SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gouden Televizier-Ring
Op vrijdag 21 oktober 2011 won Voetbal International de Gouden Televizier-Ring. De andere kanshebbers waren 'Wie is de Mol?' en 'The Voice of Holland'. Voetbal International won echter overtuigend met 37 procent van de stemmen.
VI HOOLIGANS NEVER SURRENDER!![]()
Openingspost:
Deze openingspost is gemaakt door: Palmboom313 (tekst), ASroma (bijnamen), Knurft-Zork3 (animated gifs) en Veerboot (tekst, bijnamen en animated gifs). VI Hooligans-logo: Pascalus. Ook bijdrages geleverd door: RensAjacied en Scarface88.
Waarvan akte.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Nogmaals, er werd met een jasje gegooid bij het schaatsen!!
Kwestie van tijd voor er ook met een jasje wordt gegooid bij curling.
Kunnen we dat noteren, Johan?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:28 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Excelsior wint geen wedstrijd meer.
Louis houdt VI van de buis.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:57 schreef Buitendam het volgende:
Weg met Louis? Welke notoire domoor...?
Dankje voor deze bijdrage,dat had het topic echt eve nodigquote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:06 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Yolanthe heeft het zwaar in Istanbul.
[ afbeelding ]
Over goede voorspellingen van Johan gesproken, ik las deze passage uit een column van Hugo Borstquote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:28 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Excelsior wint geen wedstrijd meer.
quote:Het is februari 1983. Jong Oranje wint met 5-0 van Jong Spanje. Toch is Derksen somber. Hij schrijft: ‘Na afloop noemde bondscoach Rob Baan Jong Oranje het voorportaal van Oranje. Ik begrijp echter niet waarop hij dat baseert, waarschijnlijk was hij dronken van vreugde na de onverwachte overwinning, want Jong Oranje telt slechts twee toekomstige internationals. Ronald Koeman en Marco van Basten zien we ongetwijfeld terug, voor de rest bestond Oranje uit redelijke clubvoetballers, maar zeker geen toekomstige internationals.’
De opstelling van Jong Oranje: Van Ede; Van Aerle, R. Koeman, Verrips, Maessen (Hoekstra); Rijkaard, Wouters, Kruys, E.Koeman; Van Basten, Kieft.
Johan Derksen ziet die avond vijf internationals over het hoofd en dan tel ik invaller Hoekstra, die het later tot een interland zal schoppen, uit piëteit voor mijn dierbare ex-chef niet mee.
Daar gaan we: Van Aerle heeft 35 interlands achter zijn naam, Erwin Koeman 31, Rijkaard 73, Wouters 70 en Kieft 43. Totaal: 252 interlands.
Derksen ziet die februari-avond in ‘83 niet alleen vijf toekomstige internationals over het hoofd, maar ook een Europese titel voor landenteams die dik vijf jaar later wordt gewonnen. En dan doe ik verder het zwijgen over de acht Europa Cups die de redelijke clubvoetballers Van Aerle, Erwin Koeman, Rijkaard, Wouters en Kieft nog zullen winnen.
Ik zou wel eens willen weten wie dat meisje echt is.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:06 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Yolanthe heeft het zwaar in Istanbul.
[ afbeelding ]
Als je een grote mond hebt, moet je soms wel eens op de blaren zitten.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:10 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Over goede voorspellingen van Johan gesproken, ik las deze passage uit een column van Hugo Borst
[..]
Hij gaat er altijd prat op dat je pas echt kunt meepraten over voetbal als je zelf in de top hebt gespeeld. Daar levert hij zelf regelmatig het bewijs voor. De enige momenten waarop hij echt zinnige dingen zegt over voetbal zijn wanneer hij Cruijff napraat.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je een grote mond hebt, moet je soms wel eens op de blaren zitten.
Nee nee nee, nu ben je goedkoop aan het scoren.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:10 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Over goede voorspellingen van Johan gesproken, ik las deze passage uit een column van Hugo Borst
[..]
Soms word je ingehaald door de actualiteit.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:10 schreef Arn0 het volgende:
[..]
[..]
Heeft die ene Hugo Borst (wie het ook mag zijn) zelf ooit iets voorspeld? Had hij toen moeten zeggen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:10 schreef Arn0 het volgende:
[..]
[..]
Hij heeft heel vaak iets voorspeld bij de Betweters, maar hij wordt steevast afgetroefd door de grote Koert Westerman.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Heeft die ene Hugo Borst (wie het ook mag zijn) zelf ooit iets voorspeld? Had hij toen moeten zeggen.
In Nederland word je de rest van je leven met je jeugdzondes om de oren geslagen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:10 schreef Arn0 het volgende:
[..]
[..]
Zeg dat wel.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:10 schreef Veerboot het volgende:
Zo, dat had dit topic echt even nodig.
De mannen die later het verschil maakten tussen wel of geen Europees kampioen waren Ruud Gullit, Marco van Basten, Ronald Koeman en Frank Rijkaard. En in wat mindere mate Kieft en Wouters.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:10 schreef Arn0 het volgende:
[..]
[..]
Als ik zeg Noorwegen-Nederland dan is dat al voldoende bewijs.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:19 schreef DrDentz het volgende:
Daar dacht Hans Janmaat anders over, Ruud Gullit was slechts een matige voetballer grootgemaakt door de linkse media die een troetelsurinamer nodig had.
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:57 schreef Buitendam het volgende:
Weg met Louis? Welke notoire domoor...?
DIt. Weg met Louis.quote:
Het blijft dan ook hilarisch hoe sommige mensen Janmaat willen rehabiliteren als groot visionair.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:19 schreef DrDentz het volgende:
Daar dacht Hans Janmaat anders over, Ruud Gullit was slechts een matige voetballer grootgemaakt door de linkse media die een troetelsurinamer nodig hadden.
Ze hebben wel mooie truien in Noorwegen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:23 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Als ik zeg Noorwegen-Nederland dan is dat al voldoende bewijs.
Zodra het goed weer is, doe ik hem aan in de tuin. Voor het gras te maaien.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:39 schreef Trendy_Schipperstrui het volgende:
Ik vind mijn trui wel trendy.
twitter:JandeHoop twitterde op zaterdag 23-03-2013 om 12:49:45Omroep Gelderland maakt een erg prettig zaterdag programma. Beter dan dat kabaal van Johan Derksen in onze regio Rijnmond. reageer retweet
Who the hell is Jan de Hoop?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:15 schreef Evertjan het volgende:
twitter:JandeHoop twitterde op zaterdag 23-03-2013 om 12:49:45Omroep Gelderland maakt een erg prettig zaterdag programma. Beter dan dat kabaal van Johan Derksen in onze regio Rijnmond. reageer retweet
Brighton & Hoop Albionquote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:29 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Waar heeft Jan de Hoop verdedigende middenvelder gespeeld?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 23-03-2013 17:35:37 ]
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Wat staat Johan raar op die fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.
Daarom ben jij nooit geslaagd als conferencier.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat staat Johan raar op die foto
Als ik er zelf maar lol om heb.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:39 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Daarom ben jij nooit geslaagd als conferencier.
Want je bent niet leuk.
De enige die er heel hard om moest lachen was z'n zus.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:39 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Daarom ben jij nooit geslaagd als conferencier.
Want je bent niet leuk.
Die kende de grappen toch al?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De enige die er heel hard om moest lachen was z'n zus.
Moet jij nog skûtsjesilen of zo? Je wou toch niet zeggen 'ik vond hem wel trendy' hè?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:39 schreef Trendy_Schipperstrui het volgende:
Ik vind mijn trui wel trendy.
Nou, ik kijk naar de regie-assistent en die vindt hem wel leuk.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:05 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Moet jij nog skûtsjesilen of zo? Je wou toch niet zeggen 'ik vond hem wel trendy' hè?
Dat heeft al in alle kranten gestaan.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:16 schreef DrDentz het volgende:
Best wel een topshow op RTL7 over Sparta net. Wiljan Vloet met die grote ogen met zijn hele geheime wetenschappelijke project. Danny Buijs gepresenteerd als de grote vedette.
Jonge fan: "Wij zijn eigenlijk Amsterdammers!"
Jules Deelder: "Amsterdammers? .. Ze hebben een goed hart.. het moest alleen gekookt op de rug hangen."
Geheim project? Jouw tonatie, het is net of ik midden in een McGrath film zit.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:16 schreef DrDentz het volgende:
Best wel een topshow op RTL7 over Sparta net. Wiljan Vloet met die grote ogen met zijn hele geheime wetenschappelijke project. Danny Buijs gepresenteerd als de grote vedette.
Jonge fan: "Wij zijn eigenlijk Amsterdammers!"
Jules Deelder: "Amsterdammers? .. Ze hebben een goed hart.. het moest alleen gekookt op de rug hangen."
Als voorzitter van de Voetbal International citatenbond moet ik jou terechtwijzen, het gaat over de heer Maigret, niet McGrath.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:19 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Geheim project? Jouw tonatie, het is net of ik midden in een McGrath film zit.
Die kan ik in mijn zak steken.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:21 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Als voorzitter van de Voetbal International citatenbond moet ik jou terechtwijzen, het gaat over de heer Maigret, niet McGrath.
En de mond van Barbara Barend.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:58 schreef kapiteintje het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft de ogen van Gijpie.
Dat is dan jammer want ik lees alleen het Reformatorisch Dagblad.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:18 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Dat heeft al in alle kranten gestaan.
Ach, dat zijn toch de moderne Farizeeërs? Ze ontkenden zelfs de revelatie van Jezus in Hansie Hansie.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:25 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat is dan jammer want ik lees alleen het Reformatorisch Dagblad.
Ik denk dat jij binnenkort een bezoekje van Hans zijn broer kunt verwachten.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
Heeft iemand een foto van Hans zijn zus?
Volgens mijn journalistieke bronnen moet dat zijn:quote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
Heeft iemand een foto van Hans zijn zus?
Hoeveel kinderen heeft Hans?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
De quiz is: Wie is Hans z'n vrouw en wie is Hans z'n dochter? (en wie is er ouder)
[ afbeelding ]
Dat is Hans Kraay sr. verkleed als vrouw.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mijn journalistieke bronnen moet dat zijn:
[ afbeelding ]
Die hebben allemaal abortus gepleegd uit angst voor een kleine Kraaijquote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Valt me mee. Van al die vrouwen die hij hard en meedogenloos heeft geneukt.
Kan zijn zoon ook een beetje ballen?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die hebben allemaal abortus gepleegd uit angst voor een kleine Kraaij
Die is nu 10 of 11 jaar, dus die begint langzamerhand op een leeftijd te raken dat hij bij jeugdopleidingen kan worden weggekocht.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan zijn zoon ook een beetje ballen?
Hij moet wel het record van zijn pa verbreken natuurlijk.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die is nu 10 of 11 jaar, dus die begint langzamerhand op een leeftijd te raken dat hij bij jeugdopleidingen kan worden weggekocht.
Met eerst nog een heel reportoire van Huize Kraay.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:57 schreef DrDentz het volgende:
Dus over een paar jaar worden de Funniest Home Videos gepresenteerd door Hans Kraay III ?
Louisquote:Op zondag 24 maart 2013 00:35 schreef n00b13 het volgende:
Niks niet weg met Louis. Ik heb weer lekker zitten lachen op de bank.
Hij heeft volgens IMDB ook de hit Feyenoord op zijn naam staan.quote:Op zondag 24 maart 2013 10:34 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Lee Towers te gast bij Business Class.
Zal hij ook gaan zingen en zo ja, wat?
Ik heb hem zelfs ooit eens een keer I can see clearly now horen zingen. Die man heeft best een uitgebreid repetoire.quote:Op zondag 24 maart 2013 10:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij heeft volgens IMDB ook de hit Feyenoord op zijn naam staan.
Het schijnt dat Gerry Marsden van Gerry & The Pacemakers er ook is, maar zijn microfoon is uitgezet.quote:Op zondag 24 maart 2013 10:34 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Lee Towers te gast bij Business Class.
Zal hij ook gaan zingen en zo ja, wat?
Ik had me helemaal verheugd op You'll never walk alonequote:Op zondag 24 maart 2013 11:15 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Lee gaat nu zingen op RTL7.
Een nummer van zijn nieuwe cd.
Dat is een Jody Singer.quote:Op zondag 24 maart 2013 11:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik had me helemaal verheugd op You'll never walk alone
Is die kruk een artistieke toevoeging trouwens?
Bukken en dan in de koker.quote:Op zondag 24 maart 2013 11:17 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Dat is een Jody Singer.
Ik moet ook lachen om die gouden microfoon van hem. Ik weet namelijk wat ze er mee moeten doen.
Koning Aadquote:Op zondag 24 maart 2013 12:46 schreef XSbig het volgende:
Welke non-persunalitie is er deze maandag aanwezig?
Tuurlijk man dat staat toch in zijn boek. Hij kreeg een 150.000 gulden bonus toen hij naar lokeren ging, en kocht meteen een porsche contant van 148.000 omgerekend. Op de manier waarop je het vraagt denk ik dat je het zelf allang weet.quote:Op zondag 24 maart 2013 11:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Heeft iemand nog een anekdote hoe René deze Porsche gekocht heeft?
Heel goed, hij zei bijv. dat Nederland met 3 doelpunten verschil van Estland zou winnen.quote:Op zondag 24 maart 2013 13:51 schreef Salt_Seafood het volgende:
Ik ben bezig met een onderzoek over aad300, wat vinden jullie van zijn analyses?
#optimalediscoindetuinquote:Op zondag 24 maart 2013 13:51 schreef Salt_Seafood het volgende:
Ik ben bezig met een onderzoek over aad300, wat vinden jullie van zijn analyses?
Misschien kan Ruben Schaken ons inlichten hoe die interviewer nou heet.quote:Op zondag 24 maart 2013 14:23 schreef Oliver23 het volgende:
Louis van Gaal kon weldegelijk lachen tijdens een interview, althans best wel lang geleden (en als je dit een interview mag noemen) ... ..
Wat een baas die Harryquote:Op zondag 24 maart 2013 14:23 schreef Oliver23 het volgende:
Louis van Gaal kon weldegelijk lachen tijdens een interview, althans best wel lang geleden (en als je dit een interview mag noemen) ... ..
Oh. *koek*quote:Op zondag 24 maart 2013 15:02 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Maar even serieus, laten we wel wezen, het zou natuurlijk een aanfluiting zijn als Feyenoord in de Champions League terecht zou komen.
Ik weet het nog goed, die ene uitzending van VI Oranje. Genee en Gijp zaten rustig de krantjes te bespreken, wij zaten rustig te kijken. Ineens gaf Gijp toe veel van zijn verhalen te verzinnen.quote:Op zondag 24 maart 2013 13:16 schreef pikinhand het volgende:
[..]
In zijn boek is het van de 150.000 bonus, in de video van zijn eerste salaris. Gijp heeft veel verhalen maar we hebben nu alles wel gehoord dus begint het op te vallen als hij dingen meerdere keren vertelt. Vaak varieren die verhalen flink de volgende keer dus wat er precies van waar is is maar gissen.
De redacteuren vonden dat achteraf gezien ook een te onthullende rubriek en hebben toen veel aandacht geschonken aan heel veel saaie mensen in één of ander café elke dag.quote:Op zondag 24 maart 2013 15:05 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik weet het nog goed, die ene uitzending van VI Oranje. Genee en Gijp zaten rustig de krantjes te bespreken, wij zaten rustig te kijken. Ineens gaf Gijp toe veel van zijn verhalen te verzinnen.
De anekdotes zijn sindsdien nooit meer hetzelfde geweest.
http://www.upcoming.nl/tb(...)weets-van-aad-de-mosquote:Op zondag 24 maart 2013 15:24 schreef Salt_Seafood het volgende:
Bedankt voor alle constructieve suggesties omtrent mijn onderzoek naar aad300.
Dank je, al kende ik ze al, de man intrigeert mij.quote:Op zondag 24 maart 2013 15:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
http://www.upcoming.nl/tb(...)weets-van-aad-de-mos
Deze pagina biedt een uniek inkijkje in de psyche van Aad.
Die tweets.quote:Op zondag 24 maart 2013 15:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
http://www.upcoming.nl/tb(...)weets-van-aad-de-mos
Deze pagina biedt een uniek inkijkje in de psyche van Aad.
Dat vroegen veel van zijn volgers zich ook al af Johannes.quote:Op zondag 24 maart 2013 16:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hoe kan al dat asperge nu nog niet ondergesneeuwd of bevroren zijn?
Ik zou eigenlijk twitter aan moeten maken enkel en alleen om Aad te volgen.quote:Op zondag 24 maart 2013 16:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat vroegen veel van zijn volgers zich ook al af Johannes.
Ik zeg doen!quote:Op zondag 24 maart 2013 16:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk twitter aan moeten maken enkel en alleen om Aad te volgen.
Mensen die dat niet doen noemen ze in die sector 'slapers'.quote:Op zondag 24 maart 2013 16:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk twitter aan moeten maken enkel en alleen om Aad te volgen.
quote:Op zondag 24 maart 2013 17:21 schreef Oliver23 het volgende:
Voor wie zich vanavond verveeld
VI Winterstop Compilatie (augustus t/m december 2012), 4 uur durend
http://www.dailymotion.co(...)-2013/1#video=xvufi4
VI Oranje 2012 Compilatie, bijna 4 uur durend
http://www.dailymotion.co(...)-2012/1#video=xrvdwt
VI Seizoenscompilatie 2011/2012, 3 uur durend
opgelostquote:Op zondag 24 maart 2013 18:41 schreef Ties02 het volgende:
[..]![]()
Die link van de laatste seizoenscompilatie is van VI Oranje
D'r zullen daar bij dat LA the Voices toch wel een paar homo zijn?quote:Gordon nooit meer met LA The Voices
Slecht nieuws voor alle fans van LA The Voices die Gordon er nog graag één keer bij hadden gehad. Vanochtend werd de zanger met spoed opgenomen in het ziekenhuis. “Hij wordt nu onderzocht en zal voorlopig nog in het ziekenhuis moeten blijven”, aldus zijn management.
Gordon maakte vorige week bekend uit LA The Voices te stappen. Deze tour, Geloof Hoop en Liefde, zou de laatste zijn met hem erbij, maar dat is nu dus niet meer het geval. Gordon heeft last van griep en een ernstige verkoudheid. Ook opnames voor X-factor moest hij laten schieten. “Mijn stem is helemaal weg en mijn hele lijf doet pijn! Ik ben gevloerd”, meldt de zanger deze week op zijn website.
De show van vanavond in Apeldoorn werd eerder al afgelast. Nu Gordon ziek is gaat de hele tournee niet meer door. De overige vier leden van LA The Voices - Richy, Roy, Remko en Peter - houden volgens het management 'de mogelijkheid open om met zijn vieren de fans tegemoet te komen'. “Alle opties worden op dit moment onderzocht.”
Het leven zou toch saai en doelloos zijn?quote:Op zondag 24 maart 2013 19:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waar zouden we zijn op zondag zonder voetbal?
Nee, leuk als je de hele avond weer overbodige grapjes gaat maken want ik geloof niet dat, dat de functie is van een ankerman die je zo graag acteer. Je wilt jezelf nog weleens overschatten.quote:
Die was echt vervelend inderdaad. Wat een paardenlul.quote:Op zondag 24 maart 2013 19:30 schreef Ties02 het volgende:
die Boszhard wat een irritante lul was dat zeg tijdens VI Oranje![]()
nog erger dan Prem
Nee daar zit een schilderij tussen.quote:Op zondag 24 maart 2013 19:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zit hier ook een ankerman tussen?
[ afbeelding ]
Ja leuk, woordgrapjesquote:Op zondag 24 maart 2013 19:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Schreeuwen dat die koek van Boskamp de eerste wasquote:Op zondag 24 maart 2013 19:36 schreef Ties02 het volgende:
Die zat echt door elk leuk moment heen te schreeuwen als een aandachtzoekende idioot
past totaal niet in het programma, met die uitzending met Verbeek was nog wel het ergste
Dat viel in het begin wel mee, maar toen hij zich eenmaal op zijn gemak voelde in het programma en het publiek een aantal keer voor hem geapplaudisseerd had...quote:Op zondag 24 maart 2013 19:36 schreef Ties02 het volgende:
Die zat echt door elk leuk moment heen te schreeuwen als een aandachtzoekende idioot
past totaal niet in het programma, met die uitzending met Verbeek was nog wel het ergste
Dit vind ik geen leuke opmerking want jij weet hoe de situatie in elkaar zit!quote:Op zondag 24 maart 2013 20:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Types als Hans van Breukelen kan je wel kwijt op RTL7 en niet op RTL4 want kleine kinderen worden bang van hem.
Ja, en twee afleveringen per dagquote:Op zondag 24 maart 2013 19:39 schreef Ties02 het volgende:
VI Oranje moet ook gewoon weer op rtl7 blijven in die oude waaiende strandtent
Volgend jaar zijn die wedstrijden toch ook 's nachts? Dan VI Oranje om 4.00 uur 's nachtquote:Op zondag 24 maart 2013 20:55 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ja, en twee afleveringen per dagMet het gevaar als een oude lul te klinken: zo goed als VI Oranje 2010 zal het wel nooit meer worden.
Wel een Wanker.quote:Op zondag 24 maart 2013 19:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Die zou eens een vraagje in moeten sturen en alleen zijn initiaal gebruiken.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:05 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Wel een Wanker.
en je hebt hun onbekende broer. Cornelis(Kees) Anker
Ik denk dat de wedstrijden dan eerder gespeeld worden.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgend jaar zijn die wedstrijden toch ook 's nachts? Dan VI Oranje om 4.00 uur 's nacht
Er was laatst toch een F.allus?quote:Op zondag 24 maart 2013 21:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die zou eens een vraagje in moeten sturen en alleen zijn initiaal gebruiken.
Oh, en:quote:Op zondag 24 maart 2013 17:21 schreef Oliver23 het volgende:
Voor wie zich vanavond verveeld
VI Winterstop Compilatie (augustus t/m december 2012), 4 uur durend
http://www.dailymotion.co(...)-2013/1#video=xvufi4
VI Oranje 2012 Compilatie, bijna 4 uur durend
VI Seizoenscompilatie 2011/2012, 3 uur durend
http://www.dailymotion.co(...)-2012/1#video=xqxj74
Bedankt voor deze structurele bijdrage.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die zou eens een vraagje in moeten sturen en alleen zijn initiaal gebruiken.
Ik lever tenminste bijdrages en dat kan ik niet van iedereen hier zeggen!!quote:Op zondag 24 maart 2013 22:44 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Bedankt voor deze structurele bijdrage.
PAARDENLUL!quote:Op zondag 24 maart 2013 22:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik lever tenminste bijdrages en dat kan ik niet van iedereen hier zeggen!!
Als je een VI quote op kan lepelen en je doet het niet dan ben je een klootzak.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:47 schreef ZuidGrens het volgende:
Maar je hebt wel gelijk hoor ouwe pik, heb het even druk met het studietje, beetje sporten, vriendinnetje, beetje werken enzo. Maar vanaf nu heb ik weer wat meer tijd. Is toch lekker man? Beetje VI-quootjes oplepelen met die gasten. Wereldgozers man.
/ik bedoel om dat het nederdlandsen elftal ook speeltquote:Op zondag 24 maart 2013 22:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Niet op de radio in elk geval
Ja ze zijn er morgen met @aad300quote:Op zondag 24 maart 2013 22:50 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
/ik bedoel om dat het nederdlandsen elftal ook speelt
Met Aad altijd resultaatquote:Op zondag 24 maart 2013 22:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja ze zijn er morgen met @aad300
Wilfred moet Aad de vraag stellen die heel Nederland nu al het gehele weekend bezig houdt, heeft Aad zijn asperges kunnen kopen?quote:
En hoe hij ze heeft klaargemaakt.quote:Op zondag 24 maart 2013 23:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wilfred moet Aad de vraag stellen die heel Nederland nu al het gehele weekend bezig houdt, heeft Aad zijn asperges kunnen kopen?
Nu ga je te gek doen.quote:Op zondag 24 maart 2013 23:34 schreef Veerboot het volgende:
Nananananana. Nananananananana. Nanananananananana, nananananana.
Waar?quote:Op zondag 24 maart 2013 23:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat is ook voor het eerst, voetbalvrouwen in dit topic.
Kijk daar Johan, daar heb je van die bekende voetbalvrouwen!quote:
quote:Op zondag 24 maart 2013 23:34 schreef Veerboot het volgende:
Nananananana. Nananananananana. Nanananananananana, nananananana.
Ik ken een paar meisjes die meespeelden in die clip. Wie wil me aanraken?quote:Op zondag 24 maart 2013 23:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kijk daar Johan, daar heb je van die bekende voetbalvrouwen!
[..]
Ja ze kwamen wel vol in beeldquote:Op zondag 24 maart 2013 23:39 schreef Veerboot het volgende:
Hadden ze net zo'n glansrol als Wim Kieft en John van den Heuvel?
Volgens mij ben jij een drinker.quote:Op zondag 24 maart 2013 23:40 schreef Pascalus het volgende:
Gm 21=5 #danmaarlidfruit #optimalediscoindetuin #tankbaan bakkie bij #ramses #molenbakker b #buitentv #leugens #rayonhoofd sportschool #zienwelwaartschipstrandt:-)
quote:Op zondag 24 maart 2013 23:39 schreef Veerboot het volgende:
Hadden ze net zo'n glansrol als Wim Kieft en John van den Heuvel?
Is dat Harry van Raay naast Dries Roelvink?quote:Op zondag 24 maart 2013 23:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als je niet weet wie dat is dan ben je echt een waardeloze gozer.quote:Op maandag 25 maart 2013 00:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is dat Harry van Raay naast Dries Roelvink?
Hans Kraay sr?quote:Op maandag 25 maart 2013 00:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je niet weet wie dat is dan ben je echt een waardeloze gozer.
Ik weet het echt nietquote:Op maandag 25 maart 2013 00:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Weet je het echt niet of zit je met m'n kloten te spelen joh? Ventje
Het is Gunther, we dachten eerst dat het de opa van Dries was, maar volgens mij is het zijn manager / chauffeur.quote:Op maandag 25 maart 2013 00:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar wie is dat? Ik keek nooit Tour du Jour.
Netzer? Die speelt niet meer?quote:Op maandag 25 maart 2013 00:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is Gunther, we dachten eerst dat het de opa van Dries was, maar volgens mij is het zijn manager / chauffeur.
Dit heeft in alle kranten gestaan.quote:Op maandag 25 maart 2013 00:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
http://www.driesroelvink.nl/
Gaat online over 6 dagen 22 uur en 54 minuten![]()
![]()
![]()
Moet je een koek soms? Je post nu echt als een patatje!quote:Op maandag 25 maart 2013 00:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Geen aandacht aan 'm geven mensen, straks blijft ie aan de gang.
Sinds die dokter in je koker is geweest deel je zeker alleen nog roze koeken uit. Hahahahaquote:Op maandag 25 maart 2013 00:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moet je een koek soms? Je post nu echt als een patatje!
Het antwoord is (nog) niet, maar als je echt een eenduidig antwoord wil moet je dit topic in de gaten houdenquote:
*Koek*quote:Op maandag 25 maart 2013 00:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Sinds die dokter in je koker is geweest deel je zeker alleen nog roze koeken uit. Hahahaha
Zei iemand hier, roze koek?quote:Op maandag 25 maart 2013 00:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Sinds die dokter in je koker is geweest deel je zeker alleen nog roze koeken uit. Hahahaha
Hahahaha, klasse ventje!quote:Op maandag 25 maart 2013 00:19 schreef DrDentz het volgende:
JR-Style-93 heeft ook alle platen van Gordon gekocht, sinds die operatie heeft hij zoveel respect voor die man.
Kan je alweer plassen?quote:Op maandag 25 maart 2013 00:19 schreef DrDentz het volgende:
JR-Style-93 heeft ook alle platen van Gordon gekocht, sinds die operatie heeft hij zoveel respect voor die man.
Speciaal voor jou, info over Gunther (eindbaas)quote:
quote:Al jaren lang word mij na bijna ieder optreden gevraagd, wie die grijze
meneer is, die mij altijd zo onberispelijk gekleed vergezeld ?
Is dat je vader ? Nee. Is dat je Manager ? Nee. Is dat je chauffeur ? Nee.
Gunter is een gewoon een vriend van mij die al 25 jaar bij ieder optreden
aanwezig is, maar een officiële functie heeft hij niet.
De in 1938 in Dortmund geboren charmeur, leerde daar op zijn 22ste een Hollandse vrouw kennen, verliet zijn heimat en ging met zijn Sonja in Amsterdam wonen.
Daar bouwde hij in de jaren ’70 een indrukwekkende winkelketen op in auto accessoires.
Met zijn duitse hoffelijkheid en zijn charmante accent,
werd hij al snel een graag geziene gast in de Amsterdamse horeca.
Zijn markante verschijning bleef ook niet onopgemerkt,
bij de regisseur van Tour du Jour afgelopen zomer.
Elke avond zoomde de camera in op Gunter, die dan met veel gevoel voor theater die meest
geweldige grimassen aan nam.
Verstand van een goed glas wijn heeft hij ook niet , maar toch
laat ik hem vaak in de meest exclusieve restaurants de wijn keuren,
iets wat al heel wat prachtige taferelen heeft opgeleverd….
Na 25 jaar kan ik me een optreden zonder Gunter bijna niet meer voorstellen,
en hoop dan dan ook nog vele jaren
met hem door het land te mogen rijden…!
Dries.
Keek jij elke aflevering van Tour du Jour?quote:Op maandag 25 maart 2013 00:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Speciaal voor jou, info over Gunther (eindbaas)
[..]
Ja, het was de tijd van mijn leven.quote:Op maandag 25 maart 2013 00:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Keek jij elke aflevering van Tour du Jour?
Maar wielrennen is helemaal niet leukquote:Op maandag 25 maart 2013 00:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, het was de tijd van mijn leven.
Ik dacht dat het een typetje van Erik van Muiswinkel was.quote:Op maandag 25 maart 2013 00:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Speciaal voor jou, info over Gunther (eindbaas)
[..]
Dat is Anton Gesink (niet te verwarren met Robert Geesink)quote:Op maandag 25 maart 2013 00:26 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een typetje van Erik van Muiswinkel was.
Jawel joh lekker doping spuiten heerlijk.quote:Op maandag 25 maart 2013 00:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar wielrennen is helemaal niet leuk
English sports bedoel je?quote:Op maandag 25 maart 2013 00:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Heeft iemand nog die Jiskefet aflevering gezien met die deuren op het veld?
Ik kan dat niet volhouden. Een heel programma over die sportquote:Op maandag 25 maart 2013 00:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jawel joh lekker doping spuiten heerlijk.
En wij op Fok waren gedurende de hele uitzending maar op één ding gefixeerd: Dries Roelvink
Met zijn hit. En in de reclame werden er eetgewoontes uitgewisseld (bijv. bananenschuimpjes of bamihappies)
Eschaquote:Op maandag 25 maart 2013 00:31 schreef Pascalus het volgende:
Random Escha Gif
[ afbeelding ]
Want ja, toch iemand moet het niveau in dit topic hoog houden.
Handjes boven de lakens dan hè, ouwe viespeuk!quote:Op maandag 25 maart 2013 00:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kan Escha niet wat van die achter de schermen foto's doorsturen naar Oliver?
Ik moet eerlijk toegeven dat ik uitkijk naar de zomer van 2014. VI Oranjequote:Op maandag 25 maart 2013 00:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik moet heel eerlijk toegeven dat ik alweer uitkijk naar deze zomer en de top analyses van Ben van Beurten.
Zal wel nietquote:Op maandag 25 maart 2013 00:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hopen dat ze weer te zien zijn op RTL7
Ik geloof dat Oliver ook kijkersvragen doet bij zijn interviews, ben benieuwd of hij jouw journalistieke input serieus gaat nemen of dat je als Scholletje aan de kant wordt gezet.quote:Op maandag 25 maart 2013 00:37 schreef DrDentz het volgende:
Escha haalt het optimale randement uit Danny... kan ze de andere mannen van VI ook niet eens verwennen voor de uitzending?
Ik zou wel willen weten of Danny hem ook aan het gordijn afveegt.quote:Op maandag 25 maart 2013 00:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik geloof dat Oliver ook kijkersvragen doet bij zijn interviews, ben benieuwd of hij jouw journalistieke input serieus gaat nemen of dat je als Scholletje aan de kant wordt gezet.
quote:Op maandag 25 maart 2013 00:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal wel nietAl vond ik met Gordon erbij best grappig. Alleen al die politici
quote:Op maandag 25 maart 2013 00:31 schreef Pascalus het volgende:
Random Escha Gif
[ afbeelding ]
Want ja, toch iemand moet het niveau in dit topic hoog houden.
En zo af en toe wilde er ook nog weleens een geslaagde rondemiss voorbijkomen:quote:Op maandag 25 maart 2013 00:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jawel joh lekker doping spuiten heerlijk.
En wij op Fok waren gedurende de hele uitzending maar op één ding gefixeerd: Dries Roelvink
Met zijn hit. En in de reclame werden er eetgewoontes uitgewisseld (bijv. bananenschuimpjes of bamihappies)
Wilfred voelde zich er in elk geval helemaal thuisquote:Op maandag 25 maart 2013 01:08 schreef Veerboot het volgende:
[..]
En zo af en toe wilde er ook nog weleens een geslaagde rondemiss voorbijkomen:
Hey daar zit Wim Kieft naast Johanquote:
Daar ga je geen serieus antwoord krijgen.quote:Op maandag 25 maart 2013 00:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het antwoord is (nog) niet, maar als je echt een eenduidig antwoord wil moet je dit topic in de gaten houden
TV / [RTL7] Derksen & ... #6 Don Leo
Hij wordt vanavond als het goed is herhaald.quote:Op maandag 25 maart 2013 09:10 schreef Vjenne12345 het volgende:
Waarom is er geen uitzendingemist van Derksen en VdV van gisteren?
Deel 1quote:Op maandag 25 maart 2013 03:03 schreef Olep het volgende:
[..]
Daar ga je geen serieus antwoord krijgen.
Ik hou jouw posts wel in de gaten.
`quote:Op maandag 25 maart 2013 11:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Deel 1
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)db9-5fc47b979379.mp4
Deel 2
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)2c4-fca60a411a7c.mp4
Deden ze vorige week al. En toen kwam Hansie ertussendoor met de secretaresses van Veenstra.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:17 schreef Iwanius het volgende:
Gaat dit over het SC Heerenveen gebeuren want ik heb vorige week vrijdag geen tv aangehad en ik weet dat 1 dezer dagen Derksen uitsluitsel zou geven over zijn beweringen en vervolgens zou Genee daar dan weer op reageren.
Het aantal prijzen dat hij gepakt heeftquote:Op maandag 25 maart 2013 14:25 schreef kapiteintje het volgende:
Weet iemand trouwens waar '300' voor staat in Aad300 zijn naam? Het aantal vrouwen dat de Witte versleten heeft in z'n leven?
Het aantal keer dat hij een wedstrijd heeft gewonnen op basis van zijn kansberekeningen. WiskundeA(ad)quote:Op maandag 25 maart 2013 14:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het aantal prijzen dat hij gepakt heeft
007=300quote:Op maandag 25 maart 2013 14:26 schreef Arn0 het volgende:
ZIjn gepersonaliseerde nummerplaat. 007 zal vast onbeschikbaar zijn geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |