Wat zou er gebeuren als je het zonder toestemming zou doen?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:10 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Best wel dankzij mijn ouders.
Mag serieus NERGENS heen de laatste maand zonder reden
Mehh. Waar mag je niet heen dan? Je bent 17 toch?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:10 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Best wel dankzij mijn ouders.
Mag serieus NERGENS heen de laatste maand zonder reden
eigenlijk wel. maar dat kan ook later. Maar ik ga er toch uit denk ikquote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:09 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Gewoon blijven liggen, je hoeft toch niets te doen(of wel
)
lekker gezondquote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:02 schreef Angel-Joy het volgende:
AJ's planning:
- "huiswerk" maken
- broodje eten
- "huiswerk" maken
- chips eten
- "huiswerk" maken
- rolo eten
- "huiswerk" maken
- avond eten
- douchen
- in bed film kijken
Tussendoor waarschijnlijk dom rondjes lopen door het huis, muziek luisteren, tv kijken en cola drinken.
En dan foreveralone zijn.
Ik quote mijn ma: "ik slacht je af"quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:10 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wat zou er gebeuren als je het zonder toestemming zou doen?
leuke moederquote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:11 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik quote mijn ma: "ik slacht je af"
Gewoon denken dat je eet helpt tegen hongerquote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:11 schreef supersof het volgende:
[..]
eigenlijk wel. maar dat kan ook later. Maar ik ga er toch uit denk ikhongerrr
"mag ik daarheen?"quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:11 schreef arachide. het volgende:
[..]
Mehh. Waar mag je niet heen dan? Je bent 17 toch?
Ja tochquote:
knokploeg een optie?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:11 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik quote mijn ma: "ik slacht je af"
daar moet ik ook nog maar eens bijkomenquote:
bij mij niet hoorquote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:13 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Gewoon denken dat je eet helpt tegen honger
bij mij ook nietquote:
dit is zo herkenbaarquote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:13 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
"mag ik daarheen?"
"nee"
"waarom niet?"
"niet zo'n grote mond, we zijn de ouders dus we hoeven niet voor alles een reden hebben"
Ik ben 16, word 17
lol, jij en AJ hebben het best zwaar. ik mag gewoon als ik wil om 12 uur in de nacht nog een keer weg, gewoon spontaan.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
dit is zo herkenbaar
Mag ik dit/daarheen?
'nee'
waarom niet?
'gewoon niet'
dat is geen reden
'HOU JE MOND'
Gewoon oplossen in een bak zoutzuurquote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:16 schreef hamerhaaitje het volgende:
Trouwens daar moet je toch een vergunning voor hebben. voor slachten?
en het slachten van mensen lijkt me nou niet echt een legaal iets
En als je een keer met een reden komt:quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
dit is zo herkenbaar
Mag ik dit/daarheen?
'nee'
waarom niet?
'gewoon niet'
dat is geen reden
'HOU JE MOND'
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:17 schreef supersof het volgende:
waarom vragen jullie het dan
ik zei altijd: ik ga daarheen doei.
| Forum Opties | |