Ik doe met je meequote:Op zondag 24 maart 2013 09:08 schreef Quoi het volgende:
RD: goed manlinkje aangeklikt over jouw haas, wat een verhaal zit er achter die dame zeg!
Lopers succes! Laat je niet gekmaken door alle media, trek laagjes aan en zet de ene voet voor de ander. We zijn toch niet van porcelein!!!
Ik doe een thuishangdagje en zie alle prestaties wel voorbijkomen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 24 maart 2013 09:13 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik doe met je meeGezelligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Alleen erm....je gaat nu dus niet 5k lopen ipv 12k vanwege het weer hé?
Ja dat had MB reeds verzorgd geloof ik. Alle wedstrijdlopers succes! Recreanten (waaronder ik) ook veel plezier. Eerst ff de kater eruit slapen.quote:
acces denied. Jeffrey Mquote:Op zondag 24 maart 2013 09:57 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik ben weer klaar!
http://www.endomondo.com/workouts/169501924/2734897
Wel bijna van de dijk gewaaid tussen de 2 en 3km
Ik heb geen friends request geloof ik?quote:
Lang-langquote:Op zondag 24 maart 2013 10:25 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Lange mouwen, maar dan de broek: kort of lang? Ik neig naar kort. Waar hebben de lopers van gisteren in gelopen?
quote:Op zondag 24 maart 2013 10:13 schreef Swetsenegger het volgende:
Whehehe, prachtige negative split gelopen. Windje mee vs windje tegen is duidelijk te zien in m'n ronde tijden: http://www.endomondo.com/workouts/169510349/819185
Alle lopers vandaag, succes!
Lange tight. Zag welgeteld 1 persoon in een korte broek lopen en ik denk dat die wel erg optimistisch wasquote:Op zondag 24 maart 2013 10:25 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Lange mouwen, maar dan de broek: kort of lang? Ik neig naar kort. Waar hebben de lopers van gisteren in gelopen?
Go get 'm!quote:Op zondag 24 maart 2013 10:33 schreef GlenHighland het volgende:
Volgens mij wordt het rustig op de 12km in Zandvoort? Iedereen switcht naar de 5km...
Ik ga zo richting Zandvoort: strand met ijsberen eten
Inderdaad. Ach, jarenlang in weer en wind voor de post gelopen van 20cm sneeuw tot aan hagel en onweer dus dan kan wat wind me ook niet tegenhouden.quote:Op zondag 24 maart 2013 10:35 schreef GotC het volgende:
[..]
Blijf het bijzonder vinden, veel mensen doen net alsof het Enorm Slecht Weer is oid..jongens, het is een beetje fris met wat wind. Kleed je goed aan en go for it!
Je schrijft je gewoon bij elke wedstrijd in voor de 5 of 10km afstand en je registreert jezelf dan elke keer met dezelfde chipquote:Op zondag 24 maart 2013 11:05 schreef Quoi het volgende:
Weet iemand die in de regio Den Haag loopt trouwens hoe het werkt met die runcircuits. Het EKwadraat runcircuit heet tegenwoordig het Fides runcircuit en ziet er eigenlijk erg leuk uitKlik
Moet je je voor zo'n circuit inschrijven of telt het vanzelf op wat je hebt gelopen aan loopjes?
Misschien wat ambitieus, want je krijgt + en i punten aan de hand van een basistijd, die voor vrouwen op de 10k 34:00 is. Dat zijn dus al flink wat - punten. Maar toch: leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |