SPOILER: STONER-MEET POLLOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
De OP vind je hier.
Stoners:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sta je hier niet tussen, maar post je toch regelmatig mee onder het genot van een jointje?
Meldt het de TS dan even, dan zetten we je erbijOf als je er wel staat maar hier eigenlijk niet thuis hoort, ook ff melden
Stoner van de week:
Mernerperlerrr
Jointjes draaien:SPOILER: Skills van Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Inside-out skills van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Faalhazen-skills van Moira.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van PiyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Aap1000Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dr.MikeyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dientje12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van AmaranthaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Beetje skere joint van Vas maar rookbaar en daar gaat het omOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere hendige tuts:SPOILER: Ster-tip van edjuh18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'Kamer'-tip van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hasj-chocolademelk van GekkePoesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Horse van CodeRoodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk jij dat jij het beter kan? Maak een mooie fotoshoot met uitleg van jouw skills en dan kan die ook in het rijtje
Stonerkunst:SPOILER: By Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By MurderaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic-vid by Moira.:
quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef murp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...Fuck the EBU.![]()
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:40 schreef Moira. het volgende:
Ook weer karmapunten verdiend door een oud vrouwtje te vragen of ze hulp nodig had bij het inpakken van haar boodschappen in de supermarkt
Wees ze af, de trut
Empathie.Flikkertje.
Dat heb ik al heel lang geleden afgeleerd.![]()
![]()
Nee man, alleen al door het te vragen heb ik de wereld weer een stukje verbeterd en een stukje faith in humanity restored, jwzquote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Empathie.Flikkertje.
Dat heb ik al heel lang geleden afgeleerd.
Fuck the EBU.![]()
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee man, alleen al door het te vragen heb ik de wereld weer een stukje verbeterd en een stukje faith in humanity restored, jwz![]()
![]()
Als ik het niet doe, wie doet het dan? ...quote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
JIJ GOOIT ZEKER OOK STENEN NAAR BEJAARDEN OF NIET?![]()
![]()
Godverdegloeiende ik zweer jou ik heb gaatje in mijn kiesdoet echt van die zeurderige kankerpijn nu
![]()
![]()
Hopen dat ik dinsdag nog terecht kan, moet ik maandag op m'n werk ff de tandarts bellen
Ik haat de tandartsMja moet ik maar beter poetsen
Fuck the EBU.![]()
Aightt respect broquote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als ik het niet doe, wie doet het dan? ...
Fuck the EBU.![]()
moet ik er een steen tegenaan gooien?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:49 schreef Moira. het volgende:
Godverdegloeiende ik zweer jou ik heb gaatje in mijn kiesdoet echt van die zeurderige kankerpijn nu
![]()
![]()
Hopen dat ik dinsdag nog terecht kan, moet ik maandag op m'n werk ff de tandarts bellen
Ik haat de tandartsMja moet ik maar beter poetsen
![]()
Denk dat dat meer pijn doetquote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
moet ik er een steen tegenaan gooien?
Fuck the EBU.![]()
Een kusje op mijn verminkte tandvleeschquote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Doe ik erna een kusje er op.
Kusjes.
Fuck the EBU.![]()
Ik hou van kusjes.
Als ik lelijk was en nooit iemand kon krijgen, zou ik een kusjesverkrachter worden.![]()
Ben je al.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:51 schreef Murdera het volgende:
Ik hou van kusjes.
Als ik lelijk was en nooit iemand kon krijgen, zou ik een kusjesverkrachter worden.![]()
Meh ben eerlijk gezegd vaak te lui om te poetsenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:51 schreef Vaseline_ het volgende:
GaatjesHedde gij geen geld voor tandpasta ofzeu
Moet ik naar een andere kamer waar het koud is enzo, en soms ben ik dan gewoon te stoned om dat nog te gaan doen
Blijf ik gewoon in bed liggen
Dus poets niet altijd braaf 2x per dag m'n tanden, ik ben een slecht meisje
Fuck the EBU.![]()
quote:VOEL JE DE LIEFDE? VOEL JE HET?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
True.Je hebt het maar te accepteren.
![]()
Fuck the EBU.![]()
Echtquote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
Meh ben eerlijk gezegd vaak te lui om te poetsenMoet ik naar een andere kamer waar het koud is enzo, en soms ben ik dan gewoon te stoned om dat nog te gaan doen
Blijf ik gewoon in bed liggen
Dus poets niet altijd braaf 2x per dag m'n tanden, ik ben een slecht meisje
Zelfs als ik naar de klote ben en dan in bed lig en besef dat ik nog moet poetsen ga ik eruit, anders voel ik me gewoon heel smerig enshit
![]()
![]()
Ik ook.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
EchtZelfs als ik naar de klote ben en dan in bed lig en besef dat ik nog moet poetsen ga ik eruit, anders voel ik me gewoon heel smerig enshit
zelfs dagen waar ik met mn kleren aan naast mn bed op de grond wakker werd, alsnog had ik mijn tanden gepoetst.
![]()
![]()
Oh dat boeit mij voor zo'n avondje dan echt niet hoorquote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
EchtZelfs als ik naar de klote ben en dan in bed lig en besef dat ik nog moet poetsen ga ik eruit, anders voel ik me gewoon heel smerig enshit
Maar ben bezig met mijn leven verbeteren enzeu en als ik m'n eigen kamer weer op orde heb (daar zit een wasbak) ga ik mezelf weer aanleren het braaf 2x per dag te doen enzo
Fuck the EBU.![]()
Whehe, een avondje niet douchen vind ik dan weer niet moeilijkquote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh dat boeit mij voor zo'n avondje dan echt niet hoor
Maar ben bezig met mijn leven verbeteren enzeu en als ik m'n eigen kamer weer op orde heb (daar zit een wasbak) ga ik mezelf weer aanleren het braaf 2x per dag te doen enzo![]()
![]()
True, ik douche sowieso vaak overdagquote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Whehe, een avondje niet douchen vind ik dan weer niet moeilijkOf begin van de avond, dan.
Na 20:00u geen moeilijkdoenerij meer hier
Fuck the EBU.![]()
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:51 schreef Vaseline_ het volgende:
GaatjesHedde gij geen geld voor tandpasta ofzeu
![]()
![]()
's avonds, schoon je bed inquote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:03 schreef Murdera het volgende:
sochtends douchen om wakker te worden.
en na seks..
![]()
eerst seks, dan blowen, dan douchen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:03 schreef Murdera het volgende:
sochtends douchen om wakker te worden.
en na seks.
beste combinatie ooit
Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Ik zou uitgaan vanavond dus ik net nog snel naar de stad voor een fles rum, een gram hasj en een grammetje wiet kom ik thuis belt die gozer af. godverdomme
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
coke, (niet teveel) seks, douchen, seks, tandenpoetsen, seks, slapen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:06 schreef Studeur het volgende:
[..]
eerst seks, dan blowen, dan douchen.
beste combinatie ooit![]()
![]()
Bummer. Gelukkig heb je de goods om er een goede avond van te maken.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik zou uitgaan vanavond dus ik net nog snel naar de stad voor een fles rum, een gram hasj en een grammetje wiet kom ik thuis belt die gozer af. godverdomme![]()
![]()
Klinkt als een verslaafde dit.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
coke, (niet teveel) seks, douchen, seks, tandenpoetsen, seks, slapen.![]()
wordt dan meer zoiets als coke, seks, coke, douchen, coke, seks, coke, tandenpoetsen, coke, slapenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
coke, (niet teveel) seks, douchen, seks, tandenpoetsen, seks, slapen.
Ssssttquote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:09 schreef Studeur het volgende:
[..]
wordt dan meer zoiets als coke, seks, coke, douchen, coke, seks, coke, tandenpoetsen, coke, slapen![]()
![]()
Ja maar alleen wasted zijn doe ik elke dag. Had wel zin in helemaal naar de klote.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
Bummer. Gelukkig heb je de goods om er een goede avond van te maken.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
laat die seks dan maar weg, gaat niet lukken met zoveel cokequote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:09 schreef Studeur het volgende:
[..]
wordt dan meer zoiets als coke, seks, coke, douchen, coke, seks, coke, tandenpoetsen, coke, slapen.
![]()
hjbquote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
laat die seks dan maar weg, gaat niet lukken met zoveel coke.
![]()
![]()
Hou je toch een feestje in je eentjequote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik zou uitgaan vanavond dus ik net nog snel naar de stad voor een fles rum, een gram hasj en een grammetje wiet kom ik thuis belt die gozer af. godverdomme
Fuck the EBU.![]()
seks, seks, seks, seks, seksquote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
coke, (niet teveel) seks, douchen, seks, tandenpoetsen, seks, slapen.
Fuck the EBU.![]()
Ik en mijn fles Havannah club.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hou je toch een feestje in je eentjeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik deed niksquote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee goed, mijn fout. Was iets te fur gegaan.Maar ook een beetje jouw schuld.
.
![]()
Coordinatie vandaag: -10
Gooide net mn prullenbak om waardoor de hele inhoud op de vloer lag. Daarna stootte ik mijn voet keihard en net viel mn bier om
die dagen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:22 schreef Studeur het volgende:
Gooide net mn prullenbak om waardoor de hele inhoud op de vloer lag. Daarna stootte ik mijn voet keihard en net viel mn bier om
Toen ik thuis woonde, 1e keer dat mn ouders weg gingen. gelijk blowen en zuipen op mijn kamer. na 3 hijsen kankerde ik het tafeltje om, alsbak over de grond, bier over de grond, vodka over de grond.![]()
Sindsdien toch weer buiten blowen.![]()
![]()
Soms heb je van die dagenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:22 schreef Studeur het volgende:
Gooide net mn prullenbak om waardoor de hele inhoud op de vloer lag. Daarna stootte ik mijn voet keihard en net viel mn bier om![]()
Sterkte brah
Fuck the EBU.![]()
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
die dagen.
Toen ik thuis woonde, 1e keer dat mn ouders weg gingen. gelijk blowen en zuipen op mijn kamer. na 3 hijsen kankerde ik het tafeltje om, alsbak over de grond, bier over de grond, vodka over de grond.![]()
Sindsdien toch weer buiten blowen.![]()
Altijd als ik 's middags een paar biertjes drink en vervolgens weer stop val ik rond 8 uur echt in slaap. Heb nu 2 biertjes op dus nu moet ik doorgaan met drinken om niet moe te worden want vanavond gasten.Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
ik heb wel heerlijke Hasj gekocht lekkere mix joint roken vanavond.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hueee mietjeeee.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:24 schreef Studeur het volgende:
Altijd als ik 's middags een paar biertjes drink en vervolgens weer stop val ik rond 8 uur echt in slaap. Heb nu 2 biertjes op dus nu moet ik doorgaan met drinken om niet moe te worden want vanavond gasten.![]()
kan er niks aan doen jaquote:
straks ook nog naar die takkesupermarkt anders heb ik niet genoeg bierHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Breng mij ook wat gr grquote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:28 schreef Studeur het volgende:
[..]
kan er niks aan doen ja
straks ook nog naar die takkesupermarkt anders heb ik niet genoeg bier![]()
De shop was lief voor me trouwens:
Zou 2 gram moeten zijn, maar zo vol zit het zakje normaal niet. Jules, topvent!![]()
![]()
Ik ken het. als ik stop ben ik na 2 uur gaar en begint mijn kater.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:24 schreef Studeur het volgende:
Altijd als ik 's middags een paar biertjes drink en vervolgens weer stop val ik rond 8 uur echt in slaap. Heb nu 2 biertjes op dus nu moet ik doorgaan met drinken om niet moe te worden want vanavond gasten.Dus doorzuipen tot bedtijd
![]()
![]()
jeuzes das een flinken zakquote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:28 schreef Mano_ het volgende:
[ afbeelding ]
Zou 2 gram moeten zijn, maar zo vol zit het zakje normaal niet. Jules, topvent!Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
teringlekker techno aan het mixen, weet iemand nog een lekker nummertje om er tussen te pompen of geen technoliefhebbers hier?Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:28 schreef Mano_ het volgende:
[ afbeelding ]
Zou 2 gram moeten zijn, maar zo vol zit het zakje normaal niet. Jules, topvent!
Ik kreeg vorige keer wel weer gratis vloei en tip
Fuck the EBU.![]()
scottish teknoquote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:30 schreef Studeur het volgende:
teringlekker techno aan het mixen, weet iemand nog een lekker nummertje om er tussen te pompen of geen technoliefhebbers hier?van Le Bask
![]()
Dat sowieso, daar hoef ik zelden voor te betalen. Vet relaxte shopquote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:30 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik kreeg vorige keer wel weer gratis vloei en tip![]()
Ben laatst eens bij de andere hier in Weert geweest, maar betaalde daar 12,50/gram voor AmnesiaBij m'n vaste shop kost die 9,50
![]()
![]()
En ik me nog wel speciaal voelen met m'n tietenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:32 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Dat sowieso, daar hoef ik zelden voor te betalen. Vet relaxte shop![]()
Ben laatst eens bij de andere hier in Weert geweest, maar betaalde daar 12,50/gram voor AmnesiaBij m'n vaste shop kost die 9,50
Krijgen mannen die shit ook gratis
Fuck the EBU.![]()
Tieten? Zeldenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
En ik me nog wel speciaal voelen met m'n tietenKrijgen mannen die shit ook gratis
![]()
![]()
Ik begin Candy Crush steeds minder leuk/irritanter te vinden met al die kutlevels waar je gewoon niet doorheen komt
Fuck the EBU.![]()
Helaas.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:33 schreef Studeur het volgende:
[..]
Hardchoriste
Tempo ligt helaas iets te hoog voor mn mix
Jij bent wel een harde baas trouwens.![]()
![]()
ik leg gewoon mn lul op de toonbank.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
En ik me nog wel speciaal voelen met m'n tietenKrijgen mannen die shit ook gratis
![]()
Hardchoriste <3333 Whieeeeeeeeeeee. Heel veel liefde voor dat nummer!quote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:33 schreef Studeur het volgende:
[..]
Hardchoriste
Tempo ligt helaas iets te hoog voor mn mixYour beauty never ever scared me.![]()
Dat kan veel harder. Mietjes.''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''![]()
Wel lekker nummer though.''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''![]()
wat vind je van Bong Ra?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:37 schreef Amarantha het volgende:
Ik hou niet van harder. Ik normaal van metal enz![]()
Zit weer in een Disturbed-fasequote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:37 schreef Amarantha het volgende:
Ik hou niet van harder. Ik normaal van metal enz![]()
![]()
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''![]()
ga even kijken.quote:Ik vind het chill, maar die gast is wel echt een hufter. True story.quote:
Hey monoIk miste je op TC.
![]()
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:39 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ken ik niet, maar Google zegt "Bong-Ra - Naai De Duivel In Z'n Reet", dus nu al fan
Dat is wel de bekendste jaquote:![]()
![]()
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:39 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ken ik niet, maar Google zegt "Bong-Ra - Naai De Duivel In Z'n Reet", dus nu al fan
Fuck the EBU.![]()
Juistem, hedendaagse hardcore vind ik vaak maar peopz0r.quote:Alleen tha playah springt er nog wel eens in positieve zin uit, dit nummer.. kippenvel.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''![]()
Volgens mij beland ik vanavond, voor het eerst in 6 jaar dat ik hier kom, met mijn kop in een prullenbak haha. Heb net te snel een bak griesmeelpap na binnen gewerktYour beauty never ever scared me.![]()
Door jullie ben ik gestopt met mijn technomixje en hardcore gaan pompenHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
It's in the darkest moments, the cracks allow the inner light to come out, but the spotlights.. wont let you see the inner light.
KADENNNGGGGG''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''![]()
ik krijg dat hier altijd gratis eigenlijkquote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:30 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik kreeg vorige keer wel weer gratis vloei en tip![]()
![]()
Ik moet nog even wachten, ik heb God Bless Amerika opstaan.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:41 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Juistem, hedendaagse hardcore vind ik vaak maar peopz0r.Alleen tha playah springt er nog wel eens in positieve zin uit, dit nummer.. kippenvel.
Maar daarna, help me herinneren.![]()
![]()
haha die filmquote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik moet nog even wachten, ik heb God Bless Amerika opstaan.
Maar daarna, help me herinneren.
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:42 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
ik krijg dat hier altijd gratis eigenlijkgoftedommequote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
Fuck the EBU.![]()
Will do.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik moet nog even wachten, ik heb God Bless Amerika opstaan.
Maar daarna, help me herinneren.Nu ik er zo over nadenk, voldoe best wel aan het stereotype van een leerling autotechnicus. Ik hou van hardcore, ik smoke als een versleten VAG diesel en ik heb een japanse ''sport''wagen.
Hee jongens! Ik tref hier nog een restje joint van gister aan
Ik ga zondigen en 'm aansteken
Fuck the EBU.![]()
Ik krijg het nooit gratis. Ik kreeg van de week wel een pakje vloei gratis maar volgens mij was ze hem gewoon vergeten af te rekenen. En dat pakje vloei was ook nog eens voor een huisgenoot van mij (ik ben zo lief omdat zomaar mee te nemen, omdat ik anders alsnog telkens vloei moet geven)Your beauty never ever scared me.![]()
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:44 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Will do.Nu ik er zo over nadenk, voldoe best wel aan het stereotype van een leerling autotechnicus. Ik hou van hardcore, ik smoke als een versleten VAG diesel en ik heb een japanse ''sport''wagen.
![]()
Ik ben eigenlijk een gabber met het verkeerde kapsel.![]()
![]()
Hebben we elkaar naast al die liefdesverklaringen ook nog wel wat zinnigs te vertellen dan?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jeweet. Voor jou omin veel liefde 14.gif![]()
Fuck the EBU.![]()
is het wel een chille shop verder?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:44 schreef Amarantha het volgende:
Ik krijg het nooit gratis. Ik kreeg van de week wel een pakje vloei gratis maar volgens mij was ze hem gewoon vergeten af te rekenen. En dat pakje vloei was ook nog eens voor een huisgenoot van mij (ik ben zo lief omdat zomaar mee te nemen, omdat ik anders alsnog telkens vloei moet geven)![]()
Ja natuurlijk. Ik heb vandag een hert gezien vanuit de trein.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hebben we elkaar naast al die liefdesverklaringen ook nog wel wat zinnigs te vertellen dan?![]()
![]()
Mwah Mwah. De shops hier in Emmen zijn beide sowieso dikke kut maar deze is wel beter te doen dan die anderquote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:45 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
is het wel een chille shop verder?
Your beauty never ever scared me.![]()
Vette shitquote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:45 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Ik heb vandag een hert gezien vanuit de trein.
Ik heb een automobilist al fietsend uit staan schelden
Fuck the EBU.![]()
Ik vraag me af hoe het hier op FOK! was rond die Project X in Haren
Hahaha, sneed ie je af ?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
Vette shit
Ik heb een automobilist al fietsend uit staan schelden
Sommige automobilisten moet je gewoon uitschelden ja![]()
http://www.dumpert.nl/mediabase/6534324/6b43d7eb/de_headshot_(nsfw).htmlquote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:45 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Ik heb vandag een hert gezien vanuit de trein.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik kwam er hier op FOK! überhaupt achter dat er in Haren iets aan de gang wasquote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:47 schreef Amarantha het volgende:
Ik vraag me af hoe het hier op FOK! was rond die Project X in Haren
*onder steen leeftFuck the EBU.![]()
We hadden een reeks in ONZ met 25 topics in één avondquote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:47 schreef Amarantha het volgende:
Ik vraag me af hoe het hier op FOK! was rond die Project X in Haren![]()
![]()
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/mediabase/6534324/6b43d7eb/de_headshot_(nsfw).htmlIk had hem al gezien jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
What haha, zoiets had ik dus al verwacht haha. Jammer dat ik hier toen nog niet lid wasquote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:47 schreef Monopoly het volgende:
[..]
We hadden een reeks in ONZ met 25 topics in één avondYour beauty never ever scared me.![]()
Was zo'n kankermongool die in een smal straatje (of nja vrij breed maar staan veel geparkeerde auto's) elke keer op z'n rem ging trappen, terwijl ik dus achter hem moest blijven fietsen. Volgens mij zei z'n Tom Tom dat hij ergens links af moest ofzo, ging hij al die opritten bekijken of hij daar linksaf konquote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:47 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hahaha, sneed ie je af ?
Sommige automobilisten moet je gewoon uitschelden ja![]()
Vervolgens komen we op een kruising aan waar ik hem eindelijk wil inhalen, lijkt het of hij naar rechts gaat en mij dus af gaat snijden, dus ik weer vol op de rem. Gaat die grafdebiel toch naar links![]()
![]()
Fuck the EBU.![]()
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/mediabase/6534324/6b43d7eb/de_headshot_(nsfw).htmlFirst I was like, "ahhh cute!"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Then I was like, "Wooow! Headshot!"![]()
![]()
![]()
![]()
Gewoon met een sleutel langs zijn auto krassen en zijn moeder voor hoer uitschelden.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:49 schreef Moira. het volgende:
[..]
Was zo'n kankermongool die in een smal straatje (of nja vrij breed maar staan veel geparkeerde auto's) elke keer op z'n rem ging trappen, terwijl ik dus achter hem moest blijven fietsen. Volgens mij zei z'n Tom Tom dat hij ergens links af moest ofzo, ging hij al die opritten bekijken of hij daar linksaf kon![]()
Vervolgens komen we op een kruising aan waar ik hem eindelijk wil inhalen, lijkt het of hij naar rechts gaat en mij dus af gaat snijden, dus ik weer vol op de rem. Gaat die grafdebiel toch naar links![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Gewoon met een sleutel langs zijn auto krassen en zijn moeder voor hoer uitschelden.
Laatst ook weer eens in de playlist geflikkerd, stiekem toch een erg goede bandquote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:49 schreef Amarantha het volgende:
Godver, System Of A Down blijft ook goed![]()
![]()
Nog even in zijn kont plassen om het af te maken natuurlijkquote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Gewoon met een sleutel langs zijn auto krassen en zijn moeder voor hoer uitschelden.![]()
![]()
Sowieso!quote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:51 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Laatst ook weer eens in de playlist geflikkerd, stiekem toch een erg goede bandYour beauty never ever scared me.![]()
Werd wel geinig nagekeken door voetgangersquote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Gewoon met een sleutel langs zijn auto krassen en zijn moeder voor hoer uitschelden.
Fuck the EBU.![]()
Zonder piemol gaat dat wel wat lastigerquote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:51 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Nog even in zijn kont plassen om het af te maken natuurlijk
Fuck the EBU.![]()
En 450 keer op zijn beeldje stampen, dat is echt matig fantastischquote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:51 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Nog even in zijn kont plassen om het af te maken natuurlijk![]()
![]()
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zonder piemol gaat dat wel wat lastiger![]()
![]()
Maar ja ik heb ook een grote liefde voor Marilyn Manson (en HIM maar dat spreekt voor zich met een tattoo ervan)
Jij hebt geen piemel ?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zonder piemol gaat dat wel wat lastiger![]()
![]()
Deze ga ik bestellen speciaal zodat ik mensen gemakkelijker in hun kont kan plassen.quote:Fuck the EBU.![]()
DM ik wil wel lachenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:53 schreef Murdera het volgende:
Ik zou een gifje plaatsen maar ik wil geen ban.![]()
Beide bands ken ik eigenlijk amper. Van MM natuurlijk wel de grote bekende, maar moet zijn werk maar eens 'aanschaffen'quote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:53 schreef Amarantha het volgende:
Maar ja ik heb ook een grote liefde voor Marilyn Manson (en HIM maar dat spreekt voor zich met een tattoo ervan)![]()
![]()
MM is gewoon awesome en HIM.. tja zal ik niet iedereen aanraden ondanks dat ik zelf een enorme fan ben maar ik weet gewoon dat je er van moet houdenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:54 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Beide bands ken ik eigenlijk amper. Van MM natuurlijk wel de grote bekende, maar moet zijn werk maar eens 'aanschaffen'
Als er geen dieren of onschuldige menschjes in dood gaan wil ik ook wel dmquote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:53 schreef Murdera het volgende:
Ik zou een gifje plaatsen maar ik wil geen ban.
Maar wss krijg ik dan geen dm
Fuck the EBU.![]()
Dat heb ik met In Flames. Ben echt al een jaar of 15 fulltime fan, maar het moet je ding zijnquote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
MM is gewoon awesome en HIM.. tja zal ik niet iedereen aanraden ondanks dat ik zelf een enorme fan ben maar ik weet gewoon dat je er van moet houden![]()
![]()
Pics van jezelf met een piemel.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik verhuur hem over het algemeen, momenteel piemolloos ja![]()
Idem met Placebo. Je houd ervan of je haat het.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:55 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Dat heb ik met In Flames. Ben echt al een jaar of 15 fulltime fan, maar het moet je ding zijn![]()
Oeh Placebo vind ik ook wel tof, ga het meteen weer even opzetten na dit liedjequote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:56 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Idem met Placebo. Je houd ervan of je haat het.
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oeh Placebo vind ik ook wel tof, ga het meteen weer even opzetten na dit liedje
Me too![]()
![]()
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:58 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik wou nog wel zo fijn fappen voor het stappen vanavondFapmateriaal genoeg, niet?
Fuck the EBU.![]()
Is altijd 't eerste nummer wat in mij op komt als ik aan Placebo denkquote:
En dit nummer:
Bij mij Every You, Every Me.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is altijd 't eerste nummer wat in mij op komt als ik aan Placebo denk![]()
![]()
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:00 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Doet me een beetje aan A Perfect Circle denken![]()
Goed nummer.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jaaa! Dat was eerste nummer die ik draaide van hun![]()
![]()
Bier=op. Nu aan de Junkoquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:03 schreef Monopoly het volgende:
Even bier pakken danLichtje erbij alles!
![]()
![]()
Harde tijden. Ik ben nu bij mijn ouders. Even verwend worden, jeweetquote:Vol kratje bier en net lekker bloemkool met gehaktballen gegeten
![]()
![]()
Gij vuige mazzelaar!quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Harde tijden. Ik ben nu bij mijn ouders. Even verwend worden, jeweetVol kratje bier en net lekker bloemkool met gehaktballen gegeten
![]()
![]()
Hete chick of TC. Ik wist het wel.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
nu kan ik niet meer stoer doen met gruwelijk hete chick bij me![]()
![]()
Jij hoeft nergens stoer om te doen. Je blijft een stoere boy jeweeetquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
nu kan ik niet meer stoer doen met gruwelijk hete chick bij me![]()
Ik had hem al open stelletje slomo'squote:
Men weet de link nu zelf toch wel uit z'n hoofd?
Bij mij vult 'ie 'm gewoon aan als ik tinychat in typ
http://tinychat.com/FOKnachtbaggerFuck the EBU.![]()
Mehehe dat heb ik opgegeven nu ik geen dagelijkse klant meer ben hierquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:09 schreef Vaseline_ het volgende:
Jongen verdomme waarom gaan jullie zo snel in een uur, nu moet ik bijlezen![]()
![]()
Ik ben er chickiequote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:10 schreef Moira. het volgende:
Echt niemand komt ook gewoonZit al 10 minuten alleen in die chat
hommo's
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:07 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Hete chick of TC. Ik wist het wel.
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:07 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jij hoeft nergens stoer om te doen. Je blijft een stoere boy jeweeet![]()
![]()
Sowieso verkeerquote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:49 schreef Moira. het volgende:
[..]
Was zo'n kankermongool die in een smal straatje (of nja vrij breed maar staan veel geparkeerde auto's) elke keer op z'n rem ging trappen, terwijl ik dus achter hem moest blijven fietsen. Volgens mij zei z'n Tom Tom dat hij ergens links af moest ofzo, ging hij al die opritten bekijken of hij daar linksaf kon![]()
![]()
Hier in A'dam is het al helemaal kut in het centrum met die graftoeristen op Mac Bikes, lazer op naar je eigen land sorry hoor
.
![]()
Ja daar zou ik me echt kk dood aan ergerenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Sowieso verkeerHier in A'dam is het al helemaal kut in het centrum met die graftoeristen op Mac Bikes, lazer op naar je eigen land sorry hoor
.
![]()
Fuck the EBU.![]()
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:47 schreef Moira. het volgende:
Fucking mooi dat je bent aangenomen Unscrewed![]()
Tja, nu weet ik gewoon niet wat ik moet doen.
Moet daar van 17.00 tot 20.00 werken, dus eigenlijk is het amper iets, dus technisch gezien kan ik dat gewoon doen.
En ik werk maar 2 dagen in de week dan.
Maar wat ik nu doe verdient 2x zoveel, maar dat is elke dag 3uur.
Dus in verhouding verdient dit meer, maar het verdient minder.. zeg maar.PLUS Supermarktquote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:47 schreef Studeur het volgende:
[..]
waar ging je ookalweer solliciteren?
Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa![]()
Teveel gegeten..
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.![]()
Ik ben errrquote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:42 schreef Moira. het volgende:
Voor wie er vannacht nog wakker is als Mono lam thuis komt; MIDNIGHT VERJAARDAGS TC![]()
![]()
![]()
![]()
Als ie dat niet vergeet als ie dronken isquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
Vannacht heHij zou smsen als hij onderweg naar huis is
Sowieso wel de topics
![]()
Lol wou je ook eindeloos veel topics maken dan?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Als ie dat niet vergeet als ie dronken isSowieso wel de topics
Kan me niet voorstellen dat hij mij vergeetNiemand vergeet Moira.
Fuck the EBU.![]()
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:49 schreef Moira. het volgende:
[..]
Lol wou je ook eindeloos veel topics maken dan?
Kan me niet voorstellen dat hij mij vergeetNiemand vergeet Moira.
![]()
![]()
jij hebt nooit ergens zin in hequote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik al niet meer hihi, maar moet pissen maar heb geen zintandenpoetsen ook al niet
![]()
Ik ben zo lui dat ik er bijna aan dood gaquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
jij hebt nooit ergens zin in hetandenpoetsen ook al niet
Mja leven verbeteren dit dat
Fuck the EBU.![]()
ik ook niet, ik blijf bezigquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik al niet meer hihi, maar moet pissen maar heb geen zin![]()
![]()
Irritant is dat hequote:
Als ik rijk zou zijn zou ik gewoon een wc in elke kamer bouwen
Fuck the EBU.![]()
goed plan welquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ben zo lui dat ik er bijna aan dood ga
Mja leven verbeteren dit dat![]()
![]()
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:59 schreef Murdera het volgende:
gewoon schoonmaakster en in de hoek zeiken.
[ afbeelding ]
Fuck the EBU.![]()
Als ik deze PI nou in elke reactie gebruik maar verder geen smileys in de reactie zelf, dan moet je die PI elke keer met een iets schuiner hoofd voorstellen en dan lijk ik net een seriemoordenaar uit een horrorfilm.quote:Fuck the EBU.![]()
Okiiiquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
Vannacht heHij zou smsen als hij onderweg naar huis is
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:03 schreef Moira. het volgende:
Mijn mama vertelt mij dat ik niet met messen mag spelen. Maar fuck dat. Kankerhoer.![]()
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:03 schreef Moira. het volgende:
Mijn mama vertelt mij dat ik niet met messen mag spelen. Maar fuck dat. Kankerhoer.doe normaal
![]()
Society man.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
snap mensen met een clownsfobie echt nietDit -- Parkiet is mijn papa
Omdat moeders kankerhoeren zijn. Eerst neuken ze je pa, daarna kom jij uit de kut en krijgen ze orgasmes terwijl je hun clit stimuleert. Oh en ze hebben allemaal kanker.quote:Dit -- Parkiet is mijn papa
Niet mijn eigen mama natuurlijkquote:Ik speelde een seriemoordenaar
Moet je wat verder teruglezen
Fuck the EBU.![]()
Oww sorry, ik opende het topic op die postquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
Niet mijn eigen mama natuurlijkIk speelde een seriemoordenaar
Moet je wat verder teruglezen
![]()
![]()
Altijd teruglezen vriendjequote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:08 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Oww sorry, ik opende het topic op die post
Fuck the EBU.![]()
whutquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:06 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Omdat moeders kankerhoeren zijn. Eerst neuken ze je pa, daarna kom jij uit de kut en krijgen ze orgasmes terwijl je hun clit stimuleert. Oh en ze hebben allemaal kanker.![]()
![]()
Nee man waren maar een paar posts hihiquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:10 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Dan moet ik veels teveel lezen, heb ik nooit zo zin in.Fuck the EBU.![]()
Owquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee man waren maar een paar posts hihi![]()
![]()
Weet ik niet.quote:
Nee, ik ga je missen danquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:16 schreef Vaseline_ het volgende:
ik hou het niet meer vol man ik ga pitten![]()
![]()
Wel even je wekker om 2 uur zetten want dan moet je ff kijken of de tiny chat open is voor Monoquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:16 schreef Vaseline_ het volgende:
Fuck the EBU.![]()
Weet ik niet, denk het niet. Maar als Mono vanavond/vannacht lam thuis komt gaan we een TC voor hem makenquote:
Fuck the EBU.![]()
ejj kom we maken nu die TC iedereenis weg en ik ben lam ..quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
Weet ik niet, denk het niet. Maar als Mono vanavond/vannacht lam thuis komt gaan we een TC voor hem makenHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:16 schreef Vaseline_ het volgende:
![]()
![]()
Nee man anders hou ik het vannacht niet meer volquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:25 schreef Studeur het volgende:
[..]
ejj kom we maken nu die TC iedereenis weg en ik ben lam ..
Gewoon nog ff door blijven zuipen, of iig je lamheid in stand houden
Fuck the EBU.![]()
ja joh, beetje uit de kleren, ik heb hier weer publiek voor jequote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee man anders hou ik het vannacht niet meer vol
Gewoon nog ff door blijven zuipen, of iig je lamheid in stand houden![]()
![]()
Wat?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
ja joh, beetje uit de kleren, ik heb hier weer publiek voor jeHoezo zou ik uit de kleren gaan
Fuck the EBU.![]()
ok heb net mn cokedealer gebeld toen idereen er nog was en hij belt me zo terug. ga denk ik halve gram halen en in 1 keer opmaken
vanavond?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:29 schreef Studeur het volgende:
ok heb net mn cokedealer gebeld toen idereen er nog was en hij belt me zo terug. ga denk ik halve gram halen en in 1 keer opmaken
Fuck the EBU.![]()
1 gram gaat de gemiddelde mens dood aan.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:29 schreef Studeur het volgende:
Maar goed, ik heb het vaker gedaan, en jij vast ook, maar pas een beetje op.![]()
![]()
Jeejquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:35 schreef FL_Freak het volgende:
Ik ben ook nog wel op wanneer er wat voor mono gedaan wordt denk ik
Hoop dat hij het niet al te laat maakt, though
Fuck the EBU.![]()
Zijn verjaardag? Nou.....quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Jeej
Hoop dat hij het niet al te laat maakt, though![]()
![]()
![]()
Ja die moet je natuurlijk dronken op tinychat vieren met internetvriendenquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.![]()
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja die moet je natuurlijk dronken op tinychat vieren met internetvriendenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
In ieder geval moet ik dan nog even iets tijdrovends te doen vinden voor de komende uren
Fuck the EBU.![]()
Seriesquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:42 schreef Moira. het volgende:
In ieder geval moet ik dan nog even iets tijdrovends te doen vinden voor de komende uren![]()
![]()
tokkie programmaquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja moet Wie is de mol 2010 nog af kijken![]()
![]()
Ben trots op je, zoonquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:56 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik heb trouwens gisteravond geblowed
Fuck the EBU.![]()
Grote balharen van 10cmDit -- Parkiet is mijn papa
balharenquote:
Tot over de oren jeweet dit dat zus zo allesquote:Op zondag 24 maart 2013 00:02 schreef FL_Freak het volgende:
moira ben je een beetje verliefd op mono?Fuck the EBU.![]()
![]()
Ik own deze gast.
Niet zo dood zijn, mensen. Hup hup! Chatten!
TT voor deel #78?
Ik dacht iets in de zin van "Gefeliciyolopony"
neequote:Op zondag 24 maart 2013 01:04 schreef Unscrewed het volgende:
TT voor deel #78?
Ik dacht iets in de zin van "Gefeliciyolopony"fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Klinkt goedquote:Op zondag 24 maart 2013 01:04 schreef Unscrewed het volgende:
TT voor deel #78?
Ik dacht iets in de zin van "Gefeliciyolopony"
Moeten we wel nog wat posten.. anders komen we er niet aan
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Tssquote:Daarom! Nog 2 posts.quote:Op zondag 24 maart 2013 01:06 schreef Olment het volgende:
[..]
Klinkt goed
Moeten we wel nog wat posten.. anders komen we er niet aan
regels -- Parkiet is mijn papa
Forum Opties Forumhop: Hop naar: