SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
jepquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:11 schreef Simsfan88 het volgende:
In de OP staat "Sport 1 | zondag 24 maart | 08:30 | Race", maar de race begint toch om 9:00? Om 8:30 begint de voorbeschouwing?
Dat ga ik niet redden zonder wekker, maargoed, ik kan toch niet live kijken. Recorder staat ingesteld tot 12:15 uur. Dat moet toch lukken met eventueel wat rode vlaggen dacht ik zo :-)quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:17 schreef chufi het volgende:
Dat gaan we wel redden om 9 uur hoop ik ... Zonder wekker ...
Veel langer zal het niet duren want 7 minuten later gaat de zon onder.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:26 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat ga ik niet redden zonder wekker, maargoed, ik kan toch niet live kijken. Recorder staat ingesteld tot 12:15 uur. Dat moet toch lukken met eventueel wat rode vlaggen dacht ik zo :-)
Er is natuurlijk niet één absoluut aantal, maar op de onboard tijdens de kwalificatie zag ik de coureur 54 gear changes doen.quote:
hier geen!quote:
geen RTL duitsland?quote:Op zondag 24 maart 2013 07:59 schreef Tijn het volgende:
Ik heb alleen Spaans commentaarKunnen jullie een beetje duidelijk posten zodat ik kan volgen wat er gebeurt?
ja, vanaf 8 uurquote:Op zondag 24 maart 2013 08:17 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik zal zo nog even een rondje zappen. Zijn die al bezig met de uitzending?
Daar ben ik ook bang voorquote:Op zondag 24 maart 2013 08:22 schreef M.Melandri het volgende:
Moet niet te gek worden met de regen, anders krijgen we weer een start achter de SC.
quote:Op zondag 24 maart 2013 08:22 schreef M.Melandri het volgende:
Moet niet te gek worden met de regen, anders krijgen we weer een start achter de SC.
Yip hier ookquote:
hier alleen maar zon zon zonquote:
Screen??quote:Op zondag 24 maart 2013 08:32 schreef Meike26 het volgende:
Net bij RTL het stuur van Kimi![]()
Dacht dat het een simpele photoshop was, maar dat stuur bestaat echt !
quote:Op zondag 24 maart 2013 08:35 schreef Joene het volgende:
Ik hoop zo dat die van dam stervende open tbc op z'n stembanden krijgt zodat Olav commentaar mag doen.
Na de race denk ik komt het wel online. Heb nu Sport opgezet, word gek van dat Duitsquote:
Nu beginnen ze helemaal te piepen om een SC startquote:Op zondag 24 maart 2013 08:36 schreef Zorro het volgende:
Er wordt al driftig van de baan geschoten zie ik.
Die mensen met hun uitstel.quote:Op zondag 24 maart 2013 08:38 schreef Sinister-D- het volgende:
Sky: ''it's wet on the track, everybody is on full wets''
Gaan we straks weer uitstel krijgen
Neuh. Wordt een opwindende SC startquote:Op zondag 24 maart 2013 08:39 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dit wordt uitgesteld... FIA kennende.
Verstappen kon met zijn Arrows prima rijden in deze omstandighedenquote:Op zondag 24 maart 2013 08:39 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dit wordt uitgesteld... FIA kennende.
Kai Ebel had net zijn paraplu nog open dus ik denk het welquote:
We gaan de eerste 40 ronden onder SC rijden.quote:
En dan volgt de finish omdat de twee uur om zijn.quote:Op zondag 24 maart 2013 08:41 schreef WEST het volgende:
[..]
We gaan de eerste 40 ronden onder SC rijden.
Dat waren nog andere tijden. Voor mijn gevoel willen ze tegenwoordig nogal eens sneller naar een SC start grijpen of een rode vlag hangen.quote:Op zondag 24 maart 2013 08:40 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Verstappen kon met zijn Arrows prima rijden in deze omstandigheden
Dan slijten die inters extreem snelquote:Op zondag 24 maart 2013 08:43 schreef Haarklip het volgende:
Niet heel de baan is zeiknat zegt Giedo, alleen de eerste sector.
Mooi voor de race toch?quote:Op zondag 24 maart 2013 08:43 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Dan slijten die inters extreem snel
quote:Op zondag 24 maart 2013 08:44 schreef Nober het volgende:
Olav Mol weer voor niks naar Maleisië gegaan want Sky heeft het interview met Giedo al gedaan.
Houd het lekker bij het afjanken van Roland van Dam.quote:Op zondag 24 maart 2013 08:44 schreef Breaker.Faker het volgende:
wat een slechte voorbeschouwing we zullen vanavond wel meer van Olav zien op Veronica
Ik had die ook (FirstRowSports) maar er stonden 10 links, ik heb nu een van die andere 9.quote:Op zondag 24 maart 2013 08:44 schreef Schalks. het volgende:
Er staat een zwarte rechthoek in mn stream gvd
jup hier ookquote:Op zondag 24 maart 2013 08:44 schreef Schalks. het volgende:
Er staat een zwarte rechthoek in mn stream gvd
Geef ze ff joh.. Ze zijn duidelijk nog bezig om de voorbeschouwing vorm te geven.quote:Op zondag 24 maart 2013 08:44 schreef Breaker.Faker het volgende:
wat een slechte voorbeschouwing we zullen vanavond wel meer van Olav zien op Veronica
Als het daar dan niet regent zoals in Zuid Korea 2010...quote:Op zondag 24 maart 2013 08:46 schreef Meike26 het volgende:
Vraag mij af of het niet beter is om de GP van Maleisië naar andere periode te verplaatsen. Wisselen met Zuid Korea bijvoorbeeld?
Ik geloof dat Kepler hier wel meer over kan zeggen?
Ik? Ik weet alleen dat toen ik er was elke dag veel regen viel, geen idee hoe dat in andere periodes is. Ze moeten gewoon 2u eerder starten, dan is de kans op regen stuk kleinerquote:Op zondag 24 maart 2013 08:46 schreef Meike26 het volgende:
Vraag mij af of het niet beter is om de GP van Maleisië naar andere periode te verplaatsen. Wisselen met Zuid Korea bijvoorbeeld?
Ik geloof dat Kepler hier wel meer over kan zeggen?
Als ze het toch wagen achter de SC te starten...quote:Op zondag 24 maart 2013 08:49 schreef Libris het volgende:
Het ziet er nu niet zo heel erg heftig nat uit.
Het is al een hele verbetering dat er een ex-F1 coureur naast zit!quote:Op zondag 24 maart 2013 08:46 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Geef ze ff joh.. Ze zijn duidelijk nog bezig om de voorbeschouwing vorm te geven.
Misschien neemt iemand de gok wel om op slicks te starten.quote:Op zondag 24 maart 2013 08:49 schreef Libris het volgende:
Het ziet er nu niet zo heel erg heftig nat uit.
Dan snap ik niet waarom ze uberhaupt regenbanden hebbenquote:Op zondag 24 maart 2013 08:50 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Als ze het toch wagen achter de SC te starten...
"Inters if it doen't rain harder"quote:Op zondag 24 maart 2013 08:51 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Misschien neemt iemand de gok wel om op slicks te starten.
Snap ik ook niet. Zodra Full Wets nodig zijn gaan ze achter de SC, en als die weg gaat kunnen de Inters er onder.quote:Op zondag 24 maart 2013 08:51 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Dan snap ik niet waarom ze uberhaupt regenbanden hebben
neequote:
de eerste bocht noemen we bocht 1 vond ik toch welquote:Op zondag 24 maart 2013 08:51 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik was als coureur geen groot fan van 'm, maar Albers heeft nu al meer nuttigs te melden dan Doornbos.
Iddquote:
Noberfaalquote:Op zondag 24 maart 2013 08:56 schreef Nober het volgende:
[..]
[img=500http://images5.fanpop.com(...)487571-1811-2560.jpg[/img]
I will force you baby!
Plaatje is nog steeds doodquote:Op zondag 24 maart 2013 08:57 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik ben nog niet zolang wakker maar heb de vereiste ] toegevoegd.
Alleen bocht drie nog schijntquote:Op zondag 24 maart 2013 08:59 schreef bodylotion het volgende:
[..]
Volgens mij druppelt het niet meer
Dat denk ik niet, hij zal wel in je cache staanquote:
Die kan je beter achteraan zetten. Is minder gevaarlijkquote:Op zondag 24 maart 2013 09:00 schreef Nattekat het volgende:
Zal me niks verbazen als Webber weer terugvalt
hipsterquote:Op zondag 24 maart 2013 09:00 schreef Sinister-D- het volgende:
Ging daar een domme muts in het publiek nu daadwerkelijk foto's maken met d'r tablet
Voordeeltje voor Mark Webberquote:
Tablets maken foto's van dramatische kwaliteit, denk niet dat ze veel plezier heeft van die fotosquote:Op zondag 24 maart 2013 09:00 schreef Sinister-D- het volgende:
Ging daar een domme muts in het publiek nu daadwerkelijk foto's maken met d'r tablet
Details, details...quote:Op zondag 24 maart 2013 08:55 schreef Toekito het volgende:
[..]
de eerste bocht noemen we bocht 1 vond ik toch wel
quote:Op zondag 24 maart 2013 09:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tablets maken foto's van dramatische kwaliteit, denk niet dat ze veel plezier heeft van die fotos
quote:
Idd ja.quote:Op zondag 24 maart 2013 09:06 schreef Zorro het volgende:
Waarom gaat die idioot dan ook niet de pits in?
Eigens schuld Alonso.
nee hoorquote:
Inderdaad, zie het ook.quote:
En turbulentie wat Albers zeiquote:Op zondag 24 maart 2013 09:07 schreef zoem het volgende:
Hoge snelheid, dus (te) veel druk op de voorvleugel.
Lijkt er inderdaad op, maar dan zou het helemaal vreemd zijnquote:
Waarom? Die vleugel zat gewoon los, kwestie van wachten tot het misgaat.quote:Op zondag 24 maart 2013 09:08 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Lijkt er inderdaad op, maar dan zou het helemaal vreemd zijn
Dat kan gebeuren...startongeval en het was btw Vettel die Alonso raakte hoor.quote:Op zondag 24 maart 2013 09:09 schreef Zorro het volgende:
Webber maakt in erste instantie wel de vleugel van Alonso stuk bij de start.
Alonso knalde zelf achterop Vettel. Webber had daar niets mee van doen.quote:Op zondag 24 maart 2013 09:09 schreef Zorro het volgende:
Ja leukquote:Op zondag 24 maart 2013 09:09 schreef RAVW het volgende:
Wat een mongool ben je dan als je zo door blijft rijden
Dit vind ik persoonlijk 1 black voor Ferrari minimaal 1 wedstrijd
preciesquote:Op zondag 24 maart 2013 09:10 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Alonso klande zelf achterop Vettel. Webber had daar niets mee van doen.
Ook. Maar daarmee ging de vleugel nog niet scheef. Volgens mij kwam Webber er daarna ook tegen.quote:Op zondag 24 maart 2013 09:10 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Alonso klande zelf achterop Vettel. Webber had daar niets mee van doen.
Nope echt Vettel only.quote:Op zondag 24 maart 2013 09:10 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ook. Maar daarmee ging de vleugel nog niet scheef. Volgens mij kwam Webber er daarna ook tegen.
Hij ging wel in de sandwich bij de Red Bulls ja.quote:Op zondag 24 maart 2013 09:09 schreef Zorro het volgende:
Race is wel beslist joh.quote:
ook een mooi kanaal trouwens. zie je ook berichten van race controlquote:Op zondag 24 maart 2013 09:10 schreef Breaker.Faker het volgende:
3de kanaal is de pitlane kanaal geworden op sport1 in plaats van de hoogepunten
Doet hij niet vaak, soms pakt hij alleen het oude circuit.quote:
Veel beter.quote:Op zondag 24 maart 2013 09:10 schreef Breaker.Faker het volgende:
3de kanaal is de pitlane kanaal geworden op sport1 in plaats van de hoogepunten
quote:Op zondag 24 maart 2013 09:12 schreef Toekito het volgende:
[..]
die gaf al aan dat regen kut is voor de lotus:
Lotus niet snel in de regen
Of het gras net als zojuistquote:Op zondag 24 maart 2013 09:13 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Doet hij niet vaak, soms pakt hij alleen het oude circuit.
Sport1 zeker?quote:Op zondag 24 maart 2013 09:13 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
"Geen foutje, dikke pech"
Geen woord erover dat-ie gewoon naar binnen moest gaan
Wat een deskundig commentaarquote:Op zondag 24 maart 2013 09:13 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
"Geen foutje, dikke pech"
Geen woord erover dat-ie gewoon naar binnen moest gaan
Volgens mij is regen altijd kut voor Kimi.quote:Op zondag 24 maart 2013 09:12 schreef Toekito het volgende:
[..]
Lijkt me ook.quote:Op zondag 24 maart 2013 09:14 schreef Sinister-D- het volgende:
Slicks voor Vettel lijtk me nog net iets te vroeg
Grosjean komt anders aardig naar voren.quote:Op zondag 24 maart 2013 09:12 schreef Toekito het volgende:
[..]
klopt Collega Oostquote:Op zondag 24 maart 2013 09:15 schreef WEST het volgende:
nu is het banden reglement toch niet van toepassing toch.
Als Giedo zoveel problemen heeft met medium compound dan kan hij vanaf nu alleen maar op hard rijden.
sector 1 is te nat aldus RBR op radio tegen Skippyquote:Op zondag 24 maart 2013 09:15 schreef zoem het volgende:
Vettel lijkt sneller te zijn op de slicks, wellicht goede keuze.
Lotus en nat/koud weerquote:Op zondag 24 maart 2013 09:16 schreef Bayswater het volgende:
Raikonen kan weer naar voren, het wordt droog.
Vooral Di Resta weer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |