Haha, zit ik in je vaarwater? Ben je zo onzeker dat een beetje concurrentie je al doet wankelen?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:10 schreef Uberkullie het volgende:
Ga weg joh gek, haal elders je aandacht maar
Je bent niet dom, dus probeer daar nu ook niet mee weg te komenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:10 schreef ZarB het volgende:
Nee hoor meid, het is een klacht. Die hulp was er voor de fun bij, maar daar wordt meer op ingehaakt. Gefrustreerd? Ik kan eventueel wat adresjes voor je googelen?
Wil je er over praten?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:20 schreef ZarB het volgende:
[..]
Zo 'border' als ik ben heb ik heus geen therapeut hoor![]()
Alsof mijn topics een R&P strekking hebben.quote:
huh ken je dat niet?quote:
5-6 liter vloeistof per dag, een en al zink, water en protein. Geloof me jongen, mijn sloppy seconds wil je niet.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:19 schreef Nikonlover het volgende:
Betaling in natura? Zo ja, dan kom ik graag helpen
Shit, ze hebben me door.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
huh ken je dat niet?ben je 13 ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:40 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Shit, ze hebben me door.Muziekanalfabeet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is het grootste medicijn?
-Geen idee, mijn dick is op.
Je mag erop erin en eronder bro!quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:25 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zo wil ik het horen, helemaal super. DM.
jemappellefrikandelle, dit is het moment voor jou om in te grijpen.
Voltrefferquote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:55 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Je mag erop erin en eronder bro!![]()
Ik heb nog een extra prijs voor je. Er ligt nog een toilettas, waarvan ik vermoed dat hij de verhuizing niet gaat overleven! De gel, deo en de tas zijn voor jou!
Hahahaha goodiebag cadeauquote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:55 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik heb nog een extra prijs voor je. Er ligt nog een toilettas, waarvan ik vermoed dat hij de verhuizing niet gaat overleven! De gel, deo en de tas zijn voor jou!
As, usual!quote:
Ik weet ik weet.... Ff goed uitlslapen he!quote:
Jep, ik heb ook mijn best gedaan. Nachtdienst it isquote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:58 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik weet ik weet.... Ff goed uitlslapen he!
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:55 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |