quote:Op zondag 24 maart 2013 05:55 schreef rechtsedirecte het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/169459017/5355322![]()
ruim twee en halve minuut van mijn PB en tweede bekertje voor de uur-afstand
Ah thanks!quote:Op zondag 24 maart 2013 11:07 schreef GotC het volgende:
[..]
Je schrijft je gewoon bij elke wedstrijd in voor de 5 of 10km afstand en je registreert jezelf dan elke keer met dezelfde chipDie chip gebruiken ze bij alle wedstrijden en op die manier houden ze de puntentelling bij. Kreeg je gisteren ok zo'n S.A.W. chip? Met een nummer? Dan kan je die bij de volgende wedstrijd gebruiken
En nog een aanvulling:
Om mee te doen aan het circuit doe je dus bij alle loopjes óf de 5km, óf de 10km. Je mag volgens mij 1 wedstrijd missen
Tóch een beetje een oude vrouw aan het worden?quote:Op zondag 24 maart 2013 11:51 schreef slacker_nl het volgende:
Nou, ik heb het mooi uitgedokterd met m'n griep. Voor elke ziekdag, twee dagen niet trainen, nu mag ik weer gaan trainen op de dag dat ik wilde gaan beginnen met m'n 0-5km schema. Maar je wordt er toch ook erg simpel van hoor.
Start to tea for me!
Ik drink dagelijks thee, maar nu open ik de dag er ook mee ipv koffie. Want koffie en hoofdpijn zijn volgens mij geen goede combi. Een oude vrouw, haha, ik ben een grijs muisje nu, met alle gebreken die erbij horen. Behalve een kunstgebit.quote:Op zondag 24 maart 2013 11:54 schreef Quoi het volgende:
[..]
Tóch een beetje een oude vrouw aan het worden?Serieus: balen voor je
![]()
En: beginnen met thee voor jou?
quote:Op zondag 24 maart 2013 11:45 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ah thanks!
Ik heb gisteren zo'n chip gekocht.....alleen zag na de wedstrijd een lekker broodje liggen, tegen inlevering van de chip 1 consumptie gratisNiezoslim dan...
Maar je gaat dus wel weer aan de slag met Evy?quote:Op zondag 24 maart 2013 11:58 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik drink dagelijks thee, maar nu open ik de dag er ook mee ipv koffie. Want koffie en hoofdpijn zijn volgens mij geen goede combi. Een oude vrouw, haha, ik ben een grijs muisje nu, met alle gebreken die erbij horen. Behalve een kunstgebit.
Ja, ofzo. Iets. Misschien ga ik wel naar een 0-10km schema. Ik weet het nog niet. Verstand zegt Evy, maar vind ik dat Evy allemaal wel traag allemaal. Maar voor m'n voet zou traag wel beter kunnen zijn. Een voordeel, alle conditie die ik had is door de griep wel kapotgeslijmd of gesnot, dus wellicht. Ik niet weet. Eens met de fysio gaan overleggen wat een goed plan is.quote:Op zondag 24 maart 2013 12:02 schreef Guppyfriend het volgende:
Maar je gaat dus wel weer aan de slag met Evy?
Oef. Effe wennen, starten met thee. Ach ja, volgend jaar loop jij gewoon weer de Golden Tenquote:Op zondag 24 maart 2013 11:58 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik drink dagelijks thee, maar nu open ik de dag er ook mee ipv koffie. Want koffie en hoofdpijn zijn volgens mij geen goede combi. Een oude vrouw, haha, ik ben een grijs muisje nu, met alle gebreken die erbij horen. Behalve een kunstgebit.
OK, dat is idd gek, want het lijkt me voor de organisatie lastig om het dan aan verschillende chipnummers te moeten koppelen. Maar goed, de Golden Ten zit er ook tussen en die doen niet aan de SAW chip, meen ik. Het wordt dus toch gewoon op-naam bijhouden voor de organisatie, I guess.quote:Op zondag 24 maart 2013 12:01 schreef GotC het volgende:
[..]Ah, maar I stand corrected (volgens Yur). Schijnbaar gaat het er gewoon om dat je je bij elke wedstrijd inschrijft met een chip. Zolang je dat doet (en goed doet), word het meegenomen in het klassement. Enige is dat je dan elke keer een nieuwe chip moet kopen.
Mijn logica vindt dit niks overigens
Dat doenquote:Op zondag 24 maart 2013 12:06 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ja, ofzo. Iets. Misschien ga ik wel naar een 0-10km schema. Ik weet het nog niet. Verstand zegt Evy, maar vind ik dat Evy allemaal wel traag allemaal. Maar voor m'n voet zou traag wel beter kunnen zijn. Een voordeel, alle conditie die ik had is door de griep wel kapotgeslijmd of gesnot, dus wellicht. Ik niet weet. Eens met de fysio gaan overleggen wat een goed plan is.
YUR niet:quote:Op zondag 24 maart 2013 12:13 schreef GotC het volgende:
Top streamHet is ook een teringeind lopen
Slacker, ik heb nu al zin om je verslagjes weer te gaan lezen hier
quote:slacker en ik vertrokken uit het startvak. 5/10/21/42 km naar de ronde kont van slacker mogen kijken en er niet aan kunnen zitten (want vrouw/kind/en ik liep gewoon te langzaam).
Vergeet een bezoek aan de Tuinen niet!quote:Op zondag 24 maart 2013 12:21 schreef YUR het volgende:
[..]
Dit jaar kan ik eindelijk de Golden Ten lopen met een ander uitzicht
Ik denk dat die vent alvast klaar staat met een machetequote:Op zondag 24 maart 2013 12:24 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Vergeet een bezoek aan de Tuinen niet!
Ik heb er zelf van geleerd...ik ga nu ruimer voor de start nog ff naar de wcquote:Op zondag 24 maart 2013 12:31 schreef slacker_nl het volgende:
Ik mag hopen dat ze geleerd hebben van afgelopen jaar en meer ontslastingshokken geplaatst hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |