quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:04 schreef LadyOracle het volgende:
Ik heb ook blanco gestemd, omdat ik het geen echte democratie vind. In een echte democratie heb je als burger overal inspraak in, niet alleen in welk funprojectje je met een (relatief) klein bedragje mag steunen. Ik vind de Urban Hotspring het leukst, maar een kilometer verderop ligt al een zwembad wat altijd dicht is. Ik vind dat dan gek.
Ik vraag mij af of ze nog ooit wel open gaan. Heb een bijna volle spaarkaartquote:Op donderdag 30 mei 2013 13:11 schreef Breuls het volgende:
Oh. En ik moest IIZO nog een keer proberen.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:04 schreef LadyOracle het volgende:
Ik heb ook blanco gestemd, omdat ik het geen echte democratie vind. In een echte democratie heb je als burger overal inspraak in, niet alleen in welk funprojectje je met een (relatief) klein bedragje mag steunen. Ik vind de Urban Hotspring het leukst, maar een kilometer verderop ligt al een zwembad wat altijd dicht is. Ik vind dat dan gek.
altijd dicht? ik zwem er toch echt regelmatig... als je afrikaander bad bedoeldquote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:04 schreef LadyOracle het volgende:
Ik gokte op Tropicana. Dat is altijd dichtquote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:14 schreef Dandilion het volgende:
[..]
altijd dicht? ik zwem er toch echt regelmatig... als je afrikaander bad bedoeld
Veel van die projecten worden ook (deels) gefinancieerd uit crowdfunding. En wat ze niet nodig hebben, mogen ze niet houden. Het is niet dat ze 2,5 miljoen op hun bank gestort krijgen met als betalingskenmerk 'veel plezier er mee'.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:55 schreef artm het volgende:
Maar ik ben niet tegen het stadsinitiatief, maar het is ontoepasselijk op dit moment gewoon even max. 2,5 miljoen te spenderen als de gemeente in 2013 waarschijnlijk om en nabij de 100 miljoen tekort komt. Komt vervolgens nog, wat zal het zijn, 5 ton organisatiekosten bovenop?
En als het zo'n geweldig plan zou zijn, waarom geen crowdfunding?
Herstel: twee zwembaden die altijd dicht zijn.quote:
Heb je schoolzwemmen dan? Behalve een of twee keer per week vrijzwemmen met speelgoed, 1 x Moonlight en om de week trimzwemmen/aquajoggen is er niks anders. Ik wil banen zwemmen en dat kan dus niet.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:14 schreef Dandilion het volgende:
[..]
altijd dicht? ik zwem er toch echt regelmatig... als je afrikaander bad bedoeld
Ze mogen dat met terugwerkende kracht doen tot drie jaar terug ofzo.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:43 schreef WHATSHESAID het volgende:
Die grappenmakers stopten vandaag gewoon 2 enveloppen in mijn brievenbus. Of ik even afvalstoffenheffingen wilde betalen over 2012 en nog over de helft van 2011..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |