Dat de paus de antichrist is wil ik wel aan, maar een rekensommetje dat uitkomt op 666 is verder geen enkel bewijs en ik kan er dus ook niets mee.quote:Op maandag 25 maart 2013 17:56 schreef pappao het volgende:
[..]
Ging er volgens mij om dat de paus de antichrist is.
Het getal 666 identificeert de antichrist.
En daar zijn meer dan voldoende aanwijzingen voor.
Ook als je kijkt naar de werkelijke oorsprong van dit nummer in het oude Babylon, dan zie je dat dit
destijds alles te maken had met zon-aanbidding en met het optellen van nummertjes.
Dus zo vergezocht is het allemaal niet...
http://www.666numberofthebeast.com/666numberofthebeast.html
Het hele Vaticaan staat bol van de zonne-symboliek, getuige o.a. de oblisk op Vaticaanplein,
de hantering van de ZONdag (dag vd zon) als de dag des Heren, i.p.v. zaterdag, etc.
Dus ook langs deze weg kun je de link leggen naar de antichrist.
De paus is de antichrist idd. Elke paus is 'de antichrist'.quote:Op maandag 25 maart 2013 10:44 schreef Catnip het volgende:
Mooi geschreven Ali!
Maar is de paus dus de antichrist? Of gewoon een antichrist..want de vorige paus was toch ook een antichrist?
Omdat ze onderwijzen dat spirituele verlichting in jezelf te vinden is. Het vinden van je innerlijke goddelijkheid. Elke vorm van spirituele verlichting of verlossing gebaseerd op je eigen daden, werken, capaciteiten enz. heeft een ego-opblazend effect ookal onderwijzen ze het tegenovergestelde.quote:Op maandag 25 maart 2013 08:17 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Hoe kom je er bij dat oosterse gedachten gericht zijn op ego inflatie?
Dank je voor de positieve reactie.quote:Verder is het een mooi en raak geschreven stuk zover ik het kan beoordelen. Chappeau.
Ik denk dat ik begrijp wat je wilt zeggen, maar ik zie een verschil tussen gezond trots zijn op jezelf, en dan zonder een opgeblazen ego of eigen mening hierover hebben, en de spirituele ego inflatie.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:04 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Omdat ze onderwijzen dat spirituele verlichting in jezelf te vinden is. Het vinden van je innerlijke goddelijkheid. Elke vorm van spirituele verlichting of verlossing gebaseerd op je eigen daden, werken, capaciteiten enz. heeft een ego-opblazend effect ookal onderwijzen ze het tegenovergestelde.
[..]
Dank je voor de positieve reactie.
Ik heb die eed al op diverse plekken langs zien komen maar is er ook echt bewijs dat deze eed werkelijk bestaat?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:22 schreef tribalwars het volgende:
Als gevorderde Jezuïet dient men een eed af te leggen. Deze wordt de vierde eed genoemd. Slechts twee procent van de jezuïeten legt deze eed af. De eed geeft toegang tot de hogere graad binnen de orde.
Het begin van de eed luidt:
"Ik beloof en verklaar dat ik, wanneer de gelegenheid zich voordoet, meedogenloze oorlog zal voeren, in het geheim of openbaar, tegen alle ketters, Protestanten en Liberalen, zoals ik geïnstrueerd ben te doen, om ze uit te roeien en te verdelgen van de gehele aarde; en dat ik geen leeftijd, sekse of stand zal sparen; en dat ik zal ophangen, verbranden, doen wegkwijnen, koken, villen, wurgen en levend begraven deze schandelijke ketters, de magen en baarmoeders van hun vrouwen zal openrijten en de hoofden van hun kinderen tegen de muur zal verpletteren, met het doel hun afschuwelijke ras voor altijd te vernietigen. Wanneer dit niet openlijk gedaan kan worden, zal ik in het geheim de beker met gif gebruiken, het wurgende touw, het staal van de lange dolk of de loden kogel, ongeacht de eer, rang, waardigheid of autoriteit van de persoon of personen (...) zoals ik, wanneer dan ook, geïnstrueerd zal worden door een agent van de Paus of Superieur van de Broederschap van het Heilige Geloof, van de Jezuïeten Orde”.
Ik had het filmpje al eerder gepost hier in het topic:quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:47 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik heb die eed al op diverse plekken langs zien komen maar is er ook echt bewijs dat deze eed werkelijk bestaat?
dat weet ik niet. heb het zo als je kunt zien van www.wijwordenwakker.org . maar de jezuit zijn geen aardig mensen. die voeren in het geheim het satanisme door.quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:47 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik heb die eed al op diverse plekken langs zien komen maar is er ook echt bewijs dat deze eed werkelijk bestaat?
Ja die had ik al eerder gezien. Het zo mooi zijn als we er dan ook een verslag van het bewuste debat erbij zouden krijgen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:29 schreef LostInYourEyes het volgende:
[..]
Ik had het filmpje al eerder gepost hier in het topic:
@04:30 "It's in the congressional record"
Die eed zou dus gevonden zijn in de archieven van de debatten en beraadslagingen van het Congres.
We letten op!quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:08 schreef tribalwars het volgende:
misschien maakt hij ook nog wat duivels handgebaren.
Nou ja, van de ING hadden we het ook niet verwacht ..quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:30 schreef LostInYourEyes het volgende:
Ik vind het trouwens vrij vaag dat sinds het aanstellen van deze jezuïetenpaus, de Vatican Assassins(DE website die altijd de jezuïeten heeft aangewezen als grootste machtsfactor op aarde) website plat ligt...
Ja een beetje...quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou ja, van de ING hadden we het ook niet verwacht ..
Maar inderdaad best vreemd .
Misschien zijn ze gedwongen om te stoppen?quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:43 schreef LostInYourEyes het volgende:
[..]
Ja een beetje...
Ik volg die site al zeker 2 jaar, niet actief maar om de zoveel tijd nam ik wel eens een kijkje en hij is nog nooit offline geweest...
Laatst(toen net de nieuwe paus was gekozen) kon ik nog wel via Google Cache kijken en zijn laatste artikel was een hele korte waarin stond Paus Franciscus jezuïet zie je nou wel blabla, binnenkort grote onthullingen op Vatican Assassins.
Weinig onthullingen dus zo...
Denk het...quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Misschien zijn ze gedwongen om te stoppen?
De macht van de jezuïeten reikt ver blijkbaar .quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:49 schreef LostInYourEyes het volgende:
[..]
Denk het...
Ook is het raar dat als je googled op Vatican Assassins en dan bij het eerste resultaat, de website zelf dus, op die twee pijltjes die naar rechts wijzen klikt en een voorbeeld te zien krijgt van de site, dat daar niet meer het artikel over paus Franciscus staat, terwijl die er laatst nog wel stond toen het mij nog wel lukte om in het cache te kijken. Lijkt wel alsof dat artikel zelf helemaal uit de cache verwijderd is, terwijl je wel een voorbeeld van zijn site krijgt te zien, zoals die er maanden geleden uitzag. Met bovenaan een artikel over dat hij zijn facebook en twitter accounts had verwijderd.
Raar verhaal in ieder geval.
Zo ver hoeven zij daarvoor niet te reikenquote:Op vrijdag 5 april 2013 18:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
De macht van de jezuïeten reikt ver blijkbaar .
de paus is een jezuit. dus heel de katoliek kerk wordt beinvloed door jezuieten. hun macht rijkt heel ver. samen met de illuminti en elite hebben ze de wereld in handen. op dit moment.quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:25 schreef LostInYourEyes het volgende:
[..]
Zo ver hoeven zij daarvoor niet te reiken
Sites offline halen doet de elite wel vaker, Micha Kat's site Klokkenluideronline hebben ze tot twee keer toe offline gehaald, eerst zijn .nl domein en daarna zijn .org domein. Nu zittie noodgedwongen in IJsland...
Een koud kunstje dus voor machtige figuren/instanties om websites uit de lucht te halen.
Tell me something I don't know...quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:27 schreef tribalwars het volgende:
[..]
de paus is een jezuit. dus heel de katoliek kerk wordt beinvloed door jezuieten. hun macht rijkt heel ver. samen met de illuminti en elite hebben ze de wereld in handen. op dit moment.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |