Regelmatig blijft een moordenaar mooi weer spelen en dicht bij de speurtocht zitten om alle ontwikkelingen mee te kunnen maken.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:03 schreef 200013 het volgende:
Misschien beter Patrick niet meer te zien en hem te herinneren zoals hij was, een aardig, sociale, lieve man.
Ik ben bang dat hij dit voor zijn gezin heeft gedaan, dat het financieel niet goed ging en hij het allemaal niet meer kon opbrengen.
Denk wel dat iemand hiervan af wist, dat hij deze plannen had. Erg hoor om hier dan mee door te leven. En misschien dacht hij zo alles te kunnen opossen met de uitbetaling van een levensverzekering. Tenslotte doe je alles voor je kinderen.
Kan me niet voorstellen dat Dennis hier achter zou zitten, hij is werkelijk kapot hiervan en is alleen maar aan het zoeken geweest.
Mocht het zover komen dat er een derde topic nodig is, dan hebben die 2 vast een geheime verhouding en zijn ze samen verantwoordelijk voor het verduisteren van het lichaam....quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:10 schreef Jik32 het volgende:
[..]
WTFhaha Was dit nou
![]()
Dacht ga even kijken hoe het gaat met Patrick en ja dat kan ik het beste (als ik de hele dag werk) op dit topic doen met Maria en Duck die er snel bij zijn met nieuws![]()
Maar dit was een rumoerige dag dus pffff. Zwaar voor de familie en sensatie voor de Vianezen (niet allemaal natuurlijk) En nu ook nog een helder (ahum) ziendeArme Dennis .... Dus behalve geld beluste Monique met 2 kinderen die in het complot zitten, hebben we nu ook de zwager ( of zoals iemand zei het broertje van het zusje hahahaha ) die Patrick vermoord heeft....... omdat en dat is natuurlijk vreselijk..... Hij te veel naar Patrick zoekt!!!! Ohja en openlijk zoekt.
Ik zoek/zocht toch ook openlijk via fok en fb en internet ?? misschien ben ik wel het zusje van het broertje van de zwager van en heb ik het gedaan......
zucht, ik had mezelf beloofd niet meer op dit soort dingen te reageren..... Ging goed tot nu![]()
Als ze Flikken hebben gekeken dan ligt ie op de mesthoopquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:07 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mocht het zover komen dat er een derde topic nodig is, dan hebben die 2 vast een geheime verhouding en zijn ze samen verantwoordelijk voor het verduisteren van het lichaam....
Mjah, dat zegt niks als je nagaat dat er tegenwoordig ook genoeg vaders/moeders zijn die hun eigen kroost laat hemelen omdat ze geen uitweg meer zien.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:29 schreef 200013 het volgende:
Sorry hoor, maar sommige weten echt niet waar ze het over hebben. We hebben het hier over een hecht gezin en Dennis en Patrick konden goed met elkaar overweg.
Doet me echt wat als er zo over Dennis geschreven wordt maar iedereen is vrij om te schrijven/denken wat hij wilt natuurlijk.
Zou geen reden weten waarom hij zoiets zou doen, is de oom van Patricks kinderen. Dit is echt naar de gedachte dat iemand dat van Dennis kan denken.
Daar ben ik het alleen maar mee eens..quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:36 schreef 200013 het volgende:
Ja, maar alleen het idee dat er een naam genoemd wordt terwijl er nog geen lichaam is. Er is nog geen sprake van moord en er is nog geen sectie gepleegd op een lichaam.
Ik vind het een naar idee dat zijn naam genoemd wordt, je hebt gelijk omdat hij de oom is van zou dat nog geen reden zijn om hem niet te verdenken. maar zolang er geen sprake is van moord lijkt het mij overbodig om zijn naam indeze te noemen.
Wat ben jij precies van de familie?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:29 schreef 200013 het volgende:
Sorry hoor, maar sommige weten echt niet waar ze het over hebben. We hebben het hier over een hecht gezin en Dennis en Patrick konden goed met elkaar overweg.
Doet me echt wat als er zo over Dennis geschreven wordt maar iedereen is vrij om te schrijven/denken wat hij wilt natuurlijk.
Zou geen reden weten waarom hij zoiets zou doen, is de oom van Patricks kinderen. Dit is echt naar de gedachte dat iemand dat van Dennis kan denken.
Na het lezen van je link ben ik helemaal het spoor bijster haha. Volgens mij gooien ze van alles door elkaar nu, maar goed. we wachten het maar af.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:35 schreef Maria2.0 het volgende:
Paranormaal begaafde mevrouw! Hoe pas jij Lelystad in het misdrijf?
Ik vind het echt een heel apart verhaal worden nu. Lijkt toch op iets anders dan een zelfmoordlichaam dreggen
Dat is het voordeel als je zo'n doorgesnoven geval met een wichelroede bent. Dan mag je van alles roepen en alles en iedereen beschuldigen. Het is absurd maar waar.quote:
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:45 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Dat is het voordeel als je zo'n doorgesnoven geval met een wichelroede bent. Dan mag je van alles roepen en alles en iedereen beschuldigen. Het is absurd maar waar.
Ikop al die oplichters. Er is nog nooit 1 goede letter uit de bek van die gasten gekomen. Ze schoppen allerlei onderzoeken in de war en geven valse hoop aan mensen die het al moeilijk genoeg hebben.
Jij bent dus een goede vriend danwel familie van (een van) deze jongens?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:29 schreef 200013 het volgende:
Zo voel ik het al 6 weken sinds ik het topic opendequote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:49 schreef 200013 het volgende:
Nee, ik ben geen famillie maar weet wel over wie we het hebben, ook over het gezin zelf. Het is een naar idee dat iemand al bij voorbaat "verdacht" wordt gemaakt.
Ik begrijp dat iemand snel verdacht kan zijn wat je ook doet, ben je te vrolijk, zoek je teveel mee, alles kan verdacht zijn, maar het is erg vervelend als iemand als verdacht wordt aangekeken terwijl hij er niets mee te maken heeft.
Ik ben zelf ook het ijs op gegaan omdat ik dacht een dier te zien, maar bij nader inzien wat het een plastic zakquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:54 schreef 200013 het volgende:
Er lag geen ijs op het water, het was wel ontzettend koud die avond en er stond een harde wind.
Om 21.00 uur 's avonds een dier op het ijs(dat er niet lag) .........Patrick ging een ommetje maken terwijl hij niet lekkers was, dat kan maar een dier redden....ik weet het niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |