SPOILER: Transferbeleid 2012-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet niet of dat de reden is. Misschien moeten we in het Feyenoord topic eens vragen of ze Danny Buijs nog kennen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:15 schreef Triptamine2 het volgende:
Enoh is gewoon onsterfelijk. Om een of andere reden is dat zo'n speler die je nooit vergeet. Misschien juist omdat ie niet kan voetballen. Wat een held.
Haha, maar je snapt wat ik bedoel. Enoh had ook nog de persoonlijkheid. Tel daarbij op dat ie debuteerde tegen Feyenoord, en meteen met 2 benen inkwam op een F'noorder(weet zo niet meer wie). Dan ben je per direct onsterfelijk.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat de reden is. Misschien moeten we in het Feyenoord topic eens vragen of ze Danny Buijs nog kennen.
Met Issyquote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:13 schreef Artillerieschaap het volgende:
Met het middenveld Enoh, Anita en Eriksen speelden we bijna een jaar geleden alweer PSV helemaal naar de gallemiezen![]()
Anita op VMquote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:13 schreef Artillerieschaap het volgende:
Met het middenveld Enoh, Anita en Eriksen speelden we bijna een jaar geleden alweer PSV helemaal naar de gallemiezen![]()
heldquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:08 schreef Artillerieschaap het volgende:
[ afbeelding ]
Onze Drie-Sterren-Reporter, 27 jaar (E)yong
27 jaar alweerquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:08 schreef Artillerieschaap het volgende:
[ afbeelding ]
Onze Drie-Sterren-Reporter, 27 jaar (E)yong
Enoh heeft 2x in zijn carrière van het veld gemoeten. Kunnen de Strootmannetjes van deze wereld nog wat van leren.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:54 schreef Againzender het volgende:
Zo, hoe Enoh kon inkomen. Had echt iets van: hebben we wel nodig, maar gaat veel schorsingen opleveren
Want Strootman pakt vaak rood inderdaadquote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:44 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Enoh heeft 2x in zijn carrière van het veld gemoeten. Kunnen de Strootmannetjes van deze wereld nog wat van leren.
Enoh bikkelde ons er in Europese thuisduels er doorheen.
Ik snap ook niet echt dat Frank hem er niet bij heeft gehouden. Er gebeurt altijd wat als ie invalt.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:54 schreef Againzender het volgende:
Zo, hoe Enoh kon inkomen. Had echt iets van: hebben we wel nodig, maar gaat veel schorsingen opleveren
Met mijn hart ja.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:38 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Ik snap ook niet echt dat Frank hem er niet bij heeft gehouden. Er gebeurt altijd wat als ie invalt.
Draaicirkel van een vrachtwagen, oléquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:38 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Ik snap ook niet echt dat Frank hem er niet bij heeft gehouden. Er gebeurt altijd wat als ie invalt.
Dat is veel beter natuurlijkquote:Op zondag 24 maart 2013 00:36 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Straks is de opgang dus wel zo;
[ afbeelding ]
Dat is zoals het hoort.quote:Op zondag 24 maart 2013 00:36 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Straks is de opgang dus wel zo;
[ afbeelding ]
Ook de andere kant word helemaal dichtgebouwd als het goed is. Alleen die hoeken moeten dicht en misschien de korte zijden ook meer naar het veld toe.quote:Op zondag 24 maart 2013 00:52 schreef karton2 het volgende:
[..]
Dat is zoals het hoort.
Dicht op de supporters, mooie entree naar het veld ipv die trap die er nu is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |