We gaan wie is het doen; ik neem iemand in mijn hoofd die we allemaal kennen en vervolgens stel jij vragen die ik met ja of nee kan beantwoorden en moet je radenquote:
Kusquote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:41 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Hoezo dat nou weer het was gewoon een vraag
neequote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:43 schreef pannenkoekeneter het volgende:
mmmm heeft hij een justin bieber kapsel?
nee (dus niets aan de hand)quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:44 schreef pannenkoekeneter het volgende:
oke dan sluiten we appel al vast uit, gaat het thuis niet zo goed met haar?
Waar, kan je hem bezoeken?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:45 schreef Angel-Joy het volgende:
Mijn opa van mijn moeder's kant, wie mij 8 jaar lang heeft opgevoed ligt in 't ziekenhuis hoor ik net.
Psycholoog heeft bij mij heel veel geholpen. Mijn moeder beweerde altijd dat ik me aanstelde en dat ik in de slachtofferrol kroop terwijl er niks aan de hand was. De psycholoog wist me er fijntjes op te wijzen dat ik het slachtoffer was. En nog wat van die dingenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:30 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Bedankt.
Ik heb ook al met 2 vertrouwspersonen gepraat, 2 mentoren, maar durf nog niet naar een psycholoog te gaan omdat ik denk dat het toch niet gaat praten
En top dat je dan vrij bent! Ik moet nog 1.5 jaar wachten.
ga naar hem toe lijkt mequote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:45 schreef Angel-Joy het volgende:
Mijn opa van mijn moeder's kant, wie mij 8 jaar lang heeft opgevoed ligt in 't ziekenhuis hoor ik net.
chill, wat ga je erin in zetten danquote:
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:48 schreef Angel-Joy het volgende:
Kon het maar, hij woont in China
Dat maakt het veel erger, ik kan hem niet eens zien
Muwah, ik weet het niet..quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:46 schreef arachide. het volgende:
[..]
Psycholoog heeft bij mij heel veel geholpen. Mijn moeder beweerde altijd dat ik me aanstelde en dat ik in de slachtofferrol kroop terwijl er niks aan de hand was. De psycholoog wist me er fijntjes op te wijzen dat ik het slachtoffer was. En nog wat van die dingen
Drinkenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:47 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
chill, wat ga je erin in zetten dan
..... kut voor jequote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:48 schreef Angel-Joy het volgende:
Kon het maar, hij woont in China
Dat maakt het veel erger, ik kan hem niet eens zien
ook gezamenlijke gesprekken met je moeder?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:46 schreef arachide. het volgende:
[..]
Psycholoog heeft bij mij heel veel geholpen. Mijn moeder beweerde altijd dat ik me aanstelde en dat ik in de slachtofferrol kroop terwijl er niks aan de hand was. De psycholoog wist me er fijntjes op te wijzen dat ik het slachtoffer was. En nog wat van die dingen
van je afpraten helpt ook al hoor, en je zegt zelf je weet niet wat je mis doet . misschien heeft de psycholoog een verklaring waarom jou ouders zo doenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:48 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Muwah, ik weet het niet..
Het verandert niks thuis zeg maar
Ik praat genoeg met mijn tante, beste vriendin en mijn mentrix.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:49 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
van je afpraten helpt ook al hoor, en je zegt zelf je weet niet wat je mis doet . misschien heeft de psycholoog een verklaring waarom jou ouders zo doen
dan zou ik een psycholoog ook achterwege latenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:51 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik praat genoeg met mijn tante, beste vriendin en mijn mentrix.
Weten hoe en wat kan ook thuis heel veel veranderen..quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:48 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Muwah, ik weet het niet..
Het verandert niks thuis zeg maar
volgens mij luisteren mensen niet eens naar de president als ik het zo van haar hoorquote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:51 schreef Taexon het volgende:
[..]
Weten hoe en wat kan ook thuis heel veel veranderen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |