abonnement Unibet Coolblue
pi_124404252
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 12:24 schreef pannenkoekeneter het volgende:

[..]

loop gewoon een keer weg en ga naar een vriendin ofzo, misschien helpt dat..... alhoewel, in jou geval zal het dingen misschien nog wel erger maken ;(
Dan wordt het juist erger :')
Maar ik snap gewoon niet wat ik fout doe, dat maakt het erger.
Alleen volgens mijn mentrix doe ik niks fout.
Verwarrend
pi_124404259
Ik denk dat ik op sommige punten toch wel extreem erg met mijn ouders bof.
Je maintiendrai
pi_124404264
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 12:25 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Dus dan hoef je niets meer te doen. Misschien dat je ze juist heel veel macht geeft over je omdat je al die dingen toch wel doet :+
Dan wordt alles erger :')
pi_124404276
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 12:26 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Dan wordt alles erger :')
maar dit speelt al best lang geloof ik want voordat je ban had aangevraagd zat je hier ook al mee
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
pi_124404290
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 12:26 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Dan wordt alles erger :')
Jij kan het het beste inschatten.
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 12:25 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Dan wordt het juist erger :')
Maar ik snap gewoon niet wat ik fout doe, dat maakt het erger.
Alleen volgens mijn mentrix doe ik niks fout.
Verwarrend
Misschien doe jij niets fout maar je ouders :+
Je maintiendrai
pi_124404298
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 12:23 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Dat maak ik nu dus mee.

Mijn mentrix wou laatst politie bellen :')
Sterkte. Ik kan niks anders zeggen. Zorg dat je iemand hebt om tegen aan te praten als het kut gaat en hou je vast aan het feit dat het bijna voorbij is

5 jaar, 2 psychologen, 1 maatschappelijk werker en 2 vertrouwenspersonen, zolang heeft het bij mij geduurd. Nog 4 maanden en dan vertrek ik naar Rotterdam. Eindelijk vrij.
#TeamMiley
pi_124404314
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 12:27 schreef arachide. het volgende:

[..]

Sterkte. Ik kan niks anders zeggen. Zorg dat je iemand hebt om tegen aan te praten als het kut gaat en hou je vast aan het feit dat het bijna voorbij is

5 jaar, 2 psychologen, 1 maatschappelijk werker en 2 vertrouwenspersonen, zolang heeft het bij mij geduurd. Nog 4 maanden en dan vertrek ik naar Rotterdam. Eindelijk vrij.
Dat is best wel heftig -O-
Je maintiendrai
pi_124404325
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 12:26 schreef pannenkoekeneter het volgende:

[..]

maar dit speelt al best lang geloof ik want voordat je ban had aangevraagd zat je hier ook al mee
Laten we zeggen dat ik zonder ouders ben opgegroeid omdat ze geen behoefte aan me hebben.
Laatst 6.5 jaar woon ik met mijn ma en stiefpa, mijn biologische vader al 7 jaar niet meer gesproken.
pi_124404332
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 12:27 schreef arachide. het volgende:

[..]

Sterkte. Ik kan niks anders zeggen. Zorg dat je iemand hebt om tegen aan te praten als het kut gaat en hou je vast aan het feit dat het bijna voorbij is

5 jaar, 2 psychologen, 1 maatschappelijk werker en 2 vertrouwenspersonen, zolang heeft het bij mij geduurd. Nog 4 maanden en dan vertrek ik naar Rotterdam. Eindelijk vrij.
jezus dat is ook heftig
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
pi_124404357
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 12:28 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Laten we zeggen dat ik zonder ouders ben opgegroeid omdat ze geen behoefte aan me hebben.
Laatst 6.5 jaar woon ik met mijn ma en stiefpa, mijn biologische vader al 7 jaar niet meer gesproken.
lastig voor je, maar zoals arachide al zei blijf er met mensen over praten. dingen van je af praten is echt belangrijk.
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
pi_124404365
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 12:27 schreef arachide. het volgende:

[..]

Sterkte. Ik kan niks anders zeggen. Zorg dat je iemand hebt om tegen aan te praten als het kut gaat en hou je vast aan het feit dat het bijna voorbij is

5 jaar, 2 psychologen, 1 maatschappelijk werker en 2 vertrouwenspersonen, zolang heeft het bij mij geduurd. Nog 4 maanden en dan vertrek ik naar Rotterdam. Eindelijk vrij.
Bedankt.

Ik heb ook al met 2 vertrouwspersonen gepraat, 2 mentoren, maar durf nog niet naar een psycholoog te gaan omdat ik denk dat het toch niet gaat praten :')
En top dat je dan vrij bent! Ik moet nog 1.5 jaar wachten.
pi_124404385
Een vriendin van me had een soort gelijke situatie en die woont nu bij een vriendin, dus niet meer thuis. Alhoewel ik haar al een tijd niet meer gesproken heb, dus ik weet niet hoe het nu staat.
Maar dat is geen optie he?
Je maintiendrai
pi_124404404
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 12:30 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Bedankt.

Ik heb ook al met 2 vertrouwspersonen gepraat, 2 mentoren, maar durf nog niet naar een psycholoog te gaan omdat ik denk dat het toch niet gaat praten :')
En top dat je dan vrij bent! Ik moet nog 1.5 jaar wachten.
een psycholoog heeft zwijgplicht (ik kan het weten ben ook een problemenkind en heb ook al paar keer psycholoog bezocht). ze gaan alleen hulp instanties bellen als ze vinden dat jij verbaal/fysiek mishandeld of verwaarloost word
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
pi_124404438
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 12:31 schreef pannenkoekeneter het volgende:

[..]

een psycholoog heeft zwijgplicht (ik kan het weten ben ook een problemenkind en heb ook al paar keer psycholoog bezocht). ze gaan alleen hulp instanties bellen als ze vinden dat jij verbaal/fysiek mishandeld of verwaarloost word
Ja, dat weet ik wel.
Maar iets in me heeft het gewoon opgegeven, het gaat niet helpen zo lang ik nog thuis woon :')
pi_124404458
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 12:31 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Een vriendin van me had een soort gelijke situatie en die woont nu bij een vriendin, dus niet meer thuis. Alhoewel ik haar al een tijd niet meer gesproken heb, dus ik weet niet hoe het nu staat.
Maar dat is geen optie he?
Allang opgezocht, het gaat een hoop tijd en moeite kosten om zoiets te regelen.
Dus ik wacht wel 1.5 jaar
pi_124404467
Gaan jullie nog wat doen met pasen?
Je maintiendrai
pi_124404495
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 12:33 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Allang opgezocht, het gaat een hoop tijd en moeite kosten om zoiets te regelen.
Dus ik wacht wel 1.5 jaar
Ze heeft een vriendin opgebeld, daarheen gegaan en vervolgens hebben die ouders van die vriendin met jeugdzorg enzo gepraat en het meeste geregeld.
Je maintiendrai
pi_124404501
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 12:32 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Ja, dat weet ik wel.
Maar iets in me heeft het gewoon opgegeven, het gaat niet helpen zo lang ik nog thuis woon :')
kut voor je ;(
jouw ouders zijn echt gek. ik heb ook een vriend, zijn stiefmoeder was gestoord. ze sloot hem op in zijn kamer, als hij de kraan te lang gebruikte moest hij betalen. hij moest werken en zijn loon werd afgepakt en nog allemaal gekke shit. ben uiteindelijk samen met hem op zoek gegaan naar opties om in een pleeggezin te wonen, en ben ook een keer naar zijn huis gegaan om dat gekke mens even te laten zien hoe ik over haar denk.... heb jij niet zo'n iemand?
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
pi_124404539
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 12:34 schreef pannenkoekeneter het volgende:

[..]

kut voor je ;(
jouw ouders zijn echt gek. ik heb ook een vriend, zijn stiefmoeder was gestoord. ze sloot hem op in zijn kamer, als hij de kraan te lang gebruikte moest hij betalen. hij moest werken en zijn loon werd afgepakt en nog allemaal gekke shit. ben uiteindelijk samen met hem op zoek gegaan naar opties om in een pleeggezin te wonen, en ben ook een keer naar zijn huis gegaan om dat gekke mens even te laten zien hoe ik over haar denk.... heb jij niet zo'n iemand?
Pleeggezin is ook geen pretje, daar heb ik geen zin in.
pi_124404554
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 12:36 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Pleeggezin is ook geen pretje, daar heb ik geen zin in.
nee maar het lijkt me wel fijn als er iemand is die jou ouders duidelijk maakt dat ze niet helemaal lekker zijn....
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
pi_124404569
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 12:34 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Ze heeft een vriendin opgebeld, daarheen gegaan en vervolgens hebben die ouders van die vriendin met jeugdzorg enzo gepraat en het meeste geregeld.
1.5 jaar is niks, is nu toch al 6.5 jaar aan de gang, dus ff volhouden.
pi_124404580
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 12:37 schreef pannenkoekeneter het volgende:

[..]

nee maar het lijkt me wel fijn als er iemand is die jou ouders duidelijk maakt dat ze niet helemaal lekker zijn....
Ik weet niet, maar dat lijkt me verergerend werken.
Je maintiendrai
pi_124404586
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 12:37 schreef pannenkoekeneter het volgende:

[..]

nee maar het lijkt me wel fijn als er iemand is die jou ouders duidelijk maakt dat ze niet helemaal lekker zijn....
Ze zijn zelf al naar een psycholoog geweest, maar helpt niet, zo gek zijn ze
pi_124404589
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 12:37 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

1.5 jaar is niks, is nu toch al 6.5 jaar aan de gang, dus ff volhouden.
tja ik kan niks anders doen dan je sterkte wensen
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
pi_124404590
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 12:37 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

1.5 jaar is niks, is nu toch al 6.5 jaar aan de gang, dus ff volhouden.
550 dagen.
Je maintiendrai
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')