De jeugd van tegenwoordig is beleefd.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:32 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Holly shit, iemand zegt "hoi" terug; wat is dat met de jeugd van tegenwoordig.
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:34 schreef pannenkoekeneter het volgende:
Jij: hai
Vreemde: Hallo
Vreemde: M of v?
Jij: v
Jij: jij?
Vreemde: Ik Rob en 37 jij?
Jij: lisanne 17
Vreemde: Ok leeftijd een probleem?
gekke mensen
Want Rob 37 is echtquote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:34 schreef pannenkoekeneter het volgende:
gekke mensen
16 men on a deadman's chest yoho yoho and a bottle of rumquote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:34 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Ik doe altijd mij best. Lukt vrijwel nooit, maar ik ben een gelukkige piraat, want rum. Hihi.
Die vremde heb ik ook gehad. 37 jaar. Ik zei dat ik 16 was.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:34 schreef pannenkoekeneter het volgende:
gekke mensen
de tijd zal het lerenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:34 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wat slecht. Betekent dit dat je morgen ook niet naar me toekomt
ben je altijd zo chagrijnig, oke dan is hij geen 37. maar ook ik ben geen lisanne van 17 roflquote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Want Rob 37 is echtkom op wees eens niet zo naief
Nee man, dan heb ik straks weer een banquote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:34 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wat een tyfus advies. DFH, ik zeg: laat je gaan!
Jawel. Je balletjes zijn ook nog niet ingedaald. Zelfs Jordy van Loon heeft dat al gehad.quote:
Wat had je gedaan danquote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:35 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Nee man, dan heb ik straks weer een ban
Ik vraag bij iedereen: pannenkoek?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:35 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ben je altijd zo chagrijnig, oke dan is hij geen 37. maar ook ik ben geen lisanne van 17 rofl
Wie dan?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:35 schreef Trollscience het volgende:
[..]
hij lijkt echt vet veel op jou
Ja mijn ballen zijn niet ingedaald want ik ben 2 maanden oud, goede.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jawel. Je balletjes zijn ook nog niet ingedaald. Zelfs Jordy van Loon heeft dat al gehad.
Falerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |