dankjequote:Op maandag 25 maart 2013 12:31 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
ja was wel leuk gevonden
Zal zo is kijje. Of ken je effe en link sturen?quote:Op maandag 25 maart 2013 12:39 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ben ik gek of werkt de stats tool niet?
Heb nog op een blauwe maandag in een Russische opera meegespeeld, verstond er helaas geen ruk van.quote:Op maandag 25 maart 2013 12:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
OHJA toen ik een kleiner kindje was speelde ik (was in Duitsland nog) een ehm.. kindje dat met drie andere kindjes op speurtocht ging. Gewoon een fucking hoofdrol in een musical met 60+ deelnemers
Mijn vader en de vader van mijn beste vriend waren ook vrienden en besloten een keer toen ze aangeschoten waren om dan ook maar voor de lol mee te doen (er waren een paar volwassenen nodig). Toen gingen ze samen oefenen maar lukte het allemaal niet zo goed en gingen ze telkens wat bittertjes drinken omdat ze zo voor lul stonden tijdens het oefenen. Toen werd oefenen later natuurlijk ook allemaal lastiger, dus dat werd helemaal niks. Toen wilden ze eruit pussien maar dat mocht niet van onze moeders![]()
![]()
Toen speelden ze maar mee. Ze waren echt fucking slecht, dat hebben we nog ergens op video![]()
quote:
Ja snap ik ook niet.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:31 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
en wat een kutreactiesmariniers zijn gewoon soldaten, klaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |