abonnement Unibet Coolblue
  maandag 25 maart 2013 @ 23:51:01 #26
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_124509672
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 22:58 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Ik heb ook een zwak voor de vage tribe/frenchcore van roms :P Briljante muziek voor op een feestje _O-
Wat was dat één uur lang knallen op Frenchcore S'il Vous Plaît part 4 op 2 maart met Roms _O_ Met 3 kwartier Le Bask er achter aan. Zulke fijne hyperactieve muziek :D
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
pi_124510141
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 18:12 schreef haakon het volgende:

[..]

Ik heb er ook wel een tijdje naar geluisterd, maar er wordt gewoon teveel eentonige en ongeïnspireerde meuk uitgebracht.
Er is echt nog wel vette frenchcore. Helaas heel, heeeeel weinig.
Dr. Peacock en de rest van de Nederlandse 'frenchcore' is gewoon pure bagger.

The Sickest Squad van vroeger en Progamers maken wel vette frenchcore, vind ik.
The Speed Freak lijkt af en toe op frenchcore, maar heeft veel meer zijn eigen stijl. En dat vind ik dan wel weer echt vet.

Nee, doe mij maar muziek met een beetje inhoud en waar over na is gedacht.

Groeten van Frans
Ja kom lekker superieur doen met die UKcrossbreedhipsterfagwannabedrumnbass ellende van prodjoes-kun-desu&co <3333

:')

Nee die frenchcore hype brengt wel veel slechte meuk mee inderdaad, maar ik vind die crossbreed hype nog 10x erger. Ik weet tegenwoordig niet eens meer of ik in een industrial area ook wel echt industrial ga horen. Frenchcore heeft nog een lekker hakbaar hardcore ritme, die bij crossbreed telkens wegvalt.. Ik vind dat dus echt verschrikkelijk terwijl ik echt een DNB liefhebber ben in hart en nieren :N

En eerlijk, Dr Peacock heeft wel originele samples die je niet vaak hoort, ik vind het ook wel vet bijv;

Maar die oude sound zoals Radium dat deed mist wel, alleen Mutante is wel erg baas maar die draait helaas erg weinig volgens mij.
404 - Not Found
  dinsdag 26 maart 2013 @ 00:32:19 #28
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_124511010
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 00:02 schreef Zwappel het volgende:

[..]

Ja kom lekker superieur doen met die UKcrossbreedhipsterfagwannabedrumnbass ellende van prodjoes-kun-desu&co <3333

:')

Nee die frenchcore hype brengt wel veel slechte meuk mee inderdaad, maar ik vind die crossbreed hype nog 10x erger. Ik weet tegenwoordig niet eens meer of ik in een industrial area ook wel echt industrial ga horen. Frenchcore heeft nog een lekker hakbaar hardcore ritme, die bij crossbreed telkens wegvalt.. Ik vind dat dus echt verschrikkelijk terwijl ik echt een DNB liefhebber ben in hart en nieren :N

En eerlijk, Dr Peacock heeft wel originele samples die je niet vaak hoort, ik vind het ook wel vet bijv;

Maar die oude sound zoals Radium dat deed mist wel, alleen Mutante is wel erg baas maar die draait helaas erg weinig volgens mij.
Mutante heeft vanaf begin april weer een europese tour, staat op diverse (grote) feesten in NL. Heb hem eind oktober vorig jaar eindelijk een keer mogen aanschouwen, wat een eindbaas. M.i. steekt hij met kop en schouders boven andere frenchcore artiesten uit, een klasse appart. Daarnaast is zijn oude werk (terror/speedcore) ook zeer gedegen.

Over dat nummer van Dr Erwtenlul moet ik je toch enigszins corrigeren wat betreft de originaliteit van de sample:
Dit nummer is zeker 4 jaar oud, herkende de sample meteen toen ik 'The Open Seas' voor het eerst hoorde.
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
  dinsdag 26 maart 2013 @ 08:05:54 #29
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_124513844
quote:
Ik heb die plaat nog... de rest is vieze terror :')
Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_124514057
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 08:05 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

Ik heb die plaat nog... de rest is vieze terror :')
Keek ff op discogs, die plaat is aardig wat geld waard zo te zien :P

quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 00:02 schreef Zwappel het volgende:
UKcrossbreedhipsterfagwannabedrumnbass ellende van prodjoes-kun-desu&co <3333
Ik moest lachen :')
The smell of piss is so strong it smells like decent bacon
  dinsdag 26 maart 2013 @ 09:48:11 #31
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_124515490
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 00:02 schreef Zwappel het volgende:

[..]

Ja kom lekker superieur doen met die UKcrossbreedhipsterfagwannabedrumnbass ellende van prodjoes-kun-desu&co <3333

:')

Nee die frenchcore hype brengt wel veel slechte meuk mee inderdaad, maar ik vind die crossbreed hype nog 10x erger. Ik weet tegenwoordig niet eens meer of ik in een industrial area ook wel echt industrial ga horen. Frenchcore heeft nog een lekker hakbaar hardcore ritme, die bij crossbreed telkens wegvalt.. Ik vind dat dus echt verschrikkelijk terwijl ik echt een DNB liefhebber ben in hart en nieren :N
Ik doe m´n best.

Er wordt ook genoeg ´crossbreed´ uitgebracht wat helemaal geen crossbreed is, hoor.
Hardcore met een snare inderdaad. Maar je weet echt wel of je industrial gaat horen als je naar de artiesten kijkt die draaien. Iets beter opletten dus.
En als je de nummers kent weet je ook wel wanneer je kunt hakken en wanneer niet.

I rest my kees.
The Outside Agency
pi_124515594
Nieuwe woedevuist is wel nais
https://soundcloud.com/angerfistmusic/angerfist-street-fighter

quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 09:48 schreef haakon het volgende:
I rest my kees.
090110_3926_kankerkachel.jpg
The smell of piss is so strong it smells like decent bacon
pi_124517419
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 09:48 schreef haakon het volgende:

[..]

Ik doe m´n best.

Er wordt ook genoeg ´crossbreed´ uitgebracht wat helemaal geen crossbreed is, hoor.
Hardcore met een snare inderdaad. Maar je weet echt wel of je industrial gaat horen als je naar de artiesten kijkt die draaien. Iets beter opletten dus.
En als je de nummers kent weet je ook wel wanneer je kunt hakken en wanneer niet.

I rest my kees.
Ja op partyflock zit het echt vol met debielen die het helemaal de hemel in prijzen, en niet eens meer weten wat DNB is, stoor me er verschrikkelijk aan :D

En ik kom juist naar hardcorefeesten omdat Hardstyle teveel breaks, verhalen en andere sprookjes er tussen door heeft. Maar bij crossbreed valt het nog veel vaker stil voor van die wazige breakbeats :(

Laatst kwam ik ook al een chick tegen op een feest die zei dat ze echt een hekel had aan DnB, terwijl ze dus crossbreed bedoelde..

Gewoon dit soort spul dus :D


404 - Not Found
pi_124517481
Dit is het enige crossbreed-achtige nummer wat ik wel vet vind, omdat het ook lekker doorrolt en flink nagalmt. Maar het kan ook hardcore met een snare zijn wat je zelf al zei:

404 - Not Found
  dinsdag 26 maart 2013 @ 11:40:15 #35
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_124518440
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 11:09 schreef Zwappel het volgende:
Dit is het enige crossbreed-achtige nummer wat ik wel vet vind, omdat het ook lekker doorrolt en flink nagalmt. Maar het kan ook hardcore met een snare zijn wat je zelf al zei:

Dat is dus precies wat ik bedoel met 'hardcore met een snare'.
Dit is helemaal geen crossbreed.
Lowroller maakt ook veel hardcore+snare en noemt het ook crossbreed, terwijl het volgens de mannen van TOA geen crossbreed is. En zij weten, want zij zijn er mee gekomen.

Dit zijn een paar nummers waaruit crossbreed is ontstaan:





Op Partyflock en volgens mij op de TOA site staat ook nog een paar keer heel duidelijk uitgelegd wat voor DJ Hidden crossbreed nou inhoudt.

Die 2 DnB plaatjes die je postte zijn wel nice trouwens! :)
The Outside Agency
pi_124522210
Een setje TOA kan ik altijd wel van genieten, die hebben er ook echt gewoon verstand van. Maar van die badapen als Lowroller etc niet :D Thanks voor de tip trouwens, zal eens op z'n site kijken.
404 - Not Found
pi_124522325
“But now everyone is doing it and you’ve ruined everything.”

Ja goh inderdaad :')
404 - Not Found
pi_124529238
Darkness4life 21 september 8-)
The smell of piss is so strong it smells like decent bacon
  dinsdag 26 maart 2013 @ 20:07:23 #39
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_124538414
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 13:30 schreef Zwappel het volgende:
Een setje TOA kan ik altijd wel van genieten, die hebben er ook echt gewoon verstand van. Maar van die badapen als Lowroller etc niet :D Thanks voor de tip trouwens, zal eens op z'n site kijken.
Daar komt ook nog bij dat Lowroller zich als een arrogant jochie is gaan gedragen op het moment dat hij meer boekingen kreeg.
Heb hem toevallig geliked op Facebook, hele tijd statussen als/met de strekking "haters are just people that are jealous of you and how succeful you are" :')
M.i. is zijn 'crossbreed' een grotere hype dan frenchcore.
Daarnaast heeft hij diverse malen de fans van zijn D-tox alter ego (=bazen frenchcore), mij incluis, practisch in het gezicht gespuugd. Je fans uitmaken voor bekrompen heroïnejunks zonder muzieksmaak en zulks soort onzin. Prima dat je je ergens anders op richt en frenchcore achter je laat, maar belachelijk dat je je dan zonder aanleiding zo gaat gedragen tegen een scène die je jaren heeft omarmd.
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
pi_124538473
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 20:07 schreef N22 het volgende:

[..]

Daar komt ook nog bij dat Lowroller zich als een arrogant jochie is gaan gedragen op het moment dat hij meer boekingen kreeg.
Heb hem toevallig geliked op Facebook, hele tijd statussen als/met de strekking "haters are just people that are jealous of you and how succeful you are" :')
M.i. is zijn 'crossbreed' een grotere hype dan frenchcore.
Daarnaast heeft hij diverse malen de fans van zijn D-tox alter ego (=bazen frenchcore), mij incluis, practisch in het gezicht gespuugd. Je fans uitmaken voor bekrompen heroïnejunks zonder muzieksmaak en zulks soort onzin. Prima dat je je ergens anders op richt en frenchcore achter je laat, maar belachelijk dat je je dan zonder aanleiding zo gaat gedragen tegen een scène die je jaren heeft omarmd.
Wtf echt? :D
404 - Not Found
pi_124538868
Heb hem nooit op fb gevolgd, maar ik heb inderdaad vaak gehoord dat hij weer arrogant zat te doen op de sociale media :P
The smell of piss is so strong it smells like decent bacon
  dinsdag 26 maart 2013 @ 20:25:27 #42
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_124539397
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 20:15 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Heb hem nooit op fb gevolgd, maar ik heb inderdaad vaak gehoord dat hij weer arrogant zat te doen op de sociale media :P
Dat is hij zeker, lachwekkend af en toe. De roem is echt naar z'n kop gestegen, als je het roem mag noemen.
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
  dinsdag 26 maart 2013 @ 22:29:53 #43
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_124547525
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 11:40 schreef haakon het volgende:
Dat is dus precies wat ik bedoel met 'hardcore met een snare'.
Dit is helemaal geen crossbreed.
Lowroller maakt ook veel hardcore+snare en noemt het ook crossbreed, terwijl het volgens de mannen van TOA geen crossbreed is. En zij weten, want zij zijn er mee gekomen.

Op Partyflock en volgens mij op de TOA site staat ook nog een paar keer heel duidelijk uitgelegd wat voor DJ Hidden crossbreed nou inhoudt.

Dit kwam opeens lang in mijn nieuwsfeed, moest hardop lachen _O- Contradictio in terminis
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
  dinsdag 26 maart 2013 @ 23:15:38 #44
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_124550445
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 20:07 schreef N22 het volgende:

[..]

Daar komt ook nog bij dat Lowroller zich als een arrogant jochie is gaan gedragen op het moment dat hij meer boekingen kreeg.
Heb hem toevallig geliked op Facebook, hele tijd statussen als/met de strekking "haters are just people that are jealous of you and how succeful you are" :')
M.i. is zijn 'crossbreed' een grotere hype dan frenchcore.
Daarnaast heeft hij diverse malen de fans van zijn D-tox alter ego (=bazen frenchcore), mij incluis, practisch in het gezicht gespuugd. Je fans uitmaken voor bekrompen heroïnejunks zonder muzieksmaak en zulks soort onzin. Prima dat je je ergens anders op richt en frenchcore achter je laat, maar belachelijk dat je je dan zonder aanleiding zo gaat gedragen tegen een scène die je jaren heeft omarmd.
Het gaat steeds meer achteruit met die gast... heb bijna medelijden met hem. :')
Kaleidoscopiklimax
  dinsdag 26 maart 2013 @ 23:20:44 #45
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_124550709
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 11:09 schreef Zwappel het volgende:
Dit is het enige crossbreed-achtige nummer wat ik wel vet vind, omdat het ook lekker doorrolt en flink nagalmt. Maar het kan ook hardcore met een snare zijn wat je zelf al zei:

Dit is trouwens wel heel letterlijk hardcore met een snare. _O-
Kaleidoscopiklimax
  vrijdag 29 maart 2013 @ 11:07:03 #46
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_124638754
https://soundcloud.com/si(...)-flow-podcast-49-the

Weet niet oftie al voorbij is gekomen, dat nr @ 18minuten <3

Edit: hoe share je dat je zo'n dialoog ziet?
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
  vrijdag 29 maart 2013 @ 17:51:50 #47
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_124653668
Dit gaat fucking dik worden, wie wil er mee?

https://www.facebook.com/(...)t=plan_mall_activity

Mindustries, DJ Producert en meer op een brute locatie :9~
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
pi_124659267
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 11:07 schreef Sc0tTy het volgende:
dat nr @ 18minuten <3
Lights out :9~
The smell of piss is so strong it smells like decent bacon
  vrijdag 29 maart 2013 @ 20:38:59 #49
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_124660788
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 17:51 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Dit gaat fucking dik worden, wie wil er mee?

https://www.facebook.com/(...)t=plan_mall_activity

Mindustries, DJ Producert en meer op een brute locatie :9~
Ja ziet er goed uit, alleen mij een beetje TE ver :P Zag dat Afhaakon wel ging :P

quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 20:11 schreef SjaakKlapkaak het volgende:

[..]

Lights out :9~
Ah thx! Wist niet pcies welke 't was

<3

OH MIJN GOD DIE LU VAN PRSPCT XL 17
Sei2ure
The DJ Producer
The Outside Agency
:9~ :9~

[ Bericht 20% gewijzigd door Sc0tTy op 29-03-2013 21:01:02 ]
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
  zaterdag 30 maart 2013 @ 00:04:06 #50
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_124670698
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 17:51 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Dit gaat fucking dik worden, wie wil er mee?

https://www.facebook.com/(...)t=plan_mall_activity

Mindustries, DJ Producert en meer op een brute locatie :9~
Vetjes _O_ weet alleen niet of meneer VRIDZL het er mee eens is om naar groningen te rijden :') we wonen in het zuiden des lands.
Kaleidoscopiklimax
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')