Okquote:
quote:
bedankt, ik zat in het andere topic.quote:
1. Ik vond het grappig om in de sluitpost hier naar te linken en 'Daar verder' te zeggen.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:35 schreef kapiteintje het volgende:
GGMM boeler, waarom sluit je mijn topic en niet deze?
Sneijder is een Turkquote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:36 schreef Doublepain het volgende:
Kut Sneijder, altijd Ajacieden die het verneuken
Want De Stront is goed?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:36 schreef Doublepain het volgende:
Kut Sneijder, altijd Ajacieden die het verneuken
Robben?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:35 schreef Shivo het volgende:
Als ik naar deze selectie kijk denk ik dat we er volgend jaar op het WK er weer in de eerste ronde uitvliegen. Zit zo weinig kwaliteit in in vergelijking met voorgaande jaren. Alleen vPersie speelt bij een topclub.
HAHAHAHAHquote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
1. Ik vond het grappig om in de sluitpost hier naar te linken en 'Daar verder' te zeggen.
2. Deze was eerder.
Ze zijn namelijk erger dan Finnen.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom is iedereen op zoek naar Letten? Straks gaan jullie me zeggen ook op zoek te zijn naar Lee Towers.
Maar ik ben je mattie 4 laif toch?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
1. Ik vond het grappig om in de sluitpost hier naar te linken en 'Daar verder' te zeggen.
2. Deze was eerder.
quote:
HhHhHAHHAHAquote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)sen_aan_de_coke.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |