24.000 keer je inzet als je op alle 3 ingezet zou hebbenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:00 schreef TheArt het volgende:
[..]
Maar dat ze alle 3 een medaille pakken is al bijzonder, laat staan dat ze alle 3 nog wereldkampioen worden ook
Kuzin? Wie?quote:
Hij reed een behoorlijke 1000 meter op het WK sprint en won eens een afstand op de Aziatische Spelen of iets dergelijks. Zegt niet veel, maar dit is toch al het toernooi der verrassingen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kuzin? Wie?
Ik wist dat ie rondreed, maar, serieus, heeft ie ooit top 5 op een WB gehaald uberhaupt?
Na rit 3 en rit 5.quote:
Ze is gewoon nog wat zenuwachtigquote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:13 schreef TheArt het volgende:
Ze had de Kazachse opgeschreven, maar weet haar naam niet. Huh![]()
OS is in februari, dus ze moet wel iets eerder in vorm zijn.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:14 schreef rubbereend het volgende:
Dat Wüst volgens jaar het begin van het seizoen ook maar mag missen
Ze wist niet of het Kazachse was of Kazachstaanse. Daar twijfelde ze over. Die naam niet. Zo kwam het over bij mijquote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:13 schreef TheArt het volgende:
Ze had de Kazachse opgeschreven, maar weet haar naam niet. Huh![]()
Volgens mij wist ze haar naam niet, want ze zat te hakkelen met 'Abakou' en toen noemde Erik van Dijk Aydovaquote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:15 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ze wist niet of het Kazachse was of Kazachstaanse. Daar twijfelde ze over. Die naam niet. Zo kwam het over bij mij
Nee, ze twijfelde over allebei. Net even teruggespoeld.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:15 schreef Norrage het volgende:
Ze wist niet of het Kazachse was of Kazachstaanse. Daar twijfelde ze over. Die naam niet. Zo kwam het over bij mij
Ze dacht aan de speerwerpster zeker, hoewel dat een Russische isquote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:18 schreef TheArt het volgende:
[..]
Volgens mij wist ze haar naam niet, want ze zat te hakkelen met 'Abakou'
Best wel hequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |