Uhm wat?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:41 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zoiets doms
werkt alleen maar averechts, docent praat al snel zat
Kan makkelijkek.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:42 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Uhm wat?
Ik doe inderdaad liever 1u45m over iets wat makkelijkek in 1 uur kan.
Verschilt heel erg.quote:
Ken geen enkele naamquote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:50 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Verschilt heel erg.
Ik ben ooit heel erg fan geweest van de hardere shit à la Speedy J en Ostgut Ton label (berlijnse shit als Marcel Dettmann, Ben Klock etc.), maar dat luister ik thuis nooit meer eigenlijk.
Vooral de diepere Roemeense sound(A:rpia:r. is vooral mijn favoriet. Maar die shit wordt maar weinig gewaardeerd in Nederland (helaas). Waardoor mijn liefde voor elektronische muziek ook wel een beetje bekoeld is. De boekingen in Nederland ( en dan met name in Amsterdam) vind ik simpelweg niet interessant genoeg.
Met als één van mijn favoriete setjes: https://soundcloud.com/r_(...)club-cluj-10-04-2009
Ken je Vakula?quote:
Nope. Do tell.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:54 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Heb je dat gelezen over die SendGrid chickis wel relevant bij dit plaatje
De algemene opvatting van 'techno' is ook te breed bij de gemiddelde muziekliefhebber.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ken geen enkele naamIk luister ook wel redelijk wat techno maar ik doe het overduidelijk verkeerd want als ik met een echte technoliefhebber praat noemen ze nooit de artiesten die ik vet vind en vice versa.
Ik ken niet bepaald veel, hoor. Ik luister veel naar muziek van labels Monkeytown en 50weapons, allebei Berlijns, met dingen als Modeselektor, Anstam, Shed, Apparat, 2562, Phon.o.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:57 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
De algemene opvatting van 'techno' is ook te breed bij de gemiddelde muziekliefhebber.
Want als je serieus nog nooit van Speedy J hebt gehoord vraag ik me echt af wat jij typisch techno vindt.
Storm+glas water. Wat een dramaqueens.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:56 schreef Ties02 het volgende:
http://www.reddit.com/r/p(...)list_adria_richards/
http://pastebin.com/JaNh0w5F
Zo'n vrouw die een licht seksueel getinte grap overhoorde van twee tech geeks bij dat bedrijf over een dongle (zo'n internet kabel ofzo) heeft ervoor gezorgd dat ze ontslagen werden daarvooren toen uiteindelijk werd ze zelf de laan uit gestuurd
Valt inderdaad eerder in het spectrum van deephouse. Ben er niet echt fan vanquote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:51 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ken je Vakula?
ik schaar het onder deep house, maar is ook ukrains of oost europees, heerlijk
Anton Zap, is een Rus, maar ook van die bijzondere platen
Sorryquote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:05 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Oh, sorry
jullie hebben beiden zo'n malle username
Etsu, Ansu, Giku, ik weet het ook niet meer hoor
Hate to burst your bubble, maar dit heeft niet veel met techno te maken.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 01:03 schreef Tchock het volgende:
Dit is mijn favoriete techno-nummer. Nederlands, nota bene.
Ik heb verder geen idee wat het exacte onderscheid is. Dus vertel, waarom is dat geen techno? Wat je laat horen klinkt meer in de richting (van dingen die ik ken bedoel ik) van Cosmin TRG:quote:Op zaterdag 23 maart 2013 01:06 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Hate to burst your bubble, maar dit heeft niet veel met techno te maken.
Als ik het over (berlijne) techno heb, dan lijkt het meer op dit
Maar waarom heeft dit 'niets met techno te maken' en wat is het dan wel?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 01:09 schreef Ties02 het volgende:
Dat is dan wel weer meer techno, 2562 heeft wel elementen maar is veel expirementaler
uiteindelijk is het allemaal electronische muziek en is dit een beetje genre whoring
Dat is inderdaad een (zeldzame) technoplaat van cosmig TRG. Hoewel die over algemeen vooral hardtrance produceren.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 01:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb verder geen idee wat het exacte onderscheid is. Dus vertel, waarom is dat geen techno? Wat je laat horen klinkt meer in de richting (van dingen die ik ken bedoel ik) van Cosmin TRG:
Is dít dan techno?Wat is wat, hoe is hoe?
edit: Die twee van jou zijn trouwens allebei vrij hard. Hoeft van mij niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |