je bent geweldigquote:
pizza is gewoon lekkerquote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:18 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Waar heb ik dit aan te danken
Ik doe alles wat ze mij vragen, maar echt uit het niets mag ik niks meerquote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:18 schreef pannenkoekeneter het volgende:
gekke ouders hebben jullie, als je je kinderen verschrikkelijk kort houd of streng opvoed worden ze alleen maar opstandig voor zover ik weet
houdt.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:18 schreef pannenkoekeneter het volgende:
gekke ouders hebben jullie, als je je kinderen verschrikkelijk kort houd of streng opvoed worden ze alleen maar opstandig voor zover ik weet
Mijn ouders zijn best wel streng maar ik mag wel het huis uit. En ik ben niet echt opstandig.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:18 schreef pannenkoekeneter het volgende:
ik zou echt een keer helemaal uit de band springen als ik in jou positie zatquote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:19 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik doe alles wat ze mij vragen, maar echt uit het niets mag ik niks meer
Waarom doe je die dingen dan eigenlijk nog?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:19 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik doe alles wat ze mij vragen, maar echt uit het niets mag ik niks meer
mijn ouders en ik zitten gewoon op een lijn, als ze iets vragen doe ik het voor ze en op hun beurt laten ze mij gewoon weg gaan wanneer ik wilquote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:20 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn best wel streng maar ik mag wel het huis uit. En ik ben niet echt opstandig.
ditquote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:20 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Waarom doe je die dingen dan eigenlijk nog?
Omdat mijn stiefvader dan zo focking kinderachtig is om roddels te gaan verspreiden over mijquote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:20 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Waarom doe je die dingen dan eigenlijk nog?
Mijn ouders zijn gek genoeg echt extreem niet veeleisend. Meestal willen ze me zelfs rijden als ik ergens heen moet.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:21 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
mijn ouders en ik zitten gewoon op een lijn, als ze iets vragen doe ik het voor ze en op hun beurt laten ze mij gewoon weg gaan wanneer ik wil
wtf, dat is gewoon kleutergedrag. weet je zeker dat het een volwassen man isquote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:21 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Omdat mijn stiefvader dan zo focking kinderachtig is om roddels te gaan verspreiden over mij
Dat ik niks doe etc bij zijn kennissen en familie(niet dat zijn familie hem geloven)
Is ook al gebeurd, lang verhaal.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:20 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ik zou echt een keer helemaal uit de band springen als ik in jou positie zat
Maar als je dan gewoon tegen die familie zegt dat hij lult?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:21 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Omdat mijn stiefvader dan zo focking kinderachtig is om roddels te gaan verspreiden over mij
Dat ik niks doe etc bij zijn kennissen en familie(niet dat zijn familie hem geloven)
Dat maak ik nu dus mee.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:22 schreef arachide. het volgende:
Ik mocht wel veel, maar ben wel emotioneel verwaarloosd. Ook geen pretje
loop gewoon een keer weg en ga naar een vriendin ofzo, misschien helpt dat..... alhoewel, in jou geval zal het dingen misschien nog wel erger makenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:23 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Is ook al gebeurd, lang verhaal.
Mijn ouders zijn ook naar een psycholoog geweest, maar zelfs dat helpt niet.
Zijn familie(buiten zijn ma) geloven hem ook niet. Hij is niet 100%, dat weet zijn eigen familie ook maar al te goedquote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:23 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Maar als je dan gewoon tegen die familie zegt dat hij lult?
Dikgedrukte.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:24 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
loop gewoon een keer weg en ga naar een vriendin ofzo, misschien helpt dat..... alhoewel, in jou geval zal het dingen misschien nog wel erger maken
Dus dan hoef je niets meer te doen. Misschien dat je ze juist heel veel macht geeft over je omdat je al die dingen toch wel doetquote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:24 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Zijn familie(buiten zijn ma) geloven hem ook niet. Hij is niet 100%, dat weet zijn eigen familie ook maar al te goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |