Sowieso Littlefinger. Die gast zorgt tenminste voor wat leven in de brouwerij.quote:Op maandag 25 maart 2013 02:13 schreef Funzel het volgende:
Wie is trouwens jullie favoriete Throne contender?(Joffrey, Dany, Stannis, Robb, Balon (evt.)
Zelf ga ik voor Stannis. Eerlijke man die niet zozeer voor de prestige de troon wil, maar gewoon omdat hij het rijk zo dient. En hij ging tijdens Blackwater gewoon voorop in de strijd en dat vond ik ook gewoon top. En Davos zou de beste Hand of the King zijn die er is (imo) dus doe mij maar Stannis![]()
Dany is een goede 2e en Robb op drie.
quote:Op maandag 25 maart 2013 12:41 schreef JosefDettelbacher het volgende:
Dit is vanaf nu een Emilia adoratie thread.![]()
yup Stannis is een echte baas. Ik verwacht dat hij Joffrey er ooit alsnog afkegelt waarna Dany hem weer het zwijgen oplegt.quote:
Wie? Jullie mam?quote:Op maandag 25 maart 2013 13:30 schreef ems. het volgende:
Ach, het blijft een plork in vergelijking met Ygritte.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 35% gewijzigd door Khaleesi op 25-03-2013 14:00:18 ]"Kill the Braavosi, bring the girl!"
Wat is er zo knap aan Ygritte dan? Ik zie het niet echtquote:Op maandag 25 maart 2013 13:30 schreef ems. het volgende:
Ach, het blijft een plork in vergelijking met Ygritte.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.and then...
Goede still zegquote:Op maandag 25 maart 2013 14:11 schreef Kroelo het volgende:
[..]
Wat is er zo knap aan Ygritte dan? Ik zie het niet echt
[ afbeelding ]
Ze speelt natuurlijk ook een wilde in de serie. Op de rode loper ziet ze er wat vrouwelijker uit.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:11 schreef Kroelo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 25 maart 2013 14:11 schreef Kroelo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij moet wel geloofwaardig blijven tegenover the wildlings, dus hij hangt de D er wel in.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er zal toch wel een seksscenè inzitten met Jon Snow? Of mocht die niet neuken?
Zoals elke man zou doen dus.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hij moet wel geloofwaardig blijven tegenover the wildlings, dus hij hangt de D er wel in.
Best een mooi meisje hoor, maar vind er niet veel bijzonders aan, dan vind ik Emilia Clarke toch echt een stuk knapperquote:
Nog steeds Emilia.quote:
Blij dat ik geen man ben, ik vind haar echt niet aantrekkelijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |