PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
oh, ik wilde hem op LM doen...quote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
op LM was hij waardeloos, op LF is het een held
dikke aids op LF hier...quote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
op LM was hij waardeloos, op LF is het een held
Mooi teamquote:
Zuniga, Armero, El Shaarawy, Vargas, Lulic, Giovinco, Robinho..quote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:23 schreef TBakkert het volgende:
[..]
oh, ik wilde hem op LM doen...
Iemand een beter idee als ik een goede LM, CB en CDM wil linken in 3-5-2?
Het liefst niet uit de Serie A, want die hebben geen goede LM's.
Tjah zal hem niet met verlies verkopen, 2k goedkoper dan laagste bin en laagste open bidquote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij is waarschijnlijk een baas met 4* en goed schot voor een bronze
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:25 schreef Tim86 het volgende:
Rijst, zet de SMLENO chick even in de OP![]()
[ afbeelding ]
Ik heb die allemaal wel al gehad, maar de BPL heeft echt betere wingers...quote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:24 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Zuniga, Armero, El Shaarawy, Vargas, Lulic, Giovinco, Robinho..
echt slechte LM's ja_!
Die van Liga BBVA vallen ook wel weer mee.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:26 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik heb die allemaal wel al gehad, maar de BPL heeft echt betere wingers...
de Liga BBVA ook wel en in de Bundesliga valt het ook wel tegen. Alhoewel Schürrle niet verkeerd speelt...
inderdaad, Iniestaquote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:27 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Die van Liga BBVA vallen ook wel weer mee.
Guardado is niet verkeerd, Pedro speelt wel oké in 3-5-2. En dan houdt het inderdaad ook wel op jaquote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:27 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Die van Liga BBVA vallen ook wel weer mee.
goedkope hequote:
Muniain, Nolitoquote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:28 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Guardado is niet verkeerd, Pedro speelt wel oké in 3-5-2. En dan houdt het inderdaad ook wel op ja
maar kut op LM. te traag, zijn schot is goed, dus die is perfect voor LF voor mij...quote:
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:28 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Guardado is niet verkeerd, Pedro speelt wel oké in 3-5-2. En dan houdt het inderdaad ook wel op ja
geen 4* skillsquote:
Portugese Balequote:
NEE, BLIJF WAAR JE BENT. I REPEAT; STAY WHERE YOU ARE! ROGER.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:32 schreef Djeetje het volgende:
Zal ik naar Man Utd gaan als manager of niet ?
Het is beter voor je ontwikkeling als je leert om zelf beslissingen te nemen.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:32 schreef Djeetje het volgende:
ontwikkelingquote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het is beter voor je ontwikkeling als je leert om zelf beslissingen te nemen.
Ronaldo LM kan ook nog.quote:
Waar zit je nu dan?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:32 schreef Djeetje het volgende:
ik was van ajax naar Arsenal gegaan na een seizoen. Sergio busquets 89 rated walcott ozil is niet meer leuk.. gewoon lower leaguequote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:32 schreef Djeetje het volgende:
maar ik heb eigenlijk niet zo veel geld meer over. Ik dacht dat het wel bekend was dat ik vrij arm benquote:
kun je ook naar Nott'ham Forest?quote:
Dan leen je er toch even een van iemand ?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:34 schreef TBakkert het volgende:
[..]
maar ik heb eigenlijk niet zo veel geld meer over. Ik dacht dat het wel bekend was dat ik vrij arm ben
DS2 is geen PS volgens mij...quote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:35 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dan leen je er toch even een van iemand ?
bazenclubquote:
was maar een garpjequote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:34 schreef TBakkert het volgende:
[..]
maar ik heb eigenlijk niet zo veel geld meer over. Ik dacht dat het wel bekend was dat ik vrij arm ben
hoeft niet.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:36 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Voor 10 euro mag je TOTY Ronaldo voor 1 dag lenen
handelaar Hollander hierquote:
Zal eigenlijk wel vet zijn.quote:
op Runescape kon dat, dan leende je iemand voor 1 dag een Godsword en dan kreeg je hem op het afgesproken tijdstip gewoon terug op je bank, ook al was diegene die hem leende offlinequote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:38 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Zal eigenlijk wel vet zijn.
Als je spelers kan uitlenen voor bijvoorbeeld 1 dag en dan krijg je coins
Jij heb dus ook Runescape gespeeldquote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:39 schreef TBakkert het volgende:
[..]
op Runescape kon dat, dan leende je iemand voor 1 dag een Godsword en dan kreeg je hem op het afgesproken tijdstip gewoon terug op je bank, ook al was diegene die hem leende offline
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:40 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Jij heb dus ook Runescape gespeeldRunescape is/was gewoon leuk. Jammer dat je de originele versie alleen nog maar kan spelen als je member bentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:40 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Jij heb dus ook Runescape gespeeldiedereen wel stiekemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me![]()
Mooi botten als je op school zatquote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:41 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Runescape is/was gewoon leuk. Jammer dat je de originele versie alleen nog maar kan spelen als je member bent
Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
quote:![]()
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
ik kan in dat team trouwens ook gewoon Young, Parker en Kaboul doen
kk bottersquote:, nee grapje zaten jullie ook in de mod moonie clan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me![]()
Bale >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Youngquote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:44 schreef TBakkert het volgende:
ik kan in dat team trouwens ook gewoon Young, Parker en Kaboul doenAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:45 schreef quer het volgende:
[..]
kk botters, nee grapje zaten jullie ook in de mod moonie clan?
Nee ik zat altijd in zon clan dat je in de wildy mensen ging lurenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En deed van die flower games beheren
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:46 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Nee ik zat altijd in zon clan dat je in de wildy mensen ging luren![]()
En deed van die flower games beheren, ik zag altijd die mensen die dat deden als die mongooltjes en gaf ze af en toe 50k omdat ze te zielig waren
So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me![]()
ja, maar niet genoeg geld, die koop ik dan wel na even sparen, dan hoef ik aan de rest ook niks te veranderen. Dank voor je hulpquote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bale >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Young
Ik had me 240mill des tijds voor 220 euro verkocht
Nou heeft mij toch aardig wat mills opgeleverd die ik later weer heb verkocht voor echt geldquote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:46 schreef quer het volgende:
[..], ik zag altijd die mensen die dat deden als die mongooltjes en gaf ze af en toe 50k omdat ze te zielig waren
lees post hiervoor. Ik maakte gewoon me Mills als middle men op rsbuddy destijdsquote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:47 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Nou heeft mij toch aardig wat mills opgeleverd die ik later weer heb verkocht voor echt geld, en ook af en toe niet pvp maar die andere gewoon tegen godwars ofzo
Maar nu is het een wel heel triest spelletje geworden..So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me![]()
stoppen nu je controller het nog doetquote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:52 schreef ThadCastle het volgende:
Niks lukt. En de tegenstander knalt ze van alle hoeken erin. Slaat helemaal nergens op dit
![]()
Ja snap er niks van. Alsof ik opeens konko slecht in Fifa benquote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
stoppen nu je controller het nog doet![]()
![]()
Met je randoms?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:52 schreef ThadCastle het volgende:
Niks lukt. En de tegenstander knalt ze van alle hoeken erin. Slaat helemaal nergens op dit
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
ik ga even dat team testen, tot later
Nee met Ibarbo team. Die krullenkut van lazio houd niks tegen. Ogbonna chiellini en perea staan 100 meter uit elkaar en steken nooit een been uit. Milito en Miccoli hebben een half uur nodig om de bal te controleren. En Ibarbo wordt weggeduwd alsof hij Sterling is.quote:
![]()
![]()
ja komt door de loeminadiequote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:53 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja snap er niks van. Alsof ik opeens konko slecht in Fifa benOp vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/![]()
Stuur je team is. En zet Ogbonna Centraal, die is daar het beste. Verder zijn die 2 spitsen denk ik gewoon niet goed genoeg samen, en moet je IF Marchetti hebben. De normale is niet heel bijzonder.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:55 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nee met Ibarbo team. Die krullenkut van lazio houd niks tegen. Ogbonna chiellini en perea staan 100 meter uit elkaar en steken nooit een been uit. Milito en Miccoli hebben een half uur nodig om de bal te controleren. En Ibarbo wordt weggeduwd alsof hij Sterling is.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Die vond ik ook echt 3x niksquote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:00 schreef Dudeweiser het volgende:
Luiz Gustavo moet wel de slechtste middenvelder zijn waar ik ooit mee heb gespeeld
Elke dag![]()
OMFG OMFG OMFG OMFG
mijn eerste voldoende studie houding dit jaar
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:01 schreef quer het volgende:
OMFG OMFG OMFG OMFG
mijn eerste voldoende studie houding dit jaar
Elke dag![]()
RUBEN SCHAKEN
IF JANMAATRvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.![]()
Ik denk serieus dat je middenveld op de schop moet. Inler is echt sleckt. Pepe is Mehh (ik weet dat ik hem nu ook in mijn Randoms heb, maar Cuadrado is veel beter en past wel in jou squad).quote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:06 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
TT dit is t.
Ik zal ff Ogb centraal zetten
En IF Marchetti kopen. Dat is echt het allerbeste advies dat ik je kan geven
Elke dag![]()
Linkerkant met Elia, Gündogan en Santana? Of met Boateng/Schweini natuurlijk.quote:Aer mea arena est![]()
Wie dan CDM? De Rossi? Vidal, die heeft wel High hgh staat hij dan niet de hele tijd in de spits te koekeloeren?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat je middenveld op de schop moet. Inler is echt sleckt. Pepe is Mehh (ik weet dat ik hem nu ook in mijn Randoms heb, maar Cuadrado is veel beter en past wel in jou squad).
En IF Marchetti kopen. Dat is echt het allerbeste advies dat ik je kan geven![]()
![]()
okquote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:13 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja own mij maar even. VDM reageert toch niet![]()
Nee. Mijn middenveld met Armero-Guarin-Vidal-Cuadrado is echt perfect in balansquote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:11 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Wie dan CDM? De Rossi? Vidal, die heeft wel High hgh staat hij dan niet de hele tijd in de spits te koekeloeren?
Elke dag![]()
HAHAHAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Denk je dat je alles hebt gehad komt Schaken erin!
Hahahahahahaquote:Scoort wel, homo.quote:
Suarez speelt niets klaar tegen Paraguay nu.
Jo, ik wil wel even een potje. Niet te lang want moet er om 7 uur uit
RvP; Feyenoord
mijn oma had die bal nog gemaakt.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:18 schreef vandermar het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHA
[..]
Hahahahahaha
[..]
Scoort wel, homo.
Jo, ik wil wel even een potje. Niet te lang want moet er om 7 uur uit![]()
Te laat begin nu tegen Rijstquote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:18 schreef vandermar het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHA
[..]
Hahahahahaha
[..]
Scoort wel, homo.
Jo, ik wil wel even een potje. Niet te lang want moet er om 7 uur uit![]()
![]()
Oh, dan laat ik de hond even uitRvP; Feyenoord
Nu ik mijn teams heb gemaakt wil ik spelen
Morgen nog maar een team bedenken dan
Elke dag![]()
Ben klaarRvP; Feyenoord
Die stats van Up Candreva
Elke dag![]()
Die is wel goed ja. Ook fijnere workratesquote:RvP; Feyenoord
BajeRvP; Feyenoord
KOM POTJE DAN ANDERS SLUIT IK AF EN GA IK WHITE COLLAR KIJKENRvP; Feyenoord
Bijna
GG Rijst. Wel jammer dat mijn verdedigers geen headers kunnen winnen
Elke corner etc konden ze de bal niet wegkoppen.![]()
Ja die gleed paar keer mooi op zijn gatquote:
Jovetic is aan de bal veel te traag voor een spits. Hij is niet eens sterk om mensen af te houden, valt me echt zwaar tegen![]()
![]()
Weinig van gemerktquote:
Elke dag![]()
Nu tegen VDM als ik dik verlies, dan lag het net niet aan mijn team.
Toch vind ik Jovetic crap en de neger CBs kunnen er ook niks van![]()
Ogbonnaquote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:44 schreef ThadCastle het volgende:
Nu tegen VDM als ik dik verlies, dan lag het net niet aan mijn team.
Toch vind ik Jovetic crap en de neger CBs kunnen er ook niks van
Elke dag![]()
Ik vind serieus Kouyate denk ik beter dan bijna alle gold CB's. Zo fucking OP.
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_![]()
Zo'n rare transfer vind ik dit. En waarom is die nu al geregeld.twitter:SuleyOzturk twitterde op zaterdag 23-03-2013 om 00:34:48Norwich City heeft Ricky van Wolfswinkel voor vier jaar vastgelegd. Transfer per 1 juli is officieel beklonken, meldt de club. reageer retweet
Elke dag![]()
Wessi-Ricky volgend jaarquote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
Zo'n rare transfer vind ik dit. En waarom is die nu al geregeld.twitter:SuleyOzturk twitterde op zaterdag 23-03-2013 om 00:34:48Norwich City heeft Ricky van Wolfswinkel voor vier jaar vastgelegd. Transfer per 1 juli is officieel beklonken, meldt de club. reageer retweet
![]()
![]()
Oh oke, doen we binnekort wel een rematchquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Toch had ik even gewacht om iig te kijken of ze wel in de BPL blevenquote:
Elke dag![]()
lijkt me wel tochquote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Toch had ik even gewacht om iig te kijken of ze wel in de BPL bleven![]()
Ik denk het wel, maar ze staan maar 4 verliespunten boven de streep. Toch niet helemaal veilig.quote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Veel voorkomende kwaal bij mensen met het syndroom van Downquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
nicequote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Veel voorkomende kwaal bij mensen met het syndroom van DownSo nasty that it's probably somewhat of a travesty having me![]()
Onverdiend
RvP; Feyenoord
Ik moet mij teveel op het verdedigen focussen met een kutkeeper en trage spelersrematch?
RvP; Feyenoord
Die goalquote:Kut aanname van mijn CB.
Segolela is een gruwelijke baas, helaas kan ie niet schieten haha![]()
Maar weer eens gebleken dat Klose zijn IF niet waard is, te hoge verwachtingen t.o.v zijn NIF. IF Milito is echt pure bagger en 3-5-2 is denk ik niet voor mij weggelegd...
Ik weet niet. Fifa zit nogal tegen vandaagquote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:59 schreef vandermar het volgende:
Ik moet mij teveel op het verdedigen focussen met een kutkeeper en trage spelersrematch?
![]()
Maar ach doe nog wel een potje![]()
![]()
Jij loopt altijd te roepen dat die IF de beste speler ooit is, en nu is hij zijn geld niet waard?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 01:00 schreef TBakkert het volgende:
Maar weer eens gebleken dat Klose zijn IF niet waard is, te hoge verwachtingen t.o.v zijn NIF. IF Milito is echt pure bagger en 3-5-2 is denk ik niet voor mij weggelegd...
Elke dag![]()
hoho, ik heb gezegd dat Klose echt fantastisch goed is, maar hij presteert bij mij alleen samen met Reus in de spits...quote:Op zaterdag 23 maart 2013 01:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jij loopt altijd te roepen dat die IF de beste speler ooit is, en nu is hij zijn geld niet waard?
tevens heb ik volgens mij al eens eerder gezegd dat zijn IF het net niet helemaal is. Nu gaf ik hem nog een kans en het is weer gebleken. zijn NIF blijft geweldig
trouwens best jammer dat Ivanovic geen CB is op het spel
Ik weet niet wat het is, maar ik vind het nu leuk om die Matthd filmpjes te kijken, gewoon om me te ergeren aan die kutstem en sowieso wat hij zegt
Elke dag![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
ik ga slapen, trusten allemaal
die gasten lijken er echt opquote:Op zaterdag 23 maart 2013 01:08 schreef Tim86 het volgende:
Jakhalzen met de broers van Kompany en Vertonghen
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media/219356![]()
![]()
Hopelijk ontmoet je het meisje weerquote:
Ik kom echt niet langs ogbonna en chiellini
RvP; Feyenoord
Ja nu gaat de verdediging wel aardig. Maar ik kom niet langs valdes. En die bal op de paal van mijquote:Op zaterdag 23 maart 2013 01:17 schreef vandermar het volgende:
Ik kom echt niet langs ogbonna en chiellini
Toen zat ik echt ff zo![]()
![]()
kijk jij eigenlijk ooit nog wel eens in dat FM topic?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 01:18 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja nu gaat de verdediging wel aardig. Maar ik kom niet langs valdes. En die bal op de paal van mij
Toen zat ik echt ff zo![]()
![]()
Nee ben er mee gestoptquote:Op zaterdag 23 maart 2013 01:22 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
kijk jij eigenlijk ooit nog wel eens in dat FM topic?Vond het niet echt leuk meer
![]()
![]()
.
[ Bericht 100% gewijzigd door quer op 23-03-2013 01:23:28 ]So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me![]()
ik heb er ook al twee weken niet meer naar gekeken, niet zo veel aan als die speler nooit wat uitvoertquote:Op zaterdag 23 maart 2013 01:23 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nee ben er mee gestoptVond het niet echt leuk meer
![]()
![]()
Sowieso was de berichtgeving niet zo leuk meer. En ging het vooral om zo snel mogelijk verder te komen in de seizoenen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 01:24 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik heb er ook al twee weken niet meer naar gekeken, niet zo veel aan als die speler nooit wat uitvoert![]()
quote:So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me![]()
quote:quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:51 schreef Rijst het volgende:
Godver dit klinkt lekker.
Die Capital STEEZ heeft tijdens kerstmis zelfmoord gepleegd lees ik net. Zo zonde 19 jaar nog maar![]()
wist wel dat ie dood was niet dat je het al kendequote:
ken je unorthodox?So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me![]()
Doet me een beetje denken aan een jonge Nas bij vlagen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
welke? kevin of steez of joey?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 01:49 schreef Tim86 het volgende:
Doet me een beetje denken aan een jonge Nas bij vlagen.So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me![]()
De ex van Anouk?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 01:48 schreef quer het volgende:
[..]
wist wel dat ie dood was niet dat je het al kende
ken je unorthodox?![]()
![]()
Die als eerste rapt..zo ver was ik pas toen ik posttequote:
DIe rond 0:30 begint dusAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
dat is Joey Bada$$,quote:Op zaterdag 23 maart 2013 01:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die als eerste rapt..zo ver was ik pas toen ik postteSo nasty that it's probably somewhat of a travesty having me![]()
![]()
Misschien zoiets maken. Die LCDM RM en RCB heb ik nu in dat random team en dat speelde zeer goed. Die spitsen moet je niet op letten. Die moeten iig strong links hebben
CB 7 chem is wel een nadeel. Zuid afrika heeft geen goeie zilvere keepers helaas.
Serano heeft ook maar kut stats![]()
![]()
Of hier iets meequote:Op zaterdag 23 maart 2013 01:56 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien zoiets maken. Die LCDM RM en RCB heb ik nu in dat random team en dat speelde zeer goed. Die spitsen moet je niet op letten. Die moeten iig strong links hebben
CB 7 chem is wel een nadeel. Zuid afrika heeft geen goeie zilvere keepers helaas.
Serano heeft ook maar kut stats
Met Serano bedoelde je Serero?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat kan idd ookquote:Op zaterdag 23 maart 2013 02:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Of hier iets mee
[ afbeelding ]
Met Serano bedoelde je Serero?Miss Mahlangu op CAM dan maar met zijn 58 shot
En ja van der Gijp uitspraak en die bevalt me wel![]()
![]()
Moet er niet aan denken om zo iemand op CAM te hebbenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 02:06 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dat kan idd ookMiss Mahlangu op CAM dan maar met zijn 58 shot
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
#YOLOOOquote:Op zaterdag 23 maart 2013 02:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken om zo iemand op CAM te hebben![]()
Goedemorgen![]()
Gevoelstemperatuur -15 vandaagIk blijf lekkah binnen
Elke dag![]()
Ik ga nu naar de bakker fietsenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 10:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
Goedemorgen![]()
Gevoelstemperatuur -15 vandaagIk blijf lekkah binnen
.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Van Gerwen
Elke dag![]()
Zo, weer lekker thuis. Even laatste half uur van 21 jump street meepikken. Lekker koel en zacht briesje, eind van de middag even terrasje pakken.RvP; Feyenoord
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 10:38 schreef vandermar het volgende:
Zo, weer lekker thuis. Even laatste half uur van 21 jump street meepikken. Lekker koel en zacht briesje, eind van de middag even terrasje pakken.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Weer iets geleerd. Zaterdagochtend geen formatiekaartjes proberen te kopen
Elke dag![]()
weer iets geleerd. op zaterdagochted formatiekaartjes verkopenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 10:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
Weer iets geleerd. Zaterdagochtend geen formatiekaartjes proberen te kopenPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik weet niet hoe het zit met Bin's, maar ik vind de open bids te hoog gaanquote:Op zaterdag 23 maart 2013 10:43 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
weer iets geleerd. op zaterdagochted formatiekaartjes verkopen
Elke dag![]()
Ik vind dartsen geen tering aan maar de mimiek van van gerwen vind ik wel geniaalquote:
RvP; Feyenoord
Mijn 2 teams plus Randomteam afNu nog 1.9 miljoen te besteden, wat zal ik daar eens mee gaan doen
Elke dag![]()
Ronaldo kopen en aan mij uitlenenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
Mijn 2 teams plus Randomteam afNu nog 1.9 miljoen te besteden, wat zal ik daar eens mee gaan doen
![]()
Zijn er nog dingen die jullie graag op wefut zouden willen zien? (behalve spelerprijzen)
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Sommige mensen vroegen om linkjes in de squadbuilder.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:10 schreef Reemi het volgende:
Zijn er nog dingen die jullie graag op wefut zouden willen zien? (behalve spelerprijzen)
![]()
Als die er komen, dan graag met een aan/uit functiequote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:16 schreef Thorb het volgende:
[..]
Sommige mensen vroegen om linkjes in de squadbuilder.
Elke dag![]()
Lijntjes bedoel je?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:16 schreef Thorb het volgende:
[..]
Sommige mensen vroegen om linkjes in de squadbuilder.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Dat bedoel ik ja. Voor mensen die niet zo vaak teams maken wel handig... (eventueel met de sterkte erbij)quote:
Maar het wordt er wel minder mooi van![]()
![]()
Daarom: Aan/uitquote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:24 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ja. Voor mensen die niet zo vaak teams maken wel handig... (eventueel met de sterkte erbij)
Maar het wordt er wel minder mooi van
Elke dag![]()
Thorb, wie is dat naast Wennemars? Is dat Valkenburg?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Zijn we toevallig al mee bezig.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:24 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ja. Voor mensen die niet zo vaak teams maken wel handig... (eventueel met de sterkte erbij)
Maar het wordt er wel minder mooi vanPazzl heeft wel een mooie oplossing natuurlijk. En een aan/uitknopje wordt voor gezorgd.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Nee hoorquote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:30 schreef Thorb het volgende:
Volgens mij heb ik nog wat werk te doen...
[ afbeelding ]
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:34 schreef Reemi het volgende:
[..]
Zijn we toevallig al mee bezig.Pazzl heeft wel een mooie oplossing natuurlijk. En een aan/uitknopje wordt voor gezorgd.
Elke dag![]()
Wat lig je nou te haten? Heb je met IF Jovetic gespeeld?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:12 schreef Thorb het volgende:
Mensen die Jovetic te traag vinden
Wüst 2e
Zometeen 10k
[ afbeelding ]![]()
Is de IF langzamer dan de NIF?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:38 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Wat lig je nou te haten? Heb je met IF Jovetic gespeeld?![]()
NIF niet mee gespeeld. Maar Jovetic is trager dan IF Milito. Wordt door elke verdediger weggeduwd en kan niet beter dribbelen dan IF Ibarbo. Vind hem echt kutquote:![]()
ik nietquote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:40 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
NIF niet mee gespeeld. Maar Jovetic is trager dan IF Milito. Wordt door elke verdediger weggeduwd en kan niet beter dribbelen dan IF Ibarbo. Vind hem echt kutokquote:
Ik snapte eerst trouwens niet waarom ik niet een gk stat kon invullen maar je moet dus eerst al goalkeepers selecteren, misschien ben ik gewoon dom![]()
![]()
Toen ik ging zoeken vond ik het ook pas na een tijdjequote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:41 schreef Thorb het volgende:
[..]
ik niet
[..]
ok
Ik snapte eerst trouwens niet waarom ik niet een gk stat kon invullen maar je moet dus eerst al goalkeepers selecteren, misschien ben ik gewoon dom
Elke dag![]()
's nachts een man 's ochtends ook een manquote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:53 schreef Fuszy het volgende:
fucking misselijk na gisteren. Net mijn werk afgezegd
![]()
Dat vind ik ook, maar wanneer ik moet kotsen net voordat ik weg ga en ik ook nog achter de kassa moet zitten. Lijkt me niet de ideale combinatiequote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:56 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
's nachts een man 's ochtends ook een man
Feyenoord Rotterdam![]()
Hahaquote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:56 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dat vind ik ook, maar wanneer ik moet kotsen net voordat ik weg ga en ik ook nog achter de kassa moet zitten. Lijkt me niet de ideale combinatieKan je wel eten?
![]()
Vreselijk heb ik ook na kerst gehadquote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:58 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Die kwam er gelijk uit
mijn broodje dan
Tot 's avonds laat niks kunnen eten, alles komt eruit hahah
Succes ermee![]()
![]()
hahahaha, lees hem nu pasquote:
Verder niks? Ook dingen die nog geen enkele andere site heeft, mogen natuurlijk. Graag zelfs.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:10 schreef Reemi het volgende:
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
De player search is kaput.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:01 schreef Reemi het volgende:
[..]
Verder niks? Ook dingen die nog geen enkele andere site heeft, mogen natuurlijk. Graag zelfs.
Je kunt niet op positie zoeken![]()
![]()
Dit wordt mijn volgende project, nu maar in kopenOf iemand nog verbeteringen?
Elke dag![]()
Idd, krijg je ook LM's enzoquote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:03 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
De player search is kaput.
Je kunt niet op positie zoekenDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
's avonds een vent, 's ochtends lekker uitslapenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:56 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
's nachts een man 's ochtends ook een man![]()
Lijkt me kut om tegen te spelenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Torres is in Fifa fucking goed. En Suarez dribbelt ook altijd heel het veld af![]()
![]()
Iddquote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:04 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Lijkt me kut om tegen te spelen![]()
Torres is in Fifa fucking goed. En Suarez dribbelt ook altijd heel het veld af
Heb je nog een LM Payet? Dan koop ik hem van jou natuurlijk
Elke dag![]()
Misschien dat je niet eerst op goalkeeper hoeft te drukken maar gewoon meteen iets in die vakjes kan invullen?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:01 schreef Reemi het volgende:
[..]
Verder niks? Ook dingen die nog geen enkele andere site heeft, mogen natuurlijk. Graag zelfs.![]()
IF Matuidi i.p.v Sissokoquote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Nee helaasquote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Idd
Heb je nog een LM Payet? Dan koop ik hem van jou natuurlijk![]()
![]()
Ja is dat een verbetering? Ik heb best aanvallende spelers, dus de Med/high van Sissoko heeft de doorslag gegeven voor mij.quote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Oh, ik dacht altijd dat Matuidi ook high defensive had...is niet zo.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja is dat een verbetering? Ik heb best aanvallende spelers, dus de Med/high van Sissoko heeft de doorslag gegeven voor mij.
Dan is Sissoko wel een goede daar
Tosh.oquote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
Beetje laat uit bed omdat ik 's nachts nog tot half 3 Tosh.O (
) ging kijken.
Elke dag![]()
Pascalquote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:03 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Je kunt niet op positie zoeken
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Gaat niet werken.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:07 schreef Thorb het volgende:
[..]
Misschien dat je niet eerst op goalkeeper hoeft te drukken maar gewoon meteen iets in die vakjes kan invullen?Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Kringverjaardagenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:08 schreef TBakkert het volgende:
KLB / Geen moeite voor je verjaardagsfeestje doen
die eerste paar reacties_!
![]()
Is dit het slechtste premium silver pack ooit? (ik had nog een shiny contract en een gewoon contract) Waarom ik een premium silver pack open weet ik ook niet.![]()
![]()
Kijk mijn Serano team op wefutquote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
Beetje laat uit bed omdat ik 's nachts nog tot half 3 Tosh.O (
) ging kijken.
![]()
![]()
dat vind ik altijd zo triest, en je moet dan ook altijd zo geforceerd blijven zitten en als je opstaat is het echt van 10 mensen tegelijk; 'Waar ga je naar toe?'quote:
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:12 schreef TBakkert het volgende:
[..]
dat vind ik altijd zo triest, en je moet dan ook altijd zo geforceerd blijven zitten en als je opstaat is het echt van 10 mensen tegelijk; 'Waar ga je naar toe?'![]()
![]()
?quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
(bijna) alle mensen die zo'n kringverjaardag hebben, zijn zo.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:13 schreef Thorb het volgende:
[..]
wat een onzin
ligt aan de mensen waarbij je bent denk ik"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Jaquote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
Sana in een pack
[..]
Is het hetzelfde team wat je hier had gepost?![]()
Hier niet. En hoe vier je anders een verjaardag van je oma/oom ofzo.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:14 schreef TBakkert het volgende:
[..]
(bijna) alle mensen die zo'n kringverjaardag hebben, zijn zo.![]()
Wij hebben een woonkamer waardoor mensen snel in een kring gaan zitten of ergens anders bij een staantafel gaan staan.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:14 schreef TBakkert het volgende:
[..]
(bijna) alle mensen die zo'n kringverjaardag hebben, zijn zo.
Maar onze verjaardagen zijn zeker niet saai
Elke dag![]()
Bedankt voor het melden, gefixt.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:03 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Je kunt niet op positie zoekenSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
Mijn oma zet altijd gewoon een paar tafeltjes neer en als je met iemand wilt praten dan loop je naar diegene toe of je staat daar met een aantal mensen. Maar met zijn allen in zo'n o zo grote kring, daar kan ik niet tegen... Ik heb ook genoeg familie die dat wel doet trouwensquote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:15 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hier niet. En hoe vier je anders een verjaardag van je oma/oom ofzo.
Dan kan je ook gewoon steeds ergens anders gaan zitten/even naar buiten/wat gaan doen. Ligt gewoon aan de mensen waarbij je bent dus.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:16 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Mijn oma zet altijd gewoon een paar tafeltjes neer en als je met iemand wilt praten dan loop je naar diegene toe of je staat daar met een aantal mensen. Maar met zijn allen in zo'n o zo grote kring, daar kan ik niet tegen... Ik heb ook genoeg familie die dat wel doet trouwens![]()
Ik wil zo snel mogelijk van dat random team af. Twee spelers blijven achter, de rest aanvallende spelers
RvP; Feyenoord
Morgenavond kan ik spelen iigquote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:17 schreef vandermar het volgende:
Ik wil zo snel mogelijk van dat random team af. Twee spelers blijven achter, de rest aanvallende spelers
Elke dag![]()
Ik heb gewoon een kutfamiliequote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:17 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dan kan je ook gewoon steeds ergens anders gaan zitten/even naar buiten/wat gaan doen. Ligt gewoon aan de mensen waarbij je bent dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:17 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een kutfamilieNiemand wil dat jij naast ze zit dus moet jij blijven zitten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
maar ik ga even ontbijten en nog een keer dat team proberen. Als het nu weer niet lukt, is het verkopen
Ik heb mwatties gquote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:18 schreef Thorb het volgende:
[..]
Niemand wil dat jij naast ze zit dus moet jij blijven zitten."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Doe een potje tegen DS2quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:17 schreef vandermar het volgende:
Ik wil zo snel mogelijk van dat random team af. Twee spelers blijven achter, de rest aanvallende spelers![]()
![]()
Doumbia emenike welliton.....RvP; Feyenoord
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
inb4 bakkert, djeedje of die andere kneus met:quote:
Hoe doe je die penalty dat je hem mee geeft aan de andere?![]()
Wat is dat toch met fifa. 90% speelt gewoon defensief.RvP; Feyenoord
Vond je mij defensief spelen?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:32 schreef vandermar het volgende:
Wat is dat toch met fifa. 90% speelt gewoon defensief.![]()
![]()
vind ik echt niet raar eigenlijk, als je ziet hoe belangrijk pace is geworden en hoe overpowered counteren is, dan word je al snel gedwongen verdedigend te gaan spelen deze fifa.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:32 schreef vandermar het volgende:
Wat is dat toch met fifa. 90% speelt gewoon defensief.iddquote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Zie je dat ze hem op defensief zetten of denk je het vanwege het spel.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:32 schreef vandermar het volgende:
Wat is dat toch met fifa. 90% speelt gewoon defensief.![]()
Ik zet hem vaak op defensief, maar ben niet iemand die alleen op balbezit speelt. Ga wel meteen voor de aanval, ik doe het omdat ik gek wordt van die schrale countersquote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:34 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zie je dat ze hem op defensief zetten of denk je het vanwege het spel.![]()
![]()
Klagen bij een gevoelstemperatuur van -15. Homo's. Ik ga zo naar de Maasvlakte, daar waait het veel harder. Gevoelstemperatuur -20. Minstens![]()
Right trigger, dan andere speler kiezen en dan niet gewoon A (kruisje drukken) maar Y of driehoekjequote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:35 schreef Reemi het volgende:
Hoe doe je die penalty dat je hem meegeeft aan de andere?![]()
In voetbalkleding?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:36 schreef Toefjes het volgende:
Klagen bij een gevoelstemperatuur van -15. Homo's. Ik ga zo naar de Maasvlakte, daar waait het veel harder. Gevoelstemperatuur -20. Minstens![]()
Jij nietquote:
RvP; Feyenoord
HAH GAYYYYYYYYYYquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik nooit. Al die haters hier op de community, en dan zelf ook gewoon op defensief zettenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:42 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik ook hoor als de tegenstander een goed team heeft
Elke dag![]()
Bereid je maar voor de stoelen waaien hier door mijn tuin.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:36 schreef Toefjes het volgende:
Klagen bij een gevoelstemperatuur van -15. Homo's. Ik ga zo naar de Maasvlakte, daar waait het veel harder. Gevoelstemperatuur -20. Minstens
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Iemand zin in een potje fut op de PS3? Ik heb een goedkoop kutteam en ik ben behoorlijk zaad in FIFA dus goed voor je zelfvertrouwen.Feyenoord Rotterdam![]()
tsja je moet wat als je niet doodgecounterd wil worden hequote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik nooit. Al die haters hier op de community, en dan zelf ook gewoon op defensief zetten![]()
Ik kan wel maar dat is denk ik goed voor jouw zelf vertrouwenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:48 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Iemand zin in een potje fut op de PS3? Ik heb een goedkoop kutteam en ik ben behoorlijk zaad in FIFA dus goed voor je zelfvertrouwen.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik kan wel maar dat is denk ik goed voor jouw zelf vertrouwen
Potje? Wat is je PSN
Feyenoord Rotterdam![]()
Ik ga wel cod spelen.RvP; Feyenoord
Bij alle squads en ook bij refreshen, hij staat altijd daar.quote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Same, maar na CTRL+F5 is het weer goed.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Bij alle squads en ook bij refreshen, hij staat altijd daar.![]()
Ik doe nooit defensief. Het is een spelletje en daar moet je plezier in hebben. Ik vind het leuk om aan te vallen maar door defensieve koorknapen wordt dat je onmogelijk gemaakt. Vooral als iedereen dede en santana heeft. Ik heb dede ook maar ik speel niet als een vieze homo defensief.RvP; Feyenoord
Ja dan ookquote:
Elke dag![]()
Ik heb die 2 nu wel samen in 1 teamquote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:56 schreef vandermar het volgende:
Ik doe nooit defensief. Het is een spelletje en daar moet je plezier in hebben. Ik vind het leuk om aan te vallen maar door defensieve koorknapen wordt dat je onmogelijk gemaakt. Vooral als iedereen dede en santana heeft. Ik heb dede ook maar ik speel niet als een vieze homo defensief.
Maar ik speel nooit defensief, alleen aanvallend als ik achter kom
Elke dag![]()
Agbonlahor, mayuka, jerome
Ik bereid me alweer voor...RvP; Feyenoord
Hij staat nu rechtsboven de squad, wss waar hij hoort.quote:
Ik heb hem verder nog nooit eerder gezien, dat groen valt niet echt op op dat veld
Elke dag![]()
Ik heb hem pas net toegevoegd. Ik zet hem wel boven het veld.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hij staat nu rechtsboven de squad, wss waar hij hoort.
Ik heb hem verder nog nooit eerder gezien, dat groen valt niet echt op op dat veldSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
Neequote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:00 schreef ThadCastle het volgende:
Ik vind op defensief zetten en defensief iets anders. Jullie ook?
Elke dag![]()
lapo"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
kortom:
Forum Opties Forumhop: Hop naar: