PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
oh, ik wilde hem op LM doen...quote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
op LM was hij waardeloos, op LF is het een held
dikke aids op LF hier...quote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
op LM was hij waardeloos, op LF is het een held
Mooi teamquote:
Zuniga, Armero, El Shaarawy, Vargas, Lulic, Giovinco, Robinho..quote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:23 schreef TBakkert het volgende:
[..]
oh, ik wilde hem op LM doen...
Iemand een beter idee als ik een goede LM, CB en CDM wil linken in 3-5-2?
Het liefst niet uit de Serie A, want die hebben geen goede LM's.
Tjah zal hem niet met verlies verkopen, 2k goedkoper dan laagste bin en laagste open bidquote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij is waarschijnlijk een baas met 4* en goed schot voor een bronze
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:25 schreef Tim86 het volgende:
Rijst, zet de SMLENO chick even in de OP![]()
[ afbeelding ]
Ik heb die allemaal wel al gehad, maar de BPL heeft echt betere wingers...quote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:24 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Zuniga, Armero, El Shaarawy, Vargas, Lulic, Giovinco, Robinho..
echt slechte LM's ja_!
Die van Liga BBVA vallen ook wel weer mee.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:26 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik heb die allemaal wel al gehad, maar de BPL heeft echt betere wingers...
de Liga BBVA ook wel en in de Bundesliga valt het ook wel tegen. Alhoewel Schürrle niet verkeerd speelt...
inderdaad, Iniestaquote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:27 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Die van Liga BBVA vallen ook wel weer mee.
Guardado is niet verkeerd, Pedro speelt wel oké in 3-5-2. En dan houdt het inderdaad ook wel op jaquote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:27 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Die van Liga BBVA vallen ook wel weer mee.
goedkope hequote:
Muniain, Nolitoquote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:28 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Guardado is niet verkeerd, Pedro speelt wel oké in 3-5-2. En dan houdt het inderdaad ook wel op ja
maar kut op LM. te traag, zijn schot is goed, dus die is perfect voor LF voor mij...quote:
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:28 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Guardado is niet verkeerd, Pedro speelt wel oké in 3-5-2. En dan houdt het inderdaad ook wel op ja
geen 4* skillsquote:
Portugese Balequote:
NEE, BLIJF WAAR JE BENT. I REPEAT; STAY WHERE YOU ARE! ROGER.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:32 schreef Djeetje het volgende:
Zal ik naar Man Utd gaan als manager of niet ?
Het is beter voor je ontwikkeling als je leert om zelf beslissingen te nemen.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:32 schreef Djeetje het volgende:
ontwikkelingquote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het is beter voor je ontwikkeling als je leert om zelf beslissingen te nemen.
Ronaldo LM kan ook nog.quote:
Waar zit je nu dan?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:32 schreef Djeetje het volgende:
ik was van ajax naar Arsenal gegaan na een seizoen. Sergio busquets 89 rated walcott ozil is niet meer leuk.. gewoon lower leaguequote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:32 schreef Djeetje het volgende:
maar ik heb eigenlijk niet zo veel geld meer over. Ik dacht dat het wel bekend was dat ik vrij arm benquote:
kun je ook naar Nott'ham Forest?quote:
Dan leen je er toch even een van iemand ?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:34 schreef TBakkert het volgende:
[..]
maar ik heb eigenlijk niet zo veel geld meer over. Ik dacht dat het wel bekend was dat ik vrij arm ben
DS2 is geen PS volgens mij...quote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:35 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dan leen je er toch even een van iemand ?
bazenclubquote:
was maar een garpjequote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:34 schreef TBakkert het volgende:
[..]
maar ik heb eigenlijk niet zo veel geld meer over. Ik dacht dat het wel bekend was dat ik vrij arm ben
hoeft niet.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:36 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Voor 10 euro mag je TOTY Ronaldo voor 1 dag lenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |