abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 maart 2013 @ 18:48:49 #51
397738 LostInYourEyes
Superhuman thirst fo knowledge
pi_124493159
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 17:56 schreef pappao het volgende:

[..]

Ging er volgens mij om dat de paus de antichrist is.
Het getal 666 identificeert de antichrist.
En daar zijn meer dan voldoende aanwijzingen voor.
Ook als je kijkt naar de werkelijke oorsprong van dit nummer in het oude Babylon, dan zie je dat dit
destijds alles te maken had met zon-aanbidding en met het optellen van nummertjes.
Dus zo vergezocht is het allemaal niet...
http://www.666numberofthebeast.com/666numberofthebeast.html

Het hele Vaticaan staat bol van de zonne-symboliek, getuige o.a. de oblisk op Vaticaanplein,
de hantering van de ZONdag (dag vd zon) als de dag des Heren, i.p.v. zaterdag, etc.
Dus ook langs deze weg kun je de link leggen naar de antichrist.
Dat de paus de antichrist is wil ik wel aan, maar een rekensommetje dat uitkomt op 666 is verder geen enkel bewijs en ik kan er dus ook niets mee.
9/11 is geen inside job omdat er na al die jaren nog steeds geen inside job narratief is dat ook maar in de basis enige coherentie vertoont. Het is een amalgaam van losse theorietjes die stuk voor stuk door de realiteit overklast worden.-Terecht
pi_124498313
conclusie : we are so fucked
When the power of love over comes the love of power, there will be peace
  Moderator maandag 25 maart 2013 @ 20:52:04 #53
249559 crew  Lavenderr
pi_124499966
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 20:26 schreef joellsoares het volgende:
conclusie : we are so fucked
Dat sowieso :{
  maandag 25 maart 2013 @ 20:56:38 #54
397738 LostInYourEyes
pi_124500259
9/11 is geen inside job omdat er na al die jaren nog steeds geen inside job narratief is dat ook maar in de basis enige coherentie vertoont. Het is een amalgaam van losse theorietjes die stuk voor stuk door de realiteit overklast worden.-Terecht
  dinsdag 26 maart 2013 @ 14:22:14 #55
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_124524248
Erik John Phelps heeft uitgebreid onderzoek gedaan naar de Jezuïten als orde. Hij schreef hier het boek “Vatican Assassins” over. Aan de hand van deze orde waar de nieuwe paus lid van is toont hij hun invloed aan in grote oorlogen en beroeringen in de wereld

De Orde is in 1534 gesticht door Ignatius van Loyola met als doel ieder spoor van de Protestantse Reformatie te vernietigen. Paus Paulus de derde stichtte de Orde in 1540 formeel. Als gevorderde Jezuïet dient men een eed af te leggen. Deze wordt de vierde eed genoemd. Slechts twee procent van de jezuïeten legt deze eed af. De eed geeft toegang tot de hogere graad binnen de orde.

Het begin van de eed luidt:

"Ik beloof en verklaar dat ik, wanneer de gelegenheid zich voordoet, meedogenloze oorlog zal voeren, in het geheim of openbaar, tegen alle ketters, Protestanten en Liberalen, zoals ik geïnstrueerd ben te doen, om ze uit te roeien en te verdelgen van de gehele aarde; en dat ik geen leeftijd, sekse of stand zal sparen; en dat ik zal ophangen, verbranden, doen wegkwijnen, koken, villen, wurgen en levend begraven deze schandelijke ketters, de magen en baarmoeders van hun vrouwen zal openrijten en de hoofden van hun kinderen tegen de muur zal verpletteren, met het doel hun afschuwelijke ras voor altijd te vernietigen. Wanneer dit niet openlijk gedaan kan worden, zal ik in het geheim de beker met gif gebruiken, het wurgende touw, het staal van de lange dolk of de loden kogel, ongeacht de eer, rang, waardigheid of autoriteit van de persoon of personen (...) zoals ik, wanneer dan ook, geïnstrueerd zal worden door een agent van de Paus of Superieur van de Broederschap van het Heilige Geloof, van de Jezuïeten Orde”.

Na het afleggen van de bovenstaande eed wordt dan gezegd:

“Ga dan de hele wereld in en neem bezit van alle landen in de naam van de Paus. Laat hem, die hem (de paus) niet zal accepteren als de Plaatsvervanger van Jezus en zijn Plaatsvervangende bestuurder op aarde, vervloekt zijn en uitgeroeid worden”.

Meer over deze extreme eed die dus ook Franciscus I heeft gezworen kunt u vinden in dit artikel.

De zwarte paus, hoofd van de Jezuïtenorde

De zwarte paus is volgens Nieuwe Wereld Orde kenners de machtigste man ter wereld. Nog machtiger dan de paus. Deze zwarte paus is het hoofd van de Jezuïeten orde. Hij wordt zwart genoemd omdat hij in het zwart gekleed gaat.

Adolfo Nicolas

De huidige zwarte paus is Adolfo Nicolas die de formele titel Superieure Generaal draagt. Het doel van de Jezuïeten om iedereen onder het gezag van de paus te brengen. Een paus, die nu dus ook een Jezuïet is, de eerste Jezuïet als Paus, want de Rooms Katholieke kerk is altijd bang geweest voor de macht van deze groepering. De Jezuïeten hebben de touwtjes van het Vaticaan nu geheel in handen.

Adolfo Nicolas (de zwarte paus) en Benedictus XVI samen:

Nu is het een onderonsje geworden binnen de eigen orde.

Aandacht voor een ander onderdeel uit de eed:

Vraag. - hoe reist u?
Antwoord. - in de bark van Petrus de visserman.

Vraag. - waarheen reist u?
Antwoord. - naar de vier hoeken van de globe.

Vraag. - met welk doel?|
Antwoord. - om de orders van mijn generaal en Oversten uit te voeren en de wil van de Paus uit te voeren en trouw de voorwaarden van mijn eed te vervullen.

Met het afleggen van de vierde eed reist de Jezuïet met de bark van Petrus, de visserman. Petrus , the Roman, Petrus de romein. De zwarte Paus is nu de collega van Bergoglio, Franciscus I, zijn rechterhand. De witte en de zwarte paus zijn verenigd in het Vaticaan.

Heeft de hele wereld aanschouwd hoe de profetie van Malachias toch bewaarheid gaat worden?

Bron: http://plazilla.com/franc(...)-verband-met-lucifer

http://www.wijwordenwakke(...)s=M118&ss=P2063&l=NL
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
pi_124549679
quote:
7s.gif Op maandag 25 maart 2013 10:44 schreef Catnip het volgende:
Mooi geschreven Ali!
Maar is de paus dus de antichrist? Of gewoon een antichrist..want de vorige paus was toch ook een antichrist?
De paus is de antichrist idd. Elke paus is 'de antichrist'.
pi_124549860
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 08:17 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Hoe kom je er bij dat oosterse gedachten gericht zijn op ego inflatie?
Omdat ze onderwijzen dat spirituele verlichting in jezelf te vinden is. Het vinden van je innerlijke goddelijkheid. Elke vorm van spirituele verlichting of verlossing gebaseerd op je eigen daden, werken, capaciteiten enz. heeft een ego-opblazend effect ookal onderwijzen ze het tegenovergestelde.

quote:
Verder is het een mooi en raak geschreven stuk zover ik het kan beoordelen. Chappeau.
Dank je voor de positieve reactie.
pi_124558576
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 23:04 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Omdat ze onderwijzen dat spirituele verlichting in jezelf te vinden is. Het vinden van je innerlijke goddelijkheid. Elke vorm van spirituele verlichting of verlossing gebaseerd op je eigen daden, werken, capaciteiten enz. heeft een ego-opblazend effect ookal onderwijzen ze het tegenovergestelde.

[..]

Dank je voor de positieve reactie.
Ik denk dat ik begrijp wat je wilt zeggen, maar ik zie een verschil tussen gezond trots zijn op jezelf, en dan zonder een opgeblazen ego of eigen mening hierover hebben, en de spirituele ego inflatie.

Waarom zou je een ander, voor zover wij weten of denken, Goddelijke entiteit hiervoor danken en prijzen?

Ik vind juist dat je op beter op zoek kunt gaan naar de inzichten en capaciteiten die in onszelf huizen, ook vandaaruit kunnen wij mensen samenwerken en op weg naar de een mooier en eerlijkere wereld. Zoals bv Jezus het heeft willen voordoen en inspireren. Zo zijn er denk ik tal van mensen aan te wijzen die op de een of andere manier wijsheden en moreel wenselijkere denkbeelden hebben laten zien of hebben willen onderwijzen.

Om te verbinden moet je denk ik meer naar je naasten kijken en meer bij jezelf van binnen op zoek gaan naar de warmte en menselijkheid en die naar elkaar toe uitdragen. Dit zorgt er dan namelijk voor dat er een prettigere omgeving uit voortkomt waar het goed vertoeven is. Dat is mijn inziens altijd het doel geweest van om het even welke overtuiging en levensfilosofie.
Kreeg ooit sprookjes te horen. Zit nu in therapie.
pi_124560789
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 14:22 schreef tribalwars het volgende:
Als gevorderde Jezuïet dient men een eed af te leggen. Deze wordt de vierde eed genoemd. Slechts twee procent van de jezuïeten legt deze eed af. De eed geeft toegang tot de hogere graad binnen de orde.

Het begin van de eed luidt:

"Ik beloof en verklaar dat ik, wanneer de gelegenheid zich voordoet, meedogenloze oorlog zal voeren, in het geheim of openbaar, tegen alle ketters, Protestanten en Liberalen, zoals ik geïnstrueerd ben te doen, om ze uit te roeien en te verdelgen van de gehele aarde; en dat ik geen leeftijd, sekse of stand zal sparen; en dat ik zal ophangen, verbranden, doen wegkwijnen, koken, villen, wurgen en levend begraven deze schandelijke ketters, de magen en baarmoeders van hun vrouwen zal openrijten en de hoofden van hun kinderen tegen de muur zal verpletteren, met het doel hun afschuwelijke ras voor altijd te vernietigen. Wanneer dit niet openlijk gedaan kan worden, zal ik in het geheim de beker met gif gebruiken, het wurgende touw, het staal van de lange dolk of de loden kogel, ongeacht de eer, rang, waardigheid of autoriteit van de persoon of personen (...) zoals ik, wanneer dan ook, geïnstrueerd zal worden door een agent van de Paus of Superieur van de Broederschap van het Heilige Geloof, van de Jezuïeten Orde”.

Ik heb die eed al op diverse plekken langs zien komen maar is er ook echt bewijs dat deze eed werkelijk bestaat?
Ich hock in meinem Bonker
  woensdag 27 maart 2013 @ 15:29:52 #60
397738 LostInYourEyes
pi_124568357
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 11:47 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Ik heb die eed al op diverse plekken langs zien komen maar is er ook echt bewijs dat deze eed werkelijk bestaat?
Ik had het filmpje al eerder gepost hier in het topic:

@04:30 "It's in the congressional record"
Die eed zou dus gevonden zijn in de archieven van de debatten en beraadslagingen van het Congres.
  woensdag 27 maart 2013 @ 17:36:33 #61
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_124573116
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 11:47 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

dat weet ik niet. heb het zo als je kunt zien van www.wijwordenwakker.org . maar de jezuit zijn geen aardig mensen. die voeren in het geheim het satanisme door.
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
pi_124581863
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 15:29 schreef LostInYourEyes het volgende:

[..]

Ik had het filmpje al eerder gepost hier in het topic:

@04:30 "It's in the congressional record"
Die eed zou dus gevonden zijn in de archieven van de debatten en beraadslagingen van het Congres.
Ja die had ik al eerder gezien. Het zo mooi zijn als we er dan ook een verslag van het bewuste debat erbij zouden krijgen.
Niet alleen een vrouwtje dat roept dat het daar vandaan komt en zegt dat je de eed op google moet zoeken.
Begrijp me niet verkeerd, ik probeer het niet af te kraken maar de eed is dusdanig ernstig dat ik graag zou willen weten of die 2% die werkelijk aflegt.
Ich hock in meinem Bonker
  woensdag 27 maart 2013 @ 21:57:26 #63
397738 LostInYourEyes
pi_124585603
Zou inderdaad mooi zijn om het officiële document te zien, maar ook al hadden we dat, dan was nog niks zeker. Zou ook zomaar weer een vervalsing kunnen zijn of wat dan ook.

Uiteindelijk weten we niks zeker, of we moeten zelf naar die archieven gaan om te boel uit te pluizen.
Heb me er dus ook bij neergelegd dat ik misschien nooit zal weten of het authentiek is, maar ik hou er sterk rekening mee dat dat wel zo is.
pi_124602179
De agenda van de paus zal vol zijn komend weekend.
Zien we hem voor het eerst Urbi en Orbi zeggen op het balkon.
  donderdag 28 maart 2013 @ 12:08:29 #65
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_124602491
misschien maakt hij ook nog wat duivels handgebaren.
pi_124602609
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 12:08 schreef tribalwars het volgende:
misschien maakt hij ook nog wat duivels handgebaren.
We letten op!
  vrijdag 5 april 2013 @ 18:30:53 #67
397738 LostInYourEyes
pi_124923240
Ik vind het trouwens vrij vaag dat sinds het aanstellen van deze jezuïetenpaus, de Vatican Assassins(DE website die altijd de jezuïeten heeft aangewezen als grootste machtsfactor op aarde) website plat ligt...
  Moderator vrijdag 5 april 2013 @ 18:36:05 #68
249559 crew  Lavenderr
pi_124923408
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 18:30 schreef LostInYourEyes het volgende:
Ik vind het trouwens vrij vaag dat sinds het aanstellen van deze jezuïetenpaus, de Vatican Assassins(DE website die altijd de jezuïeten heeft aangewezen als grootste machtsfactor op aarde) website plat ligt...
Nou ja, van de ING hadden we het ook niet verwacht ..
Maar inderdaad best vreemd .
  vrijdag 5 april 2013 @ 18:43:15 #69
397738 LostInYourEyes
pi_124923677
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 18:36 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nou ja, van de ING hadden we het ook niet verwacht ..
Maar inderdaad best vreemd .
Ja een beetje...

Ik volg die site al zeker 2 jaar, niet actief maar om de zoveel tijd nam ik wel eens een kijkje en hij is nog nooit offline geweest...

Laatst(toen net de nieuwe paus was gekozen) kon ik nog wel via Google Cache kijken en zijn laatste artikel was een hele korte waarin stond Paus Franciscus jezuïet zie je nou wel blabla, binnenkort grote onthullingen op Vatican Assassins.

Weinig onthullingen dus zo...
  Moderator vrijdag 5 april 2013 @ 18:45:11 #70
249559 crew  Lavenderr
pi_124923761
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 18:43 schreef LostInYourEyes het volgende:

[..]

Ja een beetje...

Ik volg die site al zeker 2 jaar, niet actief maar om de zoveel tijd nam ik wel eens een kijkje en hij is nog nooit offline geweest...

Laatst(toen net de nieuwe paus was gekozen) kon ik nog wel via Google Cache kijken en zijn laatste artikel was een hele korte waarin stond Paus Franciscus jezuïet zie je nou wel blabla, binnenkort grote onthullingen op Vatican Assassins.

Weinig onthullingen dus zo...
Misschien zijn ze gedwongen om te stoppen?
  vrijdag 5 april 2013 @ 18:49:32 #71
397738 LostInYourEyes
pi_124923952
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 18:45 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Misschien zijn ze gedwongen om te stoppen?
Denk het...

Ook is het raar dat als je googled op Vatican Assassins en dan bij het eerste resultaat, de website zelf dus, op die twee pijltjes die naar rechts wijzen klikt en een voorbeeld te zien krijgt van de site, dat daar niet meer het artikel over paus Franciscus staat, terwijl die er laatst nog wel stond toen het mij nog wel lukte om in het cache te kijken. Lijkt wel alsof dat artikel zelf helemaal uit de cache verwijderd is, terwijl je wel een voorbeeld van zijn site krijgt te zien, zoals die er maanden geleden uitzag. Met bovenaan een artikel over dat hij zijn facebook en twitter accounts had verwijderd.

Raar verhaal in ieder geval.
  Moderator vrijdag 5 april 2013 @ 18:56:53 #72
249559 crew  Lavenderr
pi_124924245
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 18:49 schreef LostInYourEyes het volgende:

[..]

Denk het...

Ook is het raar dat als je googled op Vatican Assassins en dan bij het eerste resultaat, de website zelf dus, op die twee pijltjes die naar rechts wijzen klikt en een voorbeeld te zien krijgt van de site, dat daar niet meer het artikel over paus Franciscus staat, terwijl die er laatst nog wel stond toen het mij nog wel lukte om in het cache te kijken. Lijkt wel alsof dat artikel zelf helemaal uit de cache verwijderd is, terwijl je wel een voorbeeld van zijn site krijgt te zien, zoals die er maanden geleden uitzag. Met bovenaan een artikel over dat hij zijn facebook en twitter accounts had verwijderd.

Raar verhaal in ieder geval.
De macht van de jezuïeten reikt ver blijkbaar .
  vrijdag 5 april 2013 @ 19:25:02 #73
397738 LostInYourEyes
pi_124925441
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 18:56 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

De macht van de jezuïeten reikt ver blijkbaar .
Zo ver hoeven zij daarvoor niet te reiken ;)

Sites offline halen doet de elite wel vaker, Micha Kat's site Klokkenluideronline hebben ze tot twee keer toe offline gehaald, eerst zijn .nl domein en daarna zijn .org domein. Nu zittie noodgedwongen in IJsland...

Een koud kunstje dus voor machtige figuren/instanties om websites uit de lucht te halen.
  vrijdag 5 april 2013 @ 19:27:58 #74
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_124925545
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 19:25 schreef LostInYourEyes het volgende:

[..]

Zo ver hoeven zij daarvoor niet te reiken ;)

Sites offline halen doet de elite wel vaker, Micha Kat's site Klokkenluideronline hebben ze tot twee keer toe offline gehaald, eerst zijn .nl domein en daarna zijn .org domein. Nu zittie noodgedwongen in IJsland...

Een koud kunstje dus voor machtige figuren/instanties om websites uit de lucht te halen.
de paus is een jezuit. dus heel de katoliek kerk wordt beinvloed door jezuieten. hun macht rijkt heel ver. samen met de illuminti en elite hebben ze de wereld in handen. op dit moment.
  vrijdag 5 april 2013 @ 19:42:04 #75
397738 LostInYourEyes
pi_124926083
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 19:27 schreef tribalwars het volgende:

[..]

de paus is een jezuit. dus heel de katoliek kerk wordt beinvloed door jezuieten. hun macht rijkt heel ver. samen met de illuminti en elite hebben ze de wereld in handen. op dit moment.
Tell me something I don't know... ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')