Ik vraag bij iedereen: pannenkoek?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:35 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ben je altijd zo chagrijnig, oke dan is hij geen 37. maar ook ik ben geen lisanne van 17 rofl
Wie dan?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:35 schreef Trollscience het volgende:
[..]
hij lijkt echt vet veel op jou
Ja mijn ballen zijn niet ingedaald want ik ben 2 maanden oud, goede.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jawel. Je balletjes zijn ook nog niet ingedaald. Zelfs Jordy van Loon heeft dat al gehad.
Falerd
Weet ik veel wat de reden was; ohja, de details rond het hosselen van FOK!(st)ers; geloof ikquote:
Ik ben 18 jaquote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:37 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Tering; dit is echt dé plek om mee te lezen voor pedo's geloof ik
hoiquote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:37 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Las 'm de vorige 37 keer ook, maar dat hoefd geen trol te zijn, want zo ken ik er 100quote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:37 schreef pannenkoekeneter het volgende:
als dit geen troll is dan is het dus gewoon een gekke pedofiel
Jij: hai
Vreemde: Hallo
Vreemde: M of v?
Jij: v
Jij: jij?
Vreemde: Ik Rob en 37 jij?
Jij: lisanne 17
Vreemde: Ok leeftijd een probleem?
Jij: nee hoor
Vreemde: Wat brengt jou hier?
Jij: ik verveelde me en zocht iemand om mee te praten
Jij: en hoe kom jij hier terecht
Vreemde: Zocht een erotische chat...
ga slapen XDXDquote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
laten we allemaal op dezelfde chat site gaan en net zolang door shuffelen tot we elkaar tegen komen XDXD
www.anonieme.nlquote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
laten we allemaal op dezelfde chat site gaan en net zolang door shuffelen tot we elkaar tegen komen XDXD
Ja, wij leren je alle tips and tricks, voor de pedo's die willen hosselen met stylezquote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:37 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Ik ook jammer genoeg. Betekend dat ik het wel heel snel heb verneuktquote:
dan ken jij hele gekke mensenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:38 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Las 'm de vorige 37 keer ook, maar dat hoefd geen trol te zijn, want zo ken ik er 100
Kankergrappigquote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
okequote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
Nee XDquote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik heb geen problemen met hosselen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:38 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja, wij leren je alle tips and tricks, voor de pedo's die willen hosselen met stylez
Dat is waar.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:39 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
dan ken jij hele gekke mensen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |