Als mensen niet meer kijken stopt dr NOS ook. Maar met miljoenen kijkers naar een allroundtoernooi is er gewoon markt voor.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:30 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Ik denk dat je niet kan negeren dat shorttrack veel spectaculairder is dan langebaanschaatsen. Het feit dat Nederlanders langebaanschaatsen liever kijken heeft gewoon te maken met het feit dat het herkenbaar is omdat de NOS je doodgooit met langebaanschaatsen.
Ik zeg ook niet dat de NOS live langlaufen moet uitzenden. Maar ze moeten sporten als: Basketbal,Rugby,Atletiek,Ijshockey etc. veel meer aandacht geven. Maar nee wij kijken naar schaatsen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:34 schreef Wombcat het volgende:
[..]
De meeste mensen boeit het wel dat er nederlanders meedoen. Dan kijken er meer mensen. Als de NOS langlaufen gaat uitzenden, kijkt er geen hond naar, dus zenden ze het niet uit.
Tja, als het meer uitgezonden wordt zullen ook meer mensen het leuk vinden.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:27 schreef wimderon het volgende:
Dat vind jij. Het overgrote deel van de Nederlanders niet, ook al doen Nederlanders, zeker op continentaal niveau, mee met de top.
Dan zou de schaatsen dus ook naar de commerciëlen kunnen gaan. Hoeft er ook niet zoveel belastinggeld voor een B-sport.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:34 schreef marcodej het volgende:
[..]
Als mensen niet meer kijken stopt dr NOS ook. Maar met miljoenen kijkers naar een allroundtoernooi is er gewoon markt voor.
En volgens mij heeft de NOS het WK shorttrack grotendeels live uitgezonden en zie ik ook de WBs voorbij komen bij de NOS.
Shorttrack en Bobsleeën zijn ook B-sporten.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:36 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Dan zou de schaatsen dus ook naar de commerciëlen kunnen gaan. Hoeft er ook niet zoveel belastinggeld voor een B-sport.
Was dat Ria Visser?quote:
Nederland is ook goed in korfbal, maar dat is een c-sport.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Shorttrack en Bobsleeën zijn ook B-sporten.
De lokale ijsclub hier heeft tientallen actieve leden die meerdere malen per week naar de ijsbaan gaan. En die ligt niet om de hoek.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:32 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Nationalistische gevoelens. Alsof mij het wat boeit of er Nederlanders mee doen. Ik kijk liever naar NBA dan naar de Nederlandse basketbal competitie. De NOS moet gewoon topsport uitzenden en niet een sport die niet toegankelijk is(hoeveel mensen kunnen het betalen om structureel naar een ijsbaan te gaan?. En waar geen brede top is.
Eigenlijk is alles buiten voetbal een B-sportquote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nederland is ook goed in korfbal, maar dat is een c-sport.
Structureel naar een ijsbaan gaan is ook wel nuttig voor shorttrack denk ik?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:32 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Nationalistische gevoelens. Alsof mij het wat boeit of er Nederlanders mee doen. Ik kijk liever naar NBA dan naar de Nederlandse basketbal competitie. De NOS moet gewoon topsport uitzenden en niet een sport die niet toegankelijk is(hoeveel mensen kunnen het betalen om structureel naar een ijsbaan te gaan?. En waar geen brede top is.
Waarom zou het naar de commercielen moeten? Er is gewoon vraag naar. En als de commercielen willen betalen, gaat het vast wel over.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:36 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Dan zou de schaatsen dus ook naar de commerciëlen kunnen gaan. Hoeft er ook niet zoveel belastinggeld voor een B-sport.
Dat is geen feit, dat vind jij.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:30 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Ik denk dat je niet kan negeren dat shorttrack veel spectaculairder is dan langebaanschaatsen.
Dat zijn ze grotendeels wettelijk verplicht. De worldcups waarvoor dat niet geldt worden alleen samengevat uitgezonden.quote:Het feit dat Nederlanders langebaanschaatsen liever kijken heeft gewoon te maken met het feit dat het herkenbaar is omdat de NOS je doodgooit met langebaanschaatsen.
Nog wel, er loopt nu wel een groot Leids talent rond, waarvan ik verwacht dat hij de hele sport naar een hoger niveau zal tillen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nederland is ook goed in korfbal, maar dat is een c-sport.
Zou zomaar zilver kunnen zijn.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:44 schreef Van_Poppel het volgende:
Valkenburg blijft toch heel ver achter Wust. Denk dat Pechstein het nog lastig krijgt met de tijd van Wust.
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:35 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat de NOS live langlaufen moet uitzenden. Maar ze moeten sporten als:
Betaal jij de rechten?quote:Basketbal
Het WK heeft heel veel aandacht gekregen, het zeslandentoernooi komt ook genoeg aan bod. Verder is er weinig noemenswaardigs om uit te zenden.quote:Rugby,
Grote toernooien worden rechtstreeks uitgezonden, NK's komen altijd ruim aan bod, net als de grote stadsmarathons. De diamond-league wordt samengevat uitgezonden, wat niet anders is dan de worldcups bij het schaatsen.quote:Atletiek,
Geweldige tv-sport met een speelobject dat nauwelijks te volgen is inderdaad. Goed idee om dan NHL aan te kopen voor drie man en een paardenkop.quote:Ijshockey
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |