Jij zal wel op Jon Snow vallen. Of die andere kerelsquote:Op maandag 25 maart 2013 14:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Blij dat ik geen man ben, ik vind haar echt niet aantrekkelijk.
Jealousy-like?quote:Op maandag 25 maart 2013 14:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Blij dat ik geen man ben, ik vind haar echt niet aantrekkelijk.
Watquote:Op maandag 25 maart 2013 14:31 schreef gazhims3lv het volgende:
Liever Emilia dan die knappe redneck, for sure..
Gewoon trio.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:31 schreef gazhims3lv het volgende:
Liever Emilia dan die knappe redneck, for sure..
Jon Snow kijkt constant alsof hij last heeft van obstipatie. Niet erg charmant. Daarnaast zitten te weinig mooie mannen in GoT.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij zal wel op Jon Snow vallen. Of die andere kerels
Ja natuurlijk, want als je als vrouw zegt dat je een vrouw niet mooi vindt, ben je jaloers. Ik wou dat ik haar was, echt waar.quote:
Jij zou niemand doen uit GoT?quote:Op maandag 25 maart 2013 14:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jon Snow kijkt constant alsof hij last heeft van obstipatie. Niet erg charmant. Daarnaast zitten te weinig mooie mannen in GoT.
Emilia & Missandeiquote:
Hodorquote:Op maandag 25 maart 2013 14:34 schreef DevilsWhore het volgende:
Daarnaast zitten te weinig mooie mannen in GoT.
Met zijn grote, witte piemel.quote:
quote:Op maandag 25 maart 2013 14:36 schreef Franknfurter het volgende:
Hee zeg jongens. Over een week zijn we nu allemaal de eerste aflevering aan het bespreken hier
8-jarigequote:Op maandag 25 maart 2013 14:40 schreef Franknfurter het volgende:
Oh wat een kontgaan we die ook te zien krijgen, ondanks dat ze een 8-jarige moet spelen?
Ik vind het jammer dat ze iedereen ouder makenquote:Op maandag 25 maart 2013 14:40 schreef Franknfurter het volgende:
Oh wat een kontgaan we die ook te zien krijgen, ondanks dat ze een 8-jarige moet spelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |