PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
Haha deed hij bij mij ook paar keer ja. Of hoge ballen wegsmashen alsof hij aan het volleyballen isquote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:02 schreef DannyDeko het volgende:
Ik mis de GK traits op wefut ?
Ik ging voor de grap even kijken welke traits Weidenfeller had, want die bosaap rent altijd als een malloot z'n goal uit terwijl die gewoon moet blijven staan. "Stays-on-goal-line"![]()
quote:
Fabregasquote:
De Marcos is serieus een baas hoor. Heb m op CM in 451, met als cams Fabregas en Modric. Speelt heerlijk.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:08 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat denk ik ook, lekker veel p's
[..]
ben bang voor de defensieve balans
Ik moet die 2 super slechte bronzes compenserenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wat een kut TT
Ik zie dat sommige mensen best veel pace in hun random teams hebben. Ik heb alleen pace achterin en op RM (85) en CAM (82) maar mijn spitsen hebben minder dan 80 pace.
Ik heb teams gehad waarin Chiellini met zijn 80 pace de traagste wasquote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wat een kut TT
Ik zie dat sommige mensen best veel pace in hun random teams hebben. Ik heb alleen pace achterin en op RM (85) en CAM (82) maar mijn spitsen hebben minder dan 80 pace.
NobodyEpic's channel is ook tofquote:
You don't sayquote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
NobodyEpic's channel is ook tof
Ja jij komt nu ook pas met dat filmpje. Weet ik veel waar je allemaal nog meer mee achterlooptquote:
vertelquote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:23 schreef Rijst het volgende:
[..]
MIROSLAV KLOSEEEEEE!!!
verdient betere spelers om zich heen.
Grapje hoop ik?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:26 schreef Revontulet het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is m'n huidige team...meer pace nodig denk ik...
Reus CDM?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:26 schreef Revontulet het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is gweoon van gisterquote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja jij komt nu ook pas met dat filmpje. Weet ik veel waar je allemaal nog meer mee achterloopt
CAM met maar 83 pacequote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:26 schreef Revontulet het volgende:
[ afbeelding ]
Ja staat er dus al zeker 14 uur opquote:
Van mij mag het, als die 3 er maar in blijvenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mag ik nu trouwens nog spelers uit mijn team vervangen? Ik wil misschien Jaja op CAM zetten ipv Coutinho. Overigens pik ik Jaja als ST op voor 8k, laagste BIN op de markt
Dit dusquote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Van mij mag het, als die 3 er maar in blijven
Welliton CAM en dan een snellere spits (die Armeniër?)quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:26 schreef Revontulet het volgende:
[ afbeelding ]
Goeie tip, Emenike in de spits dan!quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:31 schreef Thorb het volgende:
[..]
Welliton CAM en dan een snellere spits (die Armeniër?)
Die ga ik morgenavond even proberen want heb hem met die randoms. Ben benieuwdquote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:31 schreef Thorb het volgende:
[..]
Welliton CAM en dan een snellere spits (die Armeniër?)
Drukte per ongeluk op alleen verlenging.quote:
quote:
hier schijnt de zon nog, maar het waait wel hardquote:
badbroederquote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:54 schreef DuTank het volgende:
Wie wilt er straks een potje ramdoms? Ik lig nu nog ff in bad te leren, dus kan nog wel een uurtje duren
leren in badquote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:54 schreef DuTank het volgende:
Wie wilt er straks een potje ramdoms? Ik lig nu nog ff in bad te leren, dus kan nog wel een uurtje duren
quote:
Of jij bent heel dik of een klein bad.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:58 schreef TBakkert het volgende:
[..]
leren in bad
ik pas niet meer echt in bad
Leuk team!quote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:00 schreef TBakkert het volgende:
heb hem net al gepost; http://wefut.nl/squad/401
Speelt zo veel lekkerder dan mijn vorige en is 70k goedkoper
Het is ook een best klein bad... Ik ben niet per se dik, maar ik moet me half oprollen om erin te passen, ben voor mijn leeftijd best lang...quote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:02 schreef DuTank het volgende:
[..]
Of jij bent heel dik of een klein bad.
Mede mogelijk gemaakt door een geweldige squad builderquote:
Heb je IF Marchetti in 352? Mag ik die lenen?quote:
Ja en Nee, die heb ik ook in mijn randomsquote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:11 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Heb je IF Marchetti in 352? Mag ik die lenen?
Iemand ooit met Perea (CB) gespeeld?
Hoe vonden jullie hem?
Meh oke. Perea 90 jumping is echt een leugen. Hij verliest elke header ( van de Lavezzis en Reusjes).quote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja en Nee, die heb ik ook in mijn randoms
Daarbij die moet je gewoon kopen en nooit meer weg doen, wat een baas
Gewoon Gamberini neerzetten dan. En ik vond Armero wel goed, maar miss moet je er dan gewoon Robinho zetten?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:16 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Meh oke. Perea 90 jumping is echt een leugen. Hij verliest elke header ( van de Lavezzis en Reusjes).
Armero is gewoon beetje meh. Dus die linker kant ga ik even aanpassen
Ja Robinho wordt het met Gamberini op rechts idd dan.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Gewoon Gamberini neerzetten dan. En ik vond Armero wel goed, maar miss moet je er dan gewoon Robinho zetten?
Hoe weet je dat hij een silver pack opende? Bij mij valt het tegen op die 4-1-2-1-2 formatie na (die voor 4.5k verkocht)quote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:25 schreef Reemi het volgende:
Zat er iets goeds in je zilveren pakje, POTS?
Kun je zien als je homies bent volgens mij...quote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat hij een silver pack opende? Bij mij valt het tegen op die 4-1-2-1-2 formatie na (die voor 4.5k verkocht)
Dan zullen ze bij mij wel eens hebben gezien dat ik heel veel bronze packs opendequote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:28 schreef Zhano het volgende:
[..]
Kun je zien als je homies bent volgens mij...
Ja hij doet het nietquote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
Puush heeft weer een kutdag vandaag zo te zien
Chem issues, kan Sagna en Kaboul ook omwisselenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:43 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon chiellini? En sagna in het midden lijkt me ook geen goed idee
Jackson, een echte afrikaanquote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:46 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
En ik probeerde een all-africa team te maken en Sagna kan er mee door als Afrikaan, dus vandaar heb ik hem
Nee.. Je kan chiellini gewoon erin doen ipv vorsahquote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:45 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Chem issues, kan Sagna en Kaboul ook omwisselen
Ja, maar dan moet ik je wel in mijn lijst hebbenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:46 schreef DuTank het volgende:
Nou, ik ben wel klaar voor een potje met de randoms. Iemand anders ook?
Oh.quote:
Mijn internet loopt te haten, dus even checken hoe het op de Xbox is...quote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet ik je wel in mijn lijst hebben
Dat zien we dan wel maar dan moet je me eerst toevoegen omdat jouw GT niet in de OP staat.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:51 schreef DuTank het volgende:
[..]
Mijn internet loopt te haten, dus even checken hoe het op de Xbox is...
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat zien we dan wel maar dan moet je me eerst toevoegen omdat jouw GT niet in de OP staat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:57 schreef Thorb het volgende:
[..]Geen troll?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben ik de enige die vandaag zoveel silver packs heeft met maar weinig kaarten die je kan verkopen? Ik kreeg net wel Ikeme in een pack![]()
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:57 schreef Thorb het volgende:
[..]juistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.beneden heeft men wifi, maar ik krijg echt nul verbinding (er heeft zich een time-out voorgedaan ofzo)
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
Ik troll niet. Dus ja, dat is zijn GT.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Geen troll?
Ben ik de enige die vandaag zoveel silver packs heeft met maar weinig kaarten die je kan verkopen? Ik kreeg net wel Ikeme in een pack
Guido weer laatstequote:
Nee is mijn gamertag echtquote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Geen troll?
Ben ik de enige die vandaag zoveel silver packs heeft met maar weinig kaarten die je kan verkopen? Ik kreeg net wel Ikeme in een pack
Alsof dat iets uitmaakt. Vorige week 2dequote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:04 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
en Alonso weer outqualified door Massa
kijken naar resultaten uit het verledenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Alsof dat iets uitmaakt. Vorige week 2deVoor de van Pole gestarte Vettel
Vorige week is toch best een aardige referentiequote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:06 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
kijken naar resultaten uit het verleden
Alonso
Is goed, stuur maar een uitnodigingquote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:10 schreef ThadCastle het volgende:
DS2 wij een potje als meneer de Eekhoorn connectie problemen heeft
Ik heb geen agbon en benteke?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Is goed, stuur maar een uitnodiging
Ik zie wel op tegen Agbonlahor en Benteke
Dan wil ik niet meerquote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:13 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik heb geen agbon en benteke?Random team doe ik he
Ik ga wel zweten tegen je
80 is voor Ups, IF's en transfers. 99 voor gewone.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:13 schreef Rijst het volgende:
Waarom hebben sommige freshe spelers 80 fitness en de ander 99?
een wedstrijd is geen referentie.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Vorige week is toch best een aardige referentie
AlonsoKutduitsers
Supporteren voor een Duitser
![]()
![]()
Alle UP's IF's en transfers hebben dat.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:13 schreef Rijst het volgende:
Waarom hebben sommige freshe spelers 80 fitness en de ander 99?
Als de mogelijkheid van afspelen er is doe ik het wel anders krijg ik spijt dat ik het niet gedaan heb als ik een corner goal tegen krijg in de 90ste minquote:
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Alle UP's IF's en transfers hebben dat.
Ah oke wist ik niet.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
80 is voor Ups, IF's en transfers. 99 voor gewone.
Het slaat ook nergens op imo.quote:
Meneer Kasteel en Meneer SMLENO hebben jullie mij toegevoegd? Ik heb het volgens mij gerepareerd.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:13 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik heb geen agbon en benteke?Random team doe ik he
Ik ga wel zweten tegen je
Heb je die nu allemaal handmatig moeten invoeren van alle spelers? Nee toch?quote:
Ja, kan makkelijkquote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Heb je die nu allemaal handmatig moeten invoeren van alle spelers? Nee toch?
Ik denk sowieso dat TOTY spelers nooit zijn geld waard zijnquote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:30 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Heeft iemand TOTY Falcao geprobeerd en is die zijn geld waard?
Ja, ik heb een uitnodiging gestuurd.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:22 schreef DuTank het volgende:
[..]
Meneer Kasteel en Meneer SMLENO hebben jullie mij toegevoegd? Ik heb het volgens mij gerepareerd.
Het was een ontzettend slechte 2e helft. Sowieso dat ik daar intrapte bij de 2-1quote:
Naja ze zijn wel redelijk waardevast dus kan hem wel proberen en als hij me niet bevalt verkoop ik hem wel weerquote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:32 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik denk sowieso dat TOTY spelers nooit zijn geld waard zijn
Zolang je ze maar voor de Tots weer verkoopt wel jaquote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:33 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Naja ze zijn wel redelijk waardevast dus kan hem wel proberen en als hij me niet bevalt verkoop ik hem wel weer
De 2-1 was die fake shot of niet? Hart was iig niet zo goed als de Valdes van VDM.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het was een ontzettend slechte 2e helft. Sowieso dat ik daar intrapte bij de 2-1En voor de rest ging ik te aanvallend spelen en daardoor kon jij counteren. En met zo weinig pace voorin lukt het me bijna niet om kansen te creëren.
Ja, dat was te domquote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:34 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
De 2-1 was die fake shot of niet? Hart was iig niet zo goed als de Valdes van VDM.
Een paar keer met Sobis, deed je wel nice. De verdediging gaat in dit team veel beter dan in mijn Ibarbo-team. Snap er niks van..quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, dat was te domEn ik kon niet door die verdediging heen komen met mijn spitsen.
Misschien moet ik toch Wallyson maar een 2e keer proberenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:36 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Een paar keer met Sobis, deed je wel nice. De verdediging gaat in dit team veel beter dan in mijn Ibarbo-team. Snap er niks van..
Je hebt gewoon pech met Damiaoquote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Misschien moet ik toch Wallyson maar een 2e keer proberen
Hij is volgens mij 186 of 187 met 90 jumpingquote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:41 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik werd er niet bang van, zal ik het zo zeggen
Jammer dan dat FUT niet voor Fifa Ultimate Trampoline staatquote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:42 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hij is volgens mij 186 of 187 met 90 jumping
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jammer dan dat FUT niet voor Fifa Ultimate Trampoline staat
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Klose heeft met zijn 184 iets van 94/95 jumping en wint zoveel kopduels dat ik niet in zie waarom Damiao ze niet wint.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb er niet echt op gelet maar ik heb sowieso Damiao weinig aan de bal gezien. Coutinho was ook afwezig en SIF Lestienne doet ook bijna niks tijdens een wedstrijdquote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:48 schreef Thorb het volgende:
[..]
Klose heeft met zijn 184 iets van 94/95 jumping en wint zoveel kopduels dat ik niet in zie waarom Damiao ze niet wint.
Je moet er wel op een manier mee spelen dat dat tot zijn recht komt natuurlijk.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:48 schreef Thorb het volgende:
[..]
Klose heeft met zijn 184 iets van 94/95 jumping en wint zoveel kopduels dat ik niet in zie waarom Damiao ze niet wint.
Lestienne heb ik idd totaal niet gezienquote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb er niet echt op gelet maar ik heb sowieso Damiao weinig aan de bal gezien. Coutinho was ook afwezig en SIF Lestienne doet ook bijna niks tijdens een wedstrijd
SPOILER: schaatsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toevallig straks gehoord. Vind hem wel tof, wel een beetje drukquote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:49 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Lestienne heb ik idd totaal niet gezien![]()
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:50 schreef StijnDa het volgende:
Het viel juist super erg mee, hij won nog bijna terwijl hij dit seizoen maar een paar 10 km's had gewonnenSPOILER: schaatsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bob de Jong
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Lestienne valt alleen op doordat hij meeverdedigt, ik heb ook niet naar zijn work rates gekeken. Dat nummer ken ik toevallig van de SLAM!TOP40quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:49 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Lestienne heb ik idd totaal niet gezien![]()
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:50 schreef StijnDa het volgende:
Concurrentie was er wel al wat langer natuurlijk, heb liever nummer 1 en 2 andersom.SPOILER: schaatsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij heeft er gewoon weinig gereden tochquote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Het viel juist super erg mee, hij won nog bijna terwijl hij dit seizoen maar een paar 10 km's had gewonnen
Bob de Jong
Hij reed ze eigenlijk alleen maar op allround toernooien en daar doen de BAM'ers nooit meequote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:54 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hij heeft er gewoon weinig gereden tochHij was wel erg dominant afgelopen tijd.
Ik bedoelde gereden ipv gewonnen iddquote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:54 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hij heeft er gewoon weinig gereden tochHij was wel erg dominant afgelopen tijd.
True true.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:55 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hij reed ze eigenlijk alleen maar op allround toernooien en daar doen de BAM'ers nooit mee
Dan kan je nog even wachtenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:58 schreef StijnDa het volgende:
[..]
True true.
Ben benieuwd naar de volgende 10km met Bergsma vs. Kramer in direct duel
Ohquote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:59 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dan kan je nog even wachten
NK afstanden.
WK is altijd de laatste wedstrijd, in Calgary heb je nog wel wat wedstrijdjes waar ze voor records gaan (gunstige weersomstandigheden) maar daar doen toppers nooit aan mee.quote:
Heb ik ook last van ja. En bij FrontPage kan je wel scrollen maar niet ver genoegquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:06 schreef DannyDeko het volgende:
Kan in de Wefut squad builder niet m'n 74 juan selecteren. WTB scrollende results?
Ah okquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:06 schreef Thorb het volgende:
[..]
WK is altijd de laatste wedstrijd, in Calgary heb je nog wel wat wedstrijdjes waar ze voor records gaan (gunstige weersomstandigheden) maar daar doen toppers nooit aan mee.
Ja 2 weken hoorde ik mensen klagen waarom het schaatsen nog niet was afgelopen want het was al 15 graden terwijl schaatsen nog op tv was. En nu ditquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:08 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ah okIk heb me laten misleiden door het winterse weer hier denk ik
Houd het niet zo goed bij. Meestal houdt het schaatsen gewoon op als het een mooi lente-weertje wordt.
Van Thad of van DS2?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:13 schreef DuTank het volgende:
Merkte wel echt dat ik aan dit team moet wennen
2-0 batta gekregen
Is er 1 verdediger wel goed genoeg voor jou?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:16 schreef ThadCastle het volgende:
Gamberini 75 strength is wel te merken. Wat een slapjanus
Dede, Santana etcquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Is er 1 verdediger wel goed genoeg voor jou?
Je speelde wel ongelukkig vond ik.. wel liet Lestienne eindelijk wat zienquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:15 schreef DuTank het volgende:
DS2 is gewoon gewoon goed. Nu met hetzelfde team na 7 minuten 2-0 voor
Ja was even wennenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je speelde wel ongelukkig vond ik.. wel liet Lestienne eindelijk wat zien
Eens, al vond ik Dede en Ramos beide ook heel goedquote:
Ik zal je zo even de goal showen. Het team speelt al beter. Robinho is echt 100x beter dan die Armero flapdrolquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Is er 1 verdediger wel goed genoeg voor jou?
JBGS. Gister 3-1 batta gegeven jajajjajajaaquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:24 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik zal je zo even de goal showen. Het team speelt al beter. Robinho is echt 100x beter dan die Armero flapdrol
Ik vind Armero echt niet zo slecht. Robinho nu in een van mijn andere teamsquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:24 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik zal je zo even de goal showen. Het team speelt al beter. Robinho is echt 100x beter dan die Armero flapdrol
Caulker is een beestquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
Caulker houdt zich zo makkelijk staande, zelfs tegen gold teams. Ook scoort hij regelmatig uit cornersKaboul en Donk hebben nog niet voor mij gescoord.
Rijst speelt zelf ook sweaty dus waarom doe je dat niet terug danquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:27 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Caulker is een beest
Rijst stil jij. De vorige potjes tegen jou gaf ik je batta maar durfde ik niet sweaty te spelen
Toen wist ik dat nog niet. 5-2 gewonnen. Jovetic 3 goals. Milito een heerlijke longshot. Ibarbo een in de 16. Gamberini een 5,9.. laagste van mijn teamquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Rijst speelt zelf ook sweaty dus waarom doe je dat niet terug dan?
In 3-5-2 op CCB in mijn randoms team en op LCB in mijn BPL/Champ team (dat is ook 3-5-2 dus ik kan hem mooi ook in dat andere team gebruiken)quote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:33 schreef DannyDeko het volgende:
Welke plek zetten jullie Caulker neer dan?
Jij kan echt niet met Ibarbo omgaan dan, want die schiet ze er bij mij allemaal inquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:31 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Toen wist ik dat nog niet. 5-2 gewonnen. Jovetic 3 goals. Milito een heerlijke longshot. Ibarbo een in de 16. Gamberini een 5,9.. laagste van mijn team
Ik 10 op doel. van 20 schoten. Hij 2 uit 5
Jovetic heeft wel echt een zieke finishing/ schot. Misschien als CAM proberen want Ibarbo komt vaak in de 16/ heeft de kans op afstandschot, maar kan totaal niet schieten
Ik kan wel met Ibarbo omgaan dude. Ik krijg hem altijd in positie maar zijn schoten zakken niet. Met Jovetic/Milito/Guarin/Inler kan ik uit elke hoek schieten. Ibarbo helaas niet. Misschien als Jovetic CAM gaat, gaat hij CDMquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jij kan echt niet met Ibarbo omgaan dan, want die schiet ze er bij mij allemaal inZowel de NIF als de IF
![]()
Maar je kan ze omwisselen idd eens ingame, om te kijken of dat werkt.
Toch raar dat zijn NIF bij mij 1 op 1 liep dan, als jij er al mee om kan gaan maar niet scoortquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:39 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik kan wel met Ibarbo omgaan dude. Ik krijg hem altijd in positie maar zijn schoten zakken niet. Met Jovetic/Milito/Guarin/Inler kan ik uit elke hoek schieten. Ibarbo helaas niet. Misschien als Jovetic CAM gaat, gaat hij CDM
jij bent er zo'n een die uit elke hoek een longshot probeert?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:39 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik kan wel met Ibarbo omgaan dude. Ik krijg hem altijd in positie maar zijn schoten zakken niet. Met Jovetic/Milito/Guarin/Inler kan ik uit elke hoek schieten. Ibarbo helaas niet. Misschien als Jovetic CAM gaat, gaat hij CDM
Gamberini die tackle ok, maar hoe hij daarna op zijn gat schuiftTegen 58 strength Ramires
Als ik ruimte heb ga ik wel rossen jaquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jij bent er zo'n een die uit elke hoek een longshot probeert?
Maar als je weet dat het zwakke punt van Ibarbo zijn longshot is, waarom blijf je het dan proberen? Ik ga ook niet met Zarate kopduels proberen te winnenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:41 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Als ik ruimte heb ga ik wel rossen jaNet ook de lat van zieke afstand met Milito
Ik dacht dat Ramires altijd zo'n beest was haha. Nooit geweten dat ie maar 58 strenght had.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:39 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Gamberini die tackle ok, maar hoe hij daarna op zijn gat schuiftTegen 58 strength Ramires
Ik vind dat filmpje vooral heel slecht van jouquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:39 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
80 longshot heeft hij. Maar het is ingame nog minderquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:42 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Maar als je weet dat het zwakke punt van Ibarbo zijn longshot is, waarom blijf je het dan proberen? Ik ga ook niet met Zarate kopduels proberen te winnen
Als het geniaal goed speelt, verander je toch lekker niksquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:53 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Waar kan ik nog wat verbeteren, speelt echt geniaal goed dit team, voorhoede is machtig goed, ik zou bijvoorbeeld IF Torres kunnen halen ipv IF Soldado en Marcelo ipv Alba
Yaya CM of zie ik iets over het hoofd.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:53 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Waar kan ik nog wat verbeteren, speelt echt geniaal goed dit team, voorhoede is machtig goed, ik zou bijvoorbeeld IF Torres kunnen halen ipv IF Soldado en Marcelo ipv Alba
4.5 van de 5 links van Pepe dan maarquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:54 schreef Thorb het volgende:
[..]
Yaya CM of zie ik iets over het hoofd.
Marcelo/Coentrao LB dan maar.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
4.5 van de 5 links van Pepe dan maar
Als ik nou IF Torres in de spits zet ?, dan kan Yaya er toch wel staan ?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
4.5 van de 5 links van Pepe dan maar
Met Soldado kan ook toch?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:56 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Als ik nou IF Torres in de spits zet ?, dan kan Yaya er toch wel staan ?
Yaya heeft sowieso genoeg chem, alleen Pepe niet. Dus dan moet Marcelo/Coentrao LB. Real keeper kan ook nog.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:56 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Aaah ok, ik ga het eens even bekijkenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:57 schreef Thorb het volgende:
[..]
Yaya heeft sowieso genoeg chem, alleen Pepe niet. Dus dan moet Marcelo/Coentrao LB. Real keeper kan ook nog.
Nee verandert niets aan Pepequote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:56 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Die is slecht, veels te aanvallend voor een CB, laat te veel ruimte achter de verdediging, Pepe is veel beterquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:59 schreef Gramulanion het volgende:
Wat is er mis met Sergio Ramos dan Maver?
Wauw, dat is echt precies niet wat ik vindquote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:02 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Die is slecht, veels te aanvallend voor een CB, laat te veel ruimte achter de verdediging, Pepe is veel beter
gaan we daarmee een toernooi op de xbox doen?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
Mijn randomteam is af in ieder geval
[ afbeelding ]
Wij doen nu gewoon een paar wedstrijdjes en dan verkopen we de shit weer. Gewoon voor de lol niet als toernooiquote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:06 schreef n0ir het volgende:
[..]
gaan we daarmee een toernooi op de xbox doen?
Wat een baas die tekenaar.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:00 schreef Reemi het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
VBL / Karikaturen #4 Requests mogen!
Die naam.. van waar die naamquote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
Mijn randomteam is af in ieder geval
[ afbeelding ]
ohh ahaquote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wij doen nu gewoon een paar wedstrijdjes en dan verkopen we de shit weer. Gewoon voor de lol niet als toernooi
duuuuuuudequote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:05 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Zo, ook nog ff een nieuw back-up teampje gemaakt:
[ afbeelding ]
Weenie, vond ik leukquote:
Wauw. Ik ben nu al z'n grootste fan.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:07 schreef Reemi het volgende:
[..]
Jezus wat zijn sommige goed
[ afbeelding ]
Is van mobb deepquote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:05 schreef n0ir het volgende:
[..]
deed me denken aan 8 mile ookal had jij het waarschijnlijk over een ander liedje
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:05 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Zo, ook nog ff een nieuw back-up teampje gemaakt:
[ afbeelding ]
Villa, Soldado en Kompany hebben nog geen 9 chem in verkeerde formatie volgens mij?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:30 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Aangepast, vanavond maar even testen
Ja dat klopt, had ik even over het hoofd gezienquote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:34 schreef Thorb het volgende:
[..]
Villa, Soldado en Kompany hebben nog geen 9 chem in verkeerde formatie volgens mij?
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
Mijn teams zijn af
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lijken me stuk voor stuk bazenteams.
Kost bijna 2 miljoen maar dan heb je ook wat (hoop ikquote:
Waarom vind je dat?quote:
Ik vond IF Pedro echt slecht, vandaar dat de SIF er nu niet in staat. Payet is echt heel goed, Sakho is niet zo slecht en die CDM hoor ik wel goede verhalen over. Dat de overall rating wat minder zijn zegt natuurlijk niet alles.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:47 schreef Rijst het volgende:
[..]
Geen SIF Pedro en linkerkant is zwak.
Die is gebidbumpt wss ofzo, of de hoge bin heeft mensen op het verkeerde been gezet.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:51 schreef DePresident. het volgende:
Sommige mensen snap ik niet.
[ afbeelding ]
Ah oke.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die is gebidbumpt wss ofzo, of de hoge bin heeft mensen op het verkeerde been gezet.
Nou dat heb ik in dat team wel nodigquote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:54 schreef Tim86 het volgende:
Sissoko van PSG is niet echt goed aan de bal, maar verdedigend is hij zo geniaal goed. Hij valt gewoon nooit om met die strength van hem.
Niet van de spelers die je kan kopen volgens mij. Wel die paar spelers die een versie van zichzelf hebben.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:59 schreef pascal08 het volgende:
Non-Rare, Rare, TOTW, TOTY, Afcon TOTT, MOTM, Messi Special. Mis ik nu nog iets?
Ja, is het wat om die ook in de database op te nemen, of niet?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Niet van de spelers die je kan kopen volgens mij. Wel die paar spelers die een versie van zichzelf hebben.
Gebidbumpt dus haha. Hij probeert het opnieuwquote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die is gebidbumpt wss ofzo, of de hoge bin heeft mensen op het verkeerde been gezet.
Nee, die In game stats krijg je toch niet te zien en we kunnen er toch niets meequote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:01 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ja, is het wat om die ook in de database op te nemen, of niet?
okquote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee, die In game stats krijg je toch niet te zien en we kunnen er toch niets mee
Je bedoelt die lichtblauwe kaarten?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Niet van de spelers die je kan kopen volgens mij. Wel die paar spelers die een versie van zichzelf hebben.
Ik dacht altijd dat die grijs warenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:03 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Je bedoelt die lichtblauwe kaarten?
Dat dacht ik ook, jaquote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:04 schreef Tim86 het volgende:
Leuke gimmick toch om die spelers te hebben..ook zonder ig stats
Het boek is wel tof, maar de film lijkt onderhand alleen de naam overgenomen te hebben met die zombie-mierenquote:
Is daar een boek van?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het boek is wel tof, maar de film lijkt onderhand alleen de naam overgenomen te hebben met die zombie-mieren
http://en.wikipedia.org/wiki/World_War_Zquote:
DIe met die 4 leagues en nationaliteiten of is er een nieuwe?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Heeft er iemand een goedkoop team voor die nieuwe cup max 25k het liefst
Die met 4 leagues jaquote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
DIe met die 4 leagues en nationaliteiten of is er een nieuwe?
Hopen dat ik er een keer eentje tegenkom danquote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
0 chem teams zijn denk ik een nieuwe hype want er zijn verschillende YouTubers die dat nu doen.
Ik kwam er gisteren 1 tegen maar dat was denk ik geen YouTuberquote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hopen dat ik er een keer eentje tegenkom dan
Meer een NoobTuber danquote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik kwam er gisteren 1 tegen maar dat was denk ik geen YouTuber
Je hebt het maar zwaar in die cupsquote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik kwam er gisteren 1 tegen maar dat was denk ik geen YouTuber
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |