Doe ff gewoon zeg.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:55 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Je mag erop erin en eronder bro!![]()
Ik heb nog een extra prijs voor je. Er ligt nog een toilettas, waarvan ik vermoed dat hij de verhuizing niet gaat overleven! De gel, deo en de tas zijn voor jou!
Uhm?quote:
" Vanaf 1 april". Is dit soms een 1 april grap ?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:11 schreef ZarB het volgende:
Ja beste Foklui, vanaf 1 april moet ik het in mijn eentje doen op de straten van Amsterdam-west.
Maar toch de moeite waard om al 9 pagina's vol te typenquote:Op zondag 24 maart 2013 18:47 schreef hoink581 het volgende:
Zeg TS, heb ik al gezegd dat zowel jij en Uberkullie nog maar eens bewijzen dat jullie twee hipsterkutjes zijn. Alle 'studenten' in Amsterdam die ik ken zijn van die aandachtsgeile post-hedonistische hipsters. Niemand geeft een neuk om jullie en je 'interessante' gedrag.
Nevermind, zal geen flauwe opmerkingen meer maken richting je vriendinnetje.quote:
Lijkt me inderdaad dat je dat vond ja. Persoonlijk vond ik hem nogal kinderachtig, vriendinnetje of niet.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:51 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Nevermind, zal geen flauwe opmerkingen meer maken richting je vriendinnetje.![]()
Vond hem zelf nog wel gaan eigenlijk.
Kuttopics doen het altijd het beste in KLB.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:45 schreef ZarB het volgende:
[..]
Maar toch de moeite waard om al 9 pagina's vol te typen
Ik voel een zekere spanning.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:51 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Nevermind, zal geen flauwe opmerkingen meer maken richting je vriendinnetje.![]()
Vond hem zelf nog wel gaan eigenlijk.
Haters gaan haten, schijnt.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:57 schreef Piye het volgende:
[..]
Kuttopics doen het altijd het beste in KLB.
[..]
Onze advocaten zijn momenteel in een hevige strijd.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:57 schreef Piye het volgende:
[..]
Kuttopics doen het altijd het beste in KLB.
[..]
Ik voel een zekere spanning.Nu is mijn interesse wel gewekt. Jullie waren op date gegaan toch? Niet goed gegaan?
Al dit cortisol is slecht voor je gains brahski.quote:Op zondag 24 maart 2013 23:01 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Onze advocaten zijn momenteel in een hevige strijd.
Niks persoonlijks hoor, maar het is gewoon een trend in KLB dat kutusers met non-klachten topics vaak snel gevuld krijgen. Daarmee bedoel ik niet te zeggen dat jullie dat zijn (wat overigens ook niet uitgesloten is, persoonlijk heb ik niet veel met jullie topics, maar dat komt door het hoge ons kent ons gehalte), slechts dat "toch al 9 pagina's vol" gewoon erg weinig zegt.quote:
Zonde. Een gebroken FOK!liefde laat mijn hartje toch altijd een beetje huilen.quote:Op zondag 24 maart 2013 23:01 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 maart 2013 23:03 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Al dit cortisol is slecht voor je gains brahski.
Wat hebben ze met je gedaan?quote:Op zondag 24 maart 2013 23:05 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]![]()
Dan hebben we het nog niet eens over het feit dat ik al weken niks door mijn keel krijg.
De eiwitten die ik binnen krijg mondpoep ik direct weer uit.
Ik begrijp dat heus wel en zie 9 pagina's niet als een overwinning, maar toch vind ik altijd dat als je er hoe dan ook energie in steekt dat je wat dwars zit. Dus ja, vandaar dat het ook meer over de ander zegt dan over dit fluttopicje.quote:Op zondag 24 maart 2013 23:04 schreef Piye het volgende:
[..]
Niks persoonlijks hoor, maar het is gewoon een trend in KLB dat kutusers met non-klachten topics vaak snel gevuld krijgen. Daarmee bedoel ik niet te zeggen dat jullie dat zijn (wat overigens ook niet uitgesloten is, persoonlijk heb ik niet veel met jullie topics, maar dat komt door het hoge ons kent ons gehalte), slechts dat "toch al 9 pagina's vol" gewoon erg weinig zegt.
[..]
Zonde. Een gebroken FOK!liefde laat mijn hartje toch altijd een beetje huilen.
seker zure kut heb je? !? XD XD xD :pquote:Op zondag 24 maart 2013 22:56 schreef ZarB het volgende:
[..]
Lijkt me inderdaad dat je dat vond ja. Persoonlijk vond ik hem nogal kinderachtig, vriendinnetje of niet.
Wat vrouwen altijd doen, voel me gebruikt, bestolen en hard genaaid.quote:
Over je toilettas met inhoud?quote:Op zondag 24 maart 2013 23:01 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
mmm citroen in je kut mm xD xD!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |