SPOILER: Officiele MC SC server AldiewillentekaaprenvarenCRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het boek over Bestemmingsplan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier
Was je net in onze server?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:25 schreef SosuaCafe het volgende:
Wat een bende dat ttt. Schoot op een gegeven moment iedereen maar dood. Hoor je al die kuikens piepen.![]()
mfok praktijkenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:32 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Was je net in onze server?
Heb je niet gezien, Anders had ik je gebanned.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Ja zoals ik al eerder zei; het is gewoon mFOK in een ander jasje.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:50 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Krijg er elke dag wel 5 langs die zo iets doen, Die moeten hard aangepakt worden.
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:29 schreef AQuila360 het volgende:
Wat zou de username van Shaderon zijn op een net forum?no compendreSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
LoL is beterquote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:22 schreef shaderon het volgende:
http://www.hirezstudios.com/smitegame/home
geniale game, allemaal spelen
Smite is best oke, maar ik ben daar zo snel mijn overzicht in kwijt. Snap ook niets van die junglequote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:45 schreef shaderon het volgende:
[..]
das lelijk mang, dit is 3d arena fighting
http://www.smitewiki.com/Buffsquote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:48 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
Smite is best oke, maar ik ben daar zo snel mijn overzicht in kwijt. Snap ook niets van die jungle
iig mis ik niet mijn tentamenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:00 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Jules is irl een prima gozer, Loon weet niet wat hij mist
Pussys. Heb al heul wat ergere dingen gezien op internet.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:02 schreef Curlbrah het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/6534324/6b43d7eb/de_headshot_(nsfw).html
geeft de gemiddelde dumpert kijker weer mooi weer; wel elke avond een lekker biefstukje eten maar als er een dier dood gaat beginnen ze te janken.
VOGEL!!quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:00 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Jules is irl een prima gozer, Loon weet niet wat hij mist
kweker?quote:
Is dat niet een keer op kickstarter geweest? Ziet er trouwens leuk uit maar gezien er wel vaker dat soort brillen zijn geweest wacht ik nog even af.quote:
Ja heb hem ooit op reddit voorbij zien komen.quote:Op zondag 24 maart 2013 10:43 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Is dat niet een keer op kickstarter geweest? Ziet er trouwens leuk uit maar gezien er wel vaker dat soort brillen zijn geweest wacht ik nog even af.
dead space, gta, minecraft.quote:Op zondag 24 maart 2013 11:35 schreef Curlbrah het volgende:
nja; als het lekker werkt ken ik wel wat spellen die ik daarmee zou willen proberen. (skyrim i.e.)
heb ik jou op steam?quote:
snap geen reet van die trade tokens.quote:
Ik zet zo ff mijn pc aan. Typen op mobiel gaat brakquote:Op zondag 24 maart 2013 14:40 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
snap geen reet van die trade tokens.
Eh hebben we het over cities xl ?quote:Op zondag 24 maart 2013 14:40 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
snap geen reet van die trade tokens.
Geniale gamequote:
Ruziiieieieessssquote:Op zondag 24 maart 2013 16:33 schreef AQuila360 het volgende:
2/3 van die topic hoofdjes komen hier niet wat is up daarmee?
serieusquote:
Denken dat men aardig is in dit topic.quote:
lul niet brakke xdoos. Wij vermaken ons prima.quote:
gam sc invasie oidquote:
angsthaasquote:Op zondag 24 maart 2013 19:56 schreef Curlbrah het volgende:
hoorde net voetstappen buiten ons huis terwijl ik alleen thuis ben. nu durf ik geen filmpje te kijken me headphones op gezien ik dan niks meer kan horen wat er beneden gaande is.
true story
En 2, dat is per land terwijl de EU natuurlijk meerdere landen zijn. Daarnaast zijn, voorlopig, de wetten omtrent downloaden hier anders dan in de US. Dus alleen hoeveel men uitgeeft aan games is geen maatstaaf. Dan zou je zoiets als de steamactivity meter moeten gebruiken oid.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:20 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Al is dat wel 1. van 2006 en 2. geven ze geen bronnen.
Denk dat dat wel met een korrel zout te nemen is.
Erachter staan de per capita cijfers, dus dat maakt niet zoveel uit.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:27 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
En 2, dat is per land terwijl de EU natuurlijk meerdere landen zijn. Daarnaast zijn, voorlopig, de wetten omtrent downloaden hier anders dan in de US. Dus alleen hoeveel men uitgeeft aan games is geen maatstaaf. Dan zou je zoiets als de steamactivity meter moeten gebruiken oid.
peak uren van steam zijn anders wel europese prime time tijden.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:19 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Nevermind, ik heb geen gelijk.
http://www.mapsofworld.co(...)d-computer-game.html
Niet samen toevoegen volgens mij, wel delenquote:Op zondag 24 maart 2013 21:14 schreef vogelkooi het volgende:
Groepsplaylists maken enzo kan dat ook daar?
via steam en dus via alle manieren die steam aanbiedquote:
grapje zeker?quote:Op zondag 24 maart 2013 21:12 schreef shaderon het volgende:
Youtube heeft voor mij spotify vervangen
Werkt net iets lekkerder
Lange learning curve enzoquote:Op zondag 24 maart 2013 21:45 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik heb ksp van een site met full discount. Ben er alleen nog niet zo handig in.
quote voor een leuke link.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:51 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Kan wel, vraag maar aan Thailand en Rusland
haha, was er net. Even kijken!quote:Op zondag 24 maart 2013 21:51 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
quote voor een leuke link.
http://badgerandblade.com(...)647-Pipe-Of-The-Day-(POTD)/page224
site van oude tijden utrecht site, die rode die ik aanwees.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:53 schreef vogelkooi het volgende:
Owja die pijp in de vorm van een clownsneus, Die site al uitgecheckt?
spotify is hogere kwaliteit; je kan sneller wat vinden en er zit geen reclame op. Vond die 10 euro ook aardig duur maar nu betaal ik slechts 5 euro per maand.quote:
check tutorials op youtubequote:Op zondag 24 maart 2013 21:45 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik heb ksp van een site met full discount. Ben er alleen nog niet zo handig in.
Ff kijkenquote:Op zondag 24 maart 2013 22:25 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
spotify is hogere kwaliteit; je kan sneller wat vinden en er zit geen reclame op. Vond die 10 euro ook aardig duur maar nu betaal ik slechts 5 euro per maand.
Zeker die paar euro waard tbh
Ik niet.quote:Op maandag 25 maart 2013 07:56 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Heb jij de 29e dan niet vrij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 29% gewijzigd door MineraalWater op 25-03-2013 09:07:34 ]
quote:
snap m niet.quote:Op maandag 25 maart 2013 08:38 schreef MineraalWater het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker treurig dit.
[ afbeelding ]
Ik ook niet!quote:
Nee wordt wel opgenomen maar er zou eigenlijk nog een seizoen van victorious komen maar vic wou zelf niet meer door gaan volgens mij omdat zei liever een solo tour deed dan een cast tour.quote:Op maandag 25 maart 2013 09:28 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Zit even te kijken. Sam en Cat nemen ze dus niet op omdat Vic (denk ik) niet mee wilde werken/al iets had?
En nu heeft de cast ruzie en hoort ze niet meer bij het kliekje (vandaar de aarzelende omarmingspoging)?
quote:Op maandag 25 maart 2013 09:45 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Aparte shit. Ach, het zei zo. Het volgende tienersterretje (ghehe) is zo gevonden.
Victoria had laatst een huis gekocht in LA volgens mij voor haarzelf en haar ouders.quote:Op maandag 25 maart 2013 09:49 schreef shaderon het volgende:
Hoeveel geld zouden die ondertussen hebben?
Zijn nog vrij jong iig, 19?
Koorts dus?quote:Op maandag 25 maart 2013 10:03 schreef shaderon het volgende:
Fucking irritant gevoel, verkouden zijn en dan dat het in je hoofd warm voelt, net of je hersenen van binnen koken
lijkt meer op een lamboquote:
Waarschijnlijk wel.quote:Op maandag 25 maart 2013 10:08 schreef shaderon het volgende:
[..]
Oh is dat koortsGeen idee ben nog nooit echt ziek geweest.
Maar dan iets ingetogen.quote:
doorzettert!quote:Op maandag 25 maart 2013 10:17 schreef shaderon het volgende:
Danke, maar ga wel gewoon naar school, toetsen enzoGeen zin om ze in te moeten halen
99% slechtheid, 1% planktonquote:
Ik ken dat niet!quote:
AQ is iets van 8 jaar ouder dan mij ofzoquote:
25? Ohja aldie ik zat net nog effe wat te lezen over die fight, blijkbaar was iedereen het er mee eensch behalve ariana.quote:Op maandag 25 maart 2013 10:52 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
AQ is iets van 8 jaar ouder dan mij ofzo
En ik heb het idd van spongebob, de aflevering dat hij spul in die machine aan het onderzoeken is, en op gegeven monent plankton zelf in die machine komt
Zou ik geen problemen mee hebben.quote:Op maandag 25 maart 2013 10:54 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Dit geschil zouden ze met een worstelwedstrijd in de modder moeten oplossen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 49% gewijzigd door AlDieWillenteKaaprenVaren op 25-03-2013 11:12:21 ]
Gewoon acteur worden dan ken je zulke shit dragen.quote:Op maandag 25 maart 2013 11:51 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Al is zo'n bolhoedje wel tof op zich, zou het wel willen dragen maar je krijgt er meteen zo'n hipsternaam van.
Nice.quote:Op maandag 25 maart 2013 11:52 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik heb ooit meneer "Cactus" gespeeld in een schoolmusical.
Ja assistent he.quote:Op maandag 25 maart 2013 11:59 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Je weet wat ze over kappers zeggen
Nee helaas niet.quote:Op maandag 25 maart 2013 12:00 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Moest je die bloem toevallig naar een kerel gooien?
o......oquote:Op maandag 25 maart 2013 12:16 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Daaruit concludeer ik dat jij dat niet wilt. DUS TOCH!
neequote:Op maandag 25 maart 2013 12:19 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
o......o
![]()
ghehe u see what i did their?
was wel goeie garp of niet?quote:Op maandag 25 maart 2013 12:29 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
oooh, ik dacht twee ogen of borsten
dankjequote:Op maandag 25 maart 2013 12:31 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
ja was wel leuk gevonden
Zal zo is kijje. Of ken je effe en link sturen?quote:Op maandag 25 maart 2013 12:39 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ben ik gek of werkt de stats tool niet?
Heb nog op een blauwe maandag in een Russische opera meegespeeld, verstond er helaas geen ruk van.quote:Op maandag 25 maart 2013 12:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
OHJA toen ik een kleiner kindje was speelde ik (was in Duitsland nog) een ehm.. kindje dat met drie andere kindjes op speurtocht ging. Gewoon een fucking hoofdrol in een musical met 60+ deelnemers
Mijn vader en de vader van mijn beste vriend waren ook vrienden en besloten een keer toen ze aangeschoten waren om dan ook maar voor de lol mee te doen (er waren een paar volwassenen nodig). Toen gingen ze samen oefenen maar lukte het allemaal niet zo goed en gingen ze telkens wat bittertjes drinken omdat ze zo voor lul stonden tijdens het oefenen. Toen werd oefenen later natuurlijk ook allemaal lastiger, dus dat werd helemaal niks. Toen wilden ze eruit pussien maar dat mocht niet van onze moeders![]()
![]()
Toen speelden ze maar mee. Ze waren echt fucking slecht, dat hebben we nog ergens op video![]()
quote:
Ja snap ik ook niet.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:31 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
en wat een kutreactiesmariniers zijn gewoon soldaten, klaar
Hoewel dat hipstertje toch best leuk was met dat bol hoedje.quote:Op maandag 25 maart 2013 11:51 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Al is zo'n bolhoedje wel tof op zich, zou het wel willen dragen maar je krijgt er meteen zo'n hipsternaam van.
Staat er niet tussen???quote:Op maandag 25 maart 2013 14:41 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Oeps
pls niet mijn /r/gonewild submissions linken hier
Een paradijs voor de gamers en photoshoppers met een budget, arachnofoben en intellectuelen!quote:Op maandag 25 maart 2013 15:24 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Goeie keuze, ik had begrepen dat het leven in alle aspecten daar beter is. Een paradijs bijna.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |