PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
Haha deed hij bij mij ook paar keer ja. Of hoge ballen wegsmashen alsof hij aan het volleyballen isquote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:02 schreef DannyDeko het volgende:
Ik mis de GK traits op wefut ?
Ik ging voor de grap even kijken welke traits Weidenfeller had, want die bosaap rent altijd als een malloot z'n goal uit terwijl die gewoon moet blijven staan. "Stays-on-goal-line"![]()
quote:
Fabregasquote:
De Marcos is serieus een baas hoor. Heb m op CM in 451, met als cams Fabregas en Modric. Speelt heerlijk.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:08 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat denk ik ook, lekker veel p's
[..]
ben bang voor de defensieve balans
Ik moet die 2 super slechte bronzes compenserenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wat een kut TT
Ik zie dat sommige mensen best veel pace in hun random teams hebben. Ik heb alleen pace achterin en op RM (85) en CAM (82) maar mijn spitsen hebben minder dan 80 pace.
Ik heb teams gehad waarin Chiellini met zijn 80 pace de traagste wasquote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wat een kut TT
Ik zie dat sommige mensen best veel pace in hun random teams hebben. Ik heb alleen pace achterin en op RM (85) en CAM (82) maar mijn spitsen hebben minder dan 80 pace.
NobodyEpic's channel is ook tofquote:
You don't sayquote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
NobodyEpic's channel is ook tof
Ja jij komt nu ook pas met dat filmpje. Weet ik veel waar je allemaal nog meer mee achterlooptquote:
vertelquote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:23 schreef Rijst het volgende:
[..]
MIROSLAV KLOSEEEEEE!!!
verdient betere spelers om zich heen.
Grapje hoop ik?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:26 schreef Revontulet het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is m'n huidige team...meer pace nodig denk ik...
Reus CDM?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:26 schreef Revontulet het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is gweoon van gisterquote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja jij komt nu ook pas met dat filmpje. Weet ik veel waar je allemaal nog meer mee achterloopt
CAM met maar 83 pacequote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:26 schreef Revontulet het volgende:
[ afbeelding ]
Ja staat er dus al zeker 14 uur opquote:
Van mij mag het, als die 3 er maar in blijvenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mag ik nu trouwens nog spelers uit mijn team vervangen? Ik wil misschien Jaja op CAM zetten ipv Coutinho. Overigens pik ik Jaja als ST op voor 8k, laagste BIN op de markt
Dit dusquote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Van mij mag het, als die 3 er maar in blijven
Welliton CAM en dan een snellere spits (die Armeniër?)quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:26 schreef Revontulet het volgende:
[ afbeelding ]
Goeie tip, Emenike in de spits dan!quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:31 schreef Thorb het volgende:
[..]
Welliton CAM en dan een snellere spits (die Armeniër?)
Die ga ik morgenavond even proberen want heb hem met die randoms. Ben benieuwdquote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:31 schreef Thorb het volgende:
[..]
Welliton CAM en dan een snellere spits (die Armeniër?)
Drukte per ongeluk op alleen verlenging.quote:
quote:
hier schijnt de zon nog, maar het waait wel hardquote:
badbroederquote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:54 schreef DuTank het volgende:
Wie wilt er straks een potje ramdoms? Ik lig nu nog ff in bad te leren, dus kan nog wel een uurtje duren
leren in badquote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:54 schreef DuTank het volgende:
Wie wilt er straks een potje ramdoms? Ik lig nu nog ff in bad te leren, dus kan nog wel een uurtje duren
quote:
Of jij bent heel dik of een klein bad.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:58 schreef TBakkert het volgende:
[..]
leren in bad
ik pas niet meer echt in bad
Leuk team!quote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:00 schreef TBakkert het volgende:
heb hem net al gepost; http://wefut.nl/squad/401
Speelt zo veel lekkerder dan mijn vorige en is 70k goedkoper
Het is ook een best klein bad... Ik ben niet per se dik, maar ik moet me half oprollen om erin te passen, ben voor mijn leeftijd best lang...quote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:02 schreef DuTank het volgende:
[..]
Of jij bent heel dik of een klein bad.
Mede mogelijk gemaakt door een geweldige squad builderquote:
Heb je IF Marchetti in 352? Mag ik die lenen?quote:
Ja en Nee, die heb ik ook in mijn randomsquote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:11 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Heb je IF Marchetti in 352? Mag ik die lenen?
Iemand ooit met Perea (CB) gespeeld?
Hoe vonden jullie hem?
Meh oke. Perea 90 jumping is echt een leugen. Hij verliest elke header ( van de Lavezzis en Reusjes).quote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja en Nee, die heb ik ook in mijn randoms
Daarbij die moet je gewoon kopen en nooit meer weg doen, wat een baas
Gewoon Gamberini neerzetten dan. En ik vond Armero wel goed, maar miss moet je er dan gewoon Robinho zetten?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:16 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Meh oke. Perea 90 jumping is echt een leugen. Hij verliest elke header ( van de Lavezzis en Reusjes).
Armero is gewoon beetje meh. Dus die linker kant ga ik even aanpassen
Ja Robinho wordt het met Gamberini op rechts idd dan.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Gewoon Gamberini neerzetten dan. En ik vond Armero wel goed, maar miss moet je er dan gewoon Robinho zetten?
Hoe weet je dat hij een silver pack opende? Bij mij valt het tegen op die 4-1-2-1-2 formatie na (die voor 4.5k verkocht)quote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:25 schreef Reemi het volgende:
Zat er iets goeds in je zilveren pakje, POTS?
Kun je zien als je homies bent volgens mij...quote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat hij een silver pack opende? Bij mij valt het tegen op die 4-1-2-1-2 formatie na (die voor 4.5k verkocht)
Dan zullen ze bij mij wel eens hebben gezien dat ik heel veel bronze packs opendequote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:28 schreef Zhano het volgende:
[..]
Kun je zien als je homies bent volgens mij...
Ja hij doet het nietquote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
Puush heeft weer een kutdag vandaag zo te zien
Chem issues, kan Sagna en Kaboul ook omwisselenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:43 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon chiellini? En sagna in het midden lijkt me ook geen goed idee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |