, lam, vlees, kip, nootjes, chips en bier
Dan vind ik 3 kg nog niet zoveel maar dat komt voornamelijk doo veel wandelenDat ziet er erg lekker uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar ben je geweest?
Eerst de telefonische intake maar even afwachten maar als het erger wordt en de wachtlijst lang dan is dat zeker een optiequote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:14 schreef Probability het volgende:
[..]
En is je huisarts in de tussentijd een optie?
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Ik vind 6 weken wachten ook wel erg lang.......... dus probeer nu in m'n eigen omgeving zoveel mogelijk 'hulp in te schakelen'quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat ziet er erg lekker uitWaar ben je geweest?
[..]
Eerst de telefonische intake maar even afwachten maar als het erger wordt en de wachtlijst lang dan is dat zeker een optie
Is ook langquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:19 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik vind 6 weken wachten ook wel erg lang.......... dus probeer nu in m'n eigen omgeving zoveel mogelijk 'hulp in te schakelen'
meh.
Jaquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Is ook langADHD problemen? Als ik je ergens mee kan helpen moet je het laten weten! Je mag me altijd PMen
Fijn dat de paniekaanvallen weg zijnquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:23 schreef Probability het volgende:
[..]
JaBen wel benieuwd hoe ik concreet dingen kan aanpakken. Paniekaanvallen heb ik gelukkig (een paar weken) niet meer.
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:21 schreef Xennia het volgende:
B. zijn huis is verkocht, onder voorbehoud van financiering. Nu nog ergens een lening regelen voor de restschuld.
An, hoe zijn jullie toen te werk gegaan? Zou je me een pm willen sturen?
Wij eten vandaag paprika lasagne met gerookte zalm. B. had dit gezien bij 24kitchen en me de opdracht gegeven.
Verder niet bij gelezen, maar wel eens met TT
Wist je dat Rupert Grint (Ron Weasley in Harry Potter) een ijscowagen heeft? Maar hij mag niets verkopen dus af en toe geeft 'ie ijsjes wegquote:
quote:Op zondag 24 maart 2013 10:14 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Wist je dat Rupert Grint (Ron Weasley in Harry Potter) een ijscowagen heeft? Maar hij mag niets verkopen dus af en toe geeft 'ie ijsjes weg
Welkom!quote:Op zondag 24 maart 2013 11:37 schreef CherryOnTop het volgende:
Hoi! Ik zag dit topic en dacht dat het misschien wel een goede stok achter de deur is om de 5 kilo kwijt te raken die ik al een paar jaar kwijt wil.
Ondanks dat ik 2 tot 3 keer per week hardloop wil het er maar niet vanaf. Ben wel in centimeters een kledingmaat kwijtgeraakt na ongeveer 2 maanden (heb nu maat 40-42), maar toch irriteert het me dat er op de weegschaal eigenlijk niks verandert. M'n plan is om vanaf morgen nog wat minder te snoepen (deed ik al niet heel veel) en in plaats van een koekje tussendoor maar voor rauwkost of iets dergelijks te gaan, in de hoop dat ik daarmee dan toch eindelijk m'n doel ga bereiken. En misschien doe ik hier nog wel ideeën op qua gezond eten
Ook net terug van de sportschoolquote:Op zondag 24 maart 2013 11:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Net lekker gesport en nu tijd voor een heerlijke brunch
Dan moet je denken aan VGA. Alhoewel de V vandaag vis is in plaats van vleesquote:Op zondag 24 maart 2013 11:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
Volgens mij is daar niks mis mee, het hangt er een beetje vanaf wat je eet, maar in veel gevallen is het gezonder dan brood.
Prima idee! Inderdaad wel even opletten dat je in de avond geen honger krijgt. Ik doe dit vaak als ik op woensdagavond naar yoga ga. Groenten en proteinen in de middag en in de avond alleen een soepje.quote:Op zondag 24 maart 2013 11:45 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ook net terug van de sportschoolGisteren lid geworden dus was wel even spannend, maar bevalt super
![]()
Ik heb trouwens vaak de neiging om in het weekend 's middags warm te eten. Hoe kijken jullie daar tegenaan? verstandig, onverstandig? En dan 's avonds een smoothie
Of soep, maar dat is ook niet echt een volledige maaltijd.quote:Op zondag 24 maart 2013 12:21 schreef Phaidra het volgende:
Alleen een smoothie 's avonds lijkt me wat weinig, maar verder niks mis met 's middags warm eten. Wij deden dat vroeger op zondag altijd.
Ik ben ook fan van 's middags uit eten en dan gewoon warm eten. Maar veel restaurants hebben dan alleen overrated broodjes.
Dat zei ik ook nietquote:Op zondag 24 maart 2013 14:46 schreef motorbloempje het volgende:
Nou ja, die is niet van mij; ben benieuwd hoe die van mij eruit gaat zien
Smiddags warm eten vind ik top! Doe het ook weleens doordeweeks. Zou 'savonds alleen wel een "gewone" maaltijd nemen, niet een smoothie.quote:Op zondag 24 maart 2013 11:45 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ook net terug van de sportschoolGisteren lid geworden dus was wel even spannend, maar bevalt super
![]()
Ik heb trouwens vaak de neiging om in het weekend 's middags warm te eten. Hoe kijken jullie daar tegenaan? verstandig, onverstandig? En dan 's avonds een smoothie
Nice!quote:Op zondag 24 maart 2013 14:50 schreef Goodbye het volgende:
Met gemak een 5k gelopen net, ging eindelijk weer eens zoals het hoort. Nu vasthouden en uitbreiden!
En daarna een zonnebankje gepakt, heerlijk even, die warmte.
Fijn, je loopclub klinkt als een heel toffe!quote:Op zondag 24 maart 2013 14:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nice!
Schouder dit-dat-alles gaat hier weer wat beter, dus morgen weer rennen met de loopclub als het zo goed blijft gaan![]()
Lekker toch juist, die frisse koude luchtquote:Op zondag 24 maart 2013 15:01 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb gewoon binnen gesport hoor, het is belachelijk koud buiten.
Als ik hardloop bij +15 graden dan heb ik het nog koudquote:Op zondag 24 maart 2013 15:03 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Lekker toch juist, die frisse koude luchtHeerlijk vind ik dat om in te sporten. Maar je moet wel bezig blijven anders is het al snel verrekte koud ja
O, ja dan is dit wel héél koudquote:Op zondag 24 maart 2013 15:06 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Als ik hardloop bij +15 graden dan heb ik het nog koud
Hoi trouwens, mag je aanpak wel.. Je plant iig dingen (zoals de soep) goed idee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Ik heb niet de geschikte kleding om bij échte kou te gaan hardlopen. Heb afgelopen dinsdag wel buiten gelopen, toen was het best lekker (maar kreeg ik het bij het uitlopen toch wel iets te koud).quote:Op zondag 24 maart 2013 15:03 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Lekker toch juist, die frisse koude luchtHeerlijk vind ik dat om in te sporten. Maar je moet wel bezig blijven anders is het al snel verrekte koud ja
Korte broek? Mafkees!quote:Op zondag 24 maart 2013 16:42 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Gisteren had ik even een rondje gelopen, best koud wel met al die wind. Speciale loopkleding heb ik ook niet, korte broek, t-shirt, hoodie, handschoenen, sjaal en muts.
Hallo allemaal.
Wat is b'stillaquote:Op zondag 24 maart 2013 15:35 schreef Perruche het volgende:
Planning:
O: yoghurt met appel
S: bodycombat + buikspieren
T: kwart turks brood, met komkommer/radijs/hummus en een gekookt ei
T: koffie verkeerd en hand chocopinda's
B: uur wandelen
D: ik denk b'stilla met een salade
Misschien wel verstandig ja, anders grijp ik zo weer naar de slechte dingenquote:Op zondag 24 maart 2013 14:50 schreef Perruche het volgende:
[..]
Smiddags warm eten vind ik top! Doe het ook weleens doordeweeks. Zou 'savonds alleen wel een "gewone" maaltijd nemen, niet een smoothie.
Een hartige taart met duif!quote:Op zondag 24 maart 2013 17:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat is b'stilla
Ik zou ook het liefst twee keer warm eten op een dag
Een soort quiche met vlees?quote:Op zondag 24 maart 2013 17:15 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Een hartige taart met duif!
Of kip, of vis
quote:
quote:Pastilla (ook wel bestilla) is een Marokkaans gerecht dat wordt gemaakt van filodeeg en verschillende vullingen kan hebben. Het is een soort hartige taart. De meest voorkomende vullingen zijn die van duif of kip met amandelen, en die met vis en zeevruchten. De pastilla wordt na het vullen afgebakken in de oven.
Pastila is een feestelijk gerecht en wordt daarom vaak geserveerd voor gasten en op feestelijke gelegenheden zoals bruiloften en geboortefeesten.
Klinkt goed!quote:Op zondag 24 maart 2013 17:19 schreef V1z0R het volgende:
Vandaag eens rivierkreeft door de salade gedaan in plaats van garnalen (die waren op bij de super) maar is geen verkeerde keuze geweest.
[..]
[..]
Feli mar!quote:Op zondag 24 maart 2013 17:46 schreef MarMar het volgende:
Geen lijstjes gemaakt dit weekend, gister bij mijn vader geweest, lekkere koek bij de koffie en lekkere broodjes voor lunch.
Vandaag 7 jaar getrouwd, redelijk normaal lijstje, maar dan met appelgebak en slagroom en wat prosecco(gisteravond ook trouwens)
Wel gesport vandaag, borst en triceps gedaan voor het eerst, ik vind het leuk!
Morgen maak ik wel weer een netjes lijstje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 58% gewijzigd door MariaEtcetera op 24-03-2013 18:02:20 ]"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Jij googlekoning jij!quote:Op zondag 24 maart 2013 17:15 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Een hartige taart met duif!
Of kip, of vis
quote:Op zondag 24 maart 2013 17:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
Beterschaap, sigme!![]()
En mootje ook nog![]()
Feli met de 7 jaar, Mar + man!
Ik heb een hele tijd vergeten spaargeld naar andere rekening te zetten, nu net mooi bedragje gedaanNais!
En meteen even wat kleertjes besteld die ik wilde hebben![]()
Maar gaat wellicht deel terug!
Leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
Zo'n zin in Schotland & Londenquote:Op zondag 24 maart 2013 18:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
Aurum, baas!![]()
Schotland & LondenEn ik vind het ook veelal te duur! Maar laatst heel fijn jurkje gescoord in model wat precies fijn zit, dus tja, nu wil ik kijken of deze ook zo goed zitten
![]()
![]()
ParkietjeBulkshoppert
Weet je nog het streefgewicht jurkje die ik van de week postte? Ik kan die nergens meer vinden op Zalandoquote:
http://www.polyvore.com/k(...)ss/thing?id=72156174quote:Op zondag 24 maart 2013 18:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Weet je nog het streefgewicht jurkje die ik van de week postte? Ik kan die nergens meer vinden op ZalandoEn ik had het nog opgeslagen bij mijn favorieten
Wow goed speurwerkquote:Op zondag 24 maart 2013 18:34 schreef loveli het volgende:
[..]
http://www.polyvore.com/k(...)ss/thing?id=72156174
Uitverkocht. Misschien kun je nog iets met merk +model.
Maar je moet nu juist gaan aankomen toch? Misschien valt dat wel mee dat je schouders te breed zijn en zit dat meer in je hoofdquote:Op zondag 24 maart 2013 18:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo'n streefgewicht jurkje heb ik ook (hangt al een jaar in de kast). Het staat om mijn lijf nu heel erg leuk, alleen mijn schouders zijn te fucking breed
Heerlijke serie om je luie zondag aan te verspillen!quote:Op zondag 24 maart 2013 18:22 schreef Nallie het volgende:
Heel leuk Maria!
Ik ben al t hele weekend niet fit![]()
Maar wel goed excuus voor een GoT marathon
Seizoen 1 is af, nu beginnen aan seizoen 2![]()
Eerst even eten maken dat wel. Vanmiddag zelf mueslirepen gemaakt. Ben benieuwd hoe ze morgen smaken als ze 'hard' zijn, t mengsel was in elk geval erg lekker
Ik had gehoopt dat ie daarna gewoon voor de normale prijs zou blijven, misschien wat naïefquote:Op zondag 24 maart 2013 18:46 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Heerlijke serie om je luie zondag aan te verspillen!![]()
Jammer MaJo, maar hij was al in de sale toen je hem hier liet zien. Dan gaat het meestal wel snel.Hoop dat je 'm ergens anders nog kunt vinden!
quote:Op zondag 24 maart 2013 18:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat ie daarna gewoon voor de normale prijs zou blijven, misschien wat naïef
Ik vrees het wel, maar wie weet komt 'ie nog terug? Vind die eerste wel leuker dan die je nu post!quote:Op zondag 24 maart 2013 18:53 schreef MaJo het volgende:
Misschien deze dan maar als nieuw jurkje, lijkt er ook wel op: http://www.zalando.nl/kal(...)?wmc=AFF31_NS_NL.97_..
Heerlijk ja, kan daar echt van genieten!quote:Op zondag 24 maart 2013 18:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Dat truitje is erg mooi!
Lekker he Majo? vooruitzichten...
Dit jaar iig:
Al gehad: weekend Frieslanddorpje, weekend Bonte Wever, 10 dagen Gran Canaria
Nog te doen: Weekend Arnhem, lang weekend Veluwe, week Duitsland, 11 dagen Rhodos en dan in Nov/dec vast nog wel een weekendje weg
Maart 2014 iig weer naar een Canarisch eiland
Ik eigenlijk ook ja, damn had hem toch al moeten kopenquote:Op zondag 24 maart 2013 18:56 schreef Goodbye het volgende:
[..]
[..]
Ik vrees het wel, maar wie weet komt 'ie nog terug? Vind die eerste wel leuker dan die je nu post!
Ga je een week naar kalkar? Wanneer?quote:Op zondag 24 maart 2013 18:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Dat truitje is erg mooi!
Lekker he Majo? vooruitzichten...
Dit jaar iig:
Al gehad: weekend Frieslanddorpje, weekend Bonte Wever, 10 dagen Gran Canaria
Nog te doen: Weekend Arnhem, lang weekend Veluwe, week Duitsland, 11 dagen Rhodos en dan in Nov/dec vast nog wel een weekendje weg
Maart 2014 iig weer naar een Canarisch eiland
Niet kopen om het kopen als je een andere leuker vindt. Je hebt een euro of 90 bespaard, komt vanzelf weer een ander tof jurke langs dat 'nu' pastquote:Op zondag 24 maart 2013 18:58 schreef MaJo het volgende:
Ik eigenlijk ook ja, damn had hem toch al moeten kopenMaar dacht dan hangt ie misschien alleen maar in de kast, dat is zo zonde. Maar nu baal ik nog meer
juli... Kom je langs ?quote:Op zondag 24 maart 2013 19:08 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ga je een week naar kalkar? Wanneer?
Zou voor jou een kleine wandeling zijnquote:
Kom ik langs?quote:Op zondag 24 maart 2013 19:37 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Zou voor jou een kleine wandeling zijn
quote:Op zondag 24 maart 2013 18:52 schreef Goodbye het volgende:
Oeh, tof, Maria!![]()
Ik heb laatst een paar basics besteld bij de H&M (nu onderweg, 2 el cheapo jeans, panty, kort broekje, hemdje). Heel handig allemaal, maar er zit eigenlijk niks speciaals bij en nu heb ik spijt dat ik er niks extra's bij heb gegooid. Terwijl ik toen heel trots was dat ik voor zo weinig geld een pakketje kon bestellen.
We pm'en tzt?... Leuk!quote:Op zondag 24 maart 2013 19:39 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Zeker. En anders fiets ik naar jou.
Same here.. dus of het ervan komt ?quote:Op zondag 24 maart 2013 19:46 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Vind ik ook. Ook eng trouwens, sociaal wonder dat ik ben.
Dat is ook waarquote:Op zondag 24 maart 2013 19:10 schreef loveli het volgende:
[..]
Niet kopen om het kopen als je een andere leuker vindt. Je hebt een euro of 90 bespaard, komt vanzelf weer een ander tof jurke langs dat 'nu' past
Idem, en het is al misluktquote:Op zondag 24 maart 2013 20:46 schreef _aurum_ het volgende:
Ik heb mezelf op een ik mag niks kopen lockdown gezet tot mijn vakantiegeld![]()
Kleding zat in de kast, maar ik heb andere nieuwe dingen/ kleurtjes gezien
Leuk is dat héquote:Op zondag 24 maart 2013 20:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is ook waarHeb twee nieuwe broeken die me passen, maatje minder dan ik had. Daar heb je meer aan dan iets kopen dat nog niet past
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Jij pint(erest) ook altijd van die mooie jurkjes enzo!quote:Op zondag 24 maart 2013 20:46 schreef _aurum_ het volgende:
Ik heb mezelf op een ik mag niks kopen lockdown gezet tot mijn vakantiegeld![]()
Kleding zat in de kast, maar ik heb andere nieuwe dingen/ kleurtjes gezien
quote:Op zondag 24 maart 2013 20:59 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Leuk is dat hé
Ben superbenieuwd wat mij allemaal past dit jaar van mijn zomerkleding,
Heb dit besteld:Het werkt wel motiverendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk shirtje! Ik heb nu weer deze op het oog: http://www.zalando.nl/min(...)t-m3221c0ba-802.html26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Zit best leuk spul tussen. Ik hou het toch maar bij top vintage. Dan weeg ik zeker dat het past!quote:Op zondag 24 maart 2013 21:56 schreef loveli het volgende:
Ebay-shop met redelijk cheapo retro jurkjes, kwaliteit zal wellicht met prijs samenhangen.
http://www.ebay.nl/sch/m.(...)_pgn=2&_skc=50&rt=nc
quote:Op zondag 24 maart 2013 21:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Jij pint(erest) ook altijd van die mooie jurkjes enzo!![]()
Ml, leuk
quote:Op zondag 24 maart 2013 17:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
Beterschaap, sigme!![]()
En mootje ook nog![]()
Feli met de 7 jaar, Mar + man!
Ik heb een hele tijd vergeten spaargeld naar andere rekening te zetten, nu net mooi bedragje gedaanNais!
En meteen even wat kleertjes besteld die ik wilde hebben![]()
Maar gaat wellicht deel terug!
Die jurkjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet meer actief op Fok!
met een thermolegging kan dat hier ookquote:Op maandag 25 maart 2013 05:24 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Ik waan mij altijd in een tropisch klimaatdaar kan ik áltijd jurkjes aan
quote:
Dat zie je toch niet als ze hem aan heeft, druif!quote:Op maandag 25 maart 2013 09:03 schreef V1z0R het volgende:
Ik zou die 3e skippen, Maria, maar dat is omdat er groot Desigual op de voorkant staat... Heb dat nooit begrepen
[..]
quote:Op maandag 25 maart 2013 09:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat zie je toch niet als ze hem aan heeft, druif!
oh, ik ben niet ziek. Ik was gewoon zoooooooo moe. Ik heb vorige week denk ik bijna 70 uur gewerkt verspreid over 6 dagen, en dat voelde ik gister. Maar, nu kan ik het een beetje rustiger aan doen. En morgen over een week vlieg ik naar San Francisco!quote:Op maandag 25 maart 2013 09:11 schreef V1z0R het volgende:
Lekker Jagar!en herkenbaar! zelfde als dat je altijd ziek word in de vakantie
[..]die snap ik niet, als je 'm aantrekt verdwijnt die op magische wijze?
Oh, dan denk ik dat ik het verkeerde jurkje voor ogen heb. Ik zie er eentje waar Desigual aan de binnenkant staat, op het labelquote:Op maandag 25 maart 2013 09:11 schreef V1z0R het volgende:
Lekker Jagar!en herkenbaar! zelfde als dat je altijd ziek word in de vakantie
[..]die snap ik niet, als je 'm aantrekt verdwijnt die op magische wijze?
Je kunt er wel op schrijven, geloof ik. Als wij ze zouden hebben, zou ik ze gebruiken om tijdens een college dingen aan te merken op m'n powerpoint. Die kun je dan later bijvoorbeeld opslaan, en in de slides op het blackboard zetten...quote:Op maandag 25 maart 2013 09:34 schreef Probability het volgende:
Hoi
Wat zijn eigenlijk de functionaliteiten van een smartboard?
Behalve dat je er niet op mag schrijvenHet valt mij nu pas op dat we allemaal smart boards hebben.. Maar niemand hier kan er iets mee! En ik weet dat ze het op de basisschool volop gebruiken..
Je kunt er bijvoorbeeld PowerPoints op laten zien, je kunt er met een speciale pen op schrijven en je aantekeningen bewaren... dat is iig waar ik het voor gebruikte op school.quote:Op maandag 25 maart 2013 09:34 schreef Probability het volgende:
Hoi
Wat zijn eigenlijk de functionaliteiten van een smartboard?
Behalve dat je er niet op mag schrijvenHet valt mij nu pas op dat we allemaal smart boards hebben.. Maar niemand hier kan er iets mee! En ik weet dat ze het op de basisschool volop gebruiken..
quote:Op maandag 25 maart 2013 09:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh, dan denk ik dat ik het verkeerde jurkje voor ogen heb. Ik zie er eentje waar Desigual aan de binnenkant staat, op het label
Ja je kan er wel op schrijven maar niet met een whiteboard stift bedoel ikquote:Op maandag 25 maart 2013 09:35 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Je kunt er wel op schrijven, geloof ik. Als wij ze zouden hebben, zou ik ze gebruiken om tijdens een college dingen aan te merken op m'n powerpoint. Die kun je dan later bijvoorbeeld opslaan, en in de slides op het blackboard zetten...
Geen idee want het plaatje doet het niet, maar ik kan me wel een beeld scheppenquote:Op maandag 25 maart 2013 09:17 schreef V1z0R het volgende:
Dat valt toch wel mee?
Neem aan dat dit niet aan de orde is?
[ afbeelding ]
Haha, nee er hangt een briefje:quote:Op maandag 25 maart 2013 09:40 schreef V1z0R het volgende:
Waarom zou je nog een whiteboard stift willen gebruiken als je een smartboard hebt?
Da's niet het label, da's gewoon de binnenkantquote:Op maandag 25 maart 2013 09:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh, dan denk ik dat ik het verkeerde jurkje voor ogen heb. Ik zie er eentje waar Desigual aan de binnenkant staat, op het label
Haha herkenbaar. Op de uni ook vaak wat oudere docenten gezien die een smartboard vol hadden geschreven met marker..quote:Op maandag 25 maart 2013 09:44 schreef Probability het volgende:
[..]
Haha, nee er hangt een briefje:
LET OP!!
DIT IS GEEN SCHRIJFBORDDenk niet dat iedereen hier het concept kent..
Label, binnenkantquote:Op maandag 25 maart 2013 09:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Da's niet het label, da's gewoon de binnenkantDesigual print maf genoeg vaak dingetjes aan de binnenkant, waarom weet ik ook niet
Jaja, zoek maar een hoek uit en ga je schamen!quote:Op maandag 25 maart 2013 09:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Label, binnenkantHet is iig niet de bedoeling dat je het ziet als je hem aan hebt.
Sorry Viz!
Ik zou dat jurkje ook skippen, om dezelfde reden
Die andere zou ik zelf echter ook best kunnen kopen. Heb al zo'n jurkje van een merk dat je bij Jeans Centre kunt kopen (een Spaans merk volgens mij, zo klinkt het iig), maar het zwart is inmiddels nogal dof geworden.
Er staat toch ook Desigual in felroze op de borst, aan de buitenkant? Of ben ik blind?quote:Op maandag 25 maart 2013 09:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Da's niet het label, da's gewoon de binnenkantDesigual print maf genoeg vaak dingetjes aan de binnenkant, waarom weet ik ook niet
quote:Op maandag 25 maart 2013 09:55 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Jaja, zoek maar een hoek uit en ga je schamen!![]()
Zonder troep kun je ook lekkere/ongezonde dingen makenquote:Op maandag 25 maart 2013 10:38 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Puff, ik ga jou vanmiddag even PM'en over de uitslag van mn cardioloog.
Verder succes. De truc is plannen volgens mij. En geen troep in huis halen.
Ga je daar vanmiddag heen? Ondertussen weet ik wel een beetje van cardiologiequote:Op maandag 25 maart 2013 10:38 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Puff, ik ga jou vanmiddag even PM'en over de uitslag van mn cardioloog.
Verder succes. De truc is plannen volgens mij. En geen troep in huis halen.
Was er vorige week al en kreeg de uitslag die ik niet verwachte. Er zit een gaatje tussen mn boezems dus daar moet iets aan gedaan gaan worden.quote:Op maandag 25 maart 2013 10:44 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ga je daar vanmiddag heen? Ondertussen weet ik wel een beetje van cardiologie
Ah ja, kan gebeuren. Er kan een plugje in of dichtgenaaid. Waarom ben je bij de cardioloog terechtgekomen?quote:Op maandag 25 maart 2013 10:48 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Was er vorige week al en kreeg de uitslag die ik niet verwachte. Er zit een gaatje tussen mn boezems dus daar moet iets aan gedaan gaan worden.
Hahaha.. oeps!quote:Op maandag 25 maart 2013 09:50 schreef the85mc het volgende:
[..]
Haha herkenbaar. Op de uni ook vaak wat oudere docenten gezien die een smartboard vol hadden geschreven met marker..
Smartboard is echt handig, soort kruising tussen projectiescherm en touchscreen.
Ik ben in Odessa geweestquote:Op zondag 24 maart 2013 18:10 schreef MaJo het volgende:
Iemand van hier wel eens in Oekraïne geweest? Twijfel nu nog tussen Kiev, Odessa en de Krym.
Klinkt best cru!quote:Op maandag 25 maart 2013 10:54 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ah ja, kan gebeuren. Er kan een plugje in of dichtgenaaid. Waarom ben je bij de cardioloog terechtgekomen?
Oh, dat had ik gemist. Dus nu bespreken wat er moet gebeuren? Hoe voel je je? Meer qua idee, bedoel ik, fysiek verandert er atm natuurlijk niet veel enkel door die wetenschap.quote:Op maandag 25 maart 2013 10:48 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Was er vorige week al en kreeg de uitslag die ik niet verwachte. Er zit een gaatje tussen mn boezems dus daar moet iets aan gedaan gaan worden.
Las je t niet toevallig als "ach ja"? Deed ik de eerste keer, en toen vond ik t ook wat lomp klinkenquote:Op maandag 25 maart 2013 11:13 schreef Probability het volgende:
[..]
Klinkt best cru!
Maar het is dus niet heel heftig/schadelijk?
*olifantdoekje*quote:Op maandag 25 maart 2013 10:43 schreef Cocotrimonium het volgende:
Tof spul Maria! En leuk shirt MI
Eten.
In het algemeen niet. Vaak is het ook een toevalsbevinding. Verder wacht ik even af hoe we nu weten dat Henk een gaatje heeft.quote:Op maandag 25 maart 2013 11:13 schreef Probability het volgende:
[..]
Klinkt best cru!
Maar het is dus niet heel heftig/schadelijk?
We willen sowieso met mooi weerquote:Op maandag 25 maart 2013 11:09 schreef Skoap het volgende:
[..]
Ik ben in Odessa geweest
Maar dat was wel voor werk.
Maar Odessa schijnt vooral met mooi weer erg leuk te zijn. (Volgens mijn collega's die daar wonen en werken)
Odessa is met overstap ook. Volgens mij kon rechtstreeks niet eens (weet het niet 100% zeker heb niet zelf de tickets geboekt)quote:Op maandag 25 maart 2013 11:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
We willen sowieso met mooi weerDus eind mei/begin juni. Ik zie wel dat vliegtickets naar Kiev een stuk goedkoper zijn dan Odessa en de Krym dus het zal waarschijnlijk Kiev worden
Met overstap scheelt wel in de prijs inderdaad. Zie nu tickets naar Kiev voor 225 euro, ook met overstap. Maar naar Odessa en de Krym is het al snel 400/500 euro en dat vind ik wat prijzig voor een paar dagen wegquote:Op maandag 25 maart 2013 11:34 schreef Skoap het volgende:
[..]
Odessa is met overstap ook. Volgens mij kon rechtstreeks niet eens (weet het niet 100% zeker heb niet zelf de tickets geboekt)
Cyrillisch kan ik lezen, dat scheelt al een hele boelquote:Op maandag 25 maart 2013 11:43 schreef Perruche het volgende:
Oeh majo ik wil ook die kant op. Maar eerst even russisch leren.
Ja daarom, en cyrillisch is sowieso in die contreien handig. En ze zullen beter russki verstaan dan holandeskiquote:Op maandag 25 maart 2013 11:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Cyrillisch kan ik lezen, dat scheelt al een hele boelMaar volgens mij praten ze niet over in Oekraïne Russisch, hoewel de meesten het wel kunnen verstaan lijkt me
Cyrillisch is onmisbaar, vooral als je met de auto gaat. Paar jaar geleden was ik met mijn zus en moeder in Servië en ze waren me wat dankbaar dat ik Cyrillisch kan lezen, anders ben je echt nergensquote:Op maandag 25 maart 2013 11:52 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja daarom, en cyrillisch is sowieso in die contreien handig. En ze zullen beter russki verstaan dan holandeski
Ja klopt, toen ik in rusland was was ik de enige (!!) van de groep van 14 man (!!) die de moeite had genomen even in te lezen in de taal. Dus ik kon tenminste vragen waar ons hotel was, en of ze ook kip verkochten (anders weet je nooit wat je eetquote:Op maandag 25 maart 2013 11:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Cyrillisch is onmisbaar, vooral als je met de auto gaat. Paar jaar geleden was ik met mijn zus en moeder in Servië en ze waren me wat dankbaar dat ik Cyrillisch kan lezen, anders ben je echt nergens
Ja dat moet ik ook nog doen. Plan van aanpak is dit jaar frans weer op 80% maken, russisch mijn hele cursus afmaken (90 lessen) en spaans gewoon tussendoor. En als ik Russisch kan zou ik ook nog graag Japans willen leren! Daar is vriendje nu mee bezigquote:Op maandag 25 maart 2013 11:55 schreef conleche het volgende:
Ik ga komend jaar Spaans leren. Denk erover om volgende reis naar Zuid Amerika te gaan en dan lijkt het me wel fijn om een béétje te kunnen communiceren.
Doe je online lessen Russisch? Ik wil echt naar een klasje gaan. Ik ken mezelf, online dingen blijven liggen, dat doe ik heel enthousiast voor 2 weken en dan ben ik weer afgeleid.quote:Op maandag 25 maart 2013 11:56 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja dat moet ik ook nog doen. Plan van aanpak is dit jaar frans weer op 80% maken, russisch mijn hele cursus afmaken (90 lessen) en spaans gewoon tussendoor. En als ik Russisch kan zou ik ook nog graag Japans willen leren! Daar is vriendje nu mee bezig
Spaans is zeker een handige taalquote:Op maandag 25 maart 2013 11:55 schreef conleche het volgende:
Ik ga komend jaar Spaans leren. Denk erover om volgende reis naar Zuid Amerika te gaan en dan lijkt het me wel fijn om een béétje te kunnen communiceren.
Absurd vind ik dat! Ik wil me altijd kunnen redden in een land en daar hoort absoluut de taal bij.quote:Op maandag 25 maart 2013 11:55 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja klopt, toen ik in rusland was was ik de enige (!!) van de groep van 14 man (!!) die de moeite had genomen even in te lezen in de taal. Dus ik kon tenminste vragen waar ons hotel was, en of ze ook kip verkochten (anders weet je nooit wat je eet. en de metrobordjes lezen!
Heerlijk nog zo'n taalfreak! Ik heb thuis nog Hebreeuws en Frans liggen, die moet ik beiden weer eens op gaan pakken. Spaans beheers ik inmiddels redelijk, Duits staat ook nog op mijn lijstje. Maar laat ik eerst maar eens verdergaan met Frans en dan Hebreeuwsquote:Op maandag 25 maart 2013 11:56 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja dat moet ik ook nog doen. Plan van aanpak is dit jaar frans weer op 80% maken, russisch mijn hele cursus afmaken (90 lessen) en spaans gewoon tussendoor. En als ik Russisch kan zou ik ook nog graag Japans willen leren! Daar is vriendje nu mee bezig
Nou ja, ik had niet de illusie dat ik me kon redden in Azie hoor. Ik kon in iedere taal een paar basics zeggen, maar daar hield het op en ze moesten dan niet terug gaan praten.quote:Op maandag 25 maart 2013 12:01 schreef MaJo het volgende:
Absurd vind ik dat! Ik wil me altijd kunnen redden in een land en daar hoort absoluut de taal bij.
Oh, dat had ik dan weer niet gehoord (en ons plan is ook Vietnam en laos volgend jaarquote:Op maandag 25 maart 2013 12:02 schreef MaJo het volgende:
Con! Ik had het al eerder gevraagd maar je hebt het denk ik niet gezien: welk land vond je het mooist, Vietnam, Cambodja of Thailand? Ik wilde volgend jaar met vriendlief naar Vietnam, onze grote droomMaar nu vertelde een vriend die door Azië heeft gereisd dat hij Vietnam het minste vond van alle landen: het was vies, slecht onderhouden en met veel bedelaars. Hij raadde ons Indonesië aan. Wat vind jij hiervan?
Je hoeft het natuurlijk niet vlekkeloos te kunnenquote:Op maandag 25 maart 2013 12:04 schreef conleche het volgende:
[..]
Nou ja, ik had niet de illusie dat ik me kon redden in Azie hoor. Ik kon in iedere taal een paar basics zeggen, maar daar hield het op en ze moesten dan niet terug gaan praten.
Ik denk dat dat ook een beetje het punt is wat hij had: werkelijk iedereen gaat momenteel die kant op. En blijkbaar doet het land er verder niks mee, geen onderhoud en extra voorzieningen en dergelijke. Maar goed, wil er nog steeds heel graag heen!quote:Op maandag 25 maart 2013 12:05 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Oh, dat had ik dan weer niet gehoord (en ons plan is ook Vietnam en laos volgend jaar)
Ik ben niet in Indonesie geweest, dus daar kan ik geen zinnig woord over zeggen. Thailand is van de drie landen waar ik geweest ben het best onderhouden, minst vies en het minst derde wereld. Het noorden is erg mooi en je hebt prachtige eilanden. Er zijn overal veel toeristen. Mensen zijn over het algemeen vriendelijk, behalve degenen die in het toerisme werken, die zijn nogal eens op het onbeschofte af. Vietnam vond ik erg mooi. En ja het is er viezig als je het vergelijkt met hier, maar goed, dat weet je en ik vind het ook niet erg. Op sommige plekken waren erg veel Russen, dat vond ik persoonlijk minder leuk aan Vietnam. Cambodja was het armst, met de meeste bedelaars. Maar de mensen waren er vriendelijk. Dus eigenlijk vind ik alle drie de landen wel wat hebben. Vietnam is een moeilijk land om in 1x te doen, omdat het noorden een heel ander klimaat heeft dan het zuiden. Wij hebben bv het uiterste noorden niet kunnen doen, omdat het 's nachts vroor. Ik heb nu Laos niet gedaan, maar dat is qua natuur het mooiste land in de regio. De mensen schijnen dan weer minder te zijn. Kortom: ik kan je echt niet vertellen wat ik het leukste vond. Thailand is misschien wel het makkelijkste land om mee te beginnen.quote:Op maandag 25 maart 2013 12:02 schreef MaJo het volgende:
Con! Ik had het al eerder gevraagd maar je hebt het denk ik niet gezien: welk land vond je het mooist, Vietnam, Cambodja of Thailand? Ik wilde volgend jaar met vriendlief naar Vietnam, onze grote droomMaar nu vertelde een vriend die door Azië heeft gereisd dat hij Vietnam het minste vond van alle landen: het was vies, slecht onderhouden en met veel bedelaars. Hij raadde ons Indonesië aan. Wat vind jij hiervan?
Nee ik heb een audiocursus en heb een aantal boeken gedownload om te beginnen. Als ik de basics heb zou ik wel graag een cursus doen, alleen kan dat nu even niet wegens te druk en te veel verplichtingen. Over een jaar zou ik dat wel willen!quote:Op maandag 25 maart 2013 12:01 schreef conleche het volgende:
[..]
Doe je online lessen Russisch? Ik wil echt naar een klasje gaan. Ik ken mezelf, online dingen blijven liggen, dat doe ik heel enthousiast voor 2 weken en dan ben ik weer afgeleid.
Japans, inclusief karakters? Respect! Als ik een Aziatische taal zou willen leren dan maar Vietnamees, dat kan ik in ieder geval lezen.
Haha o ja je hebt gelijkt!!!quote:Op maandag 25 maart 2013 11:16 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Las je t niet toevallig als "ach ja"? Deed ik de eerste keer, en toen vond ik t ook wat lomp klinkenMaar met "ah ja" niet, door de intonatie (in mijn hoofd
).
O leuk, ik ook!quote:Op maandag 25 maart 2013 11:55 schreef conleche het volgende:
Heb je een talenknobbel?quote:Op maandag 25 maart 2013 11:56 schreef Perruche het volgende:
[..]
Zo, dat ziet er lekker uitquote:Op maandag 25 maart 2013 11:39 schreef Perruche het volgende:
Ik ga morgen dit maken denk ik:
borek met spinazie![]()
Voor mee te nemen als ontbijt voor een paar dagen
Was jij ook degene van bereshit?quote:Op maandag 25 maart 2013 12:35 schreef MaJo het volgende:
Wat heerlijk al die mensen met talenknobbels
Hebreeuws kan ik lezen en stomme zinnen zeggen als "er staat een paard in de gang" en "er staat een koe in de tuin"
Beetje raar om dat van jezelf te zeggen, maar denk het wel... alleen vergeet ik het ook heel makkelijk. Dus dan kom ik aan met "ja vroegahhh sprak ik vloeiend blabla" maar kom ik nu niet verder dan een koffie bestellenquote:
Vond ik ook! had in een opwelling yufka-deeg gekocht bij de turk, en heb nog een brok spinazie en feta dus dat leek me een puike combi.quote:
Nou ja als het zo is dan is het zo toch?!!quote:Op maandag 25 maart 2013 13:18 schreef Perruche het volgende:
[..]
Beetje raar om dat van jezelf te zeggen, maar denk het wel... alleen vergeet ik het ook heel makkelijk. Dus dan kom ik aan met "ja vroegahhh sprak ik vloeiend blabla" maar kom ik nu niet verder dan een koffie bestellen.
[..]
Vond ik ook! had in een opwelling yufka-deeg gekocht bij de turk, en heb nog een brok spinazie en feta dus dat leek me een puike combi.
Haha, dus vanavond ook weer je talen bijspijkerenquote:Op maandag 25 maart 2013 13:29 schreef Nallie het volgende:
Talenknobbels
Ik heb wel Latijn gedaan, daardoor herken ik wel veel dingen uit talen. En als ik dronken ben kan ik heel goed Frans en Duits
T: drankje ergens
Ja ik word graag dronken op maandagquote:Op maandag 25 maart 2013 13:44 schreef the85mc het volgende:
[..]
Haha, dus vanavond ook weer je talen bijspijkeren
Waarschijnlijk wel ja, blijft altijd leukquote:
En een beetje moed indrinken voor de rest van de week kun je het best op maandag doenquote:
Zat jij vanochtend rond 10.15u in de tram vanaf CS?quote:
Nope. Wasn't me.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:36 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Zat jij vanochtend rond 10.15u in de tram vanaf CS?
Ik ben op alle plekken geweest en ik zou voor Kiev gaan. Prachtige stad, veel te doen. Odessa is een beetje vergane glorie.quote:[b]Op zondag 24 maart 2013 18:10 schreef
Iemand van hier wel eens in Oekraïne geweest? Twijfel nu nog tussen Kiev, Odessa en de Krym.
Cardioloog bespreekt het met collega want ik ben natuurlijk weer ingewikkeld.quote:Op maandag 25 maart 2013 11:14 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh, dat had ik gemist. Dus nu bespreken wat er moet gebeuren? Hoe voel je je? Meer qua idee, bedoel ik, fysiek verandert er atm natuurlijk niet veel enkel door die wetenschap.
Bergjes beklimmen en Tartaren bezoeken. Dat heb ik iig gedaan (naast die oude onderzeebootbasis).quote:Op maandag 25 maart 2013 14:44 schreef V1z0R het volgende:
Van 't weekend in de Krim geweest, nog steeds geen flikker te doen daar
Held!quote:
quote:Op maandag 25 maart 2013 14:47 schreef V1z0R het volgende:
De Krim is ook een klein dorp in Overijssel
Het was helemaal niet koud. Er stond een gemeen windje, dat wel, maar ik vind in kou veel beter hard te lopen dan in hitte. Ik sla wel het inwandelen en uitlopen over overigens. Toen ik nog echt fanatiek was met hardlopen, in 2008 of zo, toen liep ik echt de hele winter door hoor, regen, wind, sneeuw.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:41 schreef Perruche het volgende:
[..]
In deze koude? Ik neig ernaar om je niet te geloven
Nope, geen koude tenen. Is je doorbloeding wel goed?quote:Op maandag 25 maart 2013 14:48 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Held!![]()
Geen koude tenen?
Of ben ik weer de enige die daar last van heeft?
Hehehehe, ik heb al heel erg lang een slechte doorbloeding in mijn kleine bloedvaten van mn handen en voeten. Het went.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:54 schreef conleche het volgende:
[..]
Nope, geen koude tenen. Is je doorbloeding wel goed?
Jij hebt ook astma/longdingen enz. toch?quote:Op maandag 25 maart 2013 14:44 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Cardioloog bespreekt het met collega want ik ben natuurlijk weer ingewikkeld.Binnenkort mag ik terug.
Voor mij betekent het vooral dat ik ineens dingen beter kan plaatsen. Enorm hard trainen voor de Urbanathlon, maar het ontzettend zwaar hebben met hardlopen daarbij dus (Aurum, Loveli en Anna82 kunnen dat beamen!) en meer van zulk soort dingen. De laatste maanden kwam ik gewoon echt niet meer vooruit met hardlopen en daar is dit dus de oorzaak van.
Zorgt er nu dus wel voor dat ik iets minder fanatiek sport (dokters orders!) en vooral bij mn krachttraining wat meer hersteltijd pak tussen mn sessies in.
Het is allemaal niet dramatisch ofzo, maar wel enigszins irritant want nu kan ik dus niet mn record op de halve marathon gaan verpletteren dit jaar ofzo.
Hoe is het met jou?
Waren de uitslagen bij de longarts goed? En gaat je conditie al wat vooruit?
Bedankt voor de tipsquote:Op maandag 25 maart 2013 14:41 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik ben op alle plekken geweest en ik zou voor Kiev gaan. Prachtige stad, veel te doen. Odessa is een beetje vergane glorie.
Anders de Krim, als je graag een oude onderzeebasis wil zien moet je naar Sebastopol. En het paleis van Stalin bezoeken in Jalta.
Die zag ik van mijlenver aankomenquote:Op maandag 25 maart 2013 14:47 schreef V1z0R het volgende:
De Krim is ook een klein dorp in Overijssel
die sokken zijn echt een uitvinding he!quote:Op maandag 25 maart 2013 14:56 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Hehehehe, ik heb al heel erg lang een slechte doorbloeding in mijn kleine bloedvaten van mn handen en voeten. Het went.
Oplossing: warme sokken. En dankzij Aurum heb ik nu ook warme hardloopsokken.
Hardlopen is juist iets wat je ontzettend goed kunt opbouwen. Ging bij mij ook altijd goed, totdat ik die Urbanathlon training erbij ging doen.quote:Op maandag 25 maart 2013 15:11 schreef Probability het volgende:
[..]
Jij hebt ook astma/longdingen enz. toch?
Ik heb namelijk ook dat ik veel en goed kan sporten maar dat ik bij hardlopen ook echt heeel erg zwaar heb.
Denk niet dat er verband in zit (longen en hart)
Maar wel irritant!
niet echt.. Moet wel goede conditie hebben sowieso. En bier bevordert conditie niet bepaald. Die race is wel weer op zee en dat is zwaarder dan op bijv ijsselmeer.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:05 schreef V1z0R het volgende:
'Gelegenheidsteam' houd toch in dat je kunt gaan lopen buizen![]()
Ik ook!quote:Op maandag 25 maart 2013 15:31 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
die sokken zijn echt een uitvinding he!
Ik heb ook altijd koude voeten
Heb over het algemeen niet zoveel zin meer in uberhaupt hier nog te zijn (Nederland dan dus he!) Merkt gewoon ook dat ik ouder wordt.quote:Op maandag 25 maart 2013 16:24 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Waarom zie je tegen het hardlopen op Uniek?
Die belachelijke kou maakt het niet beter hoor. Als het weer wat warmer is, dan is alles een stuk fijner.quote:Op maandag 25 maart 2013 16:27 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Heb over het algemeen niet zoveel zin meer in uberhaupt hier nog te zijn (Nederland dan dus he!) Merkt gewoon ook dat ik ouder wordt.
Maar misschien heb ik ook een gaatje in mijn hoofd
Vind jou maar een stoer wijf Henk!
quote:Op maandag 25 maart 2013 16:34 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Die belachelijke kou maakt het niet beter hoor. Als het weer wat warmer is, dan is alles een stuk fijner.![]()
En sporten gaat bij de meeste mensen de ene keer ook lekkerder en leuker dan de andere keer. Ik ben gewoon zo'n trut die eigenwijs is en stug doortraint.
Had ik trouwens vorige week al verteld van mijn runkeeper die in de war was en daarom dacht dat mijn rondje 1.2 km langer was dan het eigenlijk was.
Het allercoolste was wel, dat ik de eerste km in 2.01 had gelopen. Daar zouden zowel Usain Bolt als Mo Farrah bijzonder jaloers op zijn.
Mijn werkelijke snelheid was overigens 7,5 minuten per km en dus wel een uiterst trieste 8 km/u.
maar je loopt harder dan ik atm (7,5 km per uur)quote:Op maandag 25 maart 2013 16:34 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Die belachelijke kou maakt het niet beter hoor. Als het weer wat warmer is, dan is alles een stuk fijner.![]()
En sporten gaat bij de meeste mensen de ene keer ook lekkerder en leuker dan de andere keer. Ik ben gewoon zo'n trut die eigenwijs is en stug doortraint.
Had ik trouwens vorige week al verteld van mijn runkeeper die in de war was en daarom dacht dat mijn rondje 1.2 km langer was dan het eigenlijk was.
Het allercoolste was wel, dat ik de eerste km in 2.01 had gelopen. Daar zouden zowel Usain Bolt als Mo Farrah bijzonder jaloers op zijn.
Mijn werkelijke snelheid was overigens 7,5 minuten per km en dus wel een uiterst trieste 8 km/u.
Hehehehe, goed argument.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
maar je loopt harder dan ik atm (7,5 km per uur)
gfi ik ben allang blij dát ik weer loop na 9 maandenquote:Op maandag 25 maart 2013 19:08 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Hehehehe, goed argument.
Ziet het er bij jou net zo dramatisch uit als bij mij?
*Bolle billen dans*quote:Op maandag 25 maart 2013 16:23 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ach, ik zing vandaag keihard mee met mn nieuwe cd, mij maak je niets.
Probeer maar eens stil te blijven zitten bij dit liedje:![]()
![]()
![]()
![]()
Jaquote:Op maandag 25 maart 2013 15:34 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Hardlopen is juist iets wat je ontzettend goed kunt opbouwen. Ging bij mij ook altijd goed, totdat ik die Urbanathlon training erbij ging doen.
Heb jij je hardlopen wel gewoon opgebouwd met zo'n beginnersschema?
Hoe is je ademhaling? Duizelig klinkt mij meer als een verkeerde ademhalingstechniek in de oren.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:19 schreef Probability het volgende:
[..]
JaMaar wordt heel snel duizelig/kortademig/etc
Je kan ook gaan dancewalken met zequote:Op maandag 25 maart 2013 21:03 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik ging dansjes doen tijdens mn wandeling met verstandelijk gehandicapten. Ze vonden me maar raar.
Op zich wel aardig van mezelf dat ik niet ging zingen ofzo, dat was nog erger geweest.
Hehehehehe, ze schamen zich nu al.quote:
Dancewalkingquote:
Eieren met spekquote:Op dinsdag 26 maart 2013 07:39 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Goedemorgen!![]()
Nu eerst ontbijten met gebakken eieren met spek op brood.![]()
En koffie verkeerd.
En een sapje.
Bij Academia El Sur, hier bij mij om de hoek. En dat is wel een leuk idee idd! Om ook in een Spaanstalig land een cursus te doen. Prob heeft dat volgens mij ook gedaan, in Malaga!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 08:31 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Leuk Co! Waar ga je spaanse les volgen?
Overigens is het misschien ook heel tof om spaanse lessen te doen in het eerste zuid amerikaanse land wat je gaat bezoeken. Ik heb ooit wel eens talencursussen gedaan in Salamanca en Granada. Was ook supertof.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |