SPOILER: MAL-lijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FOK! Anime aanradersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom zijn (sommige) fansubs illegaal?
Anime worden steeds populairder in andere landen, waardoor er vaker licenties opgekocht worden. Dit betekent dat de afleveringen officieel niet verspreid mogen worden (zonder toestemming).
Dit gebeurt niet bij alle series, maar meestal bij series die bekendheid verkrijgen in het westen waardoor een westerse uitgever de licentie koopt om hieraan te verdienen.
Ik kan de fansubs niet afspelen, wat moet ik doen?
Waarschijnlijk heb je niet de goede codes die nodig zijn om de formaten af te spelen. Het CCCP-Project is een (gratis) pakket speciaal ontwikkeld voor anime, probeer deze eerst te downloaden.
VLC speelt ook nog eens alles af(ook Blu-Ray Disk/BD)!
Let er wel op dat deze speler achterloopt op het CCCP Codec Pack en niet speciaal is ontwikkeld met anime in het achterhoofd.
Kan ik downloaden via IRC?
Een guide om via IRC downloaden is gemaakt door Robin007bond en kun je hier vinden.
Help! Mijn plaatjes doen het niet. Wat nu?
Je bent aan het hotlinken, en dit mag niet. Upload het plaatje via Imgur of Photobucket en plaats hem opnieuw.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post), opent het volgende deel! Er worden ook statistieken bijgehouden.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-03-2013 15:32:59 ]
Moet wel zeggen dat de grote ogen er alsnog menselijker uitzien dan het hele ''moe'' gebeuren.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:28 schreef robin007bond het volgende:
Er zijn enkele verklaren die ik me zo kan bedenken waarom Clannad niet als leuk ervaren kan worden:
- Grote ogen kunnen je niet aanspreken (de stijl dus)
- Je probeert je af te zetten tegen een geprezen meestwerkje om je te onderscheiden van de rest van "het schaap".
Andere klachten, al dan niet terecht, zijn:quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:28 schreef robin007bond het volgende:
Er zijn enkele verklaren die ik me zo kan bedenken waarom Clannad niet als leuk ervaren kan worden:
- Grote ogen kunnen je niet aanspreken (de stijl dus)
- Je probeert je af te zetten tegen een geprezen meestwerkje om je te onderscheiden van de rest van "het schaap".
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:49 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Nee even serieus, ik wil een fatsoenlijke verklaring.
SPOILER: PP 22 (excerpt uit Makishima's monoloog)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ronbin was vroeger ook zo'n absolutist die vaker fouten maakte dan hij doorhad.
In de loop van de volgende week beginnen de nieuwe series uit te komen. Tegen het eind van de maand zal iets meer dan de helft van de nieuwe series uit gekomen zijn en in de eerste week van april zullen alle nieuwe series hun eerste aflevering vertoond hebben.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 09:43 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk. Het spijt me dit te moeten zeggen.
Is het nieuwe seizoen er al? Ik heb nog steeds geen psycho pass gekeken, maar nu het af is ga ik m denk ik wel een keertje marathonnen in één bups achter elkaar kijken.
Laat je het weten hoe Psycho-Pass zich voor de kijkathon leent?
“An interesting thing is a good thing.”
Kom, kom, kijk de laatste aflevering van Psycho-Pass nu maar, ik heb genoeg voorgekauwd.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:37 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Juist, het is me helemaal duidelijk.
Al gezien, en ik vond het slecht (het einde dan). Moet ik dat ook nog onderbouwen of zijn we het daar wel over eens?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:38 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Kom, kom, kijk de laatste aflevering van Psycho-Pass nu maar, ik heb genoeg voorgekauwd.
Niets moet, en ik ben het met je eens dat het niet echt fantastisch was, maar als je dat wilt onderbouwen heb je mijn belangstelling.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:40 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Al gezien, en ik vond het slecht (het einde dan). Moet ik dat ook nog onderbouwen of zijn we het daar wel over eens?
De Evangelie van de Otakuficatie van Europa. Go!quote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:06 schreef Kyubey het volgende:
Ik heb net Zankoku gespeeld op het grootste theaterorgel van West-Europa
Ik vond het maar een dikke anti-climax.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:35 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Niets moet, en ik ben het met je eens dat het niet echt fantastisch was, maar als je dat wilt onderbouwen heb je mijn belangstelling.
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:06 schreef Kyubey het volgende:
Huh? Leg uit.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:06 schreef Kyubey het volgende:
Van mij had de confrontatie langer mogen duren (de epiloog was iets te lang naar mijn smaak) en een definitiever einde was ook welkom geweest. Een tweede seizoen zou de cyclische aard van het verhaal ondermijnen. Als het er echt zou moeten komen zou ik het liever wat eerder hebben dan nu. In de beginfase van het Psycho-Pass systeem het liefst. Of anders misschien een wat bredere kijk op de zaak over plastificatie van die politici (Sasayama ;_;).quote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:45 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik vond het maar een dikke anti-climax.En een seizoen 2 zit ik eigenlijk niet op te wachten, jij wel? Waar zou een S2 over moeten gaan?
Mijn oom speelde orgel voor 30 babyboomers ergens in Steenwijk en wij gingen kijken. Na afloop ging ik er achter zittenquote:
Steenwijk.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:47 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Mijn oom speelde orgel voor 30 babyboomers ergens in Steenwijk en wij gingen kijken. Na afloop ging ik er achter zitten
Dit is onzin trouwens zie ik net.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:35 schreef Repelsteeltju het volgende:
In de loop van de volgende week beginnen de nieuwe series uit te komen. Tegen het eind van de maand zal iets meer dan de helft van de nieuwe series uit gekomen zijn en in de eerste week van april zullen alle nieuwe series hun eerste aflevering vertoond hebben.
Iedereen verkoopt wel eens onzin.quote:Op zondag 24 maart 2013 11:23 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Dit is onzin trouwens zie ik net.
Hoe is het eind? Ik mag van mijzelf pas kijken nadat ik mijn huiswerk afhebquote:Op zondag 24 maart 2013 01:38 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Shinsekai Yori makkelijk AOTS. Wel AOTS als in AOTS van vorig seizoen.
HAH, ik zeg niks, ga maar lekker je huiswerk afmaken en dan kijken ja.quote:Op zondag 24 maart 2013 12:48 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Hoe is het eind? Ik mag van mijzelf pas kijken nadat ik mijn huiswerk afheb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Woorden komen me te kort om mijn lof voor deze serie adequaat uit te drukken.“An interesting thing is a good thing.”
Dit wordt de volgende die ik dan ga zien (na Nana). Nana zit ik aan aflevering 28quote:
quote:Op zondag 24 maart 2013 17:52 schreef Repelsteeltju het volgende:
Shin Sekai Yori AotS vooralsnog het op een na beste dat ik dit jaar gezien heb.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Woorden komen me te kort om mijn lof voor deze serie adequaat uit te drukken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helemaal super.
quote:Op zondag 24 maart 2013 19:10 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[ afbeelding ]
Tering, dat DMC is leuk
Steve-kun krijgt een harem?quote:Op maandag 25 maart 2013 16:04 schreef Qunix het volgende:
Manga van de biografie van Steve Jobs
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Steve jobsquote:Op maandag 25 maart 2013 16:04 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens Roel moet je Japans gaan studeren.quote:Op maandag 25 maart 2013 16:23 schreef Arashimashou het volgende:
Ik wilde het vertalen met behulp van zkanji... maar wat is in godsnaam een photographic subject (被写体)?
"Jouw biografie (zeg je)?"
"Ja."
"Helemaal uit Colorado ben je gekomen omdat je met mij hierover wilde spreken!(ka)"
"Dat klopt."
"Ik zou toch een goed onderwerp zijn?"
Ik heb gewoon geen tijd om het te leren... het komt ooit wel.
Ik kan mij vergissen maar is dit niet de eesrte manga over een bestaand niet Japanse figuur sinds Tezuka's Adolf?quote:Op maandag 25 maart 2013 16:04 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 25 maart 2013 19:07 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik kan mij vergissen maar is dit niet de eesrte manga over een bestaand niet Japanse figuur sinds Tezuka's Adolf?
en "Member Favorites" 313 stuks!?quote:Hitler-chan is my waifu?
quote:Op maandag 25 maart 2013 19:09 schreef Qunix het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://mangafox.me/manga/mein_kampf/
Oke... WTF:
http://myanimelist.net/people/8700/Adolf_Hitler
[..]
en "Member Favorites" 313 stuks!?
quote:I love how Ohba (mangaka) uses Bakuman to express his opinions and his own stories on the manga world.
Goeie tip, bedanktquote:Op zondag 24 maart 2013 19:34 schreef Qunix het volgende:
Ik heb Rurouni Kenshin live action film gezien. Wat een super toffe film
Ook goeie tip, bedanktquote:Op maandag 25 maart 2013 21:43 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
"Shimapan pantsu vending machine in Akihabara, Japan"
[ afbeelding ]
"Health drinks"
[ afbeelding ]
"The educational software corner otherwise known as Eroge."
[ afbeelding ]
Boys x boys (BL)
[ afbeelding ]
Traps
Doe es een tip terug geven.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:02 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ook goeie tip, bedankt
Kafé België in hartje Utrecht heeft een uitstekende bierselectie. De tabakskeuze bij de Oude Tijd in Utrecht is ook voortreffelijk.quote:
Onaholes op 3e picquote:Op maandag 25 maart 2013 21:43 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
"Shimapan pantsu vending machine in Akihabara, Japan"
[ afbeelding ]
"Health drinks"
[ afbeelding ]
"The educational software corner otherwise known as Eroge."
[ afbeelding ]
Boys x boys (BL)
[ afbeelding ]
Traps
grapjequote:Op maandag 25 maart 2013 22:58 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Perv dat zijn overduidelijk sportdrakjes.
Thanksquote:Op maandag 25 maart 2013 22:21 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Kafé België in hartje Utrecht heeft een uitstekende bierselectie. De tabakskeuze bij de Oude Tijd in Utrecht is ook voortreffelijk.
Zoiets?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
Ik ben het met je eens dat SOA minder dan de som van de delen is, maar dat is maar een van de vele problemen die SOA zo afzichtelijk maken.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik heb het probleem door met SWO. De serie kan niet kiezen of het een romance of shounen/rpg is.
En van beide is het half..
Ik vind het heel vet als je door de enorme plotgaten kijkt en het feit dat het geen genre wil vasthoudenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:29 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat SOA minder dan de som van de delen is, maar dat is maar een van de vele problemen die SOA zo afzichtelijk maken.
Van Game of Thronesquote:Op woensdag 27 maart 2013 07:27 schreef Qunix het volgende:
Nog een paar dagen en dan komen een hoop series ten einde en begint het nieuwe seizoen.
IT'S THE CIRCLE OF LIIIIIIFE AND IT BLABLABLAAAAAA.quote:Op woensdag 27 maart 2013 07:27 schreef Qunix het volgende:
Nog een paar dagen en dan komen een hoop series ten einde en begint het nieuwe seizoen.
Maar maar er zitten geen tanks in en harems en loli's en pantyshots en hondenspeeltjes en gigantische robots die uiteindelijk moeders blijken en geen mahou shoujo en geen Rikkaquote:
Donderdag gaat het gebeuren, wat er verder ook gebeurd. Oké, misschien dat er wel dingen zijn die voorrang hebben maar ik wil weten wtf dat met die HYPER OATS is waar ik zo veel over lees! Verdulleme!quote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:35 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
In de loop van de volgende week beginnen de nieuwe series uit te komen. Tegen het eind van de maand zal iets meer dan de helft van de nieuwe series uit gekomen zijn en in de eerste week van april zullen alle nieuwe series hun eerste aflevering vertoond hebben.
Laat je het weten hoe Psycho-Pass zich voor de kijkathon leent?
Online lees ik het... Mangareader.net o.a.quote:Op woensdag 27 maart 2013 10:05 schreef marp0 het volgende:
Vraagje, op welke sites bestellen jullie manga je boeken? Ik wil namelijk de mangaboeken van vagabond hebbunn
Koop ze bij een betere boeken of stripwinkel in jouw omgeving.quote:Op woensdag 27 maart 2013 10:05 schreef marp0 het volgende:
Vraagje, op welke sites bestellen jullie manga je boeken? Ik wil namelijk de mangaboeken van vagabond hebbunn
TV / Het grote anime/manga topic #379: Clannad Naverhaalquote:Op woensdag 27 maart 2013 11:18 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Donderdag gaat het gebeuren, wat er verder ook gebeurd. Oké, misschien dat er wel dingen zijn die voorrang hebben maar ik wil weten wtf dat met die HYPER OATS is waar ik zo veel over lees! Verdulleme!
Ik wil de boeken hebbenquote:Op woensdag 27 maart 2013 11:57 schreef Qunix het volgende:
[..]
Online lees ik het... Mangareader.net o.a.
Thanks! Ik zou binnenkort nog naar Amsterdam gaan, even wat scoren daar danquote:Op woensdag 27 maart 2013 12:28 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Koop ze bij een betere boeken of stripwinkel in jouw omgeving.
(ik heb nog nooit manga besteld maar als ik het op het intenet zou doen zou ik het waarschijnlijk het eerst bij een van deze twee proberen http://www.bookdepository.com, http://www.archonia.com)
Ik heb nog even wat voor je op het internet rond gehuppeld en kon vreemd genoeg niets vinden. Maar ik zweer je dat ik Vagebond compleet bij de American Book Center in Amsterdam in de schappen heb zien staan en een paar boekdelen daarvan bij de Selexyz wat hun stomme webpagina's ook zeggen.
Hyper oatsquote:Op woensdag 27 maart 2013 11:18 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Donderdag gaat het gebeuren, wat er verder ook gebeurd. Oké, misschien dat er wel dingen zijn die voorrang hebben maar ik wil weten wtf dat met die HYPER OATS is waar ik zo veel over lees! Verdulleme!
WOOP WOOP MOTHERFUCKER.quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:31 schreef De_Dakgoot het volgende:
CHUUNIBYOU SEIZOEN 2!!!!!!!
http://www.anime-chu-2.com/
GET HYPE!!!!!!!!!!
HYPE HYPE HYPE HYPE!!!!!!!!!!!
KYOANIZIJ VINDEN WEER EEN WEG!
[ afbeelding ]
rustig maarquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:31 schreef De_Dakgoot het volgende:
http://www.animenewsnetwo(...)renewed-teaser-aired
GET HYPE!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:32 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
WOOP WOOP MOTHERFUCKER.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:31 schreef De_Dakgoot het volgende:
http://www.animenewsnetwo(...)renewed-teaser-aired
GET HYPE!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
Nee laat maarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
Elke week is wel een eetweek bij jou heb ik het ideequote:Op woensdag 27 maart 2013 19:38 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*wok week*
[..]
moe fan,Jeweetz toch
Ik heb 5 weken niet gewoktquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:56 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Elke week is wel een eetweek bij jou heb ik het idee
Barbeque/Oven/Gourmet/Braadschotel/Dat ding dat je in de oven doet.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:58 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Ik heb 5 weken niet gewokt
Neuh,gasfornuis met electrische oven is wel chillquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:09 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Barbeque/Oven/Gourmet/Braadschotel/Dat ding dat je in de oven doet.
SPOILER: Character designsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zin in
De nieuwe FullMetal Alchemist....
En ook gespot:quote:"Koitabi ~True Tours Nanto~" PV ~ P.A. Works's (Angel Beats, Tari Tari, RDG) next romantic drama. Director: Junji Nishimura (Ranma ½, True Tears); Writer: Mari Okada (Ano Hana, Toradora!)
Freezing was toch van dat meisje met de enigszins volle boezem?quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:40 schreef Qunix het volgende:
Nieuwe anime van P.A.Works
[..]
En ook gespot:
Anohana film http://www.animenewsnetwo(...)-key-visual-revealed
En lees net S2 van Freezing
http://www.animenewsnetwo(...)nime-gets-2nd-season
(trailer van S1)
pure jaloeziequote:Op woensdag 27 maart 2013 22:16 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Freezing was toch van dat meisje met de enigszins volle boezem?
*kijkt trailer*
Aha
Permanente rugklachten zijn wel een teken van vrouwelijkheid.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:42 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Misschien wel. Al lijkt me het wel loodzwaar, dus eigenlijk niet.
Mugi can do whatever she wants...quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:48 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Mijn beeld van Mugi en Sawako, wat doe je.
K-ON en Chuu2byou?quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:10 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Over welke anime gaat het nu?
quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:49 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Prepare for full Chuuni, hide yo kids hide yo waifu's.
Zwemmen er ook alligators?quote:Op donderdag 28 maart 2013 11:04 schreef outcast_within het volgende:
http://imgur.com/a/6mylD#1
Ouran high school host club tropisch zwem paradijs ep
De laatste episode vond ik zelf een tegenvaller. Al die opbouw...quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:42 schreef .Cake. het volgende:
Ein-de-lijk Psycho Pass afgekeken. Voor Urobuchi's doen nogal een tam einde, maar ik ben tevreden. Blij om te zien dan Ginoza eindelijk wat mannelijker is geworden.
Uiteindelijke einde deed mij denken aan Vash en Knives...
Tja, daar valt wat voor te zeggen ja. Maar op zich vind ik het wel wat hebben ook dat het zo sober is gebleven, want wel iets meer gevoel van realisme ofzo.quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:45 schreef Kyubey het volgende:
[..]
De laatste episode vond ik zelf een tegenvaller. Al die opbouw...
true...quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:45 schreef Kyubey het volgende:
[..]
De laatste episode vond ik zelf een tegenvaller. Al die opbouw...
Waar ben je? Laatste 4 tot 5 afleveringen moet je in één keer kijken.quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:22 schreef .Cake. het volgende:
Nu kijken wanneer ik tijd ga hebben voor Robotics;Notes!
Spooky Boogie sloeg idd nergens opquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:23 schreef Qunix het volgende:
[..]
true...
De anime was wel leuk, al waren er momenten (spooky boogy) wat ik écht niets aan vond...
Ben bij 12 gebleven, dus praktisch dit hele seizoen nog geen aflevering gezienquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:25 schreef Qunix het volgende:
[..]
Waar ben je? Laatste 4 tot 5 afleveringen moet je in één keer kijken.
De Command Seals hoeven niet per se op de achterkant van de hand te zitten.quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:03 schreef Kyubey het volgende:
In Fate/Zero... Irisviel heeft haar handen steeds ontbloot en toch denkt niemand dat ze Sabers Master eens niet zou kunnen zijn
Mooi! Nu ben ik weer opgehyped voor Oreimo S2 en Warawanai Neko. Nyaruko S2 zit er niet in voor mij, hij was af en toe leuk maar zo... vermoeiend.quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:21 schreef Qunix het volgende:
Daar is hij dan!
http://randomc.net/2013/03/28/spring-2013-preview/
Dat is waar......quote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:54 schreef Repelsteeltju het volgende:
maar jij bent degene die les fleurs du mal gehyped heeft en dan weet je niet eens zeker of je hem gaat volgen?
SPOILER: Fate ZeroOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geweldige serie, al kreeg ik een rage aanval toen Shirou in beeld kwam.
9/10 omdat Riderbro.
[ Bericht 8% gewijzigd door Kyubey op 29-03-2013 21:09:07 ]Helemaal super.
Ik stam af van Karelquote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:49 schreef Repelsteeltju het volgende:
Alexander is de beste de Grote (Karel en Constantijn zijn voor het plebs)
Mechaquote:Op zaterdag 30 maart 2013 08:40 schreef De_Dakgoot het volgende:
Can't waiteindelijk een seizoen met meerdere mecha animes
Heb je die afschuwelijke CG-mecha niet gezien? De enige die ik überhaupt een kans wil geven is Suisei no Gargantia omdat Urobuchi Gen en heel misschien Majestic Prince omdat Hisashi Hirai.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 08:40 schreef De_Dakgoot het volgende:
Can't waiteindelijk een seizoen met meerdere mecha animes
Die ga ik ook kijken :p, maar dit is van de makers van gundam.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:52 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
De enige die ik überhaupt een kans wil geven is Suisei no Gargantia
Nope, Date a Live is gewoon een shounen actie mecha anime. zonde rchuunibyouquote:Op zondag 31 maart 2013 00:07 schreef Repelsteeltju het volgende:
Date a Live ziet er beter uit dan ik dacht. Met een naam als Date a Live verwachtte ik de zoveelste romantische komedie maar het lijkt er op als alsof dit toch ietsjes anders wordt. (Als dit de zoveelste Chuunibyou serie blijkt te zijn print ik mijn woorden uit en slik ze vervolgens in.)
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:32 schreef Qunix het volgende:
20 april nieuwe Steins;Gate film!
Bekijk deze YouTube-video
Fleurs du Mal is door dezelfde studio als JoJo's, moet wel goed komen dus.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:21 schreef Kyubey het volgende:
Fleurs du Mal lijkt zo erg op Onani Master Kurosawa dat ik hem wel moet volgen.
quote:-Karneval
-Yahari Ore no Seishon Love Come wa Machigatteiru
-Hyakka Ryouran Samurai Bride
-Shingeki no Kyojin
-Arata Kangatari
-Hentai Ouji to Warawanai Neko
-Date a Live
-Dansai Bunri no Crime Edge
-Aiura (misschien, geef het de 3 episode rule)
-RDG Red Data Girl
-Photo Kano
-Devil Survivor 2 The Animation
-Suisei no Gargantia (3/5 eps rule)
-Hataraku Maou-sama!
-Aku no Hana/Les Fleurs du Mal.
-OreImo S2
-Mushibugyou
-Katanagatari Rerun (heel misschien)
quote:Op zondag 31 maart 2013 15:07 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Wat gaan jullie allemaal volgen?
Wat ik volgend seizoen allemaal (ik ga het proberen) ga kijken;
[..]
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 08:18 schreef Qunix het volgende:
Voor mij gaat het dit worden:
Zeker volgen:
Shingeki no Kyojin
Ore no Imouto
Toaru Kagaku no Railgun S
Aku no Hana
Misschien volgen:
Aku no Hana
Uchuu Senkan Yamato 2199
DEVIL SURVIVOR 2 THE ANIMATION
OVA's:
Mobile Suit Gundam Unicorn OVA
CØDE:BREAKER
Chuunibyou dinges
Naruto Shippuden: The Lost Tower (denk ik)
Naruto Shippuden: Road to Ninja (denk ik)
Rebuild of Evangelion: 3.0 Q Quickening
Seitokai Yakuindomo
wat ik hier noteer ga ik volgen dankzij trailers e.d. Net als voorgaande seizoenen zal er wel wat meer anime bijkomen omdat vele hier het ook volgen, of het een underdog is. Herfst seizoen had ik ook maar 4 genoteerd, maar keek er 13.quote:
Tofquote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:32 schreef Qunix het volgende:
20 april nieuwe Steins;Gate film!
Bekijk deze YouTube-video
Bokusatsu Tenshi Dokuroquote:Op zondag 31 maart 2013 15:41 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Tof
Ik heb trouwens 2 weken vakantie nu, aanraders?
Ok die anime ga ik wel even downloadenquote:Op zondag 31 maart 2013 15:47 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Bokusatsu Tenshi Dokuro
Waga Tousou (manga)
Ik zag gisteren toevallig een aniway liggen. Ik las de woorden "Kokoro Connect" en "diepgaand" in een alinea dus legde hem snel terug met een
Ik wou dat ze dit in Nederland ook met het OV deden. Ze doen het natuurlijk al in zekere mate, maar niet zoals dit.quote:Op zondag 31 maart 2013 17:18 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
making calla?
GVB (Amsterdam) doet het met de oude metro's aan de binnenkant:quote:Op zondag 31 maart 2013 17:37 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik wou dat ze dit in Nederland ook met het OV deden. Ze doen het natuurlijk al in zekere mate, maar niet zoals dit.
Wij hebben kutzooi zoals olympische spelenquote:Op zondag 31 maart 2013 17:37 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik wou dat ze dit in Nederland ook met het OV deden. Ze doen het natuurlijk al in zekere mate, maar niet zoals dit.
quote:Op zondag 31 maart 2013 14:46 schreef Qunix het volgende:
NIEUWE TRAILER VAN SHINGEKI NO KYOJIN:
Hype!
quote:
godver verkeerde video eronder kut zooi takke youtube kut windows kut steve jobs met zijn kut apple hij verdoemd de hele fucking wereld omdat zijn apple zo speciaal is wat ene eikel.quote:
quote:Op zondag 31 maart 2013 20:43 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
godver verkeerde video eronder kut zooi takke youtube kut windows kut steve jobs met zijn kut apple hij verdoemd de hele fucking wereld omdat zijn apple zo speciaal is wat ene eikel.
Het is Pasen. Omdat ik net zo'n deugdig persoon ben als Jezus ben ik ook uit de dood opgestaan.quote:
quote:
watquote:Op zondag 31 maart 2013 21:10 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het is Pasen. Omdat ik net zo'n deugdig persoon ben als Jezus ben ik ook uit de dood opgestaan.
Ik had even iets nodig om over te lachen dus de aniway er bij gepakt en dat stuk gelezen (ondanks dat het lezen niet bepaald waard is) en het vervolgens overgetypt om met vijf vingers en blind te leren typen voor het geval dat ik mijn ogen verpest met animu..quote:Op zondag 31 maart 2013 15:47 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik zag gisteren toevallig een aniway liggen. Ik las de woorden "Kokoro Connect" en "diepgaand" in een alinea dus legde hem snel terug met een
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
quote:Op zondag 31 maart 2013 22:05 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik had even iets nodig om over te lachen dus de aniway er bij gepakt en dat stuk gelezen (ondanks dat het lezen niet bepaald waard is) en het vervolgens overgetypt om met vijf vingers en blind te leren typen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet te koppelen aan een standaard karakter?
Taichi is standaard moraalridder à la Emiya Shirou.
Die andere jongen is comic relief à la Sunohara.
Yui is normale androfoob.
De enige goede is Inaba natuurlijk.Helemaal super.
quote:Coming in fall 2013: Mobile Suit Gundam HeXA
The next generation of the Gundam franchise is coming this fall and it's called Mobile Suit Gundam HeXA. The previous generation, Mobile Suit Gundam AGE, had a lot of negative results from its fan base. CEO Takayuki Yoshii of Sunrise Inc. says in an interview that they will come back, and it will be better than all other generations of Gundam.
The story is about Mr. Sentero, a man who leads the biggest political party of Earth, claiming to be "the right person", encounter the terrorists and be victorious. Nobody knows the existence of these terrorists but everybody believes him. He creates a Gundam army from the money he steals from the people voting on his competitors.
In the mean time a rebel group, called themselves "AC13", named after a planetoid, flees the Earth to send a message about what Mr. Sentero really is doing. They created new high-end Gundams to protect themselves and decided to serve the people living on Mars. When the people on Earth finally demanding proof of the existence of these terrorist, Mr. Sentero starts a war to attack Mars. AC13 fights back against people of Earth, including family they know. When Earth finds out what really is happening in space and about Mr. Sentero's plan, a total war is inevitable. AC13 has decided to help Earth, but encounters a big problem when they found out who exactly Mr. Sentero is...
Source: http://www.anim...om/coming-in-fall-2013-mobile-suit-gundam-hexa
Oh gut,moe+ecchi seriequote:Op maandag 1 april 2013 02:52 schreef Mauskoekwaus het volgende:
GANDAMMU.
Net begonnen aan To Love Ru, kan niet stoppen met kijken!
Boku no Picoquote:Op maandag 1 april 2013 09:50 schreef banaantjeEE het volgende:
Ik weet dat ik het reeds gevraagd heb, maar vind het nergens meer terug.
Heb net Nana uitgekeken en was super!
Kan er mij iemand gelijkaardige tips geven?
Thanksquote:
quote:Op maandag 1 april 2013 09:50 schreef banaantjeEE het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Staat in de OP...
Qua muziek: Beck.quote:Op maandag 1 april 2013 09:50 schreef banaantjeEE het volgende:
The Cartdriver was je voor, sorry jens.quote:Op maandag 1 april 2013 11:57 schreef De_Dakgoot het volgende:
Code Geass R3
http://www.animenewsnetwo(...)ird-season-announced
Ken ik nietquote:Op maandag 1 april 2013 13:11 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
The Cartdriver was je voor, sorry jens.
Shiiieeeettt, keki-sama gaat je klappen geven denk ik!quote:
Ik kom alleen hier, ann en /a/quote:Op maandag 1 april 2013 13:17 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Shiiieeeettt, keki-sama gaat je klappen geven denk ik!
EN OP ANIMEES NATUURLIJK.quote:
Wie is je favoriete Cartdriver? Ik dacht een tijdje dat mijn favoriet Inushinde was maar zijn Shinsekai Yori posts waren moeilijk om te lezen. En ik vond Scamp leuker toen hij nog meer domme grapjes maakte maar misschien waren er het afgelopen seizoen gewoon wat minder omdat hij Psycho-Pass leuk vond ofzo.quote:Op maandag 1 april 2013 13:19 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
EN OP ANIMEES NATUURLIJK.
Dit is Cartdriver btw, die vent is geweldig.
http://thecartdriver.com/
Scamp is de beste, vind ik dan.quote:Op maandag 1 april 2013 15:27 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Wie is je favoriete Cartdriver? Ik dacht een tijdje dat mijn favoriet Inushinde was maar zijn Shinsekai Yori posts waren moeilijk om te lezen. En ik vond Scamp leuker toen hij nog meer domme grapjes maakte maar misschien waren er het afgelopen seizoen gewoon wat minder omdat hij Psycho-Pass leuk vond ofzo.
Haha Luffyquote:Op maandag 1 april 2013 16:26 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Die slavenhouder
[ afbeelding ]
Derde seizoen van Milky Holmesquote:Op maandag 1 april 2013 16:34 schreef Qunix het volgende:
http://myanimelist.net/topanime.php?type=&limit=0
En ondanks het lente seizoen nog moet beginnen, is hier al een eerste chart voor de zomer.
[ afbeelding ]
Historie, Blood Lad, Arakawa Under the Bridge S3 en Zenmonogatari. Dat ziet er best nep uit.quote:Op maandag 1 april 2013 16:34 schreef Qunix het volgende:
http://myanimelist.net/topanime.php?type=&limit=0
En ondanks het lente seizoen nog moet beginnen, is hier al een eerste chart voor de zomer.
[ afbeelding ]
Blood Lad is confirmed hoor, weet alleen niet of het in het summer seizoen komt.quote:Op maandag 1 april 2013 17:09 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Historie, Blood Lad, Arakawa Under the Bridge S3 en Zenmonogatari. Dat ziet er best nep uit.
Stoppen tijdelijk, manga moet wat verder uitlopen waarschijnlijk. beetje zon Bleach geval.quote:Op maandag 1 april 2013 18:27 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Heeft er iemand eigenlijk een idee wat er met Fairy Tail gaat gebeuren? Einde is open gebleven en er waren wat hints naar "goed nieuws", maar heb geen idee wat er van te bakken is. Klinkt niet als gewoon nog een seizoen.
Nee, het zou niet nog duidelijker kunnen zelfs als Baccano seizoen twee en FMP seizoen drie er op stonden. Historie is nergens aangekondigd en ik geloof niet dat Madhouse een project van die schaal aan zou kunnen, daar hebben ze de middelen op het moment niet voor.quote:Op maandag 1 april 2013 17:29 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
of ben je nu weer sarcastisch aan het doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.One Piece![]()
HxH was ook spannend! Morgen maar eens Space Bros checken.
quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:53 schreef De_Dakgoot het volgende:
Clannad after story vandaag uitgekeken krijgt van mij een 10/10.
Beste anime die ik tot nu toe heb gekeken.
Dat story
Dat music
Dat art
Dat characters
DEM FEELS ;_;
[ afbeelding ]
Hoe dan?quote:Op dinsdag 2 april 2013 18:52 schreef Qunix het volgende:
In de zomer komt naast GitS:Arise ook Mirai Nikki uit
http://myanimelist.net/anime/16762/Mirai_Nikki_Redial
Ooh ik weet het niet. Er is zo veel keuze. Mag ik geen gewone homp brood gemaakt van graan en water?quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:11 schreef Qunix het volgende:
Wat zou jij nemen van het lijstje -pan's?
[ afbeelding ]
Ohana vindt de logboeken van de Kissuisō bijgehouden door Denroku Sukegawa. Er zijn flashbacks naar Satsuki's turbulente tienertijd en we krijgen Sui's man, Satsuki's vader en Ohana's grootvader te zien. Veel meer dan dat is er toch niet bekend?quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:05 schreef De_Dakgoot het volgende:
Is er al overigens enige informatie over Hanasaku Iroha home sweet home?
Grapjas. 1 april is al voorbij hoor.quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:53 schreef De_Dakgoot het volgende:
Dat story
Dat music
Dat art
Dat characters
DEM FEELS ;_;
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 april 2013 13:17 schreef De_Dakgoot het volgende:
Weer een nieuwe Kyoani anime
http://www.animenewsnetwo(...)nime-is-in-the-works
Waarom geen zwemclubanime?quote:Op woensdag 3 april 2013 13:17 schreef De_Dakgoot het volgende:
Weer een nieuwe Kyoani anime
http://www.animenewsnetwo(...)nime-is-in-the-works
Lel, pls no. Dit is vet. De -monogatari van KyoAnus.quote:Op woensdag 3 april 2013 14:53 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Waarom geen zwemclubanime?
Al ziet dit er ook vet uit.
quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:53 schreef De_Dakgoot het volgende:
Dat story
Dat music
Dat art
Dat characters
DEM FEELS ;_;
[ afbeelding ]
MELOEN BROODquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:11 schreef Qunix het volgende:
Wat zou jij nemen van het lijstje -pan's?
[ afbeelding ]
Die beschrijvingquote:Op donderdag 4 april 2013 13:50 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Eerste anime van het nieuwe seizoen binnen, straks even boodschappen en doen en dan maar eens kijken of ''Dansai Bunri no Crime Edge'' wat is.
Ja, maar goed, als je bij alles de beschrijving gaat lezen en dan al zegt ''ieh niks voor mij'' zonder het een kans te geven ga je natuurlijk nooit je horizon verbreden he.quote:
Zekers, ik ga de Maus route proberen te volgen.quote:Op donderdag 4 april 2013 14:42 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ja, maar goed, als je bij alles de beschrijving gaat lezen en dan al zegt ''ieh niks voor mij'' zonder het een kans te geven ga je natuurlijk nooit je horizon verbreden he.
Mijn neger, gewoon ff 18 anime, 5-7 eps kijken > niks aan? Droppen.quote:Op donderdag 4 april 2013 14:48 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Zekers, ik ga de Maus route proberen te volgen.
Ja ik kijk RDG, net ep 1 binnen. Zal straks eens even kijken.quote:Op donderdag 4 april 2013 14:54 schreef Qunix het volgende:
Iemand die RDG volgt?
Oh en deze OVA is tof: http://randomc.net/2013/04/02/little-witch-academia-ova/
Veel te druk. Gr gr.quote:Op donderdag 4 april 2013 14:50 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Mijn neger, gewoon ff 18 anime, 5-7 eps kijken > niks aan? Droppen.
Welke anime is dit?quote:
Ah, bedankt.quote:Op donderdag 4 april 2013 15:41 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Die ken ik toevallig, da's vlcsnap_2013_04_04_15h10m47s204.png
Leuke serie inderdaad.
Dansai Bunri no Crime Edge. Nieuwe van dit seizoen.quote:
Oh die met die haarfetish.quote:Op donderdag 4 april 2013 15:50 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Dansai Bunri no Crime Edge. Nieuwe van dit seizoen.
Volgen is een groot woord maar ik heb de eerste twee afleveringen van Red Data Girl gezien en ben van plan de derde ook te kijken.quote:Op donderdag 4 april 2013 14:54 schreef Qunix het volgende:
Iemand die RDG volgt?
Maus route als in de Hanako route die ik nu in Katawa Shoujo volg?quote:Op donderdag 4 april 2013 14:48 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Zekers, ik ga de Maus route proberen te volgen.
Ik vind van wel, het heeft wel wat. Heb de synopsis niet gelezen.quote:Op donderdag 4 april 2013 15:56 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Oh die met die haarfetish.
Hmm. De moeite waard?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 30% gewijzigd door Mauskoekwaus op 04-04-2013 17:50:26 ]''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
Jups is gedownload.quote:Op donderdag 4 april 2013 14:54 schreef Qunix het volgende:
Iemand die RDG volgt?
quote:Op donderdag 4 april 2013 17:18 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik vind van wel, het heeft wel wat. Heb de synopsis niet gelezen.
Hahahaha die spoiler in de nieuwe Naruto opening!Dat is toch helemaal geen spoiler? Ik vond de Kyuubi's brofist nog eerder een spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“An interesting thing is a good thing.”
Your loss, de manga is vet.quote:Op donderdag 4 april 2013 17:51 schreef Qunix het volgende:
Ik ben zo blij dat ik dat gedrocht gedropt heb.
Die Kyuubi brofist had iedereen kunnen zien aankomen, zelfs een blinde.quote:Op donderdag 4 april 2013 18:53 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Dat is toch helemaal geen spoiler? Ik vond de Kyuubi's brofist nog eerder een spoiler.
[ Bericht 5% gewijzigd door Mauskoekwaus op 04-04-2013 19:13:06 ]''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
Ziet er apart uit. Wil hem wel zien.quote:
Hoezo -niemand-?quote:Op donderdag 4 april 2013 19:57 schreef HeavensAxe het volgende:
Toch blijft het vreemd dat niemand Tales of the Abyss kent, blijft een goede anime..
quote:Op donderdag 4 april 2013 18:53 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Dat is toch helemaal geen spoiler? Ik vond de Kyuubi's brofist nog eerder een spoiler.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
quote:Op donderdag 4 april 2013 20:44 schreef Kyubey het volgende:
[..]hdfhfdslugshgdshgdsd ik klikte op de spoiler en nu is Naruto voor altijd verpest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |