abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 26 maart 2013 @ 19:25:22 #126
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_124536179
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 13:03 schreef 200013 het volgende:
Misschien beter Patrick niet meer te zien en hem te herinneren zoals hij was, een aardig, sociale, lieve man.

Ik ben bang dat hij dit voor zijn gezin heeft gedaan, dat het financieel niet goed ging en hij het allemaal niet meer kon opbrengen.

Denk wel dat iemand hiervan af wist, dat hij deze plannen had. Erg hoor om hier dan mee door te leven. En misschien dacht hij zo alles te kunnen opossen met de uitbetaling van een levensverzekering. Tenslotte doe je alles voor je kinderen.

Kan me niet voorstellen dat Dennis hier achter zou zitten, hij is werkelijk kapot hiervan en is alleen maar aan het zoeken geweest.
Regelmatig blijft een moordenaar mooi weer spelen en dicht bij de speurtocht zitten om alle ontwikkelingen mee te kunnen maken.
  dinsdag 26 maart 2013 @ 20:07:06 #127
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_124538401
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 19:10 schreef Jik32 het volgende:

[..]

WTF :? haha Was dit nou 8)7

Dacht ga even kijken hoe het gaat met Patrick en ja dat kan ik het beste (als ik de hele dag werk) op dit topic doen met Maria en Duck die er snel bij zijn met nieuws :)

Maar dit was een rumoerige dag dus pffff. Zwaar voor de familie en sensatie voor de Vianezen (niet allemaal natuurlijk) En nu ook nog een helder (ahum) ziende :X Arme Dennis .... Dus behalve geld beluste Monique met 2 kinderen die in het complot zitten, hebben we nu ook de zwager ( of zoals iemand zei het broertje van het zusje hahahaha ) die Patrick vermoord heeft....... omdat en dat is natuurlijk vreselijk..... Hij te veel naar Patrick zoekt!!!! Ohja en openlijk zoekt. |:( Ik zoek/zocht toch ook openlijk via fok en fb en internet ?? misschien ben ik wel het zusje van het broertje van de zwager van en heb ik het gedaan......

zucht, ik had mezelf beloofd niet meer op dit soort dingen te reageren..... Ging goed tot nu ;( o|O
Mocht het zover komen dat er een derde topic nodig is, dan hebben die 2 vast een geheime verhouding en zijn ze samen verantwoordelijk voor het verduisteren van het lichaam....
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_124538491
Ik kijk zo nog even in mijn kristallen bol, de tarot kaarten geven aan dat dat verstandig is!
pi_124538560
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 20:07 schreef Ireth het volgende:

[..]

Mocht het zover komen dat er een derde topic nodig is, dan hebben die 2 vast een geheime verhouding en zijn ze samen verantwoordelijk voor het verduisteren van het lichaam....
Als ze Flikken hebben gekeken dan ligt ie op de mesthoop :')

Nee, het is nog spannender. Hij blijkt een geheime informant van WimLex en hij is omgelegd door de broer van de vader van Maxima. En dat allemaal omdat hij verklapt heeft dat Beatrix soms een setje ondergoed aanheeft wat niet bij elkaar past.
  Moderator dinsdag 26 maart 2013 @ 20:11:41 #130
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_124538622
ja zo kan die wel weer he?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  dinsdag 26 maart 2013 @ 20:29:33 #131
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_124539637
Blijkbaar een nep-revolver gevonden en ook zoektocht naar 'bewijsmateriaal' dus wellicht sprake van misdrijf. Twittert defensie net, hoor ik.
L'Enfer, c'est les autres.
pi_124539648
Sorry hoor, maar sommige weten echt niet waar ze het over hebben. We hebben het hier over een hecht gezin en Dennis en Patrick konden goed met elkaar overweg.

Doet me echt wat als er zo over Dennis geschreven wordt maar iedereen is vrij om te schrijven/denken wat hij wilt natuurlijk.

Zou geen reden weten waarom hij zoiets zou doen, is de oom van Patricks kinderen. Dit is echt naar de gedachte dat iemand dat van Dennis kan denken.
  dinsdag 26 maart 2013 @ 20:30:10 #133
220157 Maria2.0
Bless this mess
  dinsdag 26 maart 2013 @ 20:31:59 #134
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_124539799
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 20:29 schreef 200013 het volgende:
Sorry hoor, maar sommige weten echt niet waar ze het over hebben. We hebben het hier over een hecht gezin en Dennis en Patrick konden goed met elkaar overweg.

Doet me echt wat als er zo over Dennis geschreven wordt maar iedereen is vrij om te schrijven/denken wat hij wilt natuurlijk.

Zou geen reden weten waarom hij zoiets zou doen, is de oom van Patricks kinderen. Dit is echt naar de gedachte dat iemand dat van Dennis kan denken.
Mjah, dat zegt niks als je nagaat dat er tegenwoordig ook genoeg vaders/moeders zijn die hun eigen kroost laat hemelen omdat ze geen uitweg meer zien.

Ik ken hele Dennis niet (lees zijn naam vandaag voor het eerst!) dus hoe of wat wil ik niet over oordelen. Niet of hij wel en niet of hij niet schuldig is. Maar simpel stellen dat ie dat niet zou doen omdat ie de oom is, is ietwat naief....
  dinsdag 26 maart 2013 @ 20:35:45 #135
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_124540025
Paranormaal begaafde mevrouw! Hoe pas jij Lelystad in het misdrijf?

Ik vind het echt een heel apart verhaal worden nu. Lijkt toch op iets anders dan een zelfmoordlichaam dreggen :o
pi_124540075
Ja, maar alleen het idee dat er een naam genoemd wordt terwijl er nog geen lichaam is. Er is nog geen sprake van moord en er is nog geen sectie gepleegd op een lichaam.

Ik vind het een naar idee dat zijn naam genoemd wordt, je hebt gelijk omdat hij de oom is van zou dat nog geen reden zijn om hem niet te verdenken. maar zolang er geen sprake is van moord lijkt het mij overbodig om zijn naam indeze te noemen.
  dinsdag 26 maart 2013 @ 20:38:53 #137
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_124540198
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 20:36 schreef 200013 het volgende:
Ja, maar alleen het idee dat er een naam genoemd wordt terwijl er nog geen lichaam is. Er is nog geen sprake van moord en er is nog geen sectie gepleegd op een lichaam.

Ik vind het een naar idee dat zijn naam genoemd wordt, je hebt gelijk omdat hij de oom is van zou dat nog geen reden zijn om hem niet te verdenken. maar zolang er geen sprake is van moord lijkt het mij overbodig om zijn naam indeze te noemen.
Daar ben ik het alleen maar mee eens..
  Moderator dinsdag 26 maart 2013 @ 20:42:27 #138
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_124540374
stinkt naar laster idd
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_124540442
quote:

Wat ben jij precies van de familie?
  dinsdag 26 maart 2013 @ 20:44:29 #140
393141 Jik32
I am good, but not an angel
pi_124540507
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 20:35 schreef Maria2.0 het volgende:
Paranormaal begaafde mevrouw! Hoe pas jij Lelystad in het misdrijf?

Ik vind het echt een heel apart verhaal worden nu. Lijkt toch op iets anders dan een zelfmoordlichaam dreggen :o
Na het lezen van je link ben ik helemaal het spoor bijster haha. Volgens mij gooien ze van alles door elkaar nu, maar goed. we wachten het maar af.

Mijn idee was eigenlijk heel simpel, Patrick maakt een wandeling... ziet op het ijs een dier in nood, gaat er heen om te helpen en gaat zelf door het ijs. Aangezien hij al niet lekker was, misschien een hartaanval in het water. of het dier duwde hem verder onder het ijs.

Nooit gedacht aan zelf moord of een gewelddadige zwager vrouw en kinderen.

Zal wel te naïef zijn denk ik...

EDIT: Ik denk nog steeds niet aan moord of zelfmoord!!!
"Your clothes should be thight enough to show you're a woman, but loose enough to show you're a lady"
pi_124540567
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 20:42 schreef sp3c het volgende:
stinkt naar laster idd
Dat is het voordeel als je zo'n doorgesnoven geval met een wichelroede bent. Dan mag je van alles roepen en alles en iedereen beschuldigen. Het is absurd maar waar.

Ik :r op al die oplichters. Er is nog nooit 1 goede letter uit de bek van die gasten gekomen. Ze schoppen allerlei onderzoeken in de war en geven valse hoop aan mensen die het al moeilijk genoeg hebben.
  dinsdag 26 maart 2013 @ 20:45:47 #142
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_124540583
Nou het vouwt zich nu wel uit tot een Deutsche krimi ;(
  dinsdag 26 maart 2013 @ 20:48:14 #143
393141 Jik32
pi_124540716
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 20:45 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Dat is het voordeel als je zo'n doorgesnoven geval met een wichelroede bent. Dan mag je van alles roepen en alles en iedereen beschuldigen. Het is absurd maar waar.

Ik :r op al die oplichters. Er is nog nooit 1 goede letter uit de bek van die gasten gekomen. Ze schoppen allerlei onderzoeken in de war en geven valse hoop aan mensen die het al moeilijk genoeg hebben.
^O^ ik wil steeds op I like klikken, maar dat is hier niet he 8)7
"Your clothes should be thight enough to show you're a woman, but loose enough to show you're a lady"
pi_124540721
quote:
Jij bent dus een goede vriend danwel familie van (een van) deze jongens? ;)
pi_124540761
Nee, ik ben geen famillie maar weet wel over wie we het hebben, ook over het gezin zelf. Het is een naar idee dat iemand al bij voorbaat "verdacht" wordt gemaakt.

Ik begrijp dat iemand snel verdacht kan zijn wat je ook doet, ben je te vrolijk, zoek je teveel mee, alles kan verdacht zijn, maar het is erg vervelend als iemand als verdacht wordt aangekeken terwijl hij er niets mee te maken heeft.
pi_124541076
Er lag geen ijs op het water, het was wel ontzettend koud die avond en er stond een harde wind.

Om 21.00 uur 's avonds een dier op het ijs(dat er niet lag) .........Patrick ging een ommetje maken terwijl hij niet lekkers was, dat kan maar een dier redden....ik weet het niet.
  dinsdag 26 maart 2013 @ 20:56:03 #147
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_124541194
Ik heb een idee! Laten we wachten tot er een lijk is om geschouwd te worden!
  dinsdag 26 maart 2013 @ 20:56:31 #148
393141 Jik32
pi_124541223
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 20:49 schreef 200013 het volgende:
Nee, ik ben geen famillie maar weet wel over wie we het hebben, ook over het gezin zelf. Het is een naar idee dat iemand al bij voorbaat "verdacht" wordt gemaakt.

Ik begrijp dat iemand snel verdacht kan zijn wat je ook doet, ben je te vrolijk, zoek je teveel mee, alles kan verdacht zijn, maar het is erg vervelend als iemand als verdacht wordt aangekeken terwijl hij er niets mee te maken heeft.
Zo voel ik het al 6 weken sinds ik het topic opende ;) Patrick en de familie komt in de meest bizarre scenario's terecht hier. Monique al flink door de modder gehaald, zelfs de kinderen keken te vrolijk en deden te veel...

Het ergste is dat dit niet alleen maar in dit topic gebeurt door mensen die de familie niet kent, ( wat dus niet zo heel erg is) maar dat het ook gewoon bij hun in de straat gebeurt. Ene roddel na de andere. Dat vrienden en familie leden zelfs smeken om het Viaanse roddel circuit te laten stoppen. Want die zelfde roddeltantes komen met tips aan bij de politie. De politie gaat daar dan weer achter aan etc etc.

Het is een vreselijk trieste situatie waarin het gezin nu op de automatische piloot de dagen slijt. Vandaag was misschien wel de moeilijkste dag om daar aan de waterkant te staan wachtend op je man ( vader) die naar boven gehaald kan worden..... En dan ......... weer niks.....
  dinsdag 26 maart 2013 @ 21:00:48 #149
393141 Jik32
pi_124541473
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 20:54 schreef 200013 het volgende:
Er lag geen ijs op het water, het was wel ontzettend koud die avond en er stond een harde wind.

Om 21.00 uur 's avonds een dier op het ijs(dat er niet lag) .........Patrick ging een ommetje maken terwijl hij niet lekkers was, dat kan maar een dier redden....ik weet het niet.
Ik ben zelf ook het ijs op gegaan omdat ik dacht een dier te zien, maar bij nader inzien wat het een plastic zak :@ ( was erg donker he) maargoed ik stond toch flink op het ijs wat kraakte.

Wat ik bedoelde te zeggen was dat het iets heel simpels kan zijn. ipv moorden en zelfmoorden!
pi_124541680
Ik denk wel dat er iemand zal zijn die de ware toedracht weet en het waarom. Dat moet de politie maar uitzoeken.

Het is vreselijke en ook voor de ouders van Patrick vreselijk, is toch ook hun kind. Het duurt allemaal zo lang voor ze.

Wie weet misschien morgen.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')