Dat was ik. Bedankt voor het zoeken!quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:42 schreef iBenny het volgende:
Ik weet niet meer wie het vroeg, maar dit is de winnares van het WK paaldansen...:
Deze dame is uiteraard een stuk leniger en sierlijker, maar qua kracht en trucs kan onze dame zich volgens mij prima handhaven op zo'n wk als ik het zo zie.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:42 schreef iBenny het volgende:
Ik weet niet meer wie het vroeg, maar dit is de winnares van het WK paaldansen...:
Dit wou ik dus net gaan vragen!!!!quote:Op maandag 25 maart 2013 23:19 schreef Mees0-0 het volgende:
Wie weet hoe dat pianostuk heet dat Andreas voor zijn bakkers-act gebruikte op 22/3? Paaldanseres Yvonne gebruikte die muziek ook op 15/3.
@zoek me gek....
quote:Op maandag 25 maart 2013 23:19 schreef Mees0-0 het volgende:
Wie weet hoe dat pianostuk heet dat Andreas voor zijn bakkers-act gebruikte op 22/3? Paaldanseres Yvonne gebruikte die muziek ook op 15/3.
@zoek me gek....
quote:SBS vs. RTL: Talentenjachten strijden om kijkcijfers
SBS6 en RTL4 strijden vanavond om de kijkcijfers met twee talentenjachten. SBS6 gaat op zoek naar de nieuwe André Hazes en RTL4 vervolgt haar zoektocht naar nieuw danstalent.
Vanavond start op SBS6 de nieuwe talentenjacht Bloed, Zweet en Tranen. In de show gaat de jury, bestaande uit twee teams, op zoek naar een nieuwe Nederlandse volkszanger. De twee teams, Team André jr. Hazes en Danny de Munk, en Team Roxanne Hazes en Gerard Joling, strijden tegen elkaar. Zij beslissen door middel van een druk op de ‘ik geloof in jou- knop’ of een kandidaat in aanmerking komt om de nieuwe volkszanger van Nederland te worden.
De kandidaten strijden in de talentenjacht niet om een platencontract, maar om erkenning, vertelt presentator Jeroen van der Boom tegenover Zappen.blog. Desondanks maken de deelnemers toch kans om een plaat te mogen opnemen en een gastoptreden te geven in een uitverkocht Ziggo Dome tijdens Holland Zingt Hazes.
Recht tegenover de nieuwe talentenjacht staat op de concurrerende zender, RTL4, de tweede liveshow van Everbody Dance Now. In deze talentenjacht wordt op zoek gegaan naar nieuw Nederlands danstalent. De afgelopen weken wist het programma een miljoenenpubliek te behalen en keken er vorige week ruim 1,3 miljoen mensen.
Het is niet de eerste keer dat de twee zenders een talentenjacht tegenover elkaar hebben geprogrammeerd. In 2010 stond Popstars tegenover Holland's Got Talent en even later tegenover The Voice of Holland. Popstars verloor deze strijd kansloos en werd een paar weken later verplaatst naar een andere dag.
Welke van de twee talentenjachten het hart en de blik van de kijker zal winnen zal vanavond om 20:30uur én de komende weken moeten blijken. Voor SBS6 zou een, verwacht, miljoenenpubliek een opsteker zijn. De zender heeft al maandenlang een tegenvallend kijkerspubliek.
Wat een verschrikking inderdaad.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:43 schreef Disana het volgende:
Wat een fantastische oorbellen heeft Lieke
Het is een soort jaren-zeventigimitatie. Die lippenstift staat ook niet mooi.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:44 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Wat een verschrikking inderdaad.
Op de een of andere manier is de combinatie oorbellen/gezicht/jurk niet erg geslaagd.
Ik vond er ook niet zoveel aanquote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:49 schreef Pheno het volgende:
Het boeit me niet, totale chaos qua muziek en dans
Op een oude vinger moet je het leren. Of zo.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:53 schreef iBenny het volgende:
Die vingers van Chantal... ziet er zo oud uit
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Op een oude vinger moet je het leren. Of zo.
Sinds Pasen kouder is dan Kerst.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:55 schreef CherryOnTop het volgende:
Huh... Waarom mogen er ineens andere mensen meedansen tijdens de live show?
En de Chinees op de hoek eveneens.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:56 schreef Pheno het volgende:
Zus? Wacht even, een Chineesje en een kaaskop. Mam heeft wat uit te leggen.
Enkele jaren terug hadden we ook sneeuw met Pasen dus wat is nu ineens zo bijzonder eigenlijk.quote:
Sambalzaad bij?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:57 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
En de Chinees op de hoek eveneens.
Toen viel Pasen vroegerquote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Enkele jaren terug hadden we ook sneeuw met Pasen dus wat is nu ineens zo bijzonder eigenlijk.![]()
Btw, bekend liedje van die Aziatische...is dat Maria Mena?
Van wie is het?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:58 schreef CherryOnTop het volgende:
Liedje vind ik mooi, daardoor let ik minder op de dans.
Klinkt als Beddingfield.quote:
Ik ben atheist, hoeveel denk je dat dit me boeitquote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar het ging in vergelijking met Kerst.
Dat heeft moeder tegen hem gezegdquote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:00 schreef CherryOnTop het volgende:
"Ik ben de papa van de 2 dochters!"
Wat?
Het ging om het weer.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben atheist, hoeveel denk je dat dit me boeit
Danku!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:00 schreef vencodark het volgende:
Natascha Bedingfield met Wild Horses.
Soundhound, love it.
Het ging mij om de periodequote:
Ligt geheel aan de choreoquote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:04 schreef CherryOnTop het volgende:
Vind het helemaal niks, zulke grote groepen.
Hij moet de Carlton Dance doen. Periodquote:
Heeft hij toch al gedaanquote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij moet de Carlton Dance doen. Period
Sowieso wel bij een van de dansshows inderdaadquote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:07 schreef Pheno het volgende:
Ik denk dat we Carlton nog eens terug zien in Ultimate Dance Battle. Gewoon, een gevoel.
Dubstep, stotter-aidsquote:
Die pizzabakker ook inderdaad. Tot hij uit de act ging vond ik het leuk, daarna was het rukquote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:08 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Vorige week ook al een (paar?) keer. Ik snap daar niks van.
Komt door het geel.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:09 schreef CherryOnTop het volgende:
Wat?! Lieke rood?! Die heeft vast per ongeluk de verkeerde knop ingedrukt.
Ow oeps, ik liep super ver achter! Was nog bij kleine meisje.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:09 schreef Aspergermeisje het volgende:
Beetje standaard choreografie. Het talent heb ik nu wel gezien.
Chantalquote:
Ja maar niet voor dit. Eerder als tekenfilmpje ofzo.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:17 schreef ChipsZak. het volgende:
Toch vond ik het ergens wel schattig,.
Mja, of voor een andere talentshow wellicht. Hij is namelijk wel getalenteerd,quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja maar niet voor dit. Eerder als tekenfilmpje ofzo.
Jawel maar ik vind het gewoon heel saai om te kijken. Die robot ken ik nu wel.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:20 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Mja, of voor een andere talentshow wellicht. Hij is namelijk wel getalenteerd,.
Jap,quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:30 schreef iBenny het volgende:
Zij heeft toch al eens eerder meegedaan aan SYTYCD?
"het is de tijd van de maand"quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:37 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Omdat ze haar "rood" nooit inhoudelijk zou kunnen beargumenteren
Ik speelde gewoon met mijn Barbie's vroeger.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:40 schreef Aspergermeisje het volgende:
Wel raar als kinderen zulke gevoelige dingen dansen, maar wel mooi.
Ah, leuk ook niet iets minder serieus erbij.
Jij bent dan ook geen talentquote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik speelde gewoon met mijn Barbie's vroeger.
Goed punt.Of juist niet puntig.quote:
Ik zie er minder Lieke doorquote:
Maar wanneer ze praat, zie ik vooral die oorbellen.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dr oorbellen? Ik heb meer het idee dat dr citroenenpakje afleid
Ik dacht bijna dat Jan in een deuk lag om haar commentaar, maar volgens mij ging het om die kleine.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:44 schreef CherryOnTop het volgende:
Lieke heeft weer niks over het dansen te zeggen, dus gaat ze maar over de dode vader praten![]()
Terugschreeuwenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:45 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Wat zouden jullie doen als hij ineens een shoutout naar FOK! zou doen.
Die blijft leukquote:
Nicequote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:56 schreef Tallie1982 het volgende:
Deze voor tijdens de reclame is ook wel leuk
http://www.facebook.com/photo.php?v=123817067799358
Jammer, link wil niet zo gauw via de Ipad. Zo eens kijken.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:56 schreef Tallie1982 het volgende:
Waar baseer je dat op ?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:57 schreef iFok. het volgende:
Deze gasten kunnen niet eens zo goed dansen. Ze zijn wel erg origineel.
Ben benieuwd!
Ik twee blote billen in het beginquote:
Volgens mij is het gewoon een vriendengroep die dit bedacht heeft. Ook mensen zonder danservaring.quote:
Zo'n idee krijg ik ook als ik er naar kijk. Als je alles wegstript, is de dans niet zo super en/of van hoge kwaliteit.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:58 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoon een vriendengroep die dit bedacht heeft. Ook mensen zonder danservaring.
Dit is dezelfde groep die de finale verloor van holland's got talent volgens mij...ultimate escape xxlquote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:58 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoon een vriendengroep die dit bedacht heeft. Ook mensen zonder danservaring.
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jammer, link wil niet zo gauw via de Ipad. Zo eens kijken.
Volgens mij om te zorgevdat er geen licht uit de zaal lwam.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:00 schreef CherryOnTop het volgende:
Wat had dat publiek er nu mee te maken?
O, dus die hebben de hele act niet gezien?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:02 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Volgens mij om te zorgevdat er geen licht uit de zaal lwam.
Zaten gaten in ?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:02 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
O, dus die hebben de hele act niet gezien?
Alleen de ruggenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:02 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
O, dus die hebben de hele act niet gezien?
neequote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:03 schreef Tallie1982 het volgende:
Ben ik de enige die die Carlton irritant vindt?
Nope. Krijgt teveel aandacht. Vraagt dat ook, heb ik het idee.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:03 schreef Tallie1982 het volgende:
Ben ik de enige die die Carlton irritant vindt?
Sure maar ik hou niet van dat overdreven gedoe.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:06 schreef Pheno het volgende:
Hij heeft wat attitude, geen problemen mee. Moet ook.
Dat is typisch Nederlands, iets met boven een maailveld en zoquote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Sure maar ik hou niet van dat overdreven gedoe.
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:08 schreef Pheno het volgende:
Deze moeten door, voor de rest boeit het me geen zak.
Nee hoor, ik hou gewoon niet van die aanstellers. Heeft niets met maaivelden te maken.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is typisch Nederlands, iets met boven een maailveld en zo
Ik ook niet. Vind hem een beetje een aandachtshoer moet ik zeggen.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee hoor, ik hou gewoon niet van die aanstellers. Heeft niets met maaivelden te maken.
Volgende week komt er nog een halve finale...quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:09 schreef Frag_adder het volgende:
oke tis n attentionwhore maar toch vond ik dit een van de gaafste acts van het hele programma!
Ja, vorige weekquote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:09 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Was Soul al voorbij gekomen?
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:19 schreef vencodark het volgende:
Btw, dat was inderdaad een tof dansstel die iemand net hier linkte.
Die?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:56 schreef Tallie1982 het volgende:
Het is crisis, ook bij RTLquote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:22 schreef iBenny het volgende:
90 cent per stem? Was toch eerst 10 cent goedkoper?
Vandaar ook de "Waiting for camera"quote:
Will Smith heeft hem weer belachelijk gemaaktquote:
En onder de aandacht gebracht.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:29 schreef iBenny het volgende:
Carlton gaat hoe dan ook winnen. Hij wordt ook zo gepusht
Het werd hem teveel, hij moest uitrusten.quote:
Last van zijn kleine teennagel. Linkervoet.quote:
Dat is inderdaad vaak wel te voorspellen ja.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:31 schreef iBenny het volgende:
Ze laten nooit 2 mensen achter elkaar door
Dattesquote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:33 schreef Pheno het volgende:
Flex door. En dan een wildcard voor die dochter van de chinees op d hoek
Platspuiten!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:35 schreef Tallie1982 het volgende:
Carlton moet de volgende keer maar gewoon helemaal niet meer komen
Vet sneu dat ze d'r valse hoop gaven idd,quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:37 schreef vencodark het volgende:
Laat dat meisje nu maar doorgaan ook. Geef ze geen valse hoop!
Ja, wel verrot voor dat meisje.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |