Is niet veel te vindenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:22 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
oooooo....... tja ben blij dat ik mijn nieuwsgierigheid heb kunnen bedwingen om dat adres in te tikken
ervaringsdeskundige zie ikquote:
Je wordt ook echt niet meteen opgepakt als je daar op kijkt hoorquote:
Ja de meeste mensen hebben wel eens op die site gekekenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:23 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ervaringsdeskundige zie ik
hahah dat is wel een goeiequote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:24 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja de meeste mensen hebben wel eens op die site gekekeneven kijken of er adressen te vinden zijn, zien of je geen rare buren hebt.,
Hoi,quote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:24 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja de meeste mensen hebben wel eens op die site gekekeneven kijken of er adressen te vinden zijn, zien of je geen rare buren hebt.,
Gewoon GHB voeren en in je keldertje verkrachten toch, vind hij vast opwindend ;$$$$$quote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoi,
Ik heb snds kort een nieuw buurjongetje: Jelle heet hij ::$
en hij is heel leuk, maar telkens alsi k langs zijn kamer loop krijg ik die onderliggende gevoelens weer..wat kan ik hier tegen doen?
Groetjes Henk
Een pedofiel heeft doorgaans geen vrouw dus dat is geen rolmodelquote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:25 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
hahah dat is wel een goeie
mijn buurman ziet er echt uit als een rolmodel pedofielje ziet hem ook nooit op straat en zijn vrouw heeft mensenvrees en durft alleen over straat met sjaal muts handschoenen laarzen en een dikke jas(zelfs in de zomer)
quote:Vreemde: Hoi
Jij: Hoi
Vreemde: M of v?
Jij: Meisje
Vreemde: Hoe oud?
Jij: 16
Jij: Jij dan?
Vreemde: Ik 37 sorry
Jij: Omg
Jij: ZO oud
Jij: Sexy hoor
ik zei ook dat hij eruit ziet als een rolmodel pedofielquote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een pedofiel heeft doorgaans geen vrouw dus dat is geen rolmodel
ik krijg nu ik dit zie gewoon zin om mensen te trollen hahaquote:
Ja daaromquote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:27 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ik krijg nu ik dit zie gewoon zin om mensen te trollen haha
Past wel een kleine piemel inquote:
hoe heet die site, ik ga mensen even gek maken en laten denken dat ik een jong sexy meisje benquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |