Kleine aandachtvragers/slaapgebrek is inderdaad niet bevorderlijk nee. Hopelijk volgende ronde geen tandjesleed.
Momo, hoe lang is je cyclus normaal? Ik tel daar meestal nog een dag of twee bij op voor een eventuele test (en haal die dan over het algemeen niet). Nu met tempen erbij had ik er maar liefst 3-5 dagen (afhankelijk van 24/26 dagen) bij opgeteld.
De correlatie met snoepen was er juist niet. Heel de week taart op op m'n werk, beetje overkill, maar ivm wegzakkend gewicht (bmi van 19,2) maar genomen

...en toch geen grammetje erbij. En van het weekend niks geks gegeten en ineens anderhalve kilo erbij. Tja, een onderzoekje van niks, maar ik vond het zo frappant. Ik hoop niet op herhaling, ga nu voor een heel ander experiment! M'n zwaarste kerst ooit!

Wat betreft sauna wat ik aanhaalde...ik durf het toch niet aan. Ook al is het 'maar' cyclusdag 21 en is m'n eisprong net een paar dagen ervoor. Mocht er een bevruchting zijn, dan hou ik liever de omstandigheden normaal ipv 'het klompje cellen' (sorry voor de plastische uitdrukking) extra stress te geven door temperatuurverhogingen. Mocht ik ziek zijn, dan vind ik het anders, maar dit kan ik voorkomen. Mocht ik een miskraam krijgen, dan zou ik er toch een koppeling tussen maken ook al hoeft dat de reden niet te zijn. Die celdelingen, de eerste aanleg, er kan zoveel mis gaan, daar wil ik niet nog een extra moeilijkheid inbouwen. Tja, ik ontneem mezelf zo veel, maar we vinden wel een andere manier om 12 april niet alleen een verdrietige dag te laten zijn.
[ Bericht 7% gewijzigd door Kursor op 26-03-2013 13:37:48 (Toevoeging) ]