Dat verschilt ook weer heel erg hoor. Bij speedy J in Trouw is het net zo druk als bij één of andere deephouse flikker die weer in Club Air staat.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 01:17 schreef Tchock het volgende:
Ik merk wel dat - hoewel ik dus zelf het onderscheid vaak ook niet kan maken - wat de gemiddelde Amsterdamse hipster-xtc-student techno noemt iets héél anders is.
Daarom zeg ik ook gemiddeldequote:Op zaterdag 23 maart 2013 01:18 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Dat verschilt ook weer heel erg hoor. Bij speedy J in Trouw is het net zo druk als bij één of andere deephouse flikker die weer in Club Air staat.
Wat de gemiddelde Amsterdamse technoliefber/student/ofwatdanookiedereendoetdrugs/ vindt van techno is toch wel ditquote:
Eerder dit soort dingenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 01:23 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Wat de gemiddelde Amsterdamse technoliefber/student/ofwatdanookiedereendoetdrugs/ vindt van techno is toch wel dit
Uhh wat?quote:
Ja. Het is bagger. En toch is het wat ik veel te vaak doorgestuurd krijg. Misschien ligt het aan mijn vrienden, dat kan ookquote:Op zaterdag 23 maart 2013 01:27 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Uhh wat?
Heb je hier überhaupt naar geluisterd of niet?
Technofeestjes zijn in Amsterdam echt overspoeld met Amsterdamse studenten.
Dit is gewoon een goede trackquote:Op zaterdag 23 maart 2013 01:28 schreef Tchock het volgende: Op zaterdag 23 maart 2013 01:31 schreef Tchock het volgende:
Wat vind je hiervan, Speedy?
Nooit geweest. In Berlijn (afgezien van niet-noemenswaardige tenten) enkel Tresor aangedaan. Wat trouwens de tofste club is waar ik ooit van mijn leven geweest ben.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 01:34 schreef Speedy_T het volgende:
Maar alsnog iets te soft om gedraaid te kunnen worden de Berghain bijvoorbeeld.
Als je zoiets als dit opzet weet je al snel genoeg wat daar de norm isquote:Op zaterdag 23 maart 2013 01:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nooit geweest. In Berlijn (afgezien van niet-noemenswaardige tenten) enkel Tresor aangedaan. Wat trouwens de tofste club is waar ik ooit van mijn leven geweest ben.
Dat is dan weer niet iets wat ik aan zou zetten tijdens het studeren, maar ik kan hier met vlagen enorm van genieten.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 01:38 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Als je zoiets als dit opzet weet je al snel genoeg wat daar de norm is
Verschilt ook heel erg. Studio 80 is wel oké, maar te snel heel druk waardoor je bijna geen bewegingsruimte hebt.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 01:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is dan weer niet iets wat ik aan zou zetten tijdens het studeren, maar ik kan hier met vlagen enorm van genieten.Wat zijn de beste Amsterdamse plekken volgens jou? Studio 80 is vet
De Gashouderquote:Op zaterdag 23 maart 2013 01:44 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Verschilt ook heel erg. Studio 80 is wel oké, maar te snel heel druk waardoor je bijna geen bewegingsruimte hebt.
Trouw is inderdaad heel vet. Naast dat ik op kruipruimte woon, is het daar regelmatig gezellig tot in de late uurtjes. Wel is er vaak een te 'hippe' line-up daar en zijn de echte techno-avonden beperkt tot 1 of 2 keer per maand.
De 'echte' technofeestjes zijn vaak in loodsen of andere locaties die alleen voor gelegenheden op zijn als de Gashouder () of de Westerunie.
Ja ook dat wel ja. Hoe was de verjaardag?quote:
Gezellig.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 01:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja ook dat wel ja. Hoe was de verjaardag?
En waarom staat dit topic in je Myat?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 01:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Stalken.
Nee, dit is het enige topic in mn MyAt dat nog leeft.
Omdat je me ooit hierheen had geroepen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 01:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
En waarom staat dit topic in je Myat?
Je weet het niet hè.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 01:58 schreef Ties02 het volgende:
Als ze in hetzelfde huis zitten en op fok! met elkaar gaan praten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |