![SKNik.png]()
Het Minecraft slowchat topic waar we discussieren over vrouwen, politiek, iphone vs samsung, voetbal, games, muziek, films, de pc van AlDieWillenteKaaprenVaren, de mening van Ame_thyst op alles, de gevaarlijke levensstijl van drumstickNL, praktische voorbeelden waarin mender censuur aanmoedigt, maurisioo's eindeloze stroom van zombiemaps, de illuminatie, de gezondheid verbeteren, eigenschappen van MineraalWater,Bobbers banfetish, Loon die de server sloopt, wat er in de OP moet staan, frikandellen, Victoria Justice aanbidden, poepbroeders, Flodders kerken-en-treinenfetish, een kalende zuurpruim genaamd mschol, waar shaderon over het beloofde land Australië praat, waar mar456 nog steeds geen topicventjeshoofd heeft en waar wij Miley keihard willen palen!
De echte reeks vind je hier:
Topicreeks: MinecraftSPOILER: Officiele MC SC server AldiewillentekaaprenvarenCRAFT
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het boek over Bestemmingsplan.SPOILER
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
Tom is in the house yoyoyoyooo
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
Van die gogo hoor je ook nooit meer wat, he?
hoi gogosweden spytool!
ja ben je gek, je herkent mij wel aan de roos in mijn (knoops)gat
Jij bent de enige neger in Utrecht dus je valt sowieso wel op.
Ja mooi klote, ik moet morgen een tuin leeghalen.
Neem wel een vuurkorfje en wat hout mee, beetje fikkie stoken.
vogelkooi
De Patricius
quote:
Niet de kroeg waar wij geen gaan.
Fear is the grease of society.
quote:
Op vrijdag 22 maart 2013 16:25 schreef Curlbrah het volgende:Wat betalen jullie per maand voor je telefoon? Moet mijn huidige abbo verlengen echter is een volgende generatie telefoon min. 64 euro per maand (HTC One)
30 euro, volgende abo wordt een sim only. Ga geen 50 euro per maand neerleggen.
Ja echt man dat je opeens denkt:
HEY ZAL IK VANDAAG IS EVEN LEKKER GAATJES IN MIJN WANGEN GAAN PRIKEN OM ER VERVOLGENS "DIAMANTEN" IN TE GAAN DOEN!!!!!!
* mschol hekelt moederbord van HTPC..
kan geen USB boot doen (loopt vast)
ik kon via een cd met plop bootmanager wel een boot doen vanaf usb, dat werkt nu ook niet meer... (geen toetsenbord meer zodra ik in het boot menu van de usb stick zit)
Snap je niet. Ondankbare sukkels
PUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUSH
Ik wil niet op 9292 een route uit hoeven te stippelen
Ga gewoon met de auto hey jeeeeeeeeeeez
In de wijken waar je je auto heel terug wilt vinden in ieder geval
Afgelopen week alle drie de pillen trouw genomen, had de diarreeremmers moeten skippen.
De tering, 't is een gezond jongetje van 3kg geworden
Zoontje? Dochter? Opslag? Geneukt? Promotie?
22e... payday?
We hebben inderdaad nog geen topichomo
topichomo mordecai of gogo
vogelkooi
De Patricius
quote:
Hebben we het al 3 keer over gehad.
Fear is the grease of society.
tja dat er 2 begeleiders mee moesten had die niet gezegd nee
I'LL BE THERE FOR YOU!! WHEN THE RAIN STARTS TO POUR!
Zonnen met een zonnebril op en dan kijk je om je heen en denk je wow ben al best bruin en zij ook. En dan doe je je zonnebril af..
wat een kut gevoel is dat gvd
Wie wilt er een leuk whapp gesprek zien?
ben jij dat plex? ha
of gewoon een gesprek van andere
Nee dat is van iemand anders.
Mwoah, voor archeologie natuurlijk niet zo, nee.
Voor bijv. geschiedenis dan weer wel imho
Hij noemde Pallas een kankerhoer. Ik gaf aan dat hij dat beter kon aanpassen. Maakte hij er "Edit omdat die homo mods gaan zeuren" van.
Geen idee welke game ik ga spelen. Afgelopen dagen CK2 genoeg gedaan, Borderlands 2 zou ik wachten op een vriend, Fallout moe..
Torchlight 2 ook even niet
square enix komt dacht ik zo, weet het niet zeker
en janmaat 2 assists schaken 1 goal
Curlbrah
dun dun dun
quote:
Jup maar dat contract loopt af.
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
Curlbrah
dun dun dun
quote:
laat ze direct even de nieuwe Deus Ex aankondigen.

Trouwens; ik ga voor sim only denk ik. Wilde misschien een toestel icm abbo gezien je dan 4g kunt krijgen maar dat moet maar even wachten. (begint vanaf 30 euro per maand excl. toestelkosten)
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
AQuila360
Xbox Ultimate
quote:
Op zaterdag 23 maart 2013 00:38 schreef Curlbrah het volgende:hihi komen .. jullie nog eens helms deep doen? Er is een nieuwe versie uit
4 man nodig: (maar plaats voor meer)
-Piekartz
-open
-open
-open
Wat is dat?
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
AQuila360
Xbox Ultimate
quote:
Oke tof hoe gaat die.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Curlbrah
dun dun dun
quote:
quote:
quote:
http://www.l4dmaps.com/details.php?file=7302zeker de leukste l4d2 map; soberso omdat lotr en tof einde
Voor een archeoloog issie niet vroeg met afzeggen
Achterlijk dat ze die kast dan niet bij een concurrent vandaan halen
Curlbrah
dun dun dun
quote:
Op zaterdag 23 maart 2013 13:10 schreef MineraalWater het volgende:[..]
tl;dr:
PC Gekocht,
Kast kwam maar niet binnen, duurde nu al 4 weken, vaker bedrijf gebeld geen oplossing.
op internet gevonden dat je max. zolang over iets mag doen om te leveren.
KvK opgebeld, zeiden dat ze 2 weken hadden anders kreeg hij de PC gratis.
2 weken later (nu dus) en hij krijg de PC gratis.
staat dat al vast dan/ is de pc al binnen?
Kan het mij voorstellen, maar dan moet iemand in het bedrijf de boel grondig verknald hebben. Dan was het geen overmacht
We gaan alleen maar binnen zitten hoor, die tocht was een grapje
Hey die piekartz he, Die ken er niks van.
wanneer wil je gaan spelen dan
Ah, Hij is al een stuk beter.