quote:
Wat heb jij tegen draken?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:09 schreef Mortaxx het volgende:
Als het maar niet in combinatie met draken is.
Heb jij een samenvatting van het topic: date met fokker?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:09 schreef Mortaxx het volgende:
Als het maar niet in combinatie met draken is.
ChristinaYang ging met Hugh_Myron daten. Hij was 2 uur te laat. Ze gingen naar de kermis waar ze in de achtbaan vast hebben gezeten. Daarna hebben ze in de Starbucks thee gedronken. Er is niet geneukt.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:12 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Heb jij een samenvatting van het topic: date met fokker?
Papiersneetjes oplopen aan je handen.quote:
Begrijpelijk.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Niets, maar in combinatie met auto's gaat het me wat te ver
Tribals?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Begrijpelijk.
Waarom moet ik gelijk aan tribals denken nu?
Auto's die gepimpt zijn door middel van draken en tribals.quote:
Ah oke, dank voor de infoquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ChristinaYang ging met Hugh_Myron daten. Hij was 2 uur te laat. Ze gingen naar de kermis waar ze in de achtbaan vast hebben gezeten. Daarna hebben ze in de Starbucks thee gedronken. Er is niet geneukt.
het was kantoormannenklusdag vandaag terwijl ik nog lekker lag tebmaffen. Nu moet ik nog tot 01:30 noeste arbeid verrichtenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Gelachen omdat ik dit CB zag posten morgenmiddag om een uur of 3.
Volgens mij hebben we het over een andere draken-auto combinatiequote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Auto's die gepimpt zijn door middel van draken en tribals.
zuiplapquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Feeling supersonic, give me gin and tonic
Ik volg het niet meerquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we het over een andere draken-auto combinatie
giggityquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Sybrand van Haersma Buma lijkt op Quagmire.. Echt wtf.
Dat zou het wel helemaal afmaken.quote:
zou wel leuk zijn jaquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat zou het wel helemaal afmaken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |