dankje lafjoe xoxo enzulksquote:
Die lijst op het Martijn Forum?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:15 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik sta elke dag in de lijst
Hij ziet er uit als 12 jaar dus hij is daar best populairquote:
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hij ziet er uit als 12 jaar dus hij is daar best populair
Wees gezegendquote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:18 schreef pannenkoekeneter het volgende:
ik had eerst 100-140 per dag en vond dat veel, de afgelopen 2 maanden mocht ik blij zijn als ik de 20 haalde O_O
Ik sta nog wel bijna elke dag in de top 10quote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:16 schreef JRRY het volgende:
Er was een periode dat ik 300 per dag had ongeveer, maar in die periode had Stu altijd 500 per dag.
Nu steeds tussen 100-200
de meeste !fokkers zullen wel een leven hebben de mensen die iedere dag in de top 10 staan zijn echter een uitzonderingquote:
wtf is dit dan weerquote:
Whutquote:
wel goed dat je dat zelf inziet ookquote:
fuck offquote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hij ziet er uit als 12 jaar dus hij is daar best populair
Ja daar hebben ze ook Banga-lijstjes.quote:
pedositequote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:21 schreef pannenkoekeneter het volgende:
ik hoor mijn vrienden ook vaak grapjes maken over martijn.nl ofzo maar wat is dat toch
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:21 schreef pannenkoekeneter het volgende:
ik hoor mijn vrienden ook vaak grapjes maken over martijn.nl ofzo maar wat is dat toch
oooooo....... tja ben blij dat ik mijn nieuwsgierigheid heb kunnen bedwingen om dat adres in te tikkenquote:
het verbaast je vast, maar ja dat heb ikquote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]Heb je ooit in je leven het nieuws gekeken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |