Nee want met die make-up set was het ook gewoon 40 euro.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:27 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Dus als ik het goed begrijp... Je zusje sluit een contract af met Girlz voor een abonnement.
( hoe oud is je zusje ? ) ( foto's ? van je zusje? )
Maar goed. Waarschijnlijk een actie, dat ze alleen die Make-Up set zou krijgen.
Wij zijn FOK!kers, zitten op zolder en komen nooit buiten.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:32 schreef larsvh12 het volgende:
[..]
Nee want met die make-up set was het ook gewoon 40 euro.
En hoezo willen jullie allemaal fotos van me zusje?
Ga dan gewoon naar van die sites voor naakte vrouwen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:34 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Wij zijn FOK!kers, zitten op zolder en komen nooit buiten.
Zien nooit lekkere wijven, tenzij users (naakt) foto's
posten van hun zusje.
Rechthander-training. Daarom zijn sommige users zo
mega snel met hun Ninja-Edit.
(voor pikante kiekjes, breezersletten topic )
En wat betreft die 40 euro.
Is gewoon een prijsafspraak.
Zij baalt zelf ook. Ze had die aanbieding van Walibi over het hoofd gezien. En natuurlijk baal ik ook.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:41 schreef N.icka het volgende:
Jij baalt als een stekker omdat je zusje voor het make-up doosje kiest ? Rare broer ben jij
Wat moet ik met die girlz dan? hahaquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:54 schreef __Saviour__ het volgende:
Niks houdt je tegen om zelf die kaartjes te kopen natuurlijk.
Weggooien ?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:55 schreef larsvh12 het volgende:
[..]
Wat moet ik met die girlz dan? haha
Haha dan maak ik er nog liever iemand anders mee blij. Maar daar had ik zelf eigenlijk nog helemaal niet over nagedacht... Haha best sluw plannetje.. Maar daar houd ik wel van cquote:
Wat denk je van alle winst op consumpties en andere artikelen in het park.quote:Op zondag 24 maart 2013 00:27 schreef Palomar het volgende:
Toegangskaartjes voor een pretpark hebben hebben helemaal geen kostprijs, dus zijn makkelijk gratis weg te geven. Het pretpark zal hieraan meewerken uit promotie-oogpunt. Immers je zusje zal misschien ook wel haar ouders of vriendinnen meenemen die wel voor een kaartje betalen. Of ze vertelt anderen erover (mond tot mond reclame).
Dat. Ik vermoed namelijk dat de adder onder het gras is, dat je op een minder drukke tijd moet komen. Dus bijv. op maandag of dinsdag, en buiten de vakanties.quote:Op zondag 24 maart 2013 11:55 schreef Tha_Duck het volgende:
Wat denk je van alle winst op consumpties en andere artikelen in het park.
Daar kunnen ze je zusje niet vinden, begrijp dat danquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:36 schreef larsvh12 het volgende:
[..]
Ga dan gewoon naar van die sites voor naakte vrouwen.
quote:Op zondag 24 maart 2013 14:38 schreef trovey het volgende:
[..]
Daar kunnen ze je zusje niet vinden, begrijp dat dan![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |