Dat niet. Maar je kunt minderjarigen niet als volwassenen straffen. Dat staat zo in de wet. In Amerika zie je al direct dat iedereen weer hard roept dat diegene moet worden opgehangen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 06:48 schreef Volksrepubliek- het volgende:
[..]
Nee joh taakstraf is genoeg
Dat ben ik niet met je eens, zeker niet als het een 17-jarige betreft. Als je tot zo'n walgelijke daad in staat bent, mag je wmb gewoon via het volwassenrecht straffen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 10:04 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dat niet. Maar je kunt minderjarigen niet als volwassenen straffen. Dat staat zo in de wet. In Amerika zie je al direct dat iedereen weer hard roept dat diegene moet worden opgehangen.
Die naam mag je niet noemen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 08:51 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Dan je moet even op DonJames en soortgenoten wachten, die kunnen er vast wel wat uit
hun mouw schudden.
Dat kind is nu al fked up for life, geen geld meer aan verspillen maar spuitje en weg er mee. Problemen structureel oplossen graag.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 10:09 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat ben ik niet met je eens, zeker niet als het een 17-jarige betreft. Als je tot zo'n walgelijke daad in staat bent, mag je wmb gewoon via het volwassenrecht straffen.
Veel te duur. In een bak zuur ermee en volgende week niet meer over hebben.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:44 schreef cherrycoke het volgende:
waarom dood? levenslang isolatie lijkt mij een beter plan
De'Marquise.quote:Brunswick police identified the 17-year-old suspect as De'Marquise Kareem Elkins. The 14-year-old's identity, since he is a juvenile, was not made public; under Georgia law, 17 is considered an adult.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |