abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_153979533
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 15:01 schreef bloodymary1 het volgende:
Daarnaast vind ik het vreemd dat een instituut als vlucht-vertraagd.nl dit dan niet weet vantevoren en direct aangeeft dat het zinloos is.
Zo'n "instituut" gaat de bewering na en controleren tegen de bestaande wetgeving hierover. Daardoor weten ze niet in alle gevallen van te voren of iets wel of niet recht van slagen heeft. daarnaast is dat het risico van hen, aangezien het op basis van 'no cure no pay' is.
pi_153979798
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 15:04 schreef manifold het volgende:

[..]

Zo'n "instituut" gaat de bewering na en controleren tegen de bestaande wetgeving hierover. Daardoor weten ze niet in alle gevallen van te voren of iets wel of niet recht van slagen heeft. daarnaast is dat het risico van hen, aangezien het op basis van 'no cure no pay' is.
Klopt, maar het lijkt mij toch iets wat vaak voorkomt, en dan zouden ze dat toch inmiddels uit ervaring moeten weten in plaats van er eerst een jaar werk in te steken.
pi_153979914
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 15:13 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Klopt, maar het lijkt mij toch iets wat vaak voorkomt, en dan zouden ze dat toch inmiddels uit ervaring moeten weten in plaats van er eerst een jaar werk in te steken.
Als het alleen om de mist zou gaan wel ja, maar misschien hebben ze ook aan moeten tonen dat het logistiek onmogelijk was om een ander vliegtuig in te zetten, Ik weet het niet. heb je het ze gevraagd? Mijn ervaring is dat het hele benaderbare bedrijven zijn die graag uitleg geven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')